Die is leukquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
Walter Lewin Physics I: Classical Mechanics is één van de meest bekeken series van OpenCourseWare
http://ocw.mit.edu/course(...)mechanics-fall-1999/
Wist je dat artsen in Oost-Europa een veel lagere status hebben? En dat dat waarschijnlijk komt doordat het bijna alleen vrouwen zijn? Vrouwenberoep = lagere status.quote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat artsen in elke cultuur in de historie van de mensch wel zo'n status heeft gehad
Heb wel het idee dat de nieuwe generatie artsen een stuk bescheidener zijn, als gevolg van de 'denk met je patient mee' cursussen in het curriculum van de meeste geneeskundeopleidingen in Nederland
Zo is het toch in NL met leerkrachten?quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist je dat artsen in Oost-Europa een veel lagere status hebben? En dat dat waarschijnlijk komt doordat het bijna alleen vrouwen zijn? Vrouwenberoep = lagere status.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo is het toch in NL met leerkrachten?
gek he. manlijke leerkrachten worden niet aangenomen of worden zelfs tijdens de opleiding het advies gegeven om een andere studie te volgen. in mijn kennissenkring meerdere keren voorgekomen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo is het toch in NL met leerkrachten?
Nope. Blijkbaar heb je HBO en HBO in NLquote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk maar naar andere vrouwenberoepen, zoals verpleegkundige: ook een lage status. Beroepen waar vooral vrouwen werkzaam zijn hebben vaak ook geen hoog salaris, in ieder geval niet te vergelijken met wat je anders met een HBO-diploma zou kunnen verdienen.
Had mijn ex geen last van hoorquote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef z80 het volgende:
gek he. manlijke leerkrachten worden niet aangenomen of worden zelfs tijdens de opleiding het advies gegeven om een andere studie te volgen. in mijn kennissenkring meerdere keren voorgekomen.
en een manlijke leerkracht wordt in NL aangekeken alsof hij van kleine kinderen houd.
Nou dat is mijn ervaring totáál niet. Maar veel jongens hebben geen idee waar ze aan beginnen, dat zien we wel. Haken af als ze met kleuters moeten werken bijvoorbeeld. En bij ons wordt je aangenomen als je goed bent (als er banen zouden zijn) ongeacht je geslacht. Helaas ontmoeten we niet zo veel goede mannelijke leerkrachten..quote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
gek he. manlijke leerkrachten worden niet aangenomen of worden zelfs tijdens de opleiding het advies gegeven om een andere studie te volgen. in mijn kennissenkring meerdere keren voorgekomen.
en een manlijke leerkracht wordt in NL aangekeken alsof hij van kleine kinderen houd.
Nouja, dat weet ik niet, kan ook zijn doordat artsen absoluut niet goed betaald worden in Oost-Europa, dus weinig om tegenop te kijken.quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist je dat artsen in Oost-Europa een veel lagere status hebben? En dat dat waarschijnlijk komt doordat het bijna alleen vrouwen zijn? Vrouwenberoep = lagere status.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waaróm willen ze niet met kleuters werken?quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat is mijn ervaring totáál niet. Maar veel jongens hebben geen idee waar ze aan beginnen, dat zien we wel. Haken af als ze met kleuters moeten werken bijvoorbeeld. En bij ons wordt je aangenomen als je goed bent (als er banen zouden zijn) ongeacht je geslacht. Helaas ontmoeten we niet zo veel goede mannelijke leerkrachten..
Ze willen het wel maar vinden het moeilijk. Niet allemaal hoor, maar het is wel waar ze vaak op afhaken. Ik ben er zelf ook bijna op afgehaakt hoor, ik snap het wel. Je moet mij ook niet voor een kleutergroep zettenquote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waaróm willen ze niet met kleuters werken?
Wordt opgenomen, net Penoza gekeken. Best leukquote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
Jelle BC nu over de Indiaanse huwelijksmarkt.
Nou, een van de twee doet het iig heel erg goedquote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Bak ze in de boter en maak er geweldige leerkrachten van
De regen begon hier pas ruim ná het eten, we zijn eerst wezen borrelen hier met bubbels, brood en kaasjes. Toen met de watertaxi naar Het Park voor China Light Rotterdam, toen weer terug met de taxi en heerlijk gegeten. Ze zijn net een half uurtje de deur uit, Hele leuke avond! Dat China Light is echt een aanraderquote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het in Rotterdam niet zo gerent als hier'da's niet leuk voor Lein, kaas & achterban.
Klinkt goed en gezellig.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De regen begon hier pas ruim ná het eten, we zijn eerst wezen borrelen hier met bubbels, brood en kaasjes. Toen met de watertaxi naar Het Park voor China Light Rotterdam, toen weer terug met de taxi en heerlijk gegeten. Ze zijn net een half uurtje de deur uit, Hele leuke avond! Dat China Light is echt een aanrader
Wat is china light?quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De regen begon hier pas ruim ná het eten, we zijn eerst wezen borrelen hier met bubbels, brood en kaasjes. Toen met de watertaxi naar Het Park voor China Light Rotterdam, toen weer terug met de taxi en heerlijk gegeten. Ze zijn net een half uurtje de deur uit, Hele leuke avond! Dat China Light is echt een aanrader
In de itunesstore staan heel veel gratis collegesquote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
Walter Lewin Physics I: Classical Mechanics is één van de meest bekeken series van OpenCourseWare
http://ocw.mit.edu/course(...)mechanics-fall-1999/
Leuke deal hequote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef AnneX het volgende:
Boeken anyone?
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/librije
# metdankaandeburen
Leukquote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
kWeet nergens van....quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuke deal he
Dat gaan wij ook doen met onze vrienden
http://chinalightrotterdam.nl/nl Een expositie van Chinese lampionnen in het Park bij de Euromast.quote:
Vuilnisman?quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk maar naar andere vrouwenberoepen, zoals verpleegkundige: ook een lage status. Beroepen waar vooral vrouwen werkzaam zijn hebben vaak ook geen hoog salaris, in ieder geval niet te vergelijken met wat je anders met een HBO-diploma zou kunnen verdienen.
Maar veel zijn er niet zo leukquote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de itunesstore staan heel veel gratis colleges
Het is maar net wat je interessant vindquote:
Ah, mooi!quote:Op maandag 10 december 2012 06:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
http://chinalightrotterdam.nl/nl Een expositie van Chinese lampionnen in het Park bij de Euromast.
O sorry, wist niet dat je een HBO diploma voor vuilnisman moest hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |