Was nog van het vorige topic, aangepastquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef CHZ het volgende:
Blehg wat zien de groenten er onsmakelijk uit op je plaatje.
Das beter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was nog van het vorige topic, aangepast
Aiquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit in mijn home office in een conf call met matroos hond lekker bij me in zijn mand. Ik luister naar wat een van de mensen verteld. Matroos hond snurkt. Snurkt hard..
Het wordt stil op de lijn en de vraag komt of ik in slaap ben gevallen.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Darn..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit in mijn home office in een conf call met matroos hond lekker bij me in zijn mand. Ik luister naar wat een van de mensen verteld. Matroos hond snurkt. Snurkt hard..
Het wordt stil op de lijn en de vraag komt of ik in slaap ben gevallen.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Darn..
Sinds wanneer helpt paracetamol tegen liefdesverdriet?quote:Trijntje Oosterhuis 'verdoofd' in stoel The Voice
AMSTERDAM - Trijntje Oosterhuis zat er af en toe 'verdoofd' bij in The Voice of Holland, toen net bekend was dat ze ging scheiden van haar man Sander van den Eeden.
"Ik slikte wel tien paracetamol op een dag. Soms kon ik niet eens denken, zat ik verdoofd in die stoel", vertelt Oosterhuis in Vrouw, een bijlage van De Telegraaf.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer helpt paracetamol tegen liefdesverdriet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb naar veel foto's gekeken van deze blonde dame, maar 'vol' durf ik haar nergens te noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Is Kate Upton tegenwoordig al vol
Maar dan nog: al staat er een keer een echt 'vol' model op, dan wordt die zo gefotoshopt en gladgestreken dat je de putjes in de benen en de vouwen langs de buik - die er toch echt gewoon bij horen- niet meer ziet.
jaja, puur natuur mensen
Miss Natural Beautyquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zouden ze die miss verkiezingen eens een keer zonder makeup moeten organiseren.
Goed bezig met trainen laatste tijd Steer? Je komt gemotiveerd over in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
zo ff wat werk afmaken en dan een baan langs de sneeuw ploegen om te gaan trainen voor mijn puur natuur figuur
Zo zag ik er afgelopen zomer uit inclusief 5-seconden-uit-bed kapsel:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig met trainen laatste tijd Steer? Je komt gemotiveerd over in ieder geval.
quote:Nu heb ik iets meer lichaamsvet en ook meer spier. Vet gaat er in het voorjaar weer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een vóór foto erbij:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 07-12-2012 21:55:14 ]Confidence through competence
Gewicht en vetpercentage hou ik op de telefoon bij, foto's maak ik om de zoveel maanden weer eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had een blog bij moeten houdenZiet er goed uit
Ben benieuwd, hoeveel ben je inmiddels aangekomen sinds afgelopen zomer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Gewicht en vetpercentage hou ik op de telefoon bij, foto's maak ik om de zoveel maanden weer eens
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had een blog bij moeten houdenZiet er goed uit
2 kilo, doel is een BMI van ca. 24 te halen bij een vetpercentage van 10-12%. Daarvoor moet ik nog 3-5 kilo spier erbij hebben. Komende zomer wellicht is realistisch.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoeveel ben je inmiddels aangekomen sinds afgelopen zomer?
Ik vind het wel weer voor jachtschotel of erwtensoep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:15 schreef LieLie het volgende:
Wie weet nog iets lekkers te eten voor vanavond?
Gaan morgen misschien lekker fout naar een kerstmarkt
Een zuivere Vubaraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zag ik er afgelopen zomer uit inclusief 5-seconden-uit-bed kapsel:
[..]
Thanks. Bruce Lee was wel een skinny gastje trouwens:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijken![]()
Knap resultaat overigens
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik krijg ineens zin om vanavond Bruce Lee te kijken![]()
Sterkte met je kaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Vork het volgende:
Groeten uit het sneeuwovergoten Arnhem. Er is hier sneeuw zat en nog altijd licht sneeuwende.
Ik vind het ook tijd voor een goede grote bak met winterkost, maar aangezien ik net terug ben van de kaakchirurg en de verdoving nog lang niet is uitgewerkt, weet ik nog niet precies wanneer en wat ik straks kan eten.
Gaat bij jou dan ook alles jeuken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil douchenMaar ik wil nu even nergens heen fietsen in de kou.
Co Rupteling (kwartje viel wat laat)quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef borisz het volgende:
Optrekje van Co Verdaas in Nijmegen staat te koophttp://www.funda.nl/koop/(...)at-31/fotos/#foto-21
Neuh, zo erg is het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat bij jou dan ook alles jeuken?
Vinden ze vast niet ergquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
Je voorland, Annie!quote:
Of zoals vroeger op het strand: laat je Ross een badlaken vasthoudenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nietHeb me wel even snel gewassen net toen de bouwvakkers weg waren (ze moeten ook steeds door de keuken en ik heb glas in mijn keukendeur....kan me dus niet even bloot wassen als ze al in huis zijn)
quote:
ik wil eigenlijk ook naar de 10-12% vet maar zodra ik op 13% laag uitkom wordt ik sacherijnig en gestrest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 kilo, doel is een BMI van ca. 24 te halen bij een vetpercentage van 10-12%. Daarvoor moet ik nog 3-5 kilo spier erbij hebben. Komende zomer wellicht is realistisch.
quote:
Rammelende eierstokken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Thuiskomen in een huis vol leven met een klein jongetje die in bad speelt en overal speelgoed is wel errug
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Thuiskomen in een huis vol leven met een klein jongetje die in bad speelt en overal speelgoed is wel errug
Neem een puppie!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Taart maken met twee onervaren mensen is echt een ramp maar super leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
Even vraagje: wat is een leuk en lekker gerecht om samen te maken door twee onervaren mensen?
Ja maar om dat als avondeten te eten is ook weer zo watquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Taart maken met twee onervaren mensen is echt een ramp maar super leuk
Hartige taart?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef Faux. het volgende:
Ja maar om dat als avondeten te eten is ook weer zo wat
Heb je link naar een recept?quote:
Ik dacht ff 'huh Golfer?'quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Faux. het volgende:
Even vraagje: wat is een leuk en lekker gerecht om samen te maken door twee onervaren mensen?
CUL / [FOK!-kookboek] Ovengerechtenquote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toe
Ja simpel maar heel lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet het heel simpel zijn? Tomaten(creme)soep met bruschetta's uit de oven (pesto, tomaat, mozzarella) en dan kan die appelkruimeltaart toe
Doe dat, lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja simpel maar heel lekkerLiefste iets met vlees. Zelfgemaakte hamburgers of zo
Maar hoe moet datquote:
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slacht eerst de koe maar eens, als dat gelukt is helpen we je verder.
De rommel opruimenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laten we er van uitgaan dat dat al gebeurt is, wat dan?
Heb je een stap voor stap tutorial gemaakt waar Faux iets aan heeft. Heel misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kan het woord niet meer horen.. net 3,5 uur bezig geweest, met 6 taarten tot gevolg.
Haha nee. Maar wil zo best een fotootje van het resultaat neerzetten. Moet hij wel zelf uitvogelen hoe en watquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een stap voor stap tutorial gemaakt waar Faux iets aan heeft. Heel misschien?
Ik vrees dat dat veel te veel gevraagd is als hij al vraagt hoe je precies een hamburger klaar moet makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha nee. Maar wil zo best een fotootje van het resultaat neerzetten. Moet hij wel zelf uitvogelen hoe en wat
Gaat wel om zelfgemaakte hamburgers hè, dat is toch een stuk bewerkelijkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat veel te veel gevraagd is als hij al vraagt hoe je precies een hamburger klaar moet maken
Ik was al op zoek naar een foto tutorial voor het maken van hamburgers, maar wat ik gevonden heb ziet er wel wat ingewikkeld uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Gaat wel om zelfgemaakte hamburgers hè, dat is toch een stuk bewerkelijker
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een foto tutorial voor het maken van hamburgers, maar wat ik gevonden heb ziet er wel wat ingewikkeld uit
http://www.cookscountry.com/how-to/burgers
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallenquote:
hier echt niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallen
Hier is ook een klein deel gevallen. Maar lang niet de beloofde 10 cmquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat alles in Arnhem is gevallen
Thanx!! Nu hopen dat ze ook lekker zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zien je hartige taarten er goed uit zeg, Sun. Lekker bezig geweest!
Wow.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx!! Nu hopen dat ze ook lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |