Dat laatste hoop ik ook, maar dan zal er toch wel wat meer gestemd moeten worden op haar, of de jury zouden haar allemaal een vette 10 moeten geven en dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die er blij mee is dat jurystemmen dubbel tellen? Kan Eyelar sowieso door, want die is natuurlijk heel veel beter dan Floortje.
Misschien kan Maame zelfs nog door![]()
Of gewoon dikke oprekking of misschien doen de talenten nog een duetje samen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan het nou weer zolang duren
Er zijn er toch weer 4 uit
Hmm wel als ze iets uitstekends neerzet, zoals haar auditie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, maar dan zal er toch wel wat meer gestemd moeten worden op haar, of de jury zouden haar allemaal een vette 10 moeten geven en dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of gewoon dikke oprekking of misschien doen de talenten nog een duetje samen.
Maamequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die er blij mee is dat jurystemmen dubbel tellen? Kan Eyelar sowieso door, want die is natuurlijk heel veel beter dan Floortje.
Misschien kan Maame zelfs nog door![]()
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdtquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgen
Ja! En Eyelar ook, hoop ik zo!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maame
Ik hoop zo dat zij in de finale komt
Zaterdag op RTL-8 een herhaling rond 17:45 uur is ook een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal er zo van. Zo lange zit, ik heb er al weer spijt van dat ik het ben gaan volgen
Vind je? Ik vind dit seizoen juist minder. Dat stomme gedoe met die stoelen enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdt
ja wat heb ik daar aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef miep63 het volgende:
[..]
Zaterdag op RTL-8 een herhaling rond 17:45 uur is ook een optie natuurlijk.
Man zelfs stappen is minder zelfkastijding dan TVOH. En toch weer kijken hèquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit seizoen is het wel meer waard dan vorig seizoen.. En ja, wat moet je anders, als je niet van stappen oid houdt
Dat laatste zal ik trouwens niet zo erg vinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneaky dat ineens de jurypunten dubbel tellen
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneaky dat ineens de jurypunten dubbel tellen
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Oh ik dacht dat het vanavond te laat voor je werd. Sorry.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat heb ik daar aanDuurt nog steeds even lang
Geen idee, dat gok ik, want waarom zouden ze anders ineens nu al de jurypunten dubbel laten tellen? In de finale kan ik me misschien nog voorstellen, maar kennelijk zijn ze ergens bang voor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Van mij mag Johannes door
Hoe kan datquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Sandra dr single van vanavond staat nu al in de top20. Fak jou John!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |