abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120096218
Ik zit hier de hele avond maar te zitten en vraag me af waarom ik nog niet op bed lig :'). Nog iemand wakker hier?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 9 december 2012 @ 01:50:39 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_120097183
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier de hele avond maar te zitten en vraag me af waarom ik nog niet op bed lig :'). Nog iemand wakker hier?
Nee.

Maar met vrouw en sch.dochernog even een doorzakavondje en een film De rouille et d'os (2012) - IMDb bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 9 december 2012 @ 07:49:34 #211
3878 Vork
Manisch creatief
pi_120099613
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we kunnen wel een Duitslandmeet doen *O* Ik ben helemaal voor :7 Maar dan wel in de lente zodat we allemaal in de tuin kunnen zitten. En dan Duitse gerechten :9
Klinkt als een goed plan! en in dit geval zou ik zelfs nog op de fiets naar een meet kunnen. *O*
  zondag 9 december 2012 @ 07:53:29 #212
3878 Vork
Manisch creatief
pi_120099621
Goedemorgen iedereen.

Kiespijn, of eigenlijk de pijn als gevolg van een nu ontbrekende kies, is niet heel erg handig als je moet koken. Ik heb 6 à 7 eters vanavond die vast wat meer lusten dan soep. Ok, toegegeven het koken zelf zal niet zo'n probleem zijn, maar ik eet natuurlijk wel straks het zelfde en dat gaat zeg maar een uitdaging worden.
pi_120100251
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef AnneX het volgende:
Druppeltje ( of twee) sjonge- hoe heet dat nou.
Bij de super - hh artikelen - rode fles - het slaat op de luchtwegen bij té veel -

# klinkt als a...

Mijn bed is té warm en het huis is afgekoeld.

Edit:
Jaaaa, ammoniak !
Ik zou voor St. Marc gaan. Ruikt naar kerstbomen en ontvet ook erg goed :) Is wel iets duurder dan ammoniak, maar het ruikt beter en het is minder slecht voor je handen :)
pi_120100989
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 07:53 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen.

Kiespijn, of eigenlijk de pijn als gevolg van een nu ontbrekende kies, is niet heel erg handig als je moet koken. Ik heb 6 à 7 eters vanavond die vast wat meer lusten dan soep. Ok, toegegeven het koken zelf zal niet zo'n probleem zijn, maar ik eet natuurlijk wel straks het zelfde en dat gaat zeg maar een uitdaging worden.
Awww, dat klinkt naar. Pijnstillers doen niets? En wat is er mis met een grote pan maaltijdsoep? Snert, linzensoep, bonensoep? Doe daar zelfgebakken brood bij en je hebt een prima maaltijd *) Vind ik dan hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 december 2012 @ 10:51:10 #215
3878 Vork
Manisch creatief
pi_120101056
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Awww, dat klinkt naar. Pijnstillers doen niets? En wat is er mis met een grote pan maaltijdsoep? Snert, linzensoep, bonensoep? Doe daar zelfgebakken brood bij en je hebt een prima maaltijd *) Vind ik dan hè.
Pijnstillers doen net genoeg voor de pijn, zolang ik m'n mond dichthoud, is er niet zoveel aan de hand :P Maar het wordt geen soep, ik eet zelf al een paar dagen dagen soep, dus dat ben ik wel zat. Ik maak een paar verschillende dingetjes die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar toch ook weer wel. Ik zie wel hoeveel ik kan eten.
pi_120101098
Een mix van wat zachtere dingen en niet zachte dingen is dan misschien het beste. Ik hoop dat het snel over gaat, Vork :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 december 2012 @ 10:53:51 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120101100
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef Vork het volgende:

[..]

Pijnstillers doen net genoeg voor de pijn, zolang ik m'n mond dichthoud, is er niet zoveel aan de hand :P Maar het wordt geen soep, ik eet zelf al een paar dagen dagen soep, dus dat ben ik wel zat. Ik maak een paar verschillende dingetjes die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar toch ook weer wel. Ik zie wel hoeveel ik kan eten.
Zeg het etentje af en ga lekker in bed liggen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 9 december 2012 @ 10:56:43 #218
3878 Vork
Manisch creatief
pi_120101149
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeg het etentje af en ga lekker in bed liggen.
Nee joh, dat kan ik niet maken. Ik ben niet ziek, ik heb geen koorts, alleen eten is wat lastig. Voor sommige mensen hier zal dat vast het zelfde zijn als ziek zijn. Dat bed heb ik vandaag al genoeg gezien. Van te lang liggen word je ook alleenmaar lamlendig en ik moet morgen wel fit op dat sollicitatiegesprek zien te belanden.

Het gaat gewoon goed komen, helemaal als ik binnenkort weer normaal kan eten.
pi_120101971
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zou voor St. Marc gaan. Ruikt naar kerstbomen en ontvet ook erg goed :) Is wel iets duurder dan ammoniak, maar het ruikt beter en het is minder slecht voor je handen :)
ja, dat ken ik.
En kon niet op de naam komen.
En ik zocht wat Steer morgen/ vandaag bij de super óf uit het keukenkastje kon halen, zodat hij kan beginnen.
Wachten sucks.

Overigens is St.Marc flínk duurder, tóch.
De harsdeeltjes erin hebben al een heel licht schurend effect.

Die golfer : met twee vrouwen tegelijk doorzakken !

Vork ! Succes en beterschap.
Moet de wond genezen? Gaat meestal snel in de mond.
Hou je nog een beetje Vork over ? :Y)
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 12:21:42 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120102646
Zo maar eens naar Santpoort-Noord. Kerstmarkt :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 9 december 2012 @ 13:20:04 #221
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_120104503
Auw Vork hoop dat het snel beter gaat :*
Wel gezellig al die eters ;) verlicht de pijn ook wellicht.

Zometeen de avonddienst.. nog 1tje hierna en dan wel 1 dag vrij, dag werk, dag vrij en meteen doortrekken :') zin an :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 9 december 2012 @ 13:31:54 #222
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120104864
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 11:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

ja, dat ken ik.
En kon niet op de naam komen.
En ik zocht wat Steer morgen/ vandaag bij de super óf uit het keukenkastje kon halen, zodat hij kan beginnen.
Wachten sucks.

Overigens is St.Marc flínk duurder, tóch.
De harsdeeltjes erin hebben al een heel licht schurend effect.

Die golfer : met twee vrouwen tegelijk doorzakken !

Vork ! Succes en beterschap.
Moet de wond genezen? Gaat meestal snel in de mond.
Hou je nog een beetje Vork over ? :Y)
Neu, ik begin maandag wel. Als ik toch al ga ontvetten kan ik ook gelijk goed schuurpapier halen.
Confidence through competence
  zondag 9 december 2012 @ 14:22:09 #223
45206 Pietverdriet
pi_120106652
Net wakker na een middagdutje van 2 uur
pi_120107058
O+ wat een geweldig feest gister.. En de taarten zijn goed bevonden door de gasten :D
  zondag 9 december 2012 @ 14:37:32 #225
45206 Pietverdriet
pi_120107129
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
O+ wat een geweldig feest gister.. En de taarten zijn goed bevonden door de gasten :D
Had je het eiwit nog opgeschuimd?
  zondag 9 december 2012 @ 14:40:11 #226
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120107240
quote:
Leuk!
pi_120107253
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Had je het eiwit nog opgeschuimd?
Nope, ik was al blij dat ik alles kwijt kon in de kommen die ik heb en de ruimte. Had niet geweten waar en hoe ik dat nog zou kunnen doen. Maar ik ga het absoluut proberen als ik gewoon één taart maak ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 15:34:31 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120109140
quote:
Zo te zien was het gezellig ja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120109622
:D
  zondag 9 december 2012 @ 16:51:33 #230
63722 z80
I fink you freaky
pi_120112332
een Duitsland meet hier in het voorjaar is goed. meteen een reden om de tuin weer een keer aan te pakken.

chocolade heb ik ook het liefst puur met veel cacao. een melkchocolade letter van de sint ging er ook wel in (in 1 keer).

@steer
st Marc gebruiken om te ontvetten van het te schilderen oppervlak. werkt perfect, is niet giftig en niet schadelijk voor de huid.
dat wat je over hebt aan st Mark kun je gebruiken om het huis mee schoon te maken of als je lastige vlekken in je kleding hebt zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_120115879
quote:
Tof! En die foto's die er hingen waren mooi zeg!
pi_120115988
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Net wakker na een middagdutje van 2 uur
Ik ben ook nog even wat slaap in wezen halen vanmiddag :O

Tis weer heerlijk stil hier in huis :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 18:26:39 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120115993
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
:D
De wijkagent twitterde die foto vanmorgen :+ Een feestje in Velserbroek was kennelijk erg geslaagd.
pi_120116032
Kerstmarkt niet zo bie Boor?

oh en Mindfeud is wel grappig, maar niet zo easy als je denkt trouwens :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 18:30:44 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120116124
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Kerstmarkt niet zo bie Boor?

oh en Mindfeud is wel grappig, maar niet zo easy als je denkt trouwens :@
Kerstmarkt was dit jaar niet echt leuk. Heb wel eens leukere edities meegemaakt. Maar goed het diende als smoes om er even uit te zijn.
pi_120116150
Er had ook sneeuw moeten liggen natuurlijk O+ Of ligt er daar nog sneeuw? Hier is alles weggeregend.
pi_120116199
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tof! En die foto's die er hingen waren mooi zeg!
Tja, mijn vader heeft een goed oog, k'heb het fotograferen niet van een vreemde.. ;)
pi_120116346
Ik zie het nooit, mooie foto's. Dat vind ik toch wel jammer hoor. En er valt vast wel iets te leren, qua truukjes, maar ik denk dat je er idd ook een oog voor moet hebben :Y Ik maak kiekjes 8-)
pi_120116415
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Er had ook sneeuw moeten liggen natuurlijk O+ Of ligt er daar nog sneeuw? Hier is alles weggeregend.
Alles weg, terwijl het er gistermiddag nog zo uitzag hier O+
Paar 'kiekjes' ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 18:39:58 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120116457
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het nooit, mooie foto's. Dat vind ik toch wel jammer hoor. En er valt vast wel iets te leren, qua truukjes, maar ik denk dat je er idd ook een oog voor moet hebben :Y Ik maak kiekjes 8-)
Komt bekend voor. Foto is mooi of niet. :P Heb een simpele Canon ixus 115 hs en dat is goed genoeg om poes op de foto te ztten ;).
pi_120116495
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Bluezz het volgende:

Alles weg, terwijl het er gistermiddag nog zo uitzag hier O+
Paar 'kiekjes' ;)
SPOILER
O+

En poezenfoto's zijn altijd wel leuk :D Ik vind katten zulke leuke beesten.
pi_120116585
Kiekjes zijn (vaak) leuk :Y zeker als er schattige kleinzonen in de sneeuw op staan ;) Of poezen O+
pi_120116827
Poezen in de sneeuw O+
pi_120117156
Katten :D

Ze blijven gewoon leuk.
pi_120117181
_O-
pi_120117235
Ik hoop dat het in Rotterdam niet zo gerent als hier'da's niet leuk voor Lein, kaas & achterban.
  zondag 9 december 2012 @ 19:04:48 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_120117336
hier is het de hele dag van dat druilige weer. te nat om nog even naar de kerstmarkt te gaan.
zolang ik hier woon wil ik al een keer naar de kerstmarkt in Kleve. dit is een paar minuten met de fiets.
maar elke keer komt er of iets tussen of het is nat buiten.
pi_120117410
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het in Rotterdam niet zo gerent als hier'da's niet leuk voor Lein, kaas & achterban.
Geloof dat het redelijk prut was. In het hardlooptopic lees ik verslagen van de Bruggenloop die in R'dam gehouden is met niet fijne omstandigheden. :{
  zondag 9 december 2012 @ 19:12:16 #249
63722 z80
I fink you freaky
pi_120117621
wie heeft er een recept voor tomatensoep op klassieke wijze bereid. dus met verse/blik tomaten en ingrediënten. en zonder pakje en/of blokje.
ik mag voor kerst weer voor de soep zorgen en wil weer een ouderwetse soep maken.
de ossenstaartsoep van vorig jaar was goed gekeurd.
pi_120117637
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:

Geloof dat het redelijk prut was. In het hardlooptopic lees ik verslagen van de Bruggenloop die in R'dam gehouden is met niet fijne omstandigheden. :{
Ouch, niet leuk. Ze wilden naar het Chinese lichtjesfestival en dat leek me ook prachtig, maar niet in de regen. Alhoewel Lein me afgelopen week gewoon in de regen kwam ophalen van het station. Lopend. Met spierpijn O+
pi_120117677
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ouch, niet leuk. Ze wilden naar het Chinese lichtjesfestival en dat leek me ook prachtig, maar niet in de regen. Alhoewel Lein me afgelopen week gewoon in de regen kwam ophalen van het station. Lopend. Met spierpijn O+
Ja jammer. Op zich is regen niet zo erg, maar met de kou en wind van vandaag niet tof. Alhoewel het hardlopen door de regen vanochtend stiekem juist erg lekker was :Y
pi_120117782
Ik vind hardlopen door de regen ook erg lekker :Y Heel herkenbaar O+
pi_120117869
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hardlopen door de regen ook erg lekker :Y Heel herkenbaar O+
Koelt zo lekker af in het gezicht :9 Alleen starten in de regen vind ik een drempel, maar omdat ik met schoonpa ging rennen liet ik me natuurlijk niet kennen O-) ;)
pi_120118135
Ik was aan het lezen over free online courses en ik kom terecht op een MIT course over gaming.
Voor deze universitaire cursus moet je 70 uur besteden aan een videogame :D
Maar helaas:
quote:
ou are encouraged to choose a game that you think will be satisfying and motivating, but it must be a game that's new to you. In other words, if you are already a World of Warcraft player, you can't just reroll. You need to choose a new MMO or a different genre of game altogether.
en:
quote:
students more than ten minutes late for class will be counted absent. This attendance policy will be strictly enforced. And no, missing class because you couldn't stop playing your game is not a good excuse, even for this class.
pi_120118210
:D komisch!
En wat kun je er dan mee als je die cursus hebt gedaan?
pi_120118395
Geen idee :') De projecten van de studenten staan online en iemand is inderdaad WoW gaan spelen, maar als ik zijn docent was geweest had hij een dikke onvoldoende gekregen. Het is geschreven alsof hij een stuk op FOK! aan het schrijven was (inclusief enorm veel tekst tussen haakjes). Totaal geen analyse, alleen maar geklets. Hoe een vroegere vriend nog wel een account over had op een RP server (geen uitleg) en zijn vriendin het niet leuk vond dat hij speelde etc etc.
pi_120118560
Ik krijg er zo'n 'Amerika :') ' gevoel bij. Waar je major 'golf' kan zijn en zo.

Maar het is MIT 8)7
pi_120118691
Vaag gedoe dus :')
pi_120118857
We zullen ze in Nederland ook wel hebben, vage cursussen.
Ik herinner me nog een keuzecursus die ik heb gevolgd: moderne medische magie :D Over alternatieve geneeswijzen en hun plaats in de gezondheidsindustrie. Ik heb daar wel wat van opgestoken en het heeft me ook heel erg aan het denken gezet over hoe machtig de medicus op het moment is. Dat dat op zich iets vreemds en niet vanzelfsprekends is, maar dat onze huidige maatschappij artsen die status geeft.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2012 @ 19:43:45 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120118877
Walter Lewin Physics I: Classical Mechanics is één van de meest bekeken series van OpenCourseWare
http://ocw.mit.edu/course(...)mechanics-fall-1999/
:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')