abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119994266
quote:
Massale verontwaardiging over dood grensrechter
De dood van de overleden grensrechter uit Almere heeft tot veel verontwaardiging geleid. De KNVB overweegt om komend weekend op alle voetbalvelden stil te staan bij z'n overlijden.
Er waren zondag vier of vijf voetballers van Nieuw Sloten betrokken bij de mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen die maandag overleed. Dat zei voorzitter Marcel Oost van de Almeerse amateurvoetbalclub SC Buitenboys gisteravond.
Op dit moment zitten drie spelers van de Amsterdamse club vast.
Volgens Oost is het slachtoffer na afloop van de zeer grimmig verlopen wedstrijd door vier of vijf spelers van het bezoekende team naar de grond getrokken en daarna herhaaldelijk geschopt en geslagen. Het slachtoffer is naar huis gegaan, heeft daar even op bed gelegen en is daarna teruggekeerd naar het voetbalveld om een andere wedstrijd te bekijken. Daar werd hij onwel.
Activiteiten
Het bestuur van voetbalvereniging Nieuw Sloten liet maandagavond in een verklaring weten dat alle activiteiten van de club worden opgeschort. "De trainingen van al onze teams zijn voor deze week afgelast. We hebben na overleg met de KNVB uit respect voor de familie van het slachtoffer besloten dat onze teams komend weekend geen wedstrijden spelen.''
Royement
De club besloot zondag al het bewuste team uit de KNVB-competitie te halen. Het lidmaatschap van de drie verdachten is ontbonden. "Zij kunnen nooit meer lid worden van onze vereniging. Zodra hun betrokkenheid officieel is vastgesteld, zullen wij deze personen ook bij de KNVB voordragen voor een levenslang royement.''
Teleurgesteld in KNVB
Ook is Oost zwaar teleurgesteld in de KNVB. De voetbalbond heeft het volgens hem ernstig laten afweten. "Een beetje ondersteuning was welkom geweest. Naast alle verdriet zorgt dat voor extra woede'', aldus de voorzitter maandag.
"Als iemand een gele kaart krijgt, weten ze ons meteen te vinden. Maar nu horen we niets. We zijn allemaal vrijwilligers. We hadden best wat advies kunnen gebruiken over hoe we hier mee om moeten gaan.''
Afspraak KNVB en Buitenboys
Volgens de bond was echter de afspraak gemaakt om maandagavond met elkaar om de tafel te gaan zitten. "Het gaat hier om menselijk leed. We proberen zo goed mogelijk in te spelen op de situatie en de club te helpen. Hoe, dat is afhankelijk van wat de club wil'', aldus de KNVB-woordvoerder.
'Verschrikkelijk'
KNVB-woordvoerder Rob de Leede heeft er geen woorden voor. “ Het is verschrikkelijk.”
“We zien dat het aantal incidenten afneemt door het strengere beleid van de KNVB. Maar dan zie je toch weer dat er op zo’n zondagmiddag een paar gekken het in hun hoofd halen om iets te doen wat normale mensen niet zouden bedenken”, aldus De Leede.
Excuses
Het bestuur van SC Buitenboys heeft zondagavond van de clubleiding van sv Nieuw Sloten schriftelijke excuses ontvangen voor het geweld tegen de grensrechter. Op de site van de de club staat dat dit soort zaken niet op de voetbalvelden hoort en dat er alles aan gedaan moet worden op dit soort excessen te voorkomen.
quote:
Zaak grensrechter: Wat voor straffen hangt de verdachten boven het hoofd?
De twee 15-jarigen en een 16-jarige jongen uit de B1 van Nieuw Sloten die de grensrechter afgelopen zondag in Almere in elkaar zouden hebben geschopt en geslagen, worden door het OM beschuldigd van doodslag, mishandeling en openlijk geweld. Wat voor straf hangt de tieners boven het hoofd?

Strafrechtadvocaat Floris Holthuis zegt dat er een nieuwe wet voor het adolescentenstrafrecht, een tussenvorm van jeugd- en volwassenenstrafrecht. De wet is al aangenomen door het parlement, maar nog niet in werking. Daarom kunnen de drie nog de 'oude' maximumstraffen opgelegd krijgen.

De drie worden beschuldigd van doodslag, mishandeling en openlijk geweld. Volgens Holthuis kan voor al deze verdenkingen de maximumstraf worden opgelegd.

Dit hangt de jonge verdachten boven het hoofd:

De 16-jarige verdachte hangt naar verwachting nog niet de nieuwe maximumstraf van 4 jaar jeugddetentie boven het hoofd, maar de huidige 2 jaar. Voor de 15-jarige verdachten is de maximale gevangenisstraf momenteel 1 jaar.

Daarnaast kan de rechter jeugd-tbs bevelen. Dat is maximaal 3 jaar, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. Deze termijn kan twee keer met 2 jaar verlengd worden, waardoor de jeugd-tbs maximaal 7 jaar kan duren, zegt advocate Maartje van Megen. De tbs kan opgelegd worden als een verdachte lijdt aan een geestelijke stoornis en als er gevaar voor herhaling is.

Er bestaat ook nog de mogelijkheid dat de 16-jarige als volwassene wordt berecht. Advocate Maartje van Megen hierover: "De rechter beoordeelt deze mogelijkheid aan de hand van de ernst van het feit, de persoon van de dader en de omstandigheden waaronder het feit is begaan." Berechting als volwassene betekent dat de straffen flink omhoog kunnen.

Van Megen verwijst naar de moord op een Amsterdamse garagehouder, waarvoor een 16-jarige jongen 18 jaar cel kreeg opgelegd. Levenslang kan niet aan minderjarigen worden opgelegd, ook niet als het volwassenenstrafrecht op hen wordt toegepast.

Alleen contact met advocaat

De jonge verdachten in de voetbalzaak zitten sinds hun arrestatie in zogeheten beperkingen en mogen uitsluitend contact hebben met hun advocaat. Het voorarrest van jongeren kan worden verlengd tot aan de uitspraak van de rechter.

Vandaag beslist de onderzoeksrechter of de jongens de komende 14 dagen vast kunnen blijven zitten.
quote:
Molestatie grensrechter op foto

Foto’s van de jubilerende Buitenboys-keeper Nando (16) spelen een grote rol in het politieonderzoek naar de dodelijke mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Daarop zouden de schoppartij en de daders zijn vastgelegd.

„Ik zou tegen Nieuw-Sloten mijn driehonderdste wedstrijd spelen en werd voor de wedstrijd nog gehuldigd op de middenstip”, aldus de havo 5-scholier. „Mijn zus was er om foto’s te maken van deze, voor mij speciale wedstrijd.”

De keeper van Buitenboys B3 aarzelde geen moment toen hij zag dat Nieuwenhuizen achterna werd gezeten door zijn razende belagers. „Ik zag vanuit mijn ooghoek hoe Richard met nog slechts een schoen aan rennend voor ze probeerde te vluchten. Ik ben naar hem toe gesprint om zijn belagers van hem af te duwen.
quote:
Grensrechter mensonterend behandeld
„De spelers van Nieuw Sloten zijn niet alleen verantwoordelijk voor de dood van Richard, ze hebben hem aan het eind van de tweede helft en later in de kantine mensonterend behandeld. Dat steekt enorm”, vertelt Igor van Gelderen, die als technisch manager van Buitenboys ooggetuige was van het drama.
Twee walgelijke momenten staan in mijn geheugen gegrift. Vlak voordat Nieuw Sloten B1 in de slotfase de 2-2 scoorde, gleed Richard onderuit op het gladde veld. In plaats van hun doelpunt te vieren, renden ze op Richard af, die nog op de grond lag, en begonnen hem sarcastisch uit te lachen. Heel denigrerend”, vertelt Van Gelderen.
„En na afloop, in de kantine, hadden ze bepaald geen berouw van hun daden. Integendeel. Ze straalden een soort voldoening uit dat het hen toch gelukt was om te hebben gevochten. Toen ze ons clubgebouw verlieten, riepen ze, met een smalende grijns: Fijne dag hè, grensrechter…
quote:
Leerlingen geschorst na goedkeurende uitlatingen over daders
Er is grote onrust ontstaan op het Huygens College in Amsterdam. Twee verdachten van de mishandeling waarbij grensrechter Richard Nieuwenhuizen om het leven kwam, zitten op deze school.
De directie probeert de gemoederen kalm te houden maar moest gisteren leerlingen schorsen. Zij lieten zich op Twitter goedkeurend uit over de molestatie.

Een van de twee leerlingen twitterde 'Free Yassin' over een van de verdachten. Volgens schooldirecteur Rick d'Ancona zijn tot nu toe twee leerlingen geschorst, maar zullen er meer volgen.

Zo'n tweet is natuurlijk een schorsing waard De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen,' aldus D'Ancona in Het Parool vandaag
Kan het AUB over het onderwerp gaan? We hoeven echt niet alle Maroc/Turk/Agentenfilmpjes te plaatsen en te vertellen hoe verrot/ziek sommige gasten zijn. Anders komt deel 13 er niet meer en gaat dit ook voortijdig op slot
  donderdag 6 december 2012 @ 13:51:56 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119994304
wanneer worden ze voorgeleid?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119994328
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef Re het volgende:
wanneer worden ze voorgeleid?
Vandaag
  donderdag 6 december 2012 @ 13:55:32 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_119994433
Hoop dat dat kutvolk zwaar gestraft wordt :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_119994531
quote:
8s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef Enchanter het volgende:
Hoop dat dat kutvolk zwaar gestraft wordt :{
Ik hoop met je mee.Maar zal wel weer niet.
pi_119994539
Dit gaat verder dan het keihard straffen van deze lui. Er moet echt is een keer oprecht gekeken worden wat het probleem is en waardoor dit ontstaat en wat hier aan te doen is. Want dit broeit in de samenleving en door dit soort incidenten ontstaan er alleen maar een meer scheve verhouding wat nooit goed kan zijn.
pi_119994579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee.Maar zal wel weer niet.
Dat gaat meer en meer leiden tot onvrede onder de bevolking. En (nee, ik hoop dat echt niet) en komt een keer een familielid van zo'n slachtoffer dat wraak gaat nemen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119994636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef GeertJan88 het volgende:
Dit gaat verder dan het keihard straffen van deze lui. Er moet echt is een keer oprecht gekeken worden wat het probleem is en waardoor dit ontstaat en wat hier aan te doen is. Want dit broeit in de samenleving en door dit soort incidenten ontstaan er alleen maar een meer scheve verhouding wat nooit goed kan zijn.
Ik blijf erbij dat het komt door de opvoeding die dit soort gastjes blijkbaar niet krijgen.
En dan heb ik het niet over kickbokslessen 8)7 maar over ouderwets thuis normen en waarden leren van je ouders.
pi_119994682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het komt door de opvoeding die dit soort gastjes blijkbaar niet krijgen.
En dan heb ik het niet over kickbokslessen 8)7 maar over ouderwets thuis normen en waarden leren van je ouders.
Tjah, maar wat nou als die ouders al geen normen en waarden meer hebben?

iig niet die gelijk liggen met de 'onze'
pi_119994683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat gaat meer en meer leiden tot onvrede onder de bevolking. En (nee, ik hoop dat echt niet) en komt een keer een familielid van zo'n slachtoffer dat wraak gaat nemen.
Dat gaat het zeker.
Check maar eens op de verschillende sites zoals nu.nl. Mensen hebben echt de grens van de acceptatie bereikt.
pi_119994700
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef GeertJan88 het volgende:
Hier ben ik het mee eens, ze moeten naar de oorzaak van het probleem kijken ipv de gevolgen. Ik las elders al een voorstel dat de scheidsrechters voortaan maar een cursus zelfverdediging moeten gaan doen, das ook zo belachelijk. Nee, kijk naar de jongeren zelf die die gedaan hebben. Waarschijnlijk vind je daar tgv cultuur agressie en geweld. Misschien moeten hun eens aangepakt worden. Ik hoop dus op een ferme straf voor deze jongeren, en hopelijk ook volgens het volwassen rechtboek. Anders lopen ze over 1 a 2 jaar weer vrolijk rond met het "eergevoel" iemand vermoord te hebben. Das dus maatschappelijk onverantwoord.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_119994732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat gaat het zeker.
Check maar eens op de verschillende sites zoals nu.nl. Mensen hebben echt de grens van de acceptatie bereikt.
Dat is echt link hoor, dan krijg je echt actie/reactie.
Get woke, go broke!
  donderdag 6 december 2012 @ 14:05:07 #13
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_119994750
Zou dit voorval nog effect hebben op de straf voor Badr Hari? Want in dit geval betrof het ook kickboxende Marokkanen, waarbij het heel goed mogelijk is dat die juist Badr Hari als grote held voor ogen hadden. Kortom: je mag het Badr Hari zwaar aanrekenen dat hij ook andere idioten insprireert.met zijn foute gedrag en totale onverantwoordelijkheid mbt zijn voorbeeldfunctie. Ik zou zeggen: neem het mee in de beslissing, jammer dan Estelle.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_119994758
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat gaat het zeker.
Jij neemt internetreacties serieus?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119994794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij neemt internetreacties serieus?
Het is een sterk signaal lijkt mij.
pi_119994806
Dit is geen voetbalprobleem, maar een Marokkanenprobleem. Helaas mag je dat niet zeggen. Want dan komen er figuren als Ali B. die roepen dat je de haat moet stoppen. Ali heeft namelijk een paar Marokkanen gesproken en die veroordelen de lynchpartij. Dat er tig Marokkanen op twitter zijn die schreeuwen en brullen om de vrijlating van de daders laat Ali maar even buiten beschouwing. Dat een groot deel van de mannelijke Marokkaanse jeugd al jarenlang de blanke bevolking van dit land stelselmatig discrimineert, verrot scheldt, in elkaar trapt, denigreert, verkracht, besteelt, besist, bespot en bespuugt vergeet Ali ook maar even. Treurig.
pi_119994827
Iedereen heeft zijn mening klaar over waardoor het komt, maar wanneer word er nu is een keer gezegd van nu is het genoeg. En dan heb ik het niet alleen over de gewelddadiger wordende jeugd maar ook over het geweld tegen openbare dienstverleners, voetbal geweld en ga zo maar door. Wat moet er nog gebeuren voordat er een keer word gezegd tot hier en niet verder.
pi_119994837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ? Het zal eens tijd worden, beter nu dan nog 10 jaar wachten tot de bom barst, dan zijn NL in de minderheid hier.
pi_119994846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef Nielsch het volgende:
Dit is geen voetbalprobleem, maar een Marokkanenprobleem. Helaas mag je dat niet zeggen. Want dan komen er figuren als Ali B. die roepen dat je de haat moet stoppen. Ali heeft namelijk een paar Marokkanen gesproken en die veroordelen de lynchpartij. Dat er tig Marokkanen op twitter zijn die schreeuwen en brullen om de vrijlating van de daders laat Ali maar even buiten beschouwing. Dat een groot deel van de mannelijke Marokkaanse jeugd al jarenlang de blanke bevolking van dit land stelselmatig discrimineert, verrot scheldt, in elkaar trapt, denigreert, verkracht, besteelt, besist, bespot en bespuugt vergeet Ali ook maar even. Treurig.
Nou dat dus. En mensen zijn het spuugzat nu.
Vooral dat krampachtige er omheen draaien.
pi_119994853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou ? Het zal eens tijd worden, beter nu dan nog 10 jaar wachten tot de bom barst, dan zijn NL in de minderheid hier.
Ja, ik zit te wachten op een burgeroorlog..... :N.
Get woke, go broke!
pi_119994854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef GeertJan88 het volgende:
Iedereen heeft zijn mening klaar over waardoor het komt, maar wanneer word er nu is een keer gezegd van nu is het genoeg. En dan heb ik het niet alleen over de gewelddadiger wordende jeugd maar ook over het geweld tegen openbare dienstverleners, voetbal geweld en ga zo maar door. Wat moet er nog gebeuren voordat er een keer word gezegd tot hier en niet verder.
Moet je aan de politiek vragen.
pi_119994865
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Tjah, maar wat nou als die ouders al geen normen en waarden meer hebben?

iig niet die gelijk liggen met de 'onze'
Inderdaad, van de ouders hoeven we helemaal niets te verwachten. En dat is ook niet eens zo gek. De huidige kutmarokkaantjes stammen af van het domste van het domste dat Marokko te bieden had toen Nederland vroeg of ze daar wellicht nog arbeidskrachten hadden.

Als wij bij wijze van spreken nu al onze blanke tokkies, asocialen, criminelen en simpele idioten in Boston zouden dumpen, zouden hun kleinkinderen over twee generaties ook niet uitblinken op Harvard en MIT maar gewoon net als hun grootouders zijn.
pi_119994881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Moet je aan de politiek vragen.
De politiek geeft niet thuis, dat is toch duidelijk?
pi_119994893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zou dit voorval nog effect hebben op de straf voor Badr Hari? Want in dit geval betrof het ook kickboxende Marokkanen, waarbij het heel goed mogelijk is dat die juist Badr Hari als grote held voor ogen hadden. Kortom: je mag het Badr Hari zwaar aanrekenen dat hij ook andere idioten insprireert.met zijn foute gedrag en totale onverantwoordelijkheid mbt zijn voorbeeldfunctie. Ik zou zeggen: neem het mee in de beslissing, jammer dan Estelle.
Dit voorval zal wel geen invloed hebben op de zaak Badr Hari lijkt mij, hoewel ik totaal geen juridische kennis heb. Wel lijkt het er op dat Badr Hari als voorbeeld gesteld wordt als je ziet hoe hard hij nu al aangepakt wordt, dit o.a. vanwege zijn voorbeeldfunctie en nationale bekendheid
pi_119994898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.

Mensen zoals jij zeiden hetzelfde in de jaren 30, laten we vooral Hitler maar niet in de weg gaan zitten, dan komt er misschien oorlog....
pi_119994904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

had dat gebeurd, dat de menigte die 3 gastjes kapot hadden getrapt, zou wel rechtvaardig zijn geweest.
pi_119994920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kristallnacht2.0 Het zit er aan te komen. ;(
pi_119994942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Of...of, of misschien krijgen wij onze eigen Jan Palach ;(
pi_119994944
quote:
Hoevaak ben jij persoonlijk gediscrimineerd, verrot gescholden, in elkaar getrapt, gedenigreerd, verkracht, bestolen, besist, bespot en bespuugt eigenlijk ?
pi_119994982
quote:

[..]

Nou, en om dat te voorkomen moeten we dus de kansloze Marokkaanse kutjeugd nu keihard gaan aanpakken. Ik zit er niet op te wachten dat het winkeltje van de 22-jarige Achmed die hard werkt in puin wordt geslagen. Ik zit erop te wachten dat je minderjarige neefjes van Achmed die werkloos rondhangen op straat en daarbij de blanke bevolking terroriseren keihard worden gestraft.
pi_119995014
Zolang de politiek niet zegt van nu is het genoeg en we gaan hier wat aan doen, en dan bedoel ik niet wat laffe maatregelen maar er echt een keihard speerpunt van maken wordt dit probleem alleen maar groter.
pi_119995037
quote:
Het zou helpen als de marokkaanse gemeenschap meer van zich laten horen mbt afkeuring van dit soort gedrag. Het lijkt mij namelijk voor de goedwillende marokkanen ontzettend vervelend dat dit soort jochies de groep continu in een kwaad daglicht stellen. Wanneer er geen tot weinig afkeurende geluiden komen vanuit de gemeenschap kunnen mensen dit interpreteren als goedkeuring/gedogen. Voor elke slechte daad moeten ongeveer tien goede tegenover staan om het beeld weer recht te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 06-12-2012 14:24:52 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119995117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef ssebass het volgende:

[..]

Het zou helpen als de marrokaanse gemeenschap meer van zich laten horen mbt afkeuring van dit soort gedrag. Het lijkt mij namelijk voor de goedwillende marokkanen ontzettend vervelend dat dit soort jochies de groep continu in een kwaad daglicht stellen. Wanneer er geen tot weinig afkeurende geluiden komen vanuit de gemeenschap kunnen mensen dit interpreteren als goedkeuring/gedogen. Voor elke slechte daad moeten ongeveer tien goede tegenover staan om het beeld weer recht te trekken.
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar afkeurende meningen van Marrokanen gehoord, geen enkele ‘’Free Yassin’’…

Misschien dat het niet scoort, die afkeuring vanuit hunzelf?
Nee, dan kunnen we beter die 3 Twitterberichten met steun voor de daders breed uit gaan meten.
pi_119995124
Iemand al iets gehoord van de ouders van deze 3 jongens?
Zouden toch in ieder geval 6 volwassen moeten zijn die hardop kunnen uitspreken hoe erg ze het vinden wat er gebeurt is. oh wacht, spreken natuurlijk geen Nederlands...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119995142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef ssebass het volgende:

[..]

Het zou helpen als de marrokaanse gemeenschap meer van zich laten horen mbt afkeuring van dit soort gedrag. Het lijkt mij namelijk voor de goedwillende marokkanen ontzettend vervelend dat dit soort jochies de groep continu in een kwaad daglicht stellen. Wanneer er geen tot weinig afkeurende geluiden komen vanuit de gemeenschap kunnen mensen dit interpreteren als goedkeuring/gedogen. Voor elke slechte daad moeten ongeveer tien goede tegenover staan om het beeld weer recht te trekken.
Alleen het woord al Marokkaanse gemeesnchap.

Ze moeten zich af gaan vragen waarom iedereen een hekel heeft aan Marokkanen, in elk land terwijl je niemand hoort over Aziaten bv.
pi_119995150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoevaak ben jij persoonlijk gediscrimineerd, verrot gescholden, in elkaar getrapt, gedenigreerd, verkracht, bestolen, besist, bespot en bespuugt eigenlijk ?
Toen ik als student in een winkel werkte zijn we meerdere malen bestolen, voornamelijk door Marokkaanse kutjeugd. Ik ben diverse malen uitgescholden als ik daar iets tegen deed. Diverse malen draaide het op vechten uit. Op straat ben ik diverse malen uitgescholden voor onder andere kankerhollander toen ik Marokkaantjes wees op hun slechte rijgedrag. Mijn vriendin - thans vrouw - is vele malen besist door Marokkanen op Hoog Catharijne. Onlangs is er in onze verder compleet rustige straat nog voor de lol een raam ingegooid door een groepje Marokkanen. Eenmaal vond een Marokkaantje het nodig om van een brug stenen te gooien toen ik er onder door fietste.

Gelukkig woon ik verder in een zeer nette en dure wijk en speel ik een sport die voor zover ik weet bijna geheel vrij is van Marokkanen. Uitgaan doe ik vooral en bij voorkeur in gelegenheden waar geen Marokkanen komen dus ik denk dat mijn ervaringen nog wel meevallen en dat er mensen zijn die er nog veel meer last van hebben.
pi_119995199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou, en om dat te voorkomen moeten we dus de kansloze Marokkaanse kutjeugd nu keihard gaan aanpakken. Ik zit er niet op te wachten dat het winkeltje van de 22-jarige Achmed die hard werkt in puin wordt geslagen. Ik zit erop te wachten dat je minderjarige neefjes van Achmed die werkloos rondhangen op straat en daarbij de blanke bevolking terroriseren keihard worden gestraft.
_O_
pi_119995232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen dagen alleen maar afkeurende meningen van Marrokanen gehoord, geen enkele ‘’Free Yassin’’…

Nee, dan kunnen we beter die 3 Twitterberichten met steun voor de daders breed uit gaan meten.
De media helpt niet echt nee. Het zal ook vast komen door een gebrek aan een platform waarop dit kan worden geuit. Zou toch meer aandacht aan besteed moeten worden. Zal de gemoederen naar mijn idee een stuk bedaren en daar wordt iedereen beter van.
pi_119995293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toen ik als student in een winkel werkte zijn we meerdere malen bestolen, voornamelijk door Marokkaanse kutjeugd. Ik ben diverse malen uitgescholden als ik daar iets tegen deed. Diverse malen draaide het op vechten uit. Op straat ben ik diverse malen uitgescholden voor onder andere kankerhollander toen ik Marokkaantjes wees op hun slechte rijgedrag. Mijn vriendin - thans vrouw - is vele malen besist door Marokkanen op Hoog Catharijne. Onlangs is er in onze verder compleet rustige straat nog voor de lol een raam ingegooid door een groepje Marokkanen. Eenmaal vond een Marokkaantje het nodig om van een brug stenen te gooien toen ik er onder door fietste.

Gelukkig woon ik verder in een zeer nette en dure wijk en speel ik een sport die voor zover ik weet bijna geheel vrij is van Marokkanen. Uitgaan doe ik vooral en bij voorkeur in gelegenheden waar geen Marokkanen komen dus ik denk dat mijn ervaringen nog wel meevallen en dat er mensen zijn die er nog veel meer last van hebben.
Nou gelukkig maar dan dat jij in een dure woonwijk woont zonder allochtonen zeg!

Misschien zou je voor de grap eens een jaartje in een wijk moeten gaan wonen waar veel allochtonen wonen, en je zoontje op voetbal moeten laten gaan bij een multicultureel team.
Dan zou je mening best eens bij kunnen draaien denk ik zo…

Misschien de quote van dat blog uit het vorige topic nog eens aanhalen:

quote:
benoemen is prima, generaliseren niet.
pi_119995303
quote:

[..]

toen ik nog in Osdorp woonde werd ik zo ongeveer dagelijks aangesproken door de fijne Marokkanse jeugd met 'he hoer'
ook als ik gewoon in lange broek liep en colbert met lange mouwen.
Tijdens suikerfeest moest ik mijn auto altijd 5 straten verderop parkeren omdat deze het anders (zoals zijn voorloper) niet zou overleven want Marokkanen hebben een enigszins afwijkende vorm van 'feest vieren'
Standaard vloog er op koopavond een politie helicopter over het Osdorpplein en liep er bereden politie, die ook wederom standaard elke koopavond uitgescholden en uitgedaagd werden door Marokkaanse jongeren.
oh en heb ik het al gehad over de bioscopen in Amsterdam tijdens suikerfeest?
daar heb je natuurlijk ook nooit iets over gehoord...
nog meer?
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:22:29 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119995353
ik ben ook regelmatig uitgescholden, in elkaar geslagen en godweetwatnietnogmeer om mijn huidskleur

waren geen Marokkanen en het had ook geen fluit met die grensrechter die nu vermoord is te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119995360
levenslang bannen voor alle sporten
pi_119995366
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over dit incident.

Meer dan de helft van alle Marokkaanse jongens in Nederlans is in aanraking gekomen met de politie. En mensen als jij maar blijven beweren dat er geen probleem is. Tuurlijk joh, steek lekker je kop in het zand.
pi_119995407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook regelmatig uitgescholden, in elkaar geslagen en godweetwatnietnogmeer om mijn huidskleur

waren geen Marokkanen en het had ook geen fluit met die grensrechter die nu vermoord is te maken
maar het zijn meestal wel Marokkanen en Antillianen die zich hier schuldig aan maken.
pi_119995418
Kuttuig. Laten we hopen op de hoogste straf die dit tuig kan krijgen via het jeugdstrafrecht, namelijk 2 jaar cel + 3 jaar tbs. Die familie mag ook wel een fikse geldbedrag krijgen voor de emotionele schade die ze hebben opgelopen.
pi_119995429
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over dit incident.

Meer dan de helft van alle Marokkaanse jongens in Nederlans is in aanraking gekomen met de politie. En mensen als jij maar blijven beweren dat er geen probleem is. Tuurlijk joh, steek lekker je kop in het zand.
Heb jij daar cijfers/bronnen van? Uit oprechte interesse.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:24:23 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119995433
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

maar het zijn meestal wel Marokkanen en Antillianen die zich hier schuldig aan maken.
weet ik niet, interesseert me niet
pi_119995441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef onzichtbare het volgende:
levenslang bannen voor alle sporten
Ik persoonlijk betwijfel of dat een goed idee is, zeker omdat sport een goede invloed kan hebben op (probleem) jongeren. Wel zal er gekeken dienen te worden door mensen met verstand hoe we dit soort incidenten zoveel mogelijk kunnen voorkomen, dus bijvoorbeeld een ander soort begeleiding en mogelijkheden
pi_119995457
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:

Misschien zou je voor de grap eens een jaartje in een wijk moeten gaan wonen waar veel allochtonen wonen, en je zoontje op voetbal moeten laten gaan bij een multicultureel team.
Dan zou je mening best eens bij kunnen draaien denk ik zo
Geen idee waarom ik dat zou moeten doen.

Het spijt me voor de MINDERHEID die niet in aanraking is gekomen met de politie en voor die nog kleinere minderheid die wel echt iets van het leven hier wil maken, maar ik kan nu eenmaal niet elk individueel van Marokkanenterrorisme apart gaan benoemen...

http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 14:27:08 ]
pi_119995462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:21 schreef WRH het volgende:

[..]

toen ik nog in Osdorp woonde werd ik zo ongeveer dagelijks aangesproken door de fijne Marokkanse jeugd met 'he hoer'
ook als ik gewoon in lange broek liep en colbert met lange mouwen.
Tijdens suikerfeest moest ik mijn auto altijd 5 straten verderop parkeren omdat deze het anders (zoals zijn voorloper) niet zou overleven want Marokkanen hebben een enigszins afwijkende vorm van 'feest vieren'
Standaard vloog er op koopavond een politie helicopter over het Osdorpplein en liep er bereden politie, die ook wederom standaard elke koopavond uitgescholden en uitgedaagd werden door Marokkaanse jongeren.
oh en heb ik het al gehad over de bioscopen in Amsterdam tijdens suikerfeest?
daar heb je natuurlijk ook nooit iets over gehoord...
nog meer?
Allemaal kwalijke zaken inderdaad!

En nu ?

Kristalnacht 2.0 zoals hierboven geschreven?
pi_119995471
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb jij daar cijfers/bronnen van? Uit oprechte interesse.
Hadden ze bij P&W het gisteren niet over de 65% van het CBS?
Neem aan dat "in aanraking komen" een erg breed begrip is
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:26:28 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119995517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik persoonlijk betwijfel of dat een goed idee is, zeker omdat sport een goede invloed kan hebben op (probleem) jongeren. Wel zal er gekeken dienen te worden door mensen met verstand hoe we dit soort incidenten zoveel mogelijk kunnen voorkomen, dus bijvoorbeeld een ander soort begeleiding en mogelijkheden
een politie escorte vind ik een goede begeleiding, de rest is zonde van het geld
pi_119995529
Besist, beroofd , bespuugd, uitgescholden voor hoer.

Dan vraag ik me altijd af hoe ze er bij komen om te denken dat zoiets normaal is.
Zouden ze ook hoer tegen hun moeder zeggen of haar bespugen?
Ik begrijp het echt niet.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:26:52 #54
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119995537
quote:

[..]

Heel vaak.

En nu?
pi_119995557
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hadden ze bij P&W het gisteren niet over de 65% van het CBS?
Neem aan dat "in aanraking komen" een erg breed begrip is
Ik zie net van Nielsch 20% autochtoon, 41% Turks, 43% Surinaams en 54% Marokkaans.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119995558
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het spijt me voor de MINDERHEID die niet in aanraking is gekomen, maar ik kan nu eenmaal niet elk individueel van Marokkanenterrorisme apart gaan benoemen...

En waarvoor zijn die dan met de politie in aanraking gekomen ?

Ik ben als jochie ook weleens opgepakt omdat ik een brievenbus op straat gesloopt had uit baldadigheid.

Verder beweer ik helemaal nergens dat er geen probleem is.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:27:56 #57
373754 mossad_agent
pi_119995584
quote:

Er schijnen 3 plaatsjes over te zijn ergens?? :)
pi_119995594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Allemaal kwalijke zaken inderdaad!

En nu ?

Kristalnacht 2.0 zoals hierboven geschreven?
nee, ik ben verhuisd, die strijd ga ik alleen niet aan.
maar met mij zijn er nog heel veel meer blanke Nederlanders die er niet meer tegenop wilden boksen en ook vertrokken zijn.
Is er nu werkelijk niets in je dat zegt; dat is eigenlijk best wel beroerd dat zulke dingen gebeuren?
pi_119995604
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het spijt me voor de MINDERHEID die niet in aanraking is gekomen met de politie en voor die nog kleinere minderheid die wel echt iets van het leven hier wil maken, maar ik kan nu eenmaal niet elk individueel van Marokkanenterrorisme apart gaan benoemen...

Geeft niet hoor, het is heel normaal om te generaliseren en eventueel racistische gevoelens te hebben. Ik voel mij dan ook geenszins aangesproken.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:28:49 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119995615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef WRH het volgende:

[..]

maar met mij zijn er nog heel veel meer blanke Nederlanders die er niet meer tegenop wilden boksen en ook vertrokken zijn.
Is er nu werkelijk niets in je dat zegt; dat is eigenlijk best wel beroerd dat zulke dingen gebeuren?
niet alleen blanke Nederlanders
pi_119995626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben als jochie ook weleens opgepakt omdat ik een brievenbus op straat gesloopt had uit baldadigheid.

Tja, je zou even kunnen lezen voordat je de vraag stelt. Iets zegt mij dat brievenbussen slopen niet onder de noemer misdrijf valt:

quote:
ijfers

Van de hele groep, jongens en meisje, had ruim 14 procent op 22-jarige leeftijd een misdrijf gepleegd. Bij Marokkaanse jongens ligt het percentage op 54 procent.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119995636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet alleen blanke Nederlanders
dat vroeg ik niet.
pi_119995638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld omdat ze iemand hadden gediscrimineerd, verrot hadden gescholden, in elkaar hadden getrapt, iemand hadden gedenigreerd, iemand hadden verkracht, iemand hadden bestolen, iemand hadden besist, iemand hadden bespot of iemand hadden bespuugd.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:30:01 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119995656
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef WRH het volgende:

[..]

dat vroeg ik niet.
het was ook geen antwoord
pi_119995672
quote:

[..]

Oh vaak genoeg. Zo enorm vaak gezeik gehad met die gasten variërend van knokpartijen, berovingen, vriendin/moeder die lastig gevallen werd, inbraken, algeheel irritant teringgedrag usw :')
Zelfs op het werk trouwens.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119995699
quote:
Ik ben zelf meerdere keren bedreigt, bespuugd en verrot gescholden.

Mijn moeder, in de 70 en met rollator, is geintimideerd, bedreigd en bespuugd.

Dit tuig ongedierte noemen is nog te goed voor ze.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_119995724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik ben zelf meerdere keren bedreigt, bespuugd en verrot gescholden.

Mijn moeder, in de 70 en met rollator, is geintimideerd, bedreigd en bespuugd.

Dit tuig ongedierte noemen is nog te goed voor ze.
Triest.
pi_119995736
Wat is eigenlijk de reden van ontkennen dat er wel degelijk een issue is met de Marokkaanse jeugd?
ok, je bent zelf blijkbaar nooit in aanraking geweest met verkeerde Marokkanen, gefeliciteerd, daarmee bestaat het niet meteen ook maar niet.
alleen al op dit forum staan er heel wat mensen met slechte ervaringen tegenover iemand met goede ervaringen.
pi_119995751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef WRH het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ? Allemaal kwalijke zaken!

Maar ik ga niet generaliseren, zeker niet omdat ik dagelijks met allochtonen te maken heb in mijn leefomgeving, en er amper tot nooit iets gebeurt...
pi_119995758
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef Jellereppe het volgende:
Kuttuig. Laten we hopen op de hoogste straf die dit tuig kan krijgen via het jeugdstrafrecht, namelijk 2 jaar cel + 3 jaar tbs. Die familie mag ook wel een fikse geldbedrag krijgen voor de emotionele schade die ze hebben opgelopen.
Ik las gisteren iets over een 16-jarige die in hoger begrijp 18 jaar cel had gekregen voor zware mishandeling met de dood als gevolg (of zoiets). Hopelijk is dat ook hier van toepassing op de 16-jarige verdachte. Die is er toch?
pi_119995769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef WRH het volgende:
Iemand al iets gehoord van de ouders van deze 3 jongens?
Zouden toch in ieder geval 6 volwassen moeten zijn die hardop kunnen uitspreken hoe erg ze het vinden wat er gebeurt is. oh wacht, spreken natuurlijk geen Nederlands...
Het zal wel weer de wil van allah zijn geweest. Net zoals toen in Venlo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Ren%C3%A9_Steegmans
pi_119995821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, je zou even kunnen lezen voordat je de vraag stelt. Iets zegt mij dat brievenbussen slopen niet onder de noemer misdrijf valt:
Dank je!

54% dus, veel hoor.
Maar nog altijd 46% niet dus.

Maar omdat 't kan, allemaal maar aanpakken!?
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:34:37 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119995824
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:32 schreef WRH het volgende:
Wat is eigenlijk de reden van ontkennen dat er wel degelijk een issue is met de Marokkaanse jeugd?
ok, je bent zelf blijkbaar nooit in aanraking geweest met verkeerde Marokkanen, gefeliciteerd, daarmee bestaat het niet meteen ook maar niet.
alleen al op dit forum staan er heel wat mensen met slechte ervaringen tegenover iemand met goede ervaringen.
niemand ontkent problemen met Marokkaanse jeugd volgens mij
pi_119995872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:32 schreef WRH het volgende:
Op dit forum zijn er ook een kleine 500.000 miljonairs.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119995883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dank je!

54% dus, veel hoor.

En alsof het alleen maar aan hun etniciteit ligt
pi_119995914
Ik ben ook wel eens bedreigd door een Nederlander ja, maar het valt gewoon op dat elke keer als ik of mijn vrouw gezeik hebben het gaat over minderjarige Marokkaanse jeugd.

Laatste fietste ik en moest (met peuterdochter achterop) ineens gevaarlijk uitwijken omdat een klein Marokkaantje en zijn vriendje mij geen voorrang gaven. Okee, kan gebeuren natuurlijk, no problem, ik maak ook wel eens een foutje. Maar goed, omdat ik niet bang ben zei ik wel dat ik voorrang had en of het mogelijk is dat ze beter uitkijken op dat specifieke punt. De reactie was ongeveer zo:

"Hou je kankersmoel vuile kankerhollander we pakken jullie kankerland van jullie af kankermongool..."

Waarom? Waarom moet er in hemelsnaam zo gereageerd worden? Waarom? Het is niet meer te begrijpen voor normale mensen. Waar is het zo gruwelijk fout gegaan bij deze jongetjes dat ze het normaal achten om zo te reageren?

En dan komt zo'n Ali B. zeggen dat wij (blanke allochtonen) de haat moeten stoppen - enkel omdat we zeggen dat er een Marokkanenprobleem is? Waar haalt die gozer het lef vandaan?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 14:38:22 ]
pi_119995924
quote:

[..]

Dank je!

54% dus, veel hoor.

Ja al het tuig aanpakken. Jij vindt van niet ?
pi_119995938
quote:

[..]

Nou gelukkig maar dan dat jij in een dure woonwijk woont zonder allochtonen zeg!

Misschien de quote van dat blog uit het vorige topic nog eens aanhalen:

[..]

Gast! Ik ben juist expres verhuisd (eerst vanuit Moerwijk, daarna vanuit Laakkwartier) toen ik kinderen kreeg omdat ik het jarenlange gezeik in die 'gezellige multi-culturele buurt SPUUGZAT was! En toen ik de lokale scholen binnenliep, wist ik direct: NOOIT dat ze hier opgaan, dan liever iedere dag 30 km omrijden. Uiteindelijk met veel verlies mn huis moeten verkopen, maar goed, dat hebben we er wel voor over dan.

Dus ga nou niet beginnen over je dat het zo gezellig is daar en wij van niets weten, dat is gewoon fokking bullshit.
pi_119995947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja al het tuig aanpakken. Jij vindt van niet ?
Al het tuig zeker!

Maar dit gaat over Marrokanen...
pi_119995951
quote:

[..]

Dank je!

54% dus, veel hoor.

als er iets fundamenteels mis gaat met 1 bevolkingsgroep in dit land dan kan het toch bijna niet anders aangepakt worden? Ik heb echt geen flauw idee hoe je dit soort dingen anders moet aanpakken dan de volledige bevolkingsgroep aangezien daar echt iets heel erg mee fout gaat.
pi_119995958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Al het tuig zeker!

Maar dit gaat over Marrokanen...
Nee het gaat over Marokkaans tuig.

En je moet al het tuig aanpakken maar bij Marokkanen en Antillianen lijkt het dieper te liggen, zoals gezegd wat is de rol van de ouders hierin ?
pi_119995966
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast! Ik ben juist expres verhuisd (eerst vanuit Moerwijk, daarna vanuit Laakkwartier) toen ik kinderen kreeg omdat ik het jarenlange gezeik in die 'gezellige multi-culturele buurt SPUUGZAT was! En toen ik de lokale scholen binnenliep, wist ik direct: NOOIT dat ze hier opgaan, dan liever iedere dag 30 km omrijden. Uiteindelijk met veel verlies mn huis moeten verkopen, maar goed, dat hebben we er wel voor over dan.

Dus ga nou niet beginnen over je dat het zo gezellig is daar en wij van niets weten, dat is gewoon fokking bullshit.
Doe eens rustig man. Iedereen heeft andere persoonlijke ervaringen. Dat hij andere ervaringen heeft dan jij, dat kan toch gewoon. Allemachtig zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119995996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben ook wel eens bedreigd door een Nederlander ja, maar het valt gewoon op dat elke keer als ik of mijn vrouw gezeik hebben het gaat over minderjarige Marokkaanse jeugd.

Laatste fietste ik en moest (met peuterdochter achterop) ineens gevaarlijk uitwijken omdat een klein Marokkaantje en zijn vriendje mij geen voorrang gaven. Okee, kan gebeuren natuurlijk, no problem, ik maak ook wel eens een foutje. Maar goed, omdat ik niet bang ben zei ik wel dat ik voorrang had en of het mogelijk is dat ze beter uitkijken op dat specifieke punt. De reactie was ongeveer zo:

"Hou je kankersmoel vuile kankerhollander we pakken jullie kankerland van jullie af kankermongool..."

Waarom? Waarom moet er in hemelsnaam zo gereageerd worden? Waarom? Het is niet meer te begrijpen voor normale mensen. Waar is het zo gruwelijk fout gegaan bij deze jongetjes dat ze het normaal achten om zo te reageren?

En dan komt zo'n Ali B. zeggen dat wij (blanke allochtonen) de haat moeten stoppen - enkel omdat we zeggen dat er een Marokkanenprobleem is? Waar haalt die gozer het lef vandaan?
Ik heb helemaal niets met Ali, maar ik raad je aan om de tweet van Ali B nogmaals te lezen. Doe eens niet zo raar man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996015
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vervelend voor je man!
Meen ik echt!

Maar jij weet net zo goed als ik dat dit alsnog niet betekent dat ALLE multiculti-wijken, of ALLE marrokanen of whatever, slecht zijn...

En er zijn in deze reeks imo teveel mensen die daar wel naar neigen.
pi_119996043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vervelend voor je man!
Meen ik echt!

Maar jij weet net zo goed als ik dat dit alsnog niet betekent dat ALLE multiculti-wijken, of ALLE marrokanen of whatever, slecht zijn...

Niet alle maar blijkbaar wel een meerderheid gezien de talloze incidenten waarbij ze betrokken zijn.
pi_119996047
Hard werken --> inkomstenbelasting --> overheid --> subsidie aan criminelen
Zijn wij nu ook schuldig?
pi_119996062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met Ali, maar ik raad je aan om de tweet van Ali B nogmaals te lezen. Doe eens niet zo raar man.
Pardon? Ik word voor kankerhollander en kankermongool uitgescholden en dan moet ik niet zo raar doen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 14:43:13 ]
pi_119996063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet alle maar blijkbaar wel een meerderheid gezien de talloze incidenten waarbij ze betrokken zijn.
Ja dat bleek al uit die cijfers he, maar dan nog kun je imo niet zeggen dat ze allemaal maar aangepakt moeten worden....
pi_119996078
quote:

[..]

Dank je!

54% dus, veel hoor.
Dat is natuurlijk geen juiste conclusie. Het probleem is veel groter.
Dit zijn enkel de meetbare gegevens; cijfers waarbij ze de criminelen daadwerkelijk te pakken hebben kunnen krijgen.
pi_119996082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef ssebass het volgende:
Hard werken --> inkomstenbelasting --> overheid --> subsidie aan criminelen
Zijn wij nu ook schuldig?
Nou de overheid wel, want die bedenkt allerlei subsidiegroepen om deze jongeren te "helpen" met integreren, wat niet gelukt is.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:43:49 #91
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_119996113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik las gisteren iets over een 16-jarige die in hoger begrijp 18 jaar cel had gekregen voor zware mishandeling met de dood als gevolg (of zoiets). Hopelijk is dat ook hier van toepassing op de 16-jarige verdachte. Die is er toch?
Dat wordt per geval apart bekeken. De maximale jeugdsanctie van 2 jaar zal sowieso niet worden opgelegd voor 'slechts' doodslag. Als jeugdrecht wordt gehanteerd kun je beter rekening houden met anderhalf jaar waarvan 2/3 maanden voorwaardelijk dan met twee jaar en tbs.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_119996132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor kankerhollander en kankermongool uitgescholden en dan moet ik niet zo raar doen?
Incidentje
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_119996136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Dan ben ik wel benieuwd naar dat 'iets'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119996137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat bleek al uit die cijfers he, maar dan nog kun je imo niet zeggen dat ze allemaal maar aangepakt moeten worden....
Nee al het tuig moet je aanpakken maar jij wilt het probleem niet erkennen blijkbaar.
En het gaat om meer want wat vind je van de rol van de ouders en van familieleden e.d. die zeggen dat het allemaal van die lieve jongens zijn ? Die zijn niet crimineel, maar goede Marokkanen zijn het ook niet.
pi_119996149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou de overheid wel, want die bedenkt allerlei subsidiegroepen om deze jongeren te "helpen" met integreren, wat niet gelukt is.
Kickbox lessen zijn vast ook gesubsidieerd.
pi_119996179
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geeft niet hoor, het is heel normaal om te generaliseren en eventueel racistische gevoelens te hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef Mutant01 het volgende:
Doe eens rustig man. Iedereen heeft andere persoonlijke ervaringen. Dat hij andere ervaringen heeft dan jij, dat kan toch gewoon. Allemachtig zeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Doe eens niet zo raar man.
Deze reacties. _O-
pi_119996216
quote:

[..]

Ja, dat moet je allemaal slikken.
pi_119996221
quote:

[..]

Word je niet uitgescholden omdat je zo raar doet, en doe je daarna weer raar?
pi_119996225
quote:

54% dus, veel hoor.
Ha! Dat zijn dus alleen degene die gepakt worden! En met het NLe pakpercentage in het achterhoofd weet je dus ook wel hoe het met het werkelijke cijfer zit!
pi_119996251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat blijkt, want als je zegt dat er een probleem is met de figuren die zulke taal bezigen dan ben je bezig met een haatcampagne aldus Ali B. en zijn vriendjes.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:48:35 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119996271
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Word je niet uitgescholden omdat je zo raar doet, en doe je daarna weer raar?
Ja maar 1 keer kutmarokkaan, wat best op die ene kutte marokkaan kan slaan en je bent Hitler :').
Get woke, go broke!
pi_119996287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vervelend voor je man!
Meen ik echt!

Je weet net zoals ik dat die 'witte vlucht' niet voor de gezelligheid is geweest.

Oh en als klap op de vuurpijl werden er handgranaten gegooid door moslimfundies in de straat aan de overkant, wel bekend verhaal in NL geloof ik :')
pi_119996308
quote:

[..]

Zeg ik dat? Nee. Mijn reactie sloeg op jouw reactie richting Ali B.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996318
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ha! Dat zijn dus alleen degene die gepakt worden! En met het NLe pakpercentage in het achterhoofd weet je dus ook wel hoe het met het werkelijke cijfer zit!
Ach, er zullen altijd mensen zijn die blijven roepen dat er ook nog een groepje is dat het wel goed doet.

Zelfs al zou 97% crimineel zijn dan zullen deze figuren nog steeds roepen dat er wel 3% niet crimineel zijn! Tsja, dat is waar, maar daar heeft niemand een neuk aan.
pi_119996329
quote:

[..]

Ach, ik slik toch ook de generalisaties van Nielsch. Daar hoor je mij ook niet zielig over doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996333
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

54% misdrijf, pakkans 1,8% --> werkelijke percentage 3000% :P
pi_119996340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mutant geloof jij eigenlijk dat er een probleem is? En zo ja, wat zou dan volgens jou een goede oplossing zijn?
pi_119996344
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

54% misdrijf, pakkans 1,8% --> werkelijke percentage 3000% :P
Zo dat is toch best veel :@
pi_119996366
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Naast de treurige spelfouten in de tweet van Ali B. zie ik vooral iemand die meent dat Wilders (en dus ook anderen) dit geen Marokkanenprobleem mogen noemen omdat je dan bezig bent met een haatcampagne. En dat terwijl er toch ECHT een Marokkanenprobleem is.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:52:50 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119996386
quote:

[..]

Dat is inderdaad een gevaar.

Ik ben benieuwd naar de oplossing die de Het ligt aan de Marokkanen-roepertjes voor ogen hebben.
Het zal wel weer iets zijn waarin woorden als keihard, zero-tolerance en terugsturen voorkomen.
Je gaat echter weinig bereiken als je niet ook vanaf de basis begint met het voorkomen van ontsporing.
Mede vanwege hun cultuur zijn veel ouders niet in staat hun zonen op te voeden in een maatschappij met veel vrijheden. Daar moet iets mee gedaan worden. En da's nog niet zo simpel., Het kost geld, energie en heel veel tijd.

Achter dat superioriteitsgedrag (Marokkanen hebben tenminste eer, ze laten niet over zich heen lopen, hun vrouwen zijn tenminste geen hoeren, ze zijn geen heidenen) zit volgens mij een minderwaardigheidscomplex. De basis daarvan ligt bij het feit dat "ze" hier überhaupt zijn. Want: wat doe je hier eigenlijk zo massaal? Als je cultuur, je land, je geloof zo geweldig is dan is het vast wel goed voor elkaar in het land van oorsprong of niet dan? Nou eh, nee dus.
Surinamers en Antillianen kunnen Nederland daar tenminste nog de schuld van geven. Marokko heeft echter niet zo'n westerse kolonisatie gekend, wel een arabisering.

Onze maatschappij is veel opener, eerlijker en kent veel meer vrijheden dan de Marokkaanse. Die weelde moet je kunnen dragen. Als je dat niet kunt dan moet je dat leren. Waar we voor op moeten passen is dat Nederland die beschaving moet gaan aanpassen omdat een klein percentage van de bevolking misbruik maakt van de vrijheid. Een politiestaat en/of een staat waarin met twee maten wordt gemeten leidt van kwaad tot erger, zo wijst de geschiedenis uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 6 december 2012 @ 14:53:34 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119996410
veel geschreeuw weinig wol... het is nooit anders geweest eigenlijk
pi_119996420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Naast de treurige spelfouten in de tweet van Ali B. zie ik vooral iemand die meent dat Wilders (en dus ook anderen) dit geen Marokkanenprobleem mogen noemen omdat je dan bezig bent met een haatcampagne. En dat terwijl er toch ECHT een Marokkanenprobleem is.
Hij is van mening dat het niet zo is - en dat maakt hij kenbaar. Volgens mij mag dat gewoon. Jij maakte van zijn tweet toch echt wat anders.. Ali richt zich specifiek op Wilders en zijn uitlating.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de oplossing die de Het ligt aan de Marokkanen-roepertjes voor ogen hebben.
Het zal wel weer iets zijn waarin woorden als keihard, zero-tolerance en terugsturen voorkomen.
Je gaat echter weinig bereiken als je niet ook vanaf de basis begint met het voorkomen van ontsporing.
Mede vanwege hun cultuur zijn veel ouders niet in staat hun zonen op te voeden in een maatschappij met veel vrijheden. Daar moet iets mee gedaan worden. En da's nog niet zo simpel., Het kost geld, energie en heel veel tijd.

Achter dat superioriteitsgedrag (Marokkanen hebben tenminste eer, ze laten niet over zich heen lopen, hun vrouwen zijn tenminste geen hoeren, ze zijn geen heidenen) zit volgens mij een minderwaardigheidscomplex. De basis daarvan ligt bij het feit dat "ze" hier überhaupt zijn. Want: wat doe je hier eigenlijk zo massaal? Als je cultuur, je land, je geloof zo geweldig is dan is het vast wel goed voor elkaar in het land van oorsprong of niet dan? Nou eh, nee dus.
Surinamers en Antillianen kunnen Nederland daar tenminste nog de schuld van geven. Marokko heeft echter niet zo'n westerse kolonisatie gekend, wel een arabisering.

Onze maatschappij is veel opener, eerlijker en kent veel meer vrijheden dan de Marokkaanse. Die weelde moet je kunnen dragen. Als je dat niet kunt dan moet je dat leren. Waar we voor op moeten passen is dat Nederland die beschaving moet gaan aanpassen omdat een klein percentage van de bevolking misbruik maakt van de vrijheid. Een politiestaat en/of een staat waarin met twee maten wordt gemeten leidt van kwaad tot erger, zo wijst de geschiedenis uit.
Jij wilt er nog meer subsidiegeld inpompen /? Dat doen we al 30 jaar man. We passen hier ons al aan, folders in andere talen voor bijstand/huurtoeslag enzo.
pi_119996446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee al het tuig moet je aanpakken maar jij wilt het probleem niet erkennen blijkbaar.
En het gaat om meer want wat vind je van de rol van de ouders en van familieleden e.d. die zeggen dat het allemaal van die lieve jongens zijn ? Die zijn niet crimineel, maar goede Marokkanen zijn het ook niet.
En jij wilt blijkbaar niet lezen....

Wat ik van die rol vind ? Verwerpelijk, maar denk je nou echt dat ze allemaal zo reageren die ouders?
  donderdag 6 december 2012 @ 14:54:50 #115
373754 mossad_agent
pi_119996448
quote:

[..]

En als je dat niet doet ben je racist.

Gezien ik weet hoe ze denken weet ik ook wel hoe ik zou reageren. Respect moet je afdwingen, desnoods met een poffert op zijn neus. Ook al ben ik 20 jaar ouder dan zo'n gezwel.
pi_119996457
quote:

[..]

Dat niet alleen maar is er laatst niet iets over geroepen dat zodra iets 2de of 3de generatie is, dit niet bestempeld wordt als Marokkaans maar als Nederlands? Weet het niet precies meer, anderen hier weten dat vast beter.
pi_119996474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En jij wilt blijkbaar niet lezen....

Wat ik van die rol vind ? Verwerpelijk, maar denk je nou echt dat ze allemaal zo reageren die ouders?
Van dat tuig ? De meeste wel gezien al die stille tochten die we hebben gezien.
pi_119996475
quote:

[..]

Het is natuurlijk al lang geen klein percentage meer. NL is ooit heel soft geworden in een geheel andere tijd in een maatschappij die behoorlijk monocultureel was (iig etnisch) en waarin een bepaalde mate van gelatenheid en welvaart was gekomen. Daar werkte het om softer te worden. Echter met de import van de figuren zoals jij hebt genoemd is die tijd voorbij en werkt dat softe gedoe niet meer. Er moet gewoon idd veel harder opgetreden worden.
pi_119996528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:51 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Mutant geloof jij eigenlijk dat er een probleem is? En zo ja, wat zou dan volgens jou een goede oplossing zijn?
Volgens mij is het duidelijk dat er teveel Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden. Dit is al jaren het geval en er zijn ook een kleine triljoen topics aan besteedt op dit forum. Daarin heb ik diverse mogelijke oplossingen aangedragen. Zoveel, dat ik zelf het spoor bijster wat dat betreft. Problematisch is vaak de geringe betrokkenheid van ouders bij hun kinderen. En dat heeft ergens een cultureel element. In land van herkomst is er stevige sociale controle waardoor kinderen buiten ook door hun buren kunnen worden aangesproken. Dat is hier niet het geval. Veel ouders weten daar niet mee om te gaan - en controleren niet op wat hun kroost buiten uitvoert. Grote kans ook dat de ouders van deze jongeren niet langs de kant stonden bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996537
[

[ Bericht 99% gewijzigd door macca728 op 06-12-2012 14:57:42 ]
  donderdag 6 december 2012 @ 14:57:30 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119996539
niet alleen harder optreden maar gewoon grotere pakkans en een rechtssysteem waarbij de slachtoffers gecompenseerd worden door de daders...
  donderdag 6 december 2012 @ 14:57:53 #122
373754 mossad_agent
pi_119996548
quote:

[..]

Het zou een goede, doch wat gevoelige, oplossing zijn.
pi_119996587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is het duidelijk dat er teveel Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden. Dit is al jaren het geval en er zijn ook een kleine triljoen topics aan besteedt op dit forum. Daarin heb ik diverse mogelijke oplossingen aangedragen. Zoveel, dat ik zelf het spoor bijster wat dat betreft. Problematisch is vaak de geringe betrokkenheid van ouders bij hun kinderen. En dat heeft ergens een cultureel element. In land van herkomst is er stevige sociale controle waardoor kinderen buiten ook door hun buren kunnen worden aangesproken. Dat is hier niet het geval. Veel ouders weten daar niet mee om te gaan - en controleren niet op wat hun kroost buiten uitvoert. Grote kans ook dat de ouders van deze jongeren niet langs de kant stonden bijv.
Die zullen zeker niet aan de kant gestaan hebben. Echter dat volledig apathische gedrag wordt gevoed door een heel leger aan sociale werkers en uitkeringen en het overal mee wegkomen. Als zoonlief wekelijks door oom agent thuis wordt gebracht en een rekening van 1000 schadevergoeding mee krijgt, dan piepen de apathische papa en mama wel even anders vanuit respectievelijk het koffiehuis en de keuken.
pi_119996602
quote:

[..]

Ook dat niet. Maar hoe zit het nou met dat iets dat jou het gevoel gaf dat vernieling geen misdrijf is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119996603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

En dit meen je serieus?
pi_119996615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef WRH het volgende:

[..]

Dat niet alleen maar is er laatst niet iets over geroepen dat zodra iets 2de of 3de generatie is, dit niet bestempeld wordt als Marokkaans maar als Nederlands? Weet het niet precies meer, anderen hier weten dat vast beter.
3e generatie wordt niet meegenomen nee. Die zijn officieel autochtoon (dat wil zeggen geboren uit ouders die ook hier geboren zijn).
pi_119996650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

3e generatie wordt niet meegenomen nee. Die zijn officieel autochtoon (dat wil zeggen geboren uit ouders die ook hier geboren zijn).
Dat ging over de gevangenisstatistieken, niet over de misdrijfcijfers.
pi_119996691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat ging over de gevangenisstatistieken, niet over de misdrijfcijfers.
De CBS definitie is nu eenmaal wel zo.
pi_119996787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar dat is vaak wel de generatie die zichzelf Marokkaans noemt, toch?
ik begrijp dat deze mensen formeel als Nederlander worden gezien maar m.i. zijn dit voor een heel groot deel wel degelijk de jongeren die problemen veroorzaken.
het percentage is dan dus eigenlijk nog groter.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:04:33 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119996806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij wilt er nog meer subsidiegeld inpompen /? Dat doen we al 30 jaar man. We passen hier ons al aan, folders in andere talen voor bijstand/huurtoeslag enzo.
Je trekt het een beetje in het belachelijke, maar ik denk dat er iets aan de opvoeding van Marokkaanse zonen moet gebeuren. Ik heb geen plan van aanpak op de plank liggen, maar dáár moet iets mee. Ik ben het stadium voorbij dat ik denk dat (alleen) keihard aanpakken, zero tolerance blabla de oplossing gaat zijn. En derde rijk-achtige toestanden zit ik ook niet op te wachten.
Je kunt wel verzuchten: ik wou dat "ze" hier helemaal niet waren, maar ze zijn er. En "ze" gaan niet weg. Er moet dus een oplossing komen waardoor er minder Marokkaanse jongens/mannen crimineel gedrag gaan vertonen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119996815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef WRH het volgende:

[..]

ik begrijp dat deze mensen formeel als Nederlander worden gezien maar m.i. zijn dit voor een heel groot deel wel degelijk de jongeren die problemen veroorzaken.
Ze noemen zichzelf inderdaad Marokkaan en de rest van Nederland is een kankerhollander.
pi_119996845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Je trekt het een beetje in het belachelijke, maar ik denk dat er iets aan de opvoeding van Marokkaanse zonen moet gebeuren. Ik heb geen plan van aanpak op de plank liggen, maar dáár moet iets mee. Ik ben het stadium voorbij dat ik denk dat (alleen) keihard aanpakken, zero tolerance blabla de oplossing gaat zijn. En derde rijk-achtige toestanden zit ik ook niet op te wachten.
Je kunt wel verzuchten: ik wou dat "ze" hier helemaal niet waren, maar ze zijn er. En "ze" gaan niet weg. Er moet dus een oplossing komen waardoor er minder Marokkaanse jongens/mannen crimineel gedrag gaan vertonen.
Als we maar blijven roepen dat ze niet weg gaan, gaan ze ook niet weg. Maar als we willen dat ze weggaan, gaan ze heus wel weg. En steeds meer mensen willen dat ze weggaan, dus wellicht gloort er hoop.
pi_119996869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze noemen zichzelf inderdaad Marokkaan en de rest van Nederland is een kankerhollander.
valt mee, als vrouw zijnde heb je meteen een zeker beroep ;)
(en daarna natuurlijk een kankerhollander, dat dan weer wel..)
pi_119996883
quote:

[..]

De 3e generatie bestaat amper, niet zo overdrijven kerel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef WRH het volgende:

[..]

Nee, omdat die generatie amper kan praten. Je doelt op de tweede generatie. Christus te paard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996914
quote:

[..]

Nou dat gaat je niet lukken vrees ik. En nee het is niet belachelijk, er zijn de agfelopen jaren tientallen miljarden in gepompt om deze groep te laten integreren.
pi_119996947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als we maar blijven roepen dat ze niet weg gaan, gaan ze ook niet weg. Maar als we willen dat ze weggaan, gaan ze heus wel weg. En steeds meer mensen willen dat ze weggaan, dus wellicht gloort er hoop.
Ja, vast.
pi_119996976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De uitzuigers en criminelen blijven. De nettobetalers en hoogopgeleiden vertrekken dan. Mission accomplished.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997035
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De uitzuigers en criminelen blijven. De nettobetalers en hoogopgeleiden vertrekken dan. Mission accomplished.
Dus de groep tuig wordt steeds groter ?
pi_119997041
doodstraf plzzzzzz
pi_119997078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus de groep tuig wordt steeds groter ?
Relatief gezien, zeker.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:12:33 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119997079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dat is een eerlijk antwoord. Het geeft meteen ook het gevaar aan wat op de loer ligt. In het derde rijk deden veel "fatsoenlijke burgers" mee met het molesteren en bestelen van joden. En mensen die nu gewoon bij je in de straat wonen zijn straks in staat om mannen, vrouwen en kinderen naar het station te jagen en daarna hun achtergebleven huizen te plunderen. Onder het mom dat "ze" dat "aan zichzelf te danken hebben". Afschuwelijk.
pi_119997114
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet als we de uitzuigers en criminelen zelf op een vliegtuig, boot of trein richting het warme zuiden zetten.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:14:01 #144
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119997120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Probleem echter is: als die ouders het wel komen te weten, zoals nu, wordt er lacherig om gedaan.

Maar je hebt gelijk. Cultuur is de grote factor. Wat bij die mensen zo goed als neerkomt op hun religie die alles voor ze bepaald. En die cultuur staat haaks op waar Nederland voor staat. Gebed zonder einde.
Net zoals je geen boerderij kunt mengen met een dierentuin. Binnen notime ben je de helft van je voorraad kwijt en kun je kadavers rapen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119997122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is een eerlijk antwoord. Het geeft meteen ook het gevaar aan wat op de loer ligt. In het derde rijk deden veel "fatsoenlijke burgers" mee met het molesteren en bestelen van joden. En mensen die nu gewoon bij je in de straat wonen zijn straks in staat om mannen, vrouwen en kinderen naar het station te jagen en daarna hun achtergebleven huizen te plunderen. Onder het mom dat "ze" dat "aan zichzelf te danken hebben". Afschuwelijk.
Los van dat het Derde Rijk nooit volledig tot stand is gekomen maar waarom vind je dit vergelijkbaar?
Is wel een klein beetje cliché he, meteen weer de nazi's erbij halen.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:14:16 #146
373754 mossad_agent
pi_119997124
quote:

[..]

Inderdaad,... dat het zo ver heeft kunnen komen.... dan moeten ze toch wel een hoop teringzooi geschopt hebben niet?
pi_119997154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet als we de uitzuigers en criminelen zelf op een vliegtuig, boot of trein richting het warme zuiden zetten.
Die vinden net zo goed de boot terug.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997161
quote:

[..]

Dat is een eerlijk antwoord. Het geeft meteen ook het gevaar aan wat op de loer ligt. In het derde rijk deden veel "fatsoenlijke burgers" mee met het molesteren en bestelen van joden. En mensen die nu gewoon bij je in de straat wonen zijn straks in staat om mannen, vrouwen en kinderen naar het station te jagen en daarna hun achtergebleven huizen te plunderen.
Met plunderen van achtergebleven huizen bedoel je natuurlijk het terugeigenen van gestolen waar.
pi_119997184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef WRH het volgende:

[..]

Los van dat het Derde Rijk nooit volledig tot stand is gekomen maar waarom vind je dit vergelijkbaar?
Als mensen met ''kristalnacht 2.0'' aan komen zetten, lijkt de nazi-vergelijking mij niet zo heel gek...
pi_119997213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als mensen met ''kristalnacht 2.0'' aan komen zetten, lijkt de nazi-vergelijking mij niet zo heel gek...
ze noemen me de zarathoestra van fok.
pi_119997222
quote:

[..]

Die lijkt mij wel heel gek eigenlijk, aangezien er echt heel wat minder overeenkomsten zijn ( maatschappelijk gezien) toen en nu.
pi_119997225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Probleem echter is: als die ouders het wel komen te weten, zoals nu, wordt er lacherig om gedaan.

Maar je hebt gelijk. Cultuur is de grote factor. Wat bij die mensen zo goed als neerkomt op hun religie die alles voor ze bepaald. En die cultuur staat haaks op waar Nederland voor staat. Gebed zonder einde.
Net zoals je geen boerderij kunt mengen met een dierentuin. Binnen notime ben je de helft van je voorraad kwijt en kun je kadavers rapen.
Religie heeft er in dit geval geen zak mee te maken. Het is het proberen waard om de discussie daarheen te geleiden, maar deze Marokkaanse criminelen hebben helemaal niets met religie. Behalve dan in de ramadan als de opvoeders even wat extra hard letten op de religieuze tradities, dan zitten ze s'avonds in de moskee. Ik heb het vrij duidelijk gemaakt, het betreft één specifiek cultureel element die ook alleen voorkomt bij Marokkanen die afkomstig zijn van het platteland. Dat verschil is essentieel. De sociale controle is er namelijk alleen in de kleinere dorpen/gemeenschappen aldaar - dezelfde gemeenschappen als waar wij de arbeiders vandaan hebben gehaald.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997239
quote:

[..]

Dat is ook heel eng. En daarom is het ook in hun eigen interests als Marokkaanse gemeenschap om echt op te treden tegen hun eigen gajes. Nederlanders kunnen dat al lang niet meer vanwege "racisme" en "discriminatie". Nu is het ofwel zelfreinigend vermogen laten zien of inderdaad afstevenen op een situatie waar iedereen later over kan janken met een dikke pruillip en wir haben es nicht gewusst.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:18:20 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119997255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef WRH het volgende:

[..]

"Meteen weer" is onjuist. Ik heb een paar lange posts geschreven zonder de "nazi's erbij te halen", en ik reageer zonet op het woord Kristallnacht.
Verder is "de geschiedenis herhaalt zich" een uitdrukking die niet genoeg op waarde geschat kan worden.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:18:50 #155
341203 3-voud
pi_119997272
quote:

[..]

Je vergelijkt maar tot je een ons weegt. Met dat vergelijken en anderen aanwijzen als racisten wordt het probleem niet verholpen. Enige wat je doet is jezelf en schouderklopje geven hoe geweldig humaan je bent. Verder draagt het niets bij.

Je kunt er gewoon op wachten. Als je lang genoeg port met een stokje krijg je vanzelf een draai om je oren.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:19:02 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_119997278
quote:

[..]

Heropvoedingskampen, dienstplicht?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_119997287
quote:

[..]

Daarom moet je nu ingrijpen en niet nog 10 jaar wachten, want dan krijg je dit inderdaad.
pi_119997295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef WRH het volgende:

[..]

Die lijkt mij wel heel gek eigenlijk, aangezien er echt heel wat minder overeenkomsten zijn ( maatschappelijk gezien) toen en nu.
Dan verschillen wij van mening. :)

(daarbij doelde ik vooral op die kristalnacht opmerking, niet op het gehele probleem)
pi_119997308
Mensen laten iets te veel hun fantasie de vrije loop.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:19:47 #160
341203 3-voud
pi_119997310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Religie heeft er in dit geval geen zak mee te maken.
Wij zijn dom en snappen er allemaal niks van. Want jullie religie, dus weten het wel beter.
Right :')
pi_119997322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je vergelijkt maar tot je een ons weegt. Met dat vergelijken en anderen aanwijzen als racisten wordt het probleem niet verholpen. Enige wat je doet is jezelf en schouderklopje geven hoe geweldig humaan je bent. Verder draagt het niets bij.
Je kunt er gewoon op wachten. Als je lang genoeg port met een stokje krijg je vanzelf een draai om je oren.
Hoe kom je erbij...
pi_119997324
Is er al iets bekend over de uitspraak van de rechter commissaris? Of worden ze pas tegen het einde van de middag voorgeleid?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_119997328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan verschillen wij van mening. :)

ok :)
pi_119997343
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die vinden net zo goed de boot terug.
Dan sluiten we ze levenslang op.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 15:20:56 ]
pi_119997370
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan sluiten we ze levenslang op.
Is een optie. Je kan ze ook in het water gooien met een steen om hun nek. En dan even kijken of ze blijven drijven of niet.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:21:49 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119997371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat is ook heel eng. En daarom is het ook in hun eigen interests als Marokkaanse gemeenschap om echt op te treden tegen hun eigen gajes. Nederlanders kunnen dat al lang niet meer vanwege "racisme" en "discriminatie". Nu is het ofwel zelfreinigend vermogen laten zien of inderdaad afstevenen op een situatie waar iedereen later over kan janken met een dikke pruillip en wir haben es nicht gewusst.
Ben het er mee eens dat het beslist ook vanuit de Marokkanen zelf moet komen. En dat men beseft welk gevaar er op de loer ligt als dit nog jaren zo doorgaat.
pi_119997380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen laten iets te veel hun fantasie de vrije loop.
Tsja, stel je voor dat je fantaseert dat er ooit nog iets gedaan wordt tegen het idiote en beestachtige gedrag van het merendeel van de Marokkaanse jongens.
pi_119997397
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is een optie. Je kan ze ook in het water gooien met een steen om hun nek. En dan even kijken of ze blijven drijven of niet.
Ach jee, nu is het weer een "heksenjacht". Kom maar door met die slachtofferrolclichés.

Ies rasiesties!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 15:23:36 ]
pi_119997410
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tsja, stel je voor dat je fantaseert dat er ooit nog iets gedaan wordt tegen het idiote en beestachtige gedrag van het merendeel van de Marokkaanse jongens.
Ja, want daar gaan de Kristallnacht fantasieën over. Je wisselt van generalisaties naar specifieke gevallen als het je uitkomt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997428
http://www.omroepflevolan(...)srechter-langer-vast

AlmereVerdachten van dood grensrechter langer vast 06-12-2012

De drie jongens die verdacht worden van doodslag op de 41-jarige grensrechter van voetbalclub Buitenboys uit Almere, blijven langer vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris donderdag bepaald.

De verdachten zitten nog zeker 14 dagen in voorarrest. Het Openbaar Ministerie verdenkt de jongens van 15 en 16 jaar naast doodslag van mishandeling en openlijke geweldpleging.

Grensrechter Richard Nieuwenhuizen werd zondag na afloop van de wedstrijd Buitenboys B3 tegen Nieuw Sloten B1 mishandeld door spelers van de bezoekende club. Een dag later overleed hij in het ziekenhuis. De jongens zijn maandagochtend in Amsterdam aangehouden.
pi_119997436
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, want daar gaan de Kristallnacht fantasieën over. Je wisselt van generalisaties naar specifieke gevallen als het je uitkomt.
Draag zelf maar eens oplossingen aan.
pi_119997447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben het er mee eens dat het beslist ook vanuit de Marokkanen zelf moet komen. En dat men beseft welk gevaar er op de loer ligt als dit nog jaren zo doorgaat.
Ben alleen bang dat ze zelf dat inzicht niet hebben. En dat ze ook niet helemaal beseffen hoe dat kan gaan werken. Ik zit zelf in het buitenland en als daar een buitenlander rare fratsen uithaalt, weet ik gewoon hoe dat werkt qua opinievorming. We zijn in Nederland lang kort gehouden met politieke correctheid en tolerantie maar dat zijn geen dingen die heel lang stand kunnen houden in een samenleving die langzaam aan het afbrokkelen is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119997457
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef Gert het volgende:

[..]

"Meteen weer" is onjuist. Ik heb een paar lange posts geschreven zonder de "nazi's erbij te halen", en ik reageer zonet op het woord Kristallnacht.
Verder is "de geschiedenis herhaalt zich" een uitdrukking die niet genoeg op waarde geschat kan worden.
Met dit toch wel belangrijke verschil: de Joden werden gedeporteerd omdat ze Joden waren, niet vanwege maatschappijontwrichtende bezigheden.

Verder ben ik het eens met je lange post. Er moet aan de basis gewerkt worden, want ze zijn er en ze blijven. Maar laat dan alsjeblieft dit probleem eens duidelijk benoemd worden en vanuit daar er aan gaan werken. Want dat gebeurt niet vanwege de angst niet politiek correct te zijn. Je zag het gisteren bij P&W, tenenkrommend er omheen draaien. Niemand die echt durft te zeggen: dat is het probleem, daar hebben we mee te dealen en wat gaan we er aan doen? Zolang dat niet gebeurt worden vrouwen beroofd, uitgescholden, bespuugd en uitgescholden voor hoer door deze jongens.
Omdat ze er mee wegkomen.
pi_119997471
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat fantastisch om te zien dat mijn kristallnacht opmerking zo groots overgenomen is. :D
Blijkbaar is het toch een angst die anderen ook steeds realistischer zien worden.
pi_119997534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat ze zelf dat inzicht niet hebben. En dat ze ook niet helemaal beseffen hoe dat kan gaan werken. Ik zit zelf in het buitenland en als daar een buitenlander rare fratsen uithaalt, weet ik gewoon hoe dat werkt qua opinievorming. We zijn in Nederland lang kort gehouden met politieke correctheid en tolerantie maar dat zijn geen dingen die heel lang stand kunnen houden in een samenleving die langzaam aan het afbrokkelen is.
Mensen verwachten het onmogelijke. Alsof de Marokkaanse gemeenschap een soort van eenduidige entiteit is. Zoals ik in een ander topic schreef, de Marokkaanse gemeenschap is er één van extremen. Of je doet extreem goed mee, of je bent een extreme uitzuigers. Er is geen middenkader. De mensen die extreem goed mee doen - hebben zoiets van, wat lullen de autochtonen nou, laat mij met rust - ik doe mijn ding, val mij niet lastig met de daden van die mensen die ik niet ken. En het andere kader denkt: Ha, die autochtonen kunnen ons toch niets maken, en die andere Marokkanen zijn meelopers en asskissers, dus daar hebben we geen boodschap aan.

De Marokkaanse gemeenschap in een notendop.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat fantastisch om te zien dat mijn kristallnacht opmerking zo groots overgenomen is. :D
Blijkbaar is het toch een angst die anderen ook steeds realistischer zien worden.
Elke scheet hier wordt steeds realistischer naarmate een topic langer doorloopt. Dat is de wet van Fok!.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:28:03 #177
341203 3-voud
pi_119997575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met dit toch wel belangrijke verschil: de Joden werden gedeporteerd omdat ze Joden waren, niet vanwege maatschappijontwrichtende bezigheden.
Vandaar gaat elke link naar de WWII en holocaust mank.
pi_119997623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vandaar gaat elke link naar de WWII en holocaust mank.
Ja, want (daar gaan we weer) ALLE marokkanen zijn uitschot en moeten gedeporteerd worden.

Ik geef 't op, veel plezier verder...
pi_119997685
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, want (daar gaan we weer) ALLE marokkanen zijn uitschot en moeten gedeporteerd worden.

Dat zegt niemand, maar blijkbaar durf je niet te erkennen dat de meerderheid dat wel is.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:31:37 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119997696
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Niemand die echt durft te zeggen: dat is het probleem, daar hebben we mee te dealen en wat gaan we er aan doen? Zolang dat niet gebeurt worden vrouwen beroofd, uitgescholden, bespuugd en uitgescholden voor hoer door deze jongens.
Omdat ze er mee wegkomen.
Wat wil je dan, bij de uitgang van elke winkel een agent? Dat gaat niet. Daarom moet er aan de basis al gesleuteld gaan worden. want Marokkaanse jongens krijgen vanuit hun cultuur mee dat vrouwen zich zedig horen te kleden en gedragen, en als ze dit niet doen dan zijn ze een hoer.
Lees in het eerder door mij geposte artikel hoe de moeder reageert als ze hoort hoe haar zoon zich gedragen heeft tegenover Nederlandse vrouwen. Vergoeilijkend, lachend. Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Ik vrees dat dit exemplarisch is. En die moeder werkt nota bene op een basisschool.
pi_119997712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, omdat die generatie amper kan praten. Je doelt op de tweede generatie. Christus te paard.
Vanaf 1960 tot 2012 zijn we pas bij de 2e generatie?
pi_119997747
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat wil je dan, bij de uitgang van elke winkel een agent? Dat gaat niet. Daarom moet er aan de basis al gesleuteld gaan worden. want Marokkaanse jongens krijgen vanuit hun cultuur mee dat vrouwen zich zedig horen te kleden en gedragen, en als ze dit niet doen dan zijn ze een hoer.
Lees in het eerder door mij geposte artikel hoe de moeder reageert als ze hoort hoe haar zoon zich gedragen heeft tegenover Nederlandse vrouwen. Vergoeilijkend, lachend. Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Ik vrees dat dit exemplarisch is. En die moeder werkt nota bene op een basisschool.
Dat is exemplarisch gedrag ja. Ook van die gasten. En dan wordt je nog voor xeno uitgemaakt door boerelullen als je hier zegt dat je vaak gezeik/geknok met die gasten hebt meegemaakt :')
pi_119997773
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vanaf 1960 tot 2012 zijn we pas bij de 2e generatie?
1960 waren de 1e generatie arbeiders - dat waren er zeer zeer weinig, een paar duizend hooguit. Het aantal derde generatie Marokkanen wordt gewoon bijgehouden trouwens, door het CBS. Het zijn er maar liefst een whopping 7000.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 15:34:52 #184
373754 mossad_agent
pi_119997808
quote:

[..]

Stop nou eens met dingen verzinnen, echt het scheelt!
pi_119997820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

1960 waren de 1e generatie arbeiders - dat waren er zeer zeer weinig, een paar duizend hooguit. Het aantal derde generatie Marokkanen wordt gewoon bijgehouden trouwens, door het CBS. Het zijn er maar liefst een whopping 7000.
Jij misbruikt de cijfers van het CBS nu om het probleem maar niet aan hoeven te kaarten. Feit is dat er een immens probleem is met jongeren met het mannelijke geslacht en van Marokkaanse afkomst.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:35:59 #186
341203 3-voud
pi_119997846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar blijkbaar durf je niet te erkennen dat de meerderheid dat wel is.
Precies. Ik wordt een beetje flauw van die stokpaardjes.
Kan ook door het skippen van de lunch komen...
pi_119997853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij misbruikt de cijfers van het CBS nu om het probleem maar niet aan hoeven te kaarten. Feit is dat er een immens probleem is met jongeren met het mannelijke geslacht en van Marokkaanse afkomst.
How the....

Sorry hoor, maar je bent BELACHELIJK bezig. Wij hadden het over derde generatie Marokkanen in Nederland. Ik zei dat het juist de tweede generatie was die problemen veroorzaakt, omdat er amper een derde generatie is. Andere mensen betwijfelden dat, dus kom ik met CBS cijfers daarover.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997883
quote:

[..]

De enige die ik hier zie generaliseren ben jij. Ik heb het over een meerderheid van de Marokkaanse jongeren van het mannelijke geslacht. Deze cijfers baseer ik op feitelijke cijfers van het CBS. Jij bent degene die maar blijft janken dat we het daarmee over ALLE Marokkanen hebben. Dit is het enige wat figuren zoals jij kunnen; janken dat we niet moeten generaliseren (wat we dus ook niet doen) met als doel om maar niet het daadwerkelijke probleem te hoeven bespreken.
pi_119997906
quote:

[..]

Verwerping door ridiculisatie. _O-
Je weet echt niets beters he?
pi_119997960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De enige die ik hier zie generaliseren ben jij. Ik heb het over een meerderheid van de Marokkaanse jongeren van het mannelijke geslacht. Deze cijfers baseer ik op feitelijke cijfers van het CBS. Jij bent degene die maar blijft janken dat we het daarmee over ALLE Marokkanen hebben. Dit is het enige wat figuren zoals jij kunnen; janken dat we niet moeten generaliseren (wat we dus ook niet doen) met als doel om maar niet het daadwerkelijke probleem te hoeven bespreken.
Jij jankt anders ook over volledig valide cijfers in het kader van een discussie. Mijn hemel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997971
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

How the....

Sorry hoor, maar je bent BELACHELIJK bezig. Wij hadden het over derde generatie Marokkanen in Nederland. Ik zei dat het juist de tweede generatie was die voor problemen veroorzaakt, omdat er amper een derde generatie is. Andere mensen betwijfelden dat, dus kom ik met CBS cijfers daarover.
Met je discussie over 2de - 3de generatie probeer je de aandacht van het echte probleem af te leiden.

Het doet er mij niet toe of die kutmarokkaantjes van 16 die bespugen, besissen, beroven, verkrachten, doodschoppen, slaan en schelden van de 2de, 3de of 9de generatie zijn. Het gaat erom dat er een immens groot probleem is dat jij probeert te verhullen met een of andere niet ter zaken doende discussie over het cijfertje voor het woord generatie.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:40:05 #192
373754 mossad_agent
pi_119997983
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hij generaliseert en hoopt dat er iemand mee aan de haal gaat zodat hij kan zeggen; zie je!
pi_119997999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij jankt anders ook over volledig valide cijfers in het kader van een discussie. Mijn hemel.
Tuurlijk, blijf de discussie maar weg sturen van het daadwerkelijke probleem door anderen te ridiculiseren.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:40:57 #194
341203 3-voud
pi_119998009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Met je discussie over 2de - 3de generatie probeer je de aandacht van het echte probleem af te leiden.

Het doet er mij niet toe of die kutmarokkaantjes van 16 die bespugen, besissen, beroven, verkrachten, doodschoppen, slaan en schelden van de 2de, 3de of 9de generatie zijn. Het gaat erom dat er een immens groot probleem is dat jij probeert te verhullen met een of andere niet ter zaken doende discussie over het cijfertje voor het woord generatie.
Ik volg het belang van dat geneuzel over 2de of 3de generatie ook niet.
pi_119998053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik begon daar helemaal niet over, knul. Je mengt je in een discussie waarbij je niet eens weet waar je het over hebt.

quote:
Dat het JOU niet kan schelen, dat kan MIJ dan weer niet schelen. Ik reageer op een discussie waarin iemand stelde dat de 'derde generatie niet in de cijfers zijn meegerekend en het probleem dus nog VEEL groter is'. Ik stelde dat de generatie amper kan praten (zo jong zijn ze) en het aantal nihil was, DAT toon ik aan doormiddel van CBS cijfers.

Als jij daar niet tegen kan, moet jij maar lekker over mijn posts heen lezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119998167
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik begon daar helemaal niet over, knul. Je mengt je in een discussie waarbij je niet eens weet waar je het over hebt.

[..]

Dat het JOU niet kan schelen, dat kan MIJ dan weer niet schelen. Ik reageer op een discussie waarin iemand stelde dat de 'derde generatie niet in de cijfers zijn meegerekend en het probleem dus nog VEEL groter is'. Ik stelde dat de generatie amper kan praten (zo jong zijn ze) en het aantal nihil was, DAT toon ik aan doormiddel van CBS cijfers.

Als jij daar niet tegen kan, moet jij maar lekker over mijn posts heen lezen.
Nou ga dan lekker weer on topic, je hebt gelijk met je tweede generatie. Jij blij.
pi_119998188
Mutant01 for president
pi_119998270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Santello het volgende:
Mutant01 for president
Ja, dan kunnen we lekker neuzelen over triviale zaken zoals welk cijfertje voor welke generatie te zetten in plaats van echt de problemen op te lossen. Geweldig lijkt me dat.
pi_119998305
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, dan kunnen we lekker neuzelen over triviale zaken zoals welk cijfertje voor welke generatie te zetten in plaats van echt de problemen op te lossen. Geweldig lijkt me dat.
Hey, daar moet je de cijferneukers over aanvallen, niet de messenger. Maar, dat doe je niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119998340
quote:

[..]

Praktisch onuitvoerbaar sinds de naoorlogse hoogbouw.
probeer jj maar eens een baksteen op zes hoog achter naar binnen te tieven .
.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_119998341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou ga dan lekker weer on topic, je hebt gelijk met je tweede generatie. Jij blij.
ahem jaren 60 en 70 eerste generatie.... en omdat die al een volwassen leeftijd hadden vaak vlot kinderen ->
2e generatie volwassen en kinderen in de jaren 90
3e generatie is nu dus rond de 20

Als je uitgaat van geboren in 70 - >90 -> 2010 hebben we nu dus een 4e generatie die 12 is
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119998343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Cijfers en feiten zijn altijd aanleiding geweest voor alle bestuursorganen.
pi_119998346
quote:
Mutant01 for president
..van Marokko.
Je suis Charlie Sheen
pi_119998365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

ahem jaren 60 en 70 eerste generatie.... en omdat die al een volwassen leeftijd hadden vaak vlot kinderen ->

Als je uitgaat van geboren in 70 - >90 -> 2010 hebben we nu dus een 4e generatie die 12 is
nee volgens CBS zijn er nauwelijks derde generatie Marokkanen hier.
pi_119998373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:50 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Praktisch onuitvoerbaar sinds de naoorlogse hoogbouw.
probeer jj maar eens een baksteen op zes hoog achter naar binnen te tieven .
.
Je gaat naar de 6e en tyft de bewoner naar buiten...
pi_119998410
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Pas in de jaren 80 zijn de destijds vaak jonge kinderen van de 1e generatie mannelijke arbeiders naar Nederland gekomen. De twintigers/dertigers van nu zijn dus 2e generatie. De 1e generatie is peuter, kleuter, baby.

De cijfers:

http://statline.cbs.nl/St(...)=G2,G1,T&STB=G3&VW=T
Allah Al Watan Al Malik
pi_119998450
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pas in de jaren 80 zijn de destijds vaak jonge kinderen van de 1e generatie mannelijke arbeiders naar Nederland gekomen. De twintigers/dertigers van nu zijn dus 2e generatie. De 1e generatie is peuter, kleuter, baby.

De cijfers:

Niet helemaal

De eerste generatie Marokkanen is in de jaren zestig en zeventig als gastarbeider en als gevolg van de daaropvolgende gezinshereniging naar Nederland gekomen
  donderdag 6 december 2012 @ 15:55:04 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_119998476
En en en, onderzoeken en problemen gewoon onderkennen en zonder angst benoemen, maatregelen voor de lange termijn afkondigen, indien nodig dus begeleiding van jeugd en ouders en in de tussentijd ..... en ja, daar komt ie Gert, deze straatterroristen en jeugdcriminelen snoeihard aanpakken, zero tolerance. Iemand zei mij ooit asocialen moet je "asociaal" aanpakken, iets anders begrijpen ze niet ...
pi_119998483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De cijfers:

okee, dan noemen we de 15-jarige kutmarokkanen gewoon generatie kutmarokkaan
pi_119998486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

[..]

Nee ook dat is niet goed

De eerste generatie Marokkanen is in de jaren zestig en zeventig als gastarbeider en als gevolg van de daaropvolgende gezinshereniging naar Nederland gekomen
Volgens mij staat er praktisch letterlijk wat ik ook zeg toch? De gezinshereniging begon eind jaren 70/begin 80.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119998510
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij staat er praktisch letterlijk wat ik ook zeg toch?
Ja ik heb het gecorrigeerd.

Maar het is verder totaal niet interessant in deze discussie
pi_119998523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

[..]

Nee ook dat is niet goed

De eerste generatie Marokkanen is ook nooit verteld dat ze moesten integreren. Die waren hier 'tijdelijk'.
pi_119998528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jawel.
pi_119998548
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

klopt, maar mutant1 heeft haar zin: discussie gaat niet meer over het Marokkanenprobleem maar over de definitie van een generatie.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:57:16 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119998550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De eerste generatie Marokkanen is ook nooit verteld dat ze moesten integreren. Die waren hier 'tijdelijk'.
Er is een verschil tussen "niet geintegeerd" en "totaal ontspoord". Niemand zou zich druk maken om een groep mensen die iedereen lekker met rust laat en wel zijn eigen ding doet.
Get woke, go broke!
pi_119998575
Inderdaad. Chinezen zijn ook totaal niet geïntegreerd en niemand die er last van heeft.
pi_119998577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen "niet geintegeerd" en "totaal ontspoord". Niemand zou zich druk maken om een groep mensen die iedereen lekker met rust laat en wel zijn eigen ding doet.
Inderdaad hetzelfde geldt bv voor Chinezen en die veroorzaken geen enkel probleem. En die zijn ook niet geintegreerd.
pi_119998588
quote:

[..]

De 1e generatie is ook niet 'totaal ontspoord' - even een nuance.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 15:58:20 #219
241662 Jian
Well, well, well
pi_119998590
quote:
Mutant01 for president
Ya, ya, schreeuw het door de straten, .Free Mutan01 !.... o nee, ... :@
pi_119998592
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad. Chinezen zijn ook totaal niet geïntegreerd en niemand die er last van heeft.
haha 2 zielen 1 gedachte
pi_119998595
quote:

[..]

Nou dat. Het is zo eenvoudig.
pi_119998605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Ya, ya, schreeuw het door de straten, .Free Mutan01 !.... o nee, ... :@
Die is echt ondermaats kerel..
Allah Al Watan Al Malik
pi_119998610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De 1e generatie is ook niet 'totaal ontspoord'.
Oh, gelukkig maar. Dan zijn alle problemen opgelost.
pi_119998632
quote:

[..]

Dat er groepen jongeren zijn ontspoord heeft daar wel mee te maken. Er is niet zomaar één partij aan te wijzen als schuldige, de overheid heeft in dezen ook behoorlijk wat steken laten vallen. En dat doet men nu nog steeds door wat laffe 'oplossingen' aan te bieden die gewoon niet werken.
pi_119998634
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Oh, gelukkig maar. Dan zijn alle problemen opgelost.
Dat vind jij. Je rare constateringen maken het er allemaal niet beter op.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:00:07 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_119998639
quote:

[..]

Daarvan zijn er ook genoeg in NL.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 6 december 2012 @ 16:01:31 #227
241662 Jian
Well, well, well
pi_119998686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die is echt ondermaats kerel..
Dat is een reactie op de loze kreet "Mutant01 for president", ..... "kerel"
pi_119998687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daarvan zijn er ook genoeg in NL.
Maar die veroorzaken in het algemeen weinig problemen. Daar kan je trouwens ook grote groepen autochtone NL bij rekenen.
pi_119998708
quote:

[..]

klopt, maar mutant1 heeft haar zin: discussie gaat niet meer over het Marokkanenprobleem maar over de definitie van een generatie.
Tja, dat krijg je er van als je alles op één hoop gooit.
pi_119998717
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is een reactie op de loze kreet "Mutant01 for president", ..... "kerel"
Waarbij de een niet beledigend en de ander overduidelijk beledigend kan worden opgevat. Essentieel verschil. Ik kan je ook met Obama of met Hitler vergelijken.. zoiets. Doe gewoon niet kinderachtig - zonde van de discussie.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:03:24 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119998738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat er groepen jongeren zijn ontspoord heeft daar wel mee te maken. Er is niet zomaar één partij aan te wijzen als schuldige, de overheid heeft in dezen ook behoorlijk wat steken laten vallen. En dat doet men nu nog steeds door wat laffe 'oplossingen' aan te bieden die gewoon niet werken.
Sja, de overheid.... ik ben ook niet door de overheid opgevoed. Ik snap best dat het lastig was voor kinderen van de eerste generatie Marokkanen, die 2 werelden. Maar er is gewoon geen excuus voor zulk wangedrag, welke "problemen" je ook hebt.

Als je (bijv) in R&P gaat kijken zie je bakken met "nederlanders" die echt zwaar in de problemen zitten, maar toch gaan die niet massaal tasjes pikken om maar iets te noemen.
Get woke, go broke!
pi_119998761
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, de overheid.... ik ben ook niet door de overheid opgevoed. Ik snap best dat het lastig was voor kinderen van de eerste generatie Marokkanen, die 2 werelden. Maar er is gewoon geen excuus voor zulk wangedrag, welke "problemen" je ook hebt.
Een verklaring is geen excuus.
pi_119998785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus met een verklaring mag het wel?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119998792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook tijdelijk moeten blijven.

Verder vraag ik me af wat voor complete randdebiel je bent als je naar een ander land verhuist en de taal leren niet het allereerste is wat je doet. Volledig uit jezelf.
pi_119998794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je (bijv) in R&P gaat kijken zie je bakken met "nederlanders" die echt zwaar in de problemen zitten, maar toch gaan die niet massaal tasjes pikken om maar iets te noemen.
Het is helemaal niet lastig. Zo raar altijd, die claim dat het lastig zou zijn tussen twee werelden. Alsof het letterlijk twee verschillende planeten zijn... mensen die dat zeggen hebben echt een vorm van aanstelleritus en moeten nodig een klap op hun achterwerk krijgen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:05:11 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119998808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus is het een excuus.

Ze doen dit en dit, maaaaaar......
Get woke, go broke!
pi_119998821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

pi_119998823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Verder vraag ik me af wat voor complete randdebiel je bent als je naar een ander land verhuist en de taal leren niet het allereerste is wat je doet. Volledig uit jezelf.
Gaat lastig als je niet eens je eigen moederstaal kan schrijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119998855
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[quote]Verder vraag ik me af wat voor complete randdebiel je bent als je naar een ander land verhuist en de taal leren niet het allereerste is wat je doet. Volledig uit jezelf.
Dat was destijds niet nodig. Je werkte in een kas, sprak een paar woorden met je baas en wat collega's en dat was het wel.
pi_119998871
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat was destijds niet nodig. Je werkte in een kas, sprak een paar woorden met je baas en wat collega's en dat was het wel.
Verschil in mentaliteit.
In Southern Sun
  donderdag 6 december 2012 @ 16:07:19 #241
241662 Jian
Well, well, well
pi_119998886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarbij de een niet beledigend en de ander overduidelijk beledigend kan worden opgevat. Essentieel verschil. Ik kan je ook met Obama of met Hitler vergelijken.. zoiets. Doe gewoon niet kinderachtig - zonde van de discussie.
Je kan ook zeggen dat je die discussie juist beschermt, door figuren die hun schijnbare "idolen" gaan staan aanmoedigen, zonder enige onderbouwing, direct kalt te stellen! Maar zo had je het nog niet bekeken hè :)
pi_119998892
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus is het een excuus.

Onzin. Als ik een fout maak in m'n werk kan ik daar prima én een verklaring voor geven én me daarvoor verantwoorden.
pi_119998903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Verschil in mentaliteit.
Tja, de arbeidsethos was er - getuige de shifts die zij toen draaiden. En daar ging het om.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:07:49 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119998908
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin. Als ik een fout maak in m'n werk kan ik daar prima én een verklaring voor geven én me daarvoor verantwoorden.
Das een fout, deed je als het goed is niet expres.
Get woke, go broke!
pi_119998913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Verschil in mentaliteit.
Wut?
  donderdag 6 december 2012 @ 16:08:04 #246
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119998919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus is het een excuus.

Met jouw mentaliteit zaten we nog in de middeleeuwen kerel. Je mag vooral niet naar oorzaken en veklaringen zoeken want dat zou door poltiekcorrect rechts wel eens opgevat kunnen worden als een excuus ! Op de brandstapel !
pi_119998930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das een fout, deed je als het goed is niet expres.
Point being?
pi_119998940
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat je die discussie juist beschermt door figuren die hun schijnbare "idolen" gaan staan aanmoedigen, zonder enige onderbouwing, direct kalt te stellen! Maar zo had je het nog niet bekeken hè :)
Dit moet je even nader uitleggen, want ik begrijp er geen snars van.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:08:54 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119998953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, de arbeidsethos was er - getuige de shifts die zij toen draaiden. En daar ging het om.
ja, dat geloof ik ook echt. Maar waarom hebben ze "besloten" om hun kinderen niet op te voeden? En dan bedoel ik niet "westers" maar iig gewoon zoals ze dat in Marokko zouden hebben gedaan.

Als die gastjes zich daar zo zouden gedragen zou je ze als ouders nooit meer terugzien.
Get woke, go broke!
pi_119998956
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is natuurlijk totale waanzin het falen van opvoeding aan een overheid toe te schrijven 8)7
pi_119998960
quote:

[..]

Nou dat gold voor andere groepen toch ook , Chinezen bv.
Die zijn daarna toch ook niet ontspoord ?
  donderdag 6 december 2012 @ 16:09:37 #252
382130 gnaeus
pi_119998978
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is natuurlijk totale waanzin het falen van opvoeding aan een overheid toe te schrijven 8)7
Of aan afkomst of cultuur.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:09:42 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119998981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Point being?
Een tasje stelen is nergens een fout, das een bewuste actie. Hoe is dat een verklaring?
Get woke, go broke!
pi_119998992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onder andere, ja. Wat zoveel betekent als: er zijn nog genoeg andere factoren aan te wijzen.
pi_119999001
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:09 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Of aan afkomst of cultuur.
Aan ouders wellicht?
pi_119999002
quote:

[..]

Nou als ik het goed begrijp, moet de omgeving er naar kijken in Marokko en zonodig corrigeren, dus zelfs daar kunnen de ouders het blijkbaar niet.
pi_119999004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wut?
Je verstaanbaar maken in een ander land. Beetje de cultuur eigen maken. Dat is het verschil in menta.
In Southern Sun
pi_119999013
quote:

[..]

Gast, als ik verdomme 3 weken in Italie zit spreek ik al een paar woordjes Italiaans en als ik er zou gaan wonen zou het ALLEREERSTE wat ik zou gaan doen de taal leren zijn.

Of maak er voor mijn part Grieks van, gezien het andere lettertype.
pi_119999016
quote:
ja grappig zonder knuffelbuurtjes theedrinkprojekten
OK ze doen een beetje aan mensensmokkel etc etc maar je hebt geen last van ze
Ze houden hun rottigheid binnen eigen gelederen
  donderdag 6 december 2012 @ 16:10:45 #260
382130 gnaeus
pi_119999027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou dat gold voor andere groepen toch ook , Chinezen bv.
Die zijn daarna toch ook niet ontspoord ?
Daar denken ze in de VS anders over.
pi_119999034
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onder andere, ja.
In principe is de overheid natuurlijk GEEN factor in de opvoeding.
pi_119999035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat geloof ik ook echt. Maar waarom hebben ze "besloten" om hun kinderen niet op te voeden? En dan bedoel ik niet "westers" maar iig gewoon zoals ze dat in Marokko zouden hebben gedaan.

Als die gastjes zich daar zo zouden gedragen zou je ze als ouders nooit meer terugzien.
Ze hebben hun kinderen opgevoed op een manier die hier niet de juiste is. Ik heb enige posts geleden al het essentiele punt aangewezen. Individuele samenleving alhier - terwijl zij van het platteland afkomen waar enorme sociale controle heerst. Daar wordt men opgevoed door het complete dorp. Hier niet. In combinatie met een enorme onwetendheid en taalbarriere - tja... tikkende tijdbom.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999051
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja ? Zijn ze daar oververtegenwoordigt in de misdaadcijfers ?
pi_119999056
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Tja, dat is niet ons probleem. Wij wonen in Nederland weet je nog?
pi_119999059
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaat lastig als je niet eens je eigen moederstaal kan schrijven.
Ja maar jezus hebben we nou echt de middeleeuwen binnengehaald? :{
pi_119999072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je verstaanbaar maken in een ander land. Beetje de cultuur eigen maken. Dat is het verschil in menta.
Alsof de eerste generatie daar tijd voor had. Dude die sliepen en werkten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze hebben hun kinderen opgevoed op een manier die hier niet de juiste is. Ik heb enige posts geleden al het essentiele punt aangewezen. Individuele samenleving alhier - terwijl zij van het platteland afkomen waar enorme sociale controle heerst. Daar wordt men opgevoed door het complete dorp. Hier niet. In combinatie met een enorme onwetendheid en taalbarriere - tja... tikkende tijdbom.
Ja dus zelfs in Marokko kunnen de ouders het niet zelf.
pi_119999088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een tasje stelen is nergens een fout, das een bewuste actie. Hoe is dat een verklaring?
Hoezo is dat niet fout? :?
pi_119999093
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net als de meeste Nederlanders, dus wat is je punt?
  donderdag 6 december 2012 @ 16:12:17 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119999097
quote:

[..]

niet om meteen weer te generaliseren, maar "ze" wonen hier toch ook in een soort Marokkaanse gemeenschappen, dan zou de sociale controle in (bijv) kanaleneiland ook zijn werk moeten doen?
Get woke, go broke!
pi_119999102
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In principe is de overheid natuurlijk GEEN factor in de opvoeding.
We hadden het ook niet alleen over opvoeding.
pi_119999110
quote:

[..]

Waarom geldt dat dan niet voor andere allochtonen ? Alleen Marokkanen zijn ontspoord en Antillianen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2012 @ 16:12:40 #273
862 Arcee
Look closer
pi_119999111
http://www.telegraaf.nl/b(...)tatie_op_foto__.html

Wie staat er op de foto die bij het artikel zit?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:12:43 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119999113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet fout? :?
:'). Doe je expres zo dom?

het is wel fout, het is geen fout.
Get woke, go broke!
pi_119999119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja maar jezus hebben we nou echt de middeleeuwen binnengehaald? :{
Ja. Wist je dat nog niet dan? Niet allemaal uiteraard. Maar erg veel van de eerste generatie kwam gewoon diep uit de meest achtergestelde gebieden van Marokko. Niks lezen en schrijven, paar woordjes Frans misschien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niet om meteen weer te generaliseren, maar "ze" wonen hier toch ook in een soort Marokkaanse gemeenschappen, dan zou de sociale controle in (bijv) kanaleneiland ook zijn werk moeten doen?
:Y
pi_119999147
quote:

[..]

:'). Doe je expres zo dom?

het is wel fout, het is geen fout.
Hoezo is dat geen fout? :) Je kunt iets toch prima bewust doen en het achteraf als 'een fout' zien?
pi_119999148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net als de meeste Nederlanders, dus wat is je punt?
De Nederlanders hoefden geen Nederlands te leren, snuggere.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Wist je dat nog niet dan? Niet allemaal uiteraard. Maar erg veel van de eerste generatie kwam gewoon diep uit de meest achtergestelde gebieden van Marokko. Niks lezen en schrijven, paar woordjes Frans misschien.
Gold ook voor Nederlanders in die tijd en andere allochtonen, wat is je punt nu ?
  donderdag 6 december 2012 @ 16:14:01 #280
382130 gnaeus
pi_119999158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast, als ik verdomme 3 weken in Italie zit spreek ik al een paar woordjes Italiaans en als ik er zou gaan wonen zou het ALLEREERSTE wat ik zou gaan doen de taal leren zijn.

Of maak er voor mijn part Grieks van, gezien het andere lettertype.
Ook als je in een hok met 6 anderen woont , geen opleiding hebt en het enige wat je doet werken en vreten is ? Hulde voor jou hoor, het grootste deel van de mensheid doet dat echter niet.

Man, Nederlanders die bijna het hele jaar in Spanje verblijven komen niet verder dan bier en sigaretten in het Spaans kunnen bestellen.
pi_119999167
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee ?? Die spraken ook met accenten en konden net zo goed niet schrijven of lezen.
pi_119999172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

Gold ook voor Nederlanders in die tijd en andere allochtonen, wat is je punt nu ?
Wat is dit nou voor opmerking. Moesten Nederlanders integreren in Nederland in de jaren zestig?
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999182
quote:

[..]

Hou nou eens op met je bullshit. Die lui groeien allemaal op met elkaar in dezelfde buurten, wijken en flatgebouwen. Genoeg mogelijkheden voor sociale controle door mensen van dezelfde komaf zou je zeggen. Het hele flatgebouw, dat meestal compleet Marokkaans is, kan toch meehelpen aan de opvoeding als het echt waar zou zijn wat je zou zeggen.

Het feit is gewoon dat we het domste van het domste hebben gekregen dat Marokko destijds te bieden had en ja, onaangepast gedrag zich daar gewoon in de genen lijkt het wel.
pi_119999185
quote:

[..]

:')
pi_119999189
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor opmerking. Moesten Nederlanders integreren in Nederland in de jaren zestig?
En de andere allochtonen ?
pi_119999217
quote:

[..]

Oh je mag weer gelijk beledigen ? Typisch
pi_119999229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee ?? Die spraken ook met accenten en konden net zo goed niet schrijven of lezen.
Nederlanders konden in de jaren 70 niet lezen of schrijven?
pi_119999231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef Arcee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tatie_op_foto__.html

Wie staat er op de foto die bij het artikel zit?
De grensrechter.
pi_119999239
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nederlanders konden in de jaren 70 niet lezen of schrijven?
Veel niet nee.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:16:27 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119999246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Veel niet nee.
Ho, wat? :').
Get woke, go broke!
pi_119999264
quote:

[..]

Nee, de cohesie in NL is een stuk minder natuurlijk. Gezien de taalbarrière zul je ook ontdekken dat de ouders veel minder maatschappelijk actief zijn (dus minder vaak op straat te vinden). Veel mensen op één plek maakt nog geen gemeenschap he ;).
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999267
quote:

[..]

Nu nog even wat zielige vioolmuziek erbij.
pi_119999281
quote:

[..]

Veel niet nee.
Saywut? :')
pi_119999297
quote:

[..]

Veel niet nee.
Wat een onzin. Of bedoel je soms 1770?
pi_119999298
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ho, wat? :').
dat er in Nederland ook veel analfabeten waren in de jaren 70.
pi_119999319
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nu nog even wat zielige vioolmuziek erbij.
Nou nee zeker niet. Als ik mijn pa hoor waren dat de leukste tijden. Vaak met meerdere mensen in zo'n halfgaar pension, maar ze hadden het super gezellig. Bovendien, vrouw was nog in het buitenland, dus geen gezeur :P.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Veel Marokkanen die hier kwamen wonen waren in Marokko veelal niet de welvarende mensen met een hoge functie in het bedrijfsleven. De meesten waren gewoon arbeiders die in Marokko zelfs al niet eens konden lezen of schrijven.
pi_119999336
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Of bedoel je soms 1770?
http://ahc.ruhosting.nl/Regionale%20verschillen.pdf

30% in zuidelijk Nederland.
pi_119999340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

dat er in Nederland ook veel analfabeten waren in de jaren 70.
:D

Hoeveel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')