Een zuivere Vubaraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zag ik er afgelopen zomer uit inclusief 5-seconden-uit-bed kapsel:
[..]
Thanks. Bruce Lee was wel een skinny gastje trouwens:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijken![]()
Knap resultaat overigens
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijken![]()
Sterkte met je kaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Vork het volgende:
Groeten uit het sneeuwovergoten Arnhem. Er is hier sneeuw zat en nog altijd licht sneeuwende.
Ik vind het ook tijd voor een goede grote bak met winterkost, maar aangezien ik net terug ben van de kaakchirurg en de verdoving nog lang niet is uitgewerkt, weet ik nog niet precies wanneer en wat ik straks kan eten.
Gaat bij jou dan ook alles jeuken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil douchenMaar ik wil nu even nergens heen fietsen in de kou.
Co Rupteling (kwartje viel wat laat)quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef borisz het volgende:
Optrekje van Co Verdaas in Nijmegen staat te koophttp://www.funda.nl/koop/(...)at-31/fotos/#foto-21
Neuh, zo erg is het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat bij jou dan ook alles jeuken?
Vinden ze vast niet ergquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
Je voorland, Annie!quote:
Of zoals vroeger op het strand: laat je Ross een badlaken vasthoudenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
quote:
ik wil eigenlijk ook naar de 10-12% vet maar zodra ik op 13% laag uitkom wordt ik sacherijnig en gestrest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 kilo, doel is een BMI van ca. 24 te halen bij een vetpercentage van 10-12%. Daarvoor moet ik nog 3-5 kilo spier erbij hebben. Komende zomer wellicht is realistisch.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |