ik meende dat hij een ballad zou doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ik denk dat het aantal bij iedereen redelijk klopt, m.u.v. Johannes.
Thanks! Wat een blöde muziekkeuze.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Lutte het volgende:
TAL / [Voice of Holland 3] #111 Barblabla
Ja Harry Potter komt ook, kun je bijna nog beter kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks! Wat een blöde muziekkeuze.
Sop sop sop!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja Harry Potter komt ook, kun je bijna nog beter kijkenMaar Johannes
dit idd, was al vanaf het begin bepaald yeah rightquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Best flauw hoor dit. Hij heeft gewoon een hekel aan Johannes.
Ja, dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Gaan de fans van Johannes dubbel zoveel stemmen.
beetje verdacht nu Johannes zo'n fanbase heeft, terwijl de coaches (marco en trein) hem niet kunnen luchten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Punten van coaches gaan dubbel tellen!!
Ik hoop nu dat hij wint, of hij de beste is of niet, alleen maar om John dwars te zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Gaan de fans van Johannes dubbel zoveel stemmen.
Daar geloof ik dus ook geen bal vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dit idd, was al vanaf het begin bepaald yeah right
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef iBenny het volgende:
De nummers van vanavond. Dit zijn tevens de singles. Elke verkoop telt als een dubbele stem.Schijtnummers... Ik hoop toch wel dat ze naast dit meer nummers doen, in duet ofzo? Anders hou ik het echt niet vol ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit! Al hoopte ik al steeds dat ie wintquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop nu dat hij wint, of hij de beste is of niet, alleen maar om John dwars te zitten.
En misschien is dit ook de bedoeling van John. Het maakt hem niet uit wie er wint. Als er maar gestemd word.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop nu dat hij wint, of hij de beste is of niet, alleen maar om John dwars te zitten.
Gewoon lekker tijdens de wedstrijd de regels veranderen, ja toch kan gewoon!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
Punten van coaches gaan dubbel tellen!!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit! Al hoopte ik al steeds dat ie wint
Offtopic: @karina: die ondertitel over love en dat dat DE destiny is... Sooooo true! Wilde ik ff zeggen![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Het nummer dat Johannes gaat zingen vind ik wel stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar hebben wij Truus voorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik nog niet. AfwasWie helpt me ff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |