Dat laatste hoop ik ook, maar dan zal er toch wel wat meer gestemd moeten worden op haar, of de jury zouden haar allemaal een vette 10 moeten geven en dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die er blij mee is dat jurystemmen dubbel tellen? Kan Eyelar sowieso door, want die is natuurlijk heel veel beter dan Floortje.
Misschien kan Maame zelfs nog door![]()
Of gewoon dikke oprekking of misschien doen de talenten nog een duetje samen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan het nou weer zolang duren
Er zijn er toch weer 4 uit
Hmm wel als ze iets uitstekends neerzet, zoals haar auditie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, maar dan zal er toch wel wat meer gestemd moeten worden op haar, of de jury zouden haar allemaal een vette 10 moeten geven en dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of gewoon dikke oprekking of misschien doen de talenten nog een duetje samen.
Maamequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die er blij mee is dat jurystemmen dubbel tellen? Kan Eyelar sowieso door, want die is natuurlijk heel veel beter dan Floortje.
Misschien kan Maame zelfs nog door![]()
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdtquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgen
Ja! En Eyelar ook, hoop ik zo!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maame
Ik hoop zo dat zij in de finale komt
Zaterdag op RTL-8 een herhaling rond 17:45 uur is ook een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgen
Vind je? Ik vind dit seizoen juist minder. Dat stomme gedoe met die stoelen enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdt
ja wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef miep63 het volgende:
[..]
Zaterdag op RTL-8 een herhaling rond 17:45 uur is ook een optie natuurlijk.
Man zelfs stappen is minder zelfkastijding dan TVOH. En toch weer kijken hèquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdt
Dat laatste zal ik trouwens niet zo erg vinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneaky dat ineens de jurypunten dubbel tellen
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Oh ik dacht dat het vanavond te laat voor je werd. Sorry.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat heb ik daar aanDuurt nog steeds even lang
Geen idee, dat gok ik, want waarom zouden ze anders ineens nu al de jurypunten dubbel laten tellen? In de finale kan ik me misschien nog voorstellen, maar kennelijk zijn ze ergens bang voor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Van mij mag Johannes door
Hoe kan datquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Sandra dr single van vanavond staat nu al in de top20. Fak jou John!
nee hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef miep63 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vanavond te laat voor je werd. Sorry.
met zoveel overmacht van stemmen gaat hij zelfs doormet 0 punten van de juryquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist.
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Johannes mag van mij ook door. Kennelijk vindt het publiek hem leuk. En dat zijn ook degenen die straks misschien nummers van hem downloaden/hopen, dus als ze slim zijn laten ze het gewoon eerlijk gebeuren.
baby van Justin Bieberquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, als Sandra dat liedje gaat verweeën, wordt het een dikke vette exit![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh, dat liedje van Ivar? Wat is dat voor lied eigenlijk, ik geloof niet dat ik het ken
Weer een momentje van 'die is echt niet hetero'. Eerst Britney, nu ditquote:
Ik denk niet dat ze Johannes er zo uit krijgen. Hij had 85% van de thuisstemmen vorige week al, al geven ze hem allemaal een nulquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist.
Ik denk dat ze allemaal nog woester worden als hij een nul krijgt, woeste mensen in de keet in Fryslan boppequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Johannes er zo uit krijgen. Hij had 85% van de thuisstemmen vorige week al, al geven ze hem allemaal een nul
quote:The Voice-baas John de Mol onthulde een aanpassing van de regels. Vanavond tellen de punten van de coaches dubbel. De Mol benadrukte dat die verandering al was gepland en de stem van het publiek heel zwaar blijft wegen. ‘Als het publiek vanavond vindt dat Johannes naar de finale moet, dan staat hij volgende week in de finale.’
revolutie in Noord Nederlandquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal nog woester worden als hij een nul krijgt, woeste mensen in de keet in Fryslan boppe
Groot gedeelte van zijn fanbase is ook Bieber en One Direction fan.quote:
En na vanavond met Floortjequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
He, die Danny he, doet 'ie het nou met Bo Bruce?
Nee hoor, ik had hem ook en die van mij doet het prima. Ik dacht echt even: 'Neeeeeeeeeeeeeee'quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef kermit71 het volgende:
Ik kreeg net een melding dat FOK uit de lucht was! Dacht even dat John meelas... maar het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen (niet zo goed werkende) computer
Nope, ligt aan FOK!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef kermit71 het volgende:
Ik kreeg net een melding dat FOK uit de lucht was! Dacht even dat John meelas... maar het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen (niet zo goed werkende) computer
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Sandra dr single van vanavond staat nu al in de top20. Fak jou John!
ow lekker dan... da's goed voor Sandraquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.
Nou, wel 3!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Stickertje het volgende:
wat zitten er veel buitenlanders in gtst..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef fratsman het volgende:
Goeienavond.Vorige week moeten missen maar vanavond ben ik er weer bij.
Ah, gaat John die mee laten tellen. We hadden kunnen weten dat ie iets tegen Friesland zou verzinnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.
Nee, hier saucijzenbroodje en chocolonelyquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Zo, wijn gepakt, M&M's, geplast, beginnen we al?
M&M's en wijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Zo, wijn gepakt, M&M's, geplast, beginnen we al?
Je moet toch wat verzinnen om Sandra te laten winnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef Stickertje het volgende:
singles tellen 2x en de stemmen van de jury 2x... sms & telefoon stemmen 1x ?
Ben nog aan het etenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zit weer klaar met vers beltegoed en telefoons om voor Johannes te stemmen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zit weer klaar met vers beltegoed en telefoons om voor Johannes te stemmen.
Dacht ik hoor....ka het fout hebbenquote:
quote:
Ik schiet even helemaal vol hierquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier toch effe van slikken, van dat applaus![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Day het volgende:
Floortje en Johannes eruit en mijn avond is goed!
Goeieavond!
ik word depressief om al dat klapvee te zienquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier toch effe van slikken, van dat applaus![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |