Ik heb er vandaag een bij gekocht, de rest had ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow.![]()
Heb je springvormen geleend?of heb je er zo veel in de kast?
Ok.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag een bij gekocht, de rest had ik al
zó veel niet nee, maar als ik jarig ben en op mijn werk trakteer heb ik toch wel minimaal 2 vormen nodig. En als ik het thuis groot vier ook nog wel 1 of 2 er bij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok.![]()
Bak je er vaker zo veel tegelijk ?
Johannesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet meer naar TVOH kijken, ik ga niet meer naar TVOH kijken etc.etc. en dat zeg ik elk jaar als er belachelijke kandidaten doorgaan en toch trap ik steeds weer in de John de Mol-fraudeshow.
Tav heeft honger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom 6 hartige taarten Sunny?
Verjaardag van mijn broertje, komen 100 mensen, stiefma maar even een handje geholpen dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom 6 hartige taarten Sunny?
Briljante uitvoering door Sandra van Venus, die al die jonge per sms-stemmende meisjes niet herkenden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Johannes. Ik vond em niet slecht vandaag. En ben blij dat het publiek doorhad dat Leona beter was dan Sandra vandaag. Sandra ging af en toe vals
Mooi hè?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljante uitvoering door Sandra van Venus, die al die jonge per sms-stemmende meisjes niet herkenden.
En zelfs het origineel van Shocking Blue zouden ze niet herkennen.
De jury gaf nier voor niets al die 10-en aan haar.
Tja, ik heb dan ook een zeer bijzonder broertjequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
100 man op je verjaardag... boh
Net even gekeken (youtube ftw) en echt prachtig zeg!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:46 schreef golfer het volgende:
Briljante uitvoering door Sandra van Venus, die al die jonge per sms-stemmende meisjes niet herkenden.
En zelfs het origineel van Shocking Blue zouden ze niet herkennen.
De jury gaf nier voor niets al die 10-en aan haar.
Vind ik niet. Vorige keer ging ze met veel stemmen van het publiek door met ook een niet-commercieel liedje. Ze zong gewoon echt niet zo zuiver gisteren. Leona is misschien saaier maar maakte geen fouten, net als Ivar die daarom Barbara versloeg omdat zij ook niet foutloos zong. Je wordt per avond echt afgerekend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net even gekeken (youtube ftw) en echt prachtig zeg!Maar niet commercieel genoeg natuurlijk en de massa vindt dit maar raar.
Ze zong wel juist loepzuiver, alleen was het expres net off-key in een halve toonsoort en op een hele jazzy manier. En dat begreep het grootste deel (en jij) van het stemmende meisjespubliek weer niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vorige keer ging ze met veel stemmen van het publiek door met ook een niet-commercieel liedje. Ze zong gewoon echt niet zo zuiver gisteren. Leona is misschien saaier maar maakte geen fouten, net als Ivar die daarom Barbara versloeg omdat zij ook niet foutloos zong. Je wordt per avond echt afgerekend.
Expres off-key? Hmmm, moeilijk dat te geloven. Ze zong nml niet de hele tijd zo maar een paar keer. Daarbij heb je een verschil tussen zingen in een andere toonsoort of gewoon af en toe uit de bocht vliegen. Als het origineel dan ook niet zo is zoals jij zegt dan kan ik t helemaal moeilijk geloven dat zij em graag iets anders wilde doen door haar stem een paar keer te kraken en te zoeken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zong wel juist loepzuiver, alleen was het expres net off-key in een halve toonsoort en op een hele jazzy manier. En dat begreep het grootste deel (en jij) van het stemmende meisjespubliek weer niet.
Die kennen misschien alleen het origineel (hoewel ik dat ook betwijfel) en zo'n aparte manier van zingen die razendknap en moeilijk is wordt dus niet begrepen of gewaardeerd.
Nou ja...wat anderen ook al zeggen: misschien is ze als niet winnares beter af zonder die wurgcontracten van John de Mol.
Ja dat bedoel ik ook. Je kan een origineel wel anders zingen maar Trijntje zou niet tegen haar zeggen; 'doe em maar zo dat je af en toe buiten de toon valt'quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Eh, het origineel klinkt volkomen anders
Van wie? Misschien was het idd voor iemand anders bedoeldquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
En dan vind je opeens een verlanglijstje in je mailik wist niet dat we cadeaus moesten kopen voor kerst.
Ik ga er maar van uit dat het een misverstand is.
Schoonzusje en het was een mail naar schoonouders, nog een andere schoonzus en onze aanhang.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van wie? Misschien was het idd voor iemand anders bedoeld
Oef, ik zou me een beetje opgelaten voelen als ik iemand een verlanglijstje zou sturen en die laat vervolgens weten dat we toch geen cadeautjes zouden doen? Was vast voor je schoonouders bedoeld!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
En dan vind je opeens een verlanglijstje in je mailik wist niet dat we cadeaus moesten kopen voor kerst.
Ik ga er maar van uit dat het een misverstand is.
Iedereen krijgt sowieso wel iets van ons, maar gewoon een kleinigheidje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, ik zou me een beetje opgelaten voelen als ik iemand een verlanglijstje zou sturen en die laat vervolgens weten dat we toch geen cadeautjes zouden doen? Was vast voor je schoonouders bedoeld!
Truequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Meestal krijg je toch cadeau's waar je niks aan hebt, die je niet mooi vindt of wat de koper vooral erg mooi vond. Mijn ervaring dan. Het gebeurt me elk jaar weer
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerfacequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Meestal krijg je toch cadeau's waar je niks aan hebt, die je niet mooi vindt of wat de koper vooral erg mooi vond. Mijn ervaring dan. Het gebeurt me elk jaar weer
Ja en het is gezellig! Ik vind het opzich jammer dat we met Sinterklaas geen cadeautjes deden dit jaar, alhoewel uit eten gaan ook leuk was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Ach het gaat om het idee, toch?
Ik vind het zonde van het geld en ik word opgescheept met clutterquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerface
De laatste tijd bak ik inderdaad vaak iets, dus dat is nog wel een 'nuttig' cadeautje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van het geld en ik word opgescheept met clutter![]()
Ik ben enorm fan van weggooi/opmaak cadeau's (bloemen, chocolade, een zelfgebakken iets etc) of het krijgen van iets waar ik specifiek om heb gevraagd. Maar dat is dan eigenlijk ook geen leuke verrassing meer.
Ik heb bijv op mijn verjaardag het toppunt van clutter gekregen, maar ook een tekening van een kleuter. Ik vind de tekening leuker
Wel eerlijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En zoiets dan? www.sheheartsit.com/food-drink/cookie-in-a-jar/quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Sarabi het volgende:
De laatste tijd bak ik inderdaad vaak iets, dus dat is nog wel een 'nuttig' cadeautje.
Maarja dat gaat voor kerst niet lukken, maar ik heb ook geen 175 euro over voor cadeaus dus dan toch maar clutter
Toepasselijk sint kadootje is datquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zoiets dan? www.sheheartsit.com/food-drink/cookie-in-a-jar/
Dat vind ik nou leuke dingen om te krijgen![]()
Collega op het werk deed het ook precies goed. Een kookboek van Bali (van Lonny!) met een rieten mandje met allemaal ingrediënten om een Indonesische maaltijd te maken
(kookboeken zijn bij mij nooit clutter
)
Je zal mss wel meerdere lagen moeten opzetten om een mooi dekkend resultaat te krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, pot verf gekocht om mijn witte kozijnen donker te schilderen. Heeft toch wel wat, donkere kozijnen op een witte muur. Net een blondine die plots mascara op krijgt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of grijze grondverf als onderlaag, als je dure verf hebt kan dat schelen in de kosten. Dekt je donkere kleur beter op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, nadat ik de halve liter pot had meegenomen bedacht ik me al dat ik beter een liter had kunnen mengen
Nouja, kan nog altijd een nieuwe pot kopen.
Steer ik vind het stom in kleine ruimtes met grijze vrijgezellenbanken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, nadat ik de halve liter pot had meegenomen bedacht ik me al dat ik beter een liter had kunnen mengen
Nouja, kan nog altijd een nieuwe pot kopen.
Steer heeft toch geen grijze vrijgezellenbankquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer ik vind het stom in kleine ruimtes met grijze vrijgezellenbanken.![]()
Maar op de plaatjes die je laat zien is het prachtig.
Wat heb jij een volwassenstijlquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, pot verf gekocht om mijn witte kozijnen donker te schilderen. Heeft toch wel wat, donkere kozijnen op een witte muur. Net een blondine die plots mascara op krijgt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |