Henna erin op mijn 16e of zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang kleur jij je haar dan al weer?
Druppeltje ( of twee) sjonge- hoe heet dat nou.quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
De kozijnen in mijn huis zijn idd spierwit en van hout. Ik heb sterke twijfels over de smaak van de vorige bewoonster(s)
Ben alleen een ontvetter vergeten te kopen, dus dat wordt tot maandag wachten.
Nee.quote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier de hele avond maar te zitten en vraag me af waarom ik nog niet op bed lig. Nog iemand wakker hier?
Klinkt als een goed plan! en in dit geval zou ik zelfs nog op de fiets naar een meet kunnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we kunnen wel een Duitslandmeet doenIk ben helemaal voor
Maar dan wel in de lente zodat we allemaal in de tuin kunnen zitten. En dan Duitse gerechten
Ik zou voor St. Marc gaan. Ruikt naar kerstbomen en ontvet ook erg goedquote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef AnneX het volgende:
Druppeltje ( of twee) sjonge- hoe heet dat nou.
Bij de super - hh artikelen - rode fles - het slaat op de luchtwegen bij té veel -
# klinkt als a...
Mijn bed is té warm en het huis is afgekoeld.
Edit:
Jaaaa, ammoniak !
Awww, dat klinkt naar. Pijnstillers doen niets? En wat is er mis met een grote pan maaltijdsoep? Snert, linzensoep, bonensoep? Doe daar zelfgebakken brood bij en je hebt een prima maaltijdquote:Op zondag 9 december 2012 07:53 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Kiespijn, of eigenlijk de pijn als gevolg van een nu ontbrekende kies, is niet heel erg handig als je moet koken. Ik heb 6 à 7 eters vanavond die vast wat meer lusten dan soep. Ok, toegegeven het koken zelf zal niet zo'n probleem zijn, maar ik eet natuurlijk wel straks het zelfde en dat gaat zeg maar een uitdaging worden.
Pijnstillers doen net genoeg voor de pijn, zolang ik m'n mond dichthoud, is er niet zoveel aan de handquote:Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Awww, dat klinkt naar. Pijnstillers doen niets? En wat is er mis met een grote pan maaltijdsoep? Snert, linzensoep, bonensoep? Doe daar zelfgebakken brood bij en je hebt een prima maaltijdVind ik dan hè.
Zeg het etentje af en ga lekker in bed liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Pijnstillers doen net genoeg voor de pijn, zolang ik m'n mond dichthoud, is er niet zoveel aan de handMaar het wordt geen soep, ik eet zelf al een paar dagen dagen soep, dus dat ben ik wel zat. Ik maak een paar verschillende dingetjes die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar toch ook weer wel. Ik zie wel hoeveel ik kan eten.
Nee joh, dat kan ik niet maken. Ik ben niet ziek, ik heb geen koorts, alleen eten is wat lastig. Voor sommige mensen hier zal dat vast het zelfde zijn als ziek zijn. Dat bed heb ik vandaag al genoeg gezien. Van te lang liggen word je ook alleenmaar lamlendig en ik moet morgen wel fit op dat sollicitatiegesprek zien te belanden.quote:Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeg het etentje af en ga lekker in bed liggen.
ja, dat ken ik.quote:Op zondag 9 december 2012 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou voor St. Marc gaan. Ruikt naar kerstbomen en ontvet ook erg goedIs wel iets duurder dan ammoniak, maar het ruikt beter en het is minder slecht voor je handen
Neu, ik begin maandag wel. Als ik toch al ga ontvetten kan ik ook gelijk goed schuurpapier halen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja, dat ken ik.
En kon niet op de naam komen.
En ik zocht wat Steer morgen/ vandaag bij de super óf uit het keukenkastje kon halen, zodat hij kan beginnen.
Wachten sucks.
Overigens is St.Marc flínk duurder, tóch.
De harsdeeltjes erin hebben al een heel licht schurend effect.
Die golfer : met twee vrouwen tegelijk doorzakken !
Vork ! Succes en beterschap.
Moet de wond genezen? Gaat meestal snel in de mond.
Hou je nog een beetje Vork over ?![]()
Had je het eiwit nog opgeschuimd?quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een geweldig feest gister.. En de taarten zijn goed bevonden door de gasten
Leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope, ik was al blij dat ik alles kwijt kon in de kommen die ik heb en de ruimte. Had niet geweten waar en hoe ik dat nog zou kunnen doen. Maar ik ga het absoluut proberen als ik gewoon één taart maakquote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had je het eiwit nog opgeschuimd?
Zo te zien was het gezellig jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Tof! En die foto's die er hingen waren mooi zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook nog even wat slaap in wezen halen vanmiddagquote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Net wakker na een middagdutje van 2 uur
De wijkagent twitterde die foto vanmorgenquote:
Kerstmarkt was dit jaar niet echt leuk. Heb wel eens leukere edities meegemaakt. Maar goed het diende als smoes om er even uit te zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Kerstmarkt niet zo bie Boor?
oh en Mindfeud is wel grappig, maar niet zo easy als je denkt trouwens
Tja, mijn vader heeft een goed oog, k'heb het fotograferen niet van een vreemde..quote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof! En die foto's die er hingen waren mooi zeg!
Alles weg, terwijl het er gistermiddag nog zo uitzag hierquote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Er had ook sneeuw moeten liggen natuurlijkOf ligt er daar nog sneeuw? Hier is alles weggeregend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt bekend voor. Foto is mooi of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het nooit, mooie foto's. Dat vind ik toch wel jammer hoor. En er valt vast wel iets te leren, qua truukjes, maar ik denk dat je er idd ook een oog voor moet hebbenIk maak kiekjes
quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Alles weg, terwijl het er gistermiddag nog zo uitzag hier
Paar 'kiekjes'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En poezenfoto's zijn altijd wel leukIk vind katten zulke leuke beesten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Geloof dat het redelijk prut was. In het hardlooptopic lees ik verslagen van de Bruggenloop die in R'dam gehouden is met niet fijne omstandigheden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het in Rotterdam niet zo gerent als hier'da's niet leuk voor Lein, kaas & achterban.
Ouch, niet leuk. Ze wilden naar het Chinese lichtjesfestival en dat leek me ook prachtig, maar niet in de regen. Alhoewel Lein me afgelopen week gewoon in de regen kwam ophalen van het station. Lopend. Met spierpijnquote:Op zondag 9 december 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Geloof dat het redelijk prut was. In het hardlooptopic lees ik verslagen van de Bruggenloop die in R'dam gehouden is met niet fijne omstandigheden.
Ja jammer. Op zich is regen niet zo erg, maar met de kou en wind van vandaag niet tof. Alhoewel het hardlopen door de regen vanochtend stiekem juist erg lekker wasquote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, niet leuk. Ze wilden naar het Chinese lichtjesfestival en dat leek me ook prachtig, maar niet in de regen. Alhoewel Lein me afgelopen week gewoon in de regen kwam ophalen van het station. Lopend. Met spierpijn
Koelt zo lekker af in het gezichtquote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hardlopen door de regen ook erg lekkerHeel herkenbaar
en:quote:ou are encouraged to choose a game that you think will be satisfying and motivating, but it must be a game that's new to you. In other words, if you are already a World of Warcraft player, you can't just reroll. You need to choose a new MMO or a different genre of game altogether.
quote:students more than ten minutes late for class will be counted absent. This attendance policy will be strictly enforced. And no, missing class because you couldn't stop playing your game is not a good excuse, even for this class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |