je onderschat Johannes. Die wordt 2de of 3de...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wint ze echt niet ;p
Ik denk volgorde:
1. Sandra / Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes
Neejoh, hij is populair in z'n team, alleen omdat dat team 100% ruk is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
je onderschat Johannes. Die wordt 2de of 3de...
Als dit de laatste 4(5) worden, dan kan ik me hier wel in vinden, wat de mensen thuis gaan kiezen, al denk ik dat Johannes en Eyelar van plek switchenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wint ze echt niet ;p
Ik denk volgorde:
1. Sandra / Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes
Eyelar is toch 2550x leuker...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit de laatste 4(5) worden, dan kan ik me hier wel in vinden, wat de mensen thuis gaan kiezen, al denk ik dat Johannes en Eyelar van plek switchen
Mensen stemmen ook op de persoonlijkheid. Die van Leona is sowieso al 10x sterker, de persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Sandra staat deze week trouwens op 1, 4 en 9 in de top 40. En dan minder stemmen dan Leona....? No fuckin' way!
dat lijkt me wel het meest realistische scenarioquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit de laatste 4(5) worden, dan kan ik me hier wel in vinden, wat de mensen thuis gaan kiezen, al denk ik dat Johannes en Eyelar van plek switchen
Ik vind Leona nog steeds meer een achtergrondzangeresquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen stemmen ook op de persoonlijkheid. Die van Leona is sowieso al 10x sterker, de persoonlijkheid.
Ik ook. Ik verbaas me over haar populariteit.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Leona nog steeds meer een achtergrondzangeres
Wel een leuke, opvallende achtergrondzangeres.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Leona nog steeds meer een achtergrondzangeres
Misschien dat mensen nog steeds met de battles in het achterhoofd stemmen, die van Leona was toen wel heel erg goed. Die van Sandra viel toen juist tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik verbaas me over haar populariteit.
Vergeet Floortje niet!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wint ze echt niet ;p
Ik denk volgorde:
1. Sandra / Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes
aan de liedjeskeuze ligt het niet... Daar is echt niks mee. Maar het komt bij mij iig niet aan...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel een leuke, opvallende achtergrondzangeres.
Dat ze niet de hitlijsten bestormt komt denk ik door de liedkeuze. Ze zou deze week ook wel eens wat anders moeten proberen.
Dat zie ik niet als een mogelijke oorzaak. Wel erg ver gezocht.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien dat mensen nog steeds met de battles in het achterhoofd stemmen, die van Leona was toen wel heel erg goed. Die van Sandra viel toen juist tegen.
Eyelar wint van Floortje, Floortje schreeuwt en Eyelar zingt. Ook Eyelars stem is veel unieker.quote:
de battleoptredens ben ik eigenlijk allemaal vergetenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien dat mensen nog steeds met de battles in het achterhoofd stemmen, die van Leona was toen wel heel erg goed. Die van Sandra viel toen juist tegen.
Ik heb ook geen idee meer wat Leona deed.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
de battleoptredens ben ik eigenlijk allemaal vergeten
Ik veel ook wel, moet ik toegeven. Weet nog wel dat Sandra toen helemaal niet zo 'goed' was.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
de battleoptredens ben ik eigenlijk allemaal vergeten
Vorige week, die daarvoor bedoel ik dan, had Eyelar ook al meer stemmen dan Floortje. (toch?)quote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef jcdragon het volgende:
Het gaat echt om met wie de zangers samen een duet zingen. Omdat Eyelar samen met Ed Sheeram ging zingen kreeg ze veel stemmen. De volgende show gaan mensen weer anders stemmen.
Was niet zo. Ik moest ook spieken in de wiki.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vorige week, die daarvoor bedoel ik dan, had Eyelar ook al meer stemmen dan Floortje. (toch?)
Wow, dan is ze wel erg in populariteit gestegen! Komt denk ik deels ook wel door Ed Sheera natuurlijk, maar dat is slechts een klein beetje van die enorme stijging denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was niet zo. Ik moest ook spieken in de wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_voice_of_Holland_(seizoen_3)#Kwartfinale
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
door naar de finale denk ik
leona
eyelar
johnnes
barbara
barbara wint of anders eyelar
een slechte gok is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een slechte gok is hetbijna Any. Bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De winnaar komt sowieso uit een ander team, zegt mijn theewaterquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:43 schreef iBenny het volgende:
De telegraaf noemt Leona vs. Sandra een titanenstrijd.
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog steeds het idee dat we keihard worden genaaid in die 'battle' tussen hun twee
spam- / nepaccounts. Om de zoveel tijd flikkert Twitter die accounts erafquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:07 schreef hunter2011 het volgende:
Johannes had tot gisteren 33,000 followers op zijn twitter-account, nu 20,000.
Hoe kan dat??????
wie dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De winnaar komt sowieso uit een ander team, zegt mijn theewater
Dat heeft John gevraagd. Al die accounts als ongewenst bestempeld bij Twitter. Ongewenst omdat zijn masterplan: sandra op #1 anders ineen stort.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:07 schreef hunter2011 het volgende:
Johannes had tot gisteren 33,000 followers op zijn twitter-account, nu 20,000.
Hoe kan dat??????
Zo weinig voor Floortjequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:15 schreef hunter2011 het volgende:
Followers: Johannes 20.695 Ivar 15.770 Sandra 14.301 Barbara 13.069 Leona 12.769 Floortje 8.149 Eyelar 6.700 Maama 2.107
Toen er nog geen twitter was en daarna best wel vergeten geraakt is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo weinig voor FloortjeDie ook al eens jaren bekend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef iBenny het volgende:
De nummers van vanavond. Dit zijn tevens de singles. Elke verkoop telt als een dubbele stem.Als Barbara het verneukt mag ze een jaar niet etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Vandaag the scriptquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef iBenny het volgende:
Volgende week komt Loreen bij The Voice
wiequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vandaag the script
STANDING IN DA HALL OF FAME!!
Daarom. mensen die nog denken dat het "spannend" is in team Trijntje hebben echt oogkleppen op. Waarom zou een producent die geld opstrijkt van de uiteindelijke cd verkoop/huidige single verkoop een kandidaat wegsturen met 3 singles in de Top 10 van de Top 40..?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Sandra staat deze week trouwens op 1, 4 en 9 in de top 40. En dan minder stemmen dan Leona....? No fuckin' way!
Eyelarquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Floortje, Leona, Maame, Johannes, Sandra, Barbara, Ivar... wie mis ik dan nog?
Ohjaquote:
Sneu... je bent het niet eens met wie er doorgaat, dan maar het stemmen veranderenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
john de mol verandert de manier van stemmen, dalijk bij boulevard
hij is het niet eens met johannes
En dan wordt er beweerd dat de winnaar al vast staat, door John, kennelijk dus nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
john de mol verandert de manier van stemmen, dalijk bij boulevard
hij is het niet eens met johannes
Nou misschien had John wel een winnaar klaar staan maar gooit de aanhang van Johannes nu roet in het etenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan wordt er beweerd dat de winnaar al vast staat, door John, kennelijk dus niet
Een van de schoonmakers wordt dan in een net pak gehesen, een magazijn wordt ontruimd voor een ouderwetse computer en dan moet die persoon wat glimlachen. Ja, zo gaat dat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze eigenlijk nog zo'n zogenaamde notaris die kijkt of het stemmen eerlijk verloopt?
Dat was vroeger altijd met dat soort shows om vertrouwen te kweken
ik meende dat hij een ballad zou doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ik denk dat het aantal bij iedereen redelijk klopt, m.u.v. Johannes.
Thanks! Wat een blöde muziekkeuze.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Lutte het volgende:
TAL / [Voice of Holland 3] #111 Barblabla
Ja Harry Potter komt ook, kun je bijna nog beter kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks! Wat een blöde muziekkeuze.
Sop sop sop!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja Harry Potter komt ook, kun je bijna nog beter kijkenMaar Johannes
dit idd, was al vanaf het begin bepaald yeah rightquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Best flauw hoor dit. Hij heeft gewoon een hekel aan Johannes.
Ja, dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Gaan de fans van Johannes dubbel zoveel stemmen.
beetje verdacht nu Johannes zo'n fanbase heeft, terwijl de coaches (marco en trein) hem niet kunnen luchten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Punten van coaches gaan dubbel tellen!!
Ik hoop nu dat hij wint, of hij de beste is of niet, alleen maar om John dwars te zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Gaan de fans van Johannes dubbel zoveel stemmen.
Daar geloof ik dus ook geen bal vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dit idd, was al vanaf het begin bepaald yeah right
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef iBenny het volgende:
De nummers van vanavond. Dit zijn tevens de singles. Elke verkoop telt als een dubbele stem.Schijtnummers... Ik hoop toch wel dat ze naast dit meer nummers doen, in duet ofzo? Anders hou ik het echt niet vol ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit! Al hoopte ik al steeds dat ie wintquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop nu dat hij wint, of hij de beste is of niet, alleen maar om John dwars te zitten.
En misschien is dit ook de bedoeling van John. Het maakt hem niet uit wie er wint. Als er maar gestemd word.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop nu dat hij wint, of hij de beste is of niet, alleen maar om John dwars te zitten.
Gewoon lekker tijdens de wedstrijd de regels veranderen, ja toch kan gewoon!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Punten van coaches gaan dubbel tellen!!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit! Al hoopte ik al steeds dat ie wint
Offtopic: @karina: die ondertitel over love en dat dat DE destiny is... Sooooo true! Wilde ik ff zeggen![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Het nummer dat Johannes gaat zingen vind ik wel stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
daar hebben wij Truus voorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik nog niet. AfwasWie helpt me ff?
Dat laatste hoop ik ook, maar dan zal er toch wel wat meer gestemd moeten worden op haar, of de jury zouden haar allemaal een vette 10 moeten geven en dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die er blij mee is dat jurystemmen dubbel tellen? Kan Eyelar sowieso door, want die is natuurlijk heel veel beter dan Floortje.
Misschien kan Maame zelfs nog door![]()
Of gewoon dikke oprekking of misschien doen de talenten nog een duetje samen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan het nou weer zolang duren
Er zijn er toch weer 4 uit
Hmm wel als ze iets uitstekends neerzet, zoals haar auditie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, maar dan zal er toch wel wat meer gestemd moeten worden op haar, of de jury zouden haar allemaal een vette 10 moeten geven en dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of gewoon dikke oprekking of misschien doen de talenten nog een duetje samen.
Maamequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die er blij mee is dat jurystemmen dubbel tellen? Kan Eyelar sowieso door, want die is natuurlijk heel veel beter dan Floortje.
Misschien kan Maame zelfs nog door![]()
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdtquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgen
Ja! En Eyelar ook, hoop ik zo!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maame
Ik hoop zo dat zij in de finale komt
Zaterdag op RTL-8 een herhaling rond 17:45 uur is ook een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgen
Vind je? Ik vind dit seizoen juist minder. Dat stomme gedoe met die stoelen enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdt
ja wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef miep63 het volgende:
[..]
Zaterdag op RTL-8 een herhaling rond 17:45 uur is ook een optie natuurlijk.
Man zelfs stappen is minder zelfkastijding dan TVOH. En toch weer kijken hèquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdt
Dat laatste zal ik trouwens niet zo erg vinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneaky dat ineens de jurypunten dubbel tellen
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Oh ik dacht dat het vanavond te laat voor je werd. Sorry.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat heb ik daar aanDuurt nog steeds even lang
Geen idee, dat gok ik, want waarom zouden ze anders ineens nu al de jurypunten dubbel laten tellen? In de finale kan ik me misschien nog voorstellen, maar kennelijk zijn ze ergens bang voor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Van mij mag Johannes door
Hoe kan datquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Sandra dr single van vanavond staat nu al in de top20. Fak jou John!
nee hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef miep63 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vanavond te laat voor je werd. Sorry.
met zoveel overmacht van stemmen gaat hij zelfs doormet 0 punten van de juryquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist.
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Johannes mag van mij ook door. Kennelijk vindt het publiek hem leuk. En dat zijn ook degenen die straks misschien nummers van hem downloaden/hopen, dus als ze slim zijn laten ze het gewoon eerlijk gebeuren.
baby van Justin Bieberquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, als Sandra dat liedje gaat verweeën, wordt het een dikke vette exit![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh, dat liedje van Ivar? Wat is dat voor lied eigenlijk, ik geloof niet dat ik het ken
Weer een momentje van 'die is echt niet hetero'. Eerst Britney, nu ditquote:
Ik denk niet dat ze Johannes er zo uit krijgen. Hij had 85% van de thuisstemmen vorige week al, al geven ze hem allemaal een nulquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist.
Ik denk dat ze allemaal nog woester worden als hij een nul krijgt, woeste mensen in de keet in Fryslan boppequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Johannes er zo uit krijgen. Hij had 85% van de thuisstemmen vorige week al, al geven ze hem allemaal een nul
quote:The Voice-baas John de Mol onthulde een aanpassing van de regels. Vanavond tellen de punten van de coaches dubbel. De Mol benadrukte dat die verandering al was gepland en de stem van het publiek heel zwaar blijft wegen. ‘Als het publiek vanavond vindt dat Johannes naar de finale moet, dan staat hij volgende week in de finale.’
revolutie in Noord Nederlandquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal nog woester worden als hij een nul krijgt, woeste mensen in de keet in Fryslan boppe
Groot gedeelte van zijn fanbase is ook Bieber en One Direction fan.quote:
En na vanavond met Floortjequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
He, die Danny he, doet 'ie het nou met Bo Bruce?
Nee hoor, ik had hem ook en die van mij doet het prima. Ik dacht echt even: 'Neeeeeeeeeeeeeee'quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef kermit71 het volgende:
Ik kreeg net een melding dat FOK uit de lucht was! Dacht even dat John meelas... maar het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen (niet zo goed werkende) computer
Nope, ligt aan FOK!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef kermit71 het volgende:
Ik kreeg net een melding dat FOK uit de lucht was! Dacht even dat John meelas... maar het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen (niet zo goed werkende) computer
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Sandra dr single van vanavond staat nu al in de top20. Fak jou John!
ow lekker dan... da's goed voor Sandraquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.
Nou, wel 3!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Stickertje het volgende:
wat zitten er veel buitenlanders in gtst..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef fratsman het volgende:
Goeienavond.Vorige week moeten missen maar vanavond ben ik er weer bij.
Ah, gaat John die mee laten tellen. We hadden kunnen weten dat ie iets tegen Friesland zou verzinnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.
Nee, hier saucijzenbroodje en chocolonelyquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Zo, wijn gepakt, M&M's, geplast, beginnen we al?
M&M's en wijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Zo, wijn gepakt, M&M's, geplast, beginnen we al?
Je moet toch wat verzinnen om Sandra te laten winnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef Stickertje het volgende:
singles tellen 2x en de stemmen van de jury 2x... sms & telefoon stemmen 1x ?
Ben nog aan het etenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zit weer klaar met vers beltegoed en telefoons om voor Johannes te stemmen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zit weer klaar met vers beltegoed en telefoons om voor Johannes te stemmen.
Dacht ik hoor....ka het fout hebbenquote:
quote:
Ik schiet even helemaal vol hierquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier toch effe van slikken, van dat applaus![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Day het volgende:
Floortje en Johannes eruit en mijn avond is goed!
Goeieavond!
ik word depressief om al dat klapvee te zienquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
ik vond de stilte gisteren in het stadion indrukwekkenderquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Toch had ik liever The Script alleen gehad... de andere twee verpesten het.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit klinkt goed! Nog ietsje blijer kijken Floor
Ik heb alleen beeld en geen geluidquote:
Ik vind hem cuuuuuuuutequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik Voice UK niet had gekeken, had ik hem niet eens gekend
Niet mooi. Maar goed, mijn smaak is in de jaren 70, 80 blijven hangen.quote:
ja ik ben er ook niet zo fan van.. Ivar is ook niet zo zuiver. Floorte vind ik sowieso niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toch had ik liever The Script alleen gehad... de andere twee verpesten het.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En doe dan gewoon alle sms-opbrengsten van vanavond naar het gezin, als je zo'n pief bent. Maar neeeeeee, lekker doen alsof en over tot de orde van de dag
quote:
Dan is het vast beter.quote:
Ik luister Freedom van George Michealquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet mooi. Maar goed, mijn smaak is in de jaren 70, 80 blijven hangen.
Ja! En Maroon 5 pipo ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wie ik zo leuk vind, Blake van Voice US
Oh dat zou ik echt tof vindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week Sir Tom Jones in de finale
Maroon 5 pipoquote:
Bazenchansonquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister Freedom van George Micheal
nou dat ziet hij heel goed denk ik!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Day het volgende:
Vriend kijkt even mee, ziet Floortje voor het eerst en zegt: wat is ze nep!
Echt??quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week Sir Tom Jones in de finale
En dan heb je ook nog The Script die er live meestal niks van kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik ben er ook niet zo fan van.. Ivar is ook niet zo zuiver. Floorte vind ik sowieso niks
Vind ik ookquote:
ik vind zijn accent leuk/grappigquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wie ik zo leuk vind, Blake van Voice US
Hij blijft leuk jaquote:
adam levinequote:
Had van mij ook niet gehoeven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
He bah, ik ben echt een beetje chagrijnig van die zogenaamd meelevende intro
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef Starlie het volgende:
Net of zn 2 fans als prijs mogen meezingen!
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoorde d'r ook amper, dus niets gemist
Was Ivar wel te horen of ook niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoorde d'r ook amper, dus niets gemist
bij idols was ze veel leukerquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou dat ziet hij heel goed denk ik!
Ik vind haar ook zooo nep, zo onwijs gemaakt.
Van de week kwam hij half naakt op mijn FB pagina voorbij, ik ging glijdenquote:
Beter, vond ik. En zonder snor, hij zag er goed uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was Ivar wel te horen of ook niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de week kwam hij half naakt op mijn FB pagina voorbij, ik ging glijden
Ik ga nog even wat beltegoed aanschaffen. brb.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
grote kans jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Of wendy heeft haar kiezen laten trekken of ze heeft met een botoxspuit gespeeld...
of beidenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Of wendy heeft haar kiezen laten trekken of ze heeft met een botoxspuit gespeeld...
Denk het tweede..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
dit. Ik ben een soort van in love op d'rquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Ik ben een soort van in love op d'r
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef STING het volgende:
Zei ze nou, ze zingt Empire State Building?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |