Of zoals vroeger op het strand: laat je Ross een badlaken vasthoudenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
quote:
ik wil eigenlijk ook naar de 10-12% vet maar zodra ik op 13% laag uitkom wordt ik sacherijnig en gestrest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 kilo, doel is een BMI van ca. 24 te halen bij een vetpercentage van 10-12%. Daarvoor moet ik nog 3-5 kilo spier erbij hebben. Komende zomer wellicht is realistisch.
quote:
Rammelende eierstokken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Thuiskomen in een huis vol leven met een klein jongetje die in bad speelt en overal speelgoed is wel errug
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Thuiskomen in een huis vol leven met een klein jongetje die in bad speelt en overal speelgoed is wel errug
Neem een puppie!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Taart maken met twee onervaren mensen is echt een ramp maar super leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
Even vraagje: wat is een leuk en lekker gerecht om samen te maken door twee onervaren mensen?
Ja maar om dat als avondeten te eten is ook weer zo watquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Taart maken met twee onervaren mensen is echt een ramp maar super leuk
Hartige taart?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef Faux. het volgende:
Ja maar om dat als avondeten te eten is ook weer zo wat
Heb je link naar een recept?quote:
Ik dacht ff 'huh Golfer?'quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
Even vraagje: wat is een leuk en lekker gerecht om samen te maken door twee onervaren mensen?
CUL / [FOK!-kookboek] Ovengerechtenquote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toe
Ja simpel maar heel lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toe
Doe dat, lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja simpel maar heel lekkerLiefste iets met vlees. Zelfgemaakte hamburgers of zo
Maar hoe moet datquote:
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.
De rommel opruimenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laten we er van uitgaan dat dat al gebeurt is, wat dan?
Heb je een stap voor stap tutorial gemaakt waar Faux iets aan heeft. Heel misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kan het woord niet meer horen.. net 3,5 uur bezig geweest, met 6 taarten tot gevolg.
Haha nee. Maar wil zo best een fotootje van het resultaat neerzetten. Moet hij wel zelf uitvogelen hoe en watquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een stap voor stap tutorial gemaakt waar Faux iets aan heeft. Heel misschien?
Ik vrees dat dat veel te veel gevraagd is als hij al vraagt hoe je precies een hamburger klaar moet makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha nee. Maar wil zo best een fotootje van het resultaat neerzetten. Moet hij wel zelf uitvogelen hoe en wat
Gaat wel om zelfgemaakte hamburgers hè, dat is toch een stuk bewerkelijkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat veel te veel gevraagd is als hij al vraagt hoe je precies een hamburger klaar moet maken
Ik was al op zoek naar een foto tutorial voor het maken van hamburgers, maar wat ik gevonden heb ziet er wel wat ingewikkeld uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Gaat wel om zelfgemaakte hamburgers hè, dat is toch een stuk bewerkelijker
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een foto tutorial voor het maken van hamburgers, maar wat ik gevonden heb ziet er wel wat ingewikkeld uit
http://www.cookscountry.com/how-to/burgers
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallenquote:
hier echt niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallen
Hier is ook een klein deel gevallen. Maar lang niet de beloofde 10 cmquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallen
Thanx!! Nu hopen dat ze ook lekker zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zien je hartige taarten er goed uit zeg, Sun. Lekker bezig geweest!
Wow.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx!! Nu hopen dat ze ook lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |