abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120073052
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Eh, het origineel klinkt volkomen anders :D
Ja dat bedoel ik ook. Je kan een origineel wel anders zingen maar Trijntje zou niet tegen haar zeggen; 'doe em maar zo dat je af en toe buiten de toon valt' :P.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_120073084
En dan vind je opeens een verlanglijstje in je mail :D ik wist niet dat we cadeaus moesten kopen voor kerst.
Ik ga er maar van uit dat het een misverstand is.
pi_120073096
Daarbij is het team van Trijntje nou eenmaal de sterkste en dan is de competitie dus ook groter. Diegene die er vorige week uitging bv was ook echt heel sterk nml. Plus dat Sandra niet flink heeft verloren. Leona had 55% van de stemmen en Sandra 45% dus het valt best mee met die 'stemmende meisjes'.
pi_120073130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
En dan vind je opeens een verlanglijstje in je mail :D ik wist niet dat we cadeaus moesten kopen voor kerst.
Van wie? Misschien was het idd voor iemand anders bedoeld ;)
pi_120073166
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Van wie? Misschien was het idd voor iemand anders bedoeld ;)
Schoonzusje en het was een mail naar schoonouders, nog een andere schoonzus en onze aanhang.
Mijn schoonouders hebben inderdaad wel gevraagd of we een lijstje willen mailen dus daar zal het wel fout zijn gegaan.
pi_120073241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Oef, ik zou me een beetje opgelaten voelen als ik iemand een verlanglijstje zou sturen en die laat vervolgens weten dat we toch geen cadeautjes zouden doen? Was vast voor je schoonouders bedoeld!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120073268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oef, ik zou me een beetje opgelaten voelen als ik iemand een verlanglijstje zou sturen en die laat vervolgens weten dat we toch geen cadeautjes zouden doen? Was vast voor je schoonouders bedoeld!
Iedereen krijgt sowieso wel iets van ons, maar gewoon een kleinigheidje.
Niet 25 euro per persoon (en dat voor 7 personen) dat hebben we gewoon niet.
pi_120073496
Meestal krijg je toch cadeau's waar je niks aan hebt, die je niet mooi vindt of wat de koper vooral erg mooi vond. Mijn ervaring dan. Het gebeurt me elk jaar weer :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120073535
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Meestal krijg je toch cadeau's waar je niks aan hebt, die je niet mooi vindt of wat de koper vooral erg mooi vond. Mijn ervaring dan. Het gebeurt me elk jaar weer :')
True
Ach het gaat om het idee, toch?
pi_120073596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb moeite om dan blij te kijken, echt heel erg. Heb geen pokerface :@
pi_120073613
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

True
Ja en het is gezellig! Ik vind het opzich jammer dat we met Sinterklaas geen cadeautjes deden dit jaar, alhoewel uit eten gaan ook leuk was.
pi_120073620
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef Sarabi het volgende:

True
Ik vind het zonde van het geld en ik word opgescheept met clutter :@
Ik ben enorm fan van weggooi/opmaak cadeau's (bloemen, chocolade, een zelfgebakken iets etc) of het krijgen van iets waar ik specifiek om heb gevraagd. Maar dat is dan eigenlijk ook geen leuke verrassing meer.

Ik heb bijv op mijn verjaardag het toppunt van clutter gekregen, maar ook een tekening van een kleuter. Ik vind de tekening leuker 8-)
pi_120073647
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:

:D ik ben weer te lief/niet assertief genoeg waardoor ik blijf lachen en bedank voor het originele cadeau.
pi_120073803
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het zonde van het geld en ik word opgescheept met clutter :@
Ik ben enorm fan van weggooi/opmaak cadeau's (bloemen, chocolade, een zelfgebakken iets etc) of het krijgen van iets waar ik specifiek om heb gevraagd. Maar dat is dan eigenlijk ook geen leuke verrassing meer.

Ik heb bijv op mijn verjaardag het toppunt van clutter gekregen, maar ook een tekening van een kleuter. Ik vind de tekening leuker 8-)
De laatste tijd bak ik inderdaad vaak iets, dus dat is nog wel een 'nuttig' cadeautje.
Maarja dat gaat voor kerst niet lukken, maar ik heb ook geen 175 euro over voor cadeaus dus dan toch maar clutter :P
pi_120073829
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wel eerlijk in ieder geval.
Ik glimlach meestal wel maar je kan het verschil wel zien als ik een echt leuk cadeau krijg.
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:39:13 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_120074126
Een heel avontuur om samen met kleinzoon boodschappen te doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_120074582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Sarabi het volgende:

De laatste tijd bak ik inderdaad vaak iets, dus dat is nog wel een 'nuttig' cadeautje.
Maarja dat gaat voor kerst niet lukken, maar ik heb ook geen 175 euro over voor cadeaus dus dan toch maar clutter :P
En zoiets dan? www.sheheartsit.com/food-drink/cookie-in-a-jar/
Dat vind ik nou leuke dingen om te krijgen O+

Collega op het werk deed het ook precies goed. Een kookboek van Bali (van Lonny! :D ) met een rieten mandje met allemaal ingrediënten om een Indonesische maaltijd te maken _O_ (kookboeken zijn bij mij nooit clutter :+ )
pi_120076374
Sch.familie: never a dull moment -O-

# en gaat verder met lezen w/
pi_120076650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zoiets dan? www.sheheartsit.com/food-drink/cookie-in-a-jar/
Dat vind ik nou leuke dingen om te krijgen O+

Collega op het werk deed het ook precies goed. Een kookboek van Bali (van Lonny! :D ) met een rieten mandje met allemaal ingrediënten om een Indonesische maaltijd te maken _O_ (kookboeken zijn bij mij nooit clutter :+ )
Toepasselijk sint kadootje is dat :Y

Als je er iets uitmaakt, horen wij dat ook? :Y
pi_120078098
Leuk idee Isa :Y ga het onthouden :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:12:01 #141
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120078320
Zo, pot verf gekocht om mijn witte kozijnen donker te schilderen. Heeft toch wel wat, donkere kozijnen op een witte muur. Net een blondine die plots mascara op krijgt. oO<

Confidence through competence
pi_120078373
Leuk idee, Steer :Y
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:17:35 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120078477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, pot verf gekocht om mijn witte kozijnen donker te schilderen. Heeft toch wel wat, donkere kozijnen op een witte muur. Net een blondine die plots mascara op krijgt. oO<

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je zal mss wel meerdere lagen moeten opzetten om een mooi dekkend resultaat te krijgen.

Vanavond witlof met ham en kaas uit de oven maken. Mmmm. :9
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:22:58 #144
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120078662
Ja, nadat ik de halve liter pot had meegenomen bedacht ik me al dat ik beter een liter had kunnen mengen :')

Nouja, kan nog altijd een nieuwe pot kopen.
Confidence through competence
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:24:39 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120078718
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, nadat ik de halve liter pot had meegenomen bedacht ik me al dat ik beter een liter had kunnen mengen :')

Of grijze grondverf als onderlaag, als je dure verf hebt kan dat schelen in de kosten. Dekt je donkere kleur beter op.
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:35:33 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120079032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:

Steer ik vind het stom in kleine ruimtes met grijze vrijgezellenbanken. :6

Maar op de plaatjes die je laat zien is het prachtig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120079188
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Steer ik vind het stom in kleine ruimtes met grijze vrijgezellenbanken. :6

Maar op de plaatjes die je laat zien is het prachtig.
Steer heeft toch geen grijze vrijgezellenbank O~)

Op de plaatjes is het prachtig.
Irl zijn donkere kozijnen lichtvreters... >:)

En wat kp zegt...
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:10:35 #148
63722 z80
I fink you freaky
pi_120080021
witte muren en kozijnen geven me altijd het gevoel van een ziekenhuis. Duitsers zijn er ook dol op,alles oogverblindend wit.
de kozijnen een donkere kleur vind ik mooier staan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_120080105
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heb jij een volwassenstijl :D
Kom ik aan met al mijn verschillende kleurtjes en verschillende soorten/kleuren meubels
pi_120080118
Ik vind het wel mooi geloof ik :Y
Al zou het in dit huis ontzettend misstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')