Wij van de Cul sc hebben wat house warmings te goed, hier en daarquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij van de CUL-SC hebben ook heel veel meegeleefd tijdens te verbouwing en allemaal goede raad gegeven...wanneer gaan wij de watertaxi in?
Bekeken. Corrupte VVD-ers...what's new?quote:
oef. de tournee komt niet hier langs. dit is buitenland.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij van de Cul sc hebben wat house warmings te goed, hier en daar![]()
Nou Kaas, een meet op eigen kosten ?
Zo gaan we dan op tournee door het land
Ben jij ook net verhuisd en heb je het huis verbouwd?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef z80 het volgende:
oef. de tournee komt niet hier langs. dit is buitenland.
Oh, als je ons uitnodigt...je hebt een tuinquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef z80 het volgende:
[..]
oef. de tournee komt niet hier langs. dit is buitenland.
het is een doorlopende verbouwing/aanpassing geweest. voor/nadeel van een eigen huis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij ook net verhuisd en heb je het huis verbouwd?
Pietverdriet wel.
volgens mij heb ik een paar jaar terug al een keer voor gesteld hier een meet te houden. was geen interesse voor. maar je bent welkom.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, als je ons uitnodigt...je hebt een tuinvlak over de grens, tóch
vóor mijn cult-ijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
het is een doorlopende verbouwing/aanpassing geweest. voor/nadeel van een eigen huis.
[..]
volgens mij heb ik een paar jaar terug al een keer voor gesteld hier een meet te houden. was geen interesse voor. maar je bent welkom.
en inderdaad net over de grens, ongeveer 7 km Duitsland in.
Blegh... pure chocoladequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef AnneX het volgende:
En een stukje venezuelaanse chocolate oscuro >73% bij een
late kop koffie.
# home alone.
Heerlijkquote:
Doe maar met een lopende kraan ( voor een keer) ...quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Vraag, iemand ervaring met je haar wassen boven een wasbak (in de keuken)? Zal ik dat onder een lopende kraan doen of de wasbak vullen met water?
Hoe lang kleur jij je haar dan al weer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
lopende kraan
Tenminste zo spoelde ik mijn geverfde haar vroegah uit.
Ja, daar ben ik maandag pas weer en zal er ook zeker douchen en mijn haar wassen, maar ik vind het nu gewoon vettigquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Doe maar met een lopende kraan ( voor een keer) ...![]()
Ik ging in het ziekenhuis douchen en haarwassen, toen het stud.huis nog
geen badk had.
Dat werd gebouwd in een gangkast![]()
Of de hele melkchocolade letterquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:32 schreef Felagund het volgende:
Pure chocolade.![]()
Anders eet ik een reep ook zo op.
Hoe lang blijft dat zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik maandag pas weer en zal er ook zeker douchen en mijn haar wassen, maar ik vind het nu gewoon vettigKan ook eens talkpoeder of zo proberen!
Zo koud op de fiets!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang blijft dat zo?
Anders morgen naar je ouders? Of zkhs?
Lopende kraanquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Vraag, iemand ervaring met je haar wassen boven een wasbak (in de keuken)? Zal ik dat onder een lopende kraan doen of de wasbak vullen met water?
Henna erin op mijn 16e of zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang kleur jij je haar dan al weer?
Druppeltje ( of twee) sjonge- hoe heet dat nou.quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
De kozijnen in mijn huis zijn idd spierwit en van hout. Ik heb sterke twijfels over de smaak van de vorige bewoonster(s)
Ben alleen een ontvetter vergeten te kopen, dus dat wordt tot maandag wachten.
Nee.quote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier de hele avond maar te zitten en vraag me af waarom ik nog niet op bed lig. Nog iemand wakker hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |