abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120020600
Nog maar 8 kandidaten over. Vanavond weten we welke 4 de finale halen. Wie denken jullie dat de finale halen en wat wordt de uitslag van deze finale volgens jullie?

Ik zet in op:
1) Sandra*
2) Barbara
3) Johannes
4) Eyelar
*Zal waarschijnlijk wel Leona worden
pi_120021168
1) Leona
2) Barbara
3) Johannes
4) Floortje
That's all folks!
pi_120025425
1. Leona
2. Barbara
3. Eyelar
4. Johannes

1 tm 3 zouden allemaal nog een andere kandidaat kunnen zijn, hoewel ik wel denk in die volgorde.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:58:56 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_120027570
Voorspelling

Trijntje:
Sandra van Nieuwland
denk dat als het er echt om gaat zoals nu toch de Sandra stemmers de overhand zullen hebben

VanVelzen
Floortje Smit
eyelar is mij iets te wisselvallig, denk dat de prestatie van het moment hier de doorslag kan geven en zet dan toch in op floortje

Marco:
Ivar Oosterloo
ook hier verwacht ik dat de prestatie van de dag de doorslag geeft, en ivar met z'n hernieuwde zelfvertrouwen - want met gitaar - wint dan denk ik toch

Nick & Simon:
Johannes Rijpma
tja, de percentages zullen nu niet ineens iets heel anders laten zien dan de afgelopen paar weken

Finale uitslag:
1 Sandra
2 Floortje
3 Johannes
4 Ivar
pi_120028000
Ivar gaat naw ook de opening doen met The Script, denk met Hall of Fame.
Hoop dat hij nog kansen heeft, maar Barbara is er natuurlijk nog....
pi_120028780
Eyelar
Barbara
Johannes
Leona
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:50:59 #7
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_120031454
Volgens de cijfers van vorige week is het natuurlijk:

* Barbara
* Leona
* Johannes
* Eyelar

Ik gok erop dat
Johannes en Floortje 100% zijn, bij de andere twee weet ik niet zo zeker.
Of Ivar en Leona of Barbara en Sandra denk ik. Elkaar jaar zijn er wel verrassingen.
pi_120038081
Je gaat door naar de finale als je EN in de smaak valt EN een goede nummerkeuze.
Zojuist de nummers gezien en ik trek de volgende conclusie:

Barbara - nummer past bij haar en bij positief jurycommentaar is ze door
Ivar - ongeacht wat hij doet of zingt, Barbara is nou eenmaal publieksfavoriet en gaat door.

Johannes en Maame, zie boven. Maame zal veel beter zijn, maar Johannes hoeft maar 'Vader Jacob' te zingen en hij is door. Johannes dus ja.

Sandra: ik haat de artiest van wie ze een nummer gaat doen, maar deze artiest is wel populair. Slimme keuze, erg safe.
Leona: iets ander dan we gewend, alles of niets poging? De beste van dit team vloog er vorige week uit. Of basis van de hitlijsten zal een finaleplaats voor Leona niet terecht zijn. Sandra door.

Floortje: beste nummer van de avond (origineel dan) en iets anders dan de laatste weken. Kreeg vorige week minder stemmen dat Eyelar, mede doordat Eyelar een mooi duet met Ed S. zong. Met dit nummer pakt ze een breder publiek. Een goede vertolking en ik ben haar misser van vorige week vergeten. Mooi nummer van Passenger behoorlijk verkracht, maar dat ook mede de schuld van haar coach zijn.
Eyelar: leuke strot, leuke meid en trekt veel jonge kijkers. Het nummer is ook gericht op een jonger publiek en dat vind ik niet verstandig. Natuurlijk gaat ze dansen. Floortje dus door.
pi_120038264
Ok, ik denk:

Leona
Ivar
Johannes
Eyelar

Dit is tevens ook wat ik hoop :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_120040640
Leona
Barbara
Floortje
Johanes
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:57:35 #11
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_120046340
Sandra
Ivar
Floortje