ik vond de stilte gisteren in het stadion indrukwekkenderquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier toch effe van slikken, van dat applaus![]()
![]()
![]()
Toch had ik liever The Script alleen gehad... de andere twee verpesten het.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit klinkt goed! Nog ietsje blijer kijken Floor
Ik heb alleen beeld en geen geluidquote:
Ik vind hem cuuuuuuuutequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik Voice UK niet had gekeken, had ik hem niet eens gekend
Niet mooi. Maar goed, mijn smaak is in de jaren 70, 80 blijven hangen.quote:
ja ik ben er ook niet zo fan van.. Ivar is ook niet zo zuiver. Floorte vind ik sowieso niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toch had ik liever The Script alleen gehad... de andere twee verpesten het.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En doe dan gewoon alle sms-opbrengsten van vanavond naar het gezin, als je zo'n pief bent. Maar neeeeeee, lekker doen alsof en over tot de orde van de dag
quote:
Dan is het vast beter.quote:
Ik luister Freedom van George Michealquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet mooi. Maar goed, mijn smaak is in de jaren 70, 80 blijven hangen.
Ja! En Maroon 5 pipo ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wie ik zo leuk vind, Blake van Voice US
Oh dat zou ik echt tof vindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week Sir Tom Jones in de finale
Maroon 5 pipoquote:
Bazenchansonquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister Freedom van George Micheal
nou dat ziet hij heel goed denk ik!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Day het volgende:
Vriend kijkt even mee, ziet Floortje voor het eerst en zegt: wat is ze nep!
Echt??quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week Sir Tom Jones in de finale
En dan heb je ook nog The Script die er live meestal niks van kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik ben er ook niet zo fan van.. Ivar is ook niet zo zuiver. Floorte vind ik sowieso niks
Vind ik ookquote:
ik vind zijn accent leuk/grappigquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wie ik zo leuk vind, Blake van Voice US
Hij blijft leuk jaquote:
adam levinequote:
Had van mij ook niet gehoeven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
He bah, ik ben echt een beetje chagrijnig van die zogenaamd meelevende intro
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef Starlie het volgende:
Net of zn 2 fans als prijs mogen meezingen!
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoorde d'r ook amper, dus niets gemist
Was Ivar wel te horen of ook niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoorde d'r ook amper, dus niets gemist
bij idols was ze veel leukerquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou dat ziet hij heel goed denk ik!
Ik vind haar ook zooo nep, zo onwijs gemaakt.
Van de week kwam hij half naakt op mijn FB pagina voorbij, ik ging glijdenquote:
Beter, vond ik. En zonder snor, hij zag er goed uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was Ivar wel te horen of ook niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de week kwam hij half naakt op mijn FB pagina voorbij, ik ging glijden
Ik ga nog even wat beltegoed aanschaffen. brb.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
grote kans jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Of wendy heeft haar kiezen laten trekken of ze heeft met een botoxspuit gespeeld...
of beidenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Of wendy heeft haar kiezen laten trekken of ze heeft met een botoxspuit gespeeld...
Denk het tweede..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
dit. Ik ben een soort van in love op d'rquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Ik ben een soort van in love op d'r
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef STING het volgende:
Zei ze nou, ze zingt Empire State Building?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |