nee hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef miep63 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vanavond te laat voor je werd. Sorry.
met zoveel overmacht van stemmen gaat hij zelfs doormet 0 punten van de juryquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneaky dat ineens de jurypunten dubbel tellen
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Johannes mag van mij ook door. Kennelijk vindt het publiek hem leuk. En dat zijn ook degenen die straks misschien nummers van hem downloaden/hopen, dus als ze slim zijn laten ze het gewoon eerlijk gebeuren.
baby van Justin Bieberquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, als Sandra dat liedje gaat verweeën, wordt het een dikke vette exit![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh, dat liedje van Ivar? Wat is dat voor lied eigenlijk, ik geloof niet dat ik het ken
Weer een momentje van 'die is echt niet hetero'. Eerst Britney, nu ditquote:
Ik denk niet dat ze Johannes er zo uit krijgen. Hij had 85% van de thuisstemmen vorige week al, al geven ze hem allemaal een nulquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneaky dat ineens de jurypunten dubbel tellen
Dat had ik gemist.
De enige manier voor ze om Johannes er uit te pleuren.. oh en Leona door te krijgen?
Ik denk dat ze allemaal nog woester worden als hij een nul krijgt, woeste mensen in de keet in Fryslan boppequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Johannes er zo uit krijgen. Hij had 85% van de thuisstemmen vorige week al, al geven ze hem allemaal een nul
quote:The Voice-baas John de Mol onthulde een aanpassing van de regels. Vanavond tellen de punten van de coaches dubbel. De Mol benadrukte dat die verandering al was gepland en de stem van het publiek heel zwaar blijft wegen. ‘Als het publiek vanavond vindt dat Johannes naar de finale moet, dan staat hij volgende week in de finale.’
revolutie in Noord Nederlandquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal nog woester worden als hij een nul krijgt, woeste mensen in de keet in Fryslan boppe
Groot gedeelte van zijn fanbase is ook Bieber en One Direction fan.quote:
En na vanavond met Floortjequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
He, die Danny he, doet 'ie het nou met Bo Bruce?
Nee hoor, ik had hem ook en die van mij doet het prima. Ik dacht echt even: 'Neeeeeeeeeeeeeee'quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef kermit71 het volgende:
Ik kreeg net een melding dat FOK uit de lucht was! Dacht even dat John meelas... maar het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen (niet zo goed werkende) computer
Nope, ligt aan FOK!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef kermit71 het volgende:
Ik kreeg net een melding dat FOK uit de lucht was! Dacht even dat John meelas... maar het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen (niet zo goed werkende) computer
Downloads van hun singles tellen 2x voor volgende week.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Sandra dr single van vanavond staat nu al in de top20. Fak jou John!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |