abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2012 @ 14:48:35 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119996271
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Word je niet uitgescholden omdat je zo raar doet, en doe je daarna weer raar?
Ja maar 1 keer kutmarokkaan, wat best op die ene kutte marokkaan kan slaan en je bent Hitler :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119996287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vervelend voor je man!
Meen ik echt!

Maar jij weet net zo goed als ik dat dit alsnog niet betekent dat ALLE multiculti-wijken, of ALLE marrokanen of whatever, slecht zijn...

En er zijn in deze reeks imo teveel mensen die daar wel naar neigen.
Je weet net zoals ik dat die 'witte vlucht' niet voor de gezelligheid is geweest.

Oh en als klap op de vuurpijl werden er handgranaten gegooid door moslimfundies in de straat aan de overkant, wel bekend verhaal in NL geloof ik :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119996308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor kankerhollander en kankermongool uitgescholden en dan moet ik niet zo raar doen?
Zeg ik dat? Nee. Mijn reactie sloeg op jouw reactie richting Ali B.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996318
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ha! Dat zijn dus alleen degene die gepakt worden! En met het NLe pakpercentage in het achterhoofd weet je dus ook wel hoe het met het werkelijke cijfer zit!
Ach, er zullen altijd mensen zijn die blijven roepen dat er ook nog een groepje is dat het wel goed doet.

Zelfs al zou 97% crimineel zijn dan zullen deze figuren nog steeds roepen dat er wel 3% niet crimineel zijn! Tsja, dat is waar, maar daar heeft niemand een neuk aan.
pi_119996329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat moet je allemaal slikken.
Ach, ik slik toch ook de generalisaties van Nielsch. Daar hoor je mij ook niet zielig over doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996333
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ha! Dat zijn dus alleen degene die gepakt worden! En met het NLe pakpercentage in het achterhoofd weet je dus ook wel hoe het met het werkelijke cijfer zit!
54% misdrijf, pakkans 1,8% --> werkelijke percentage 3000% :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119996340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mutant geloof jij eigenlijk dat er een probleem is? En zo ja, wat zou dan volgens jou een goede oplossing zijn?
pi_119996344
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

54% misdrijf, pakkans 1,8% --> werkelijke percentage 3000% :P
Zo dat is toch best veel :@
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119996366
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Naast de treurige spelfouten in de tweet van Ali B. zie ik vooral iemand die meent dat Wilders (en dus ook anderen) dit geen Marokkanenprobleem mogen noemen omdat je dan bezig bent met een haatcampagne. En dat terwijl er toch ECHT een Marokkanenprobleem is.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 14:52:50 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119996386
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kristallnacht2.0 Het zit er aan te komen. ;(
Dat is inderdaad een gevaar.

Ik ben benieuwd naar de oplossing die de Het ligt aan de Marokkanen-roepertjes voor ogen hebben.
Het zal wel weer iets zijn waarin woorden als keihard, zero-tolerance en terugsturen voorkomen.
Je gaat echter weinig bereiken als je niet ook vanaf de basis begint met het voorkomen van ontsporing.
Mede vanwege hun cultuur zijn veel ouders niet in staat hun zonen op te voeden in een maatschappij met veel vrijheden. Daar moet iets mee gedaan worden. En da's nog niet zo simpel., Het kost geld, energie en heel veel tijd.

Achter dat superioriteitsgedrag (Marokkanen hebben tenminste eer, ze laten niet over zich heen lopen, hun vrouwen zijn tenminste geen hoeren, ze zijn geen heidenen) zit volgens mij een minderwaardigheidscomplex. De basis daarvan ligt bij het feit dat "ze" hier überhaupt zijn. Want: wat doe je hier eigenlijk zo massaal? Als je cultuur, je land, je geloof zo geweldig is dan is het vast wel goed voor elkaar in het land van oorsprong of niet dan? Nou eh, nee dus.
Surinamers en Antillianen kunnen Nederland daar tenminste nog de schuld van geven. Marokko heeft echter niet zo'n westerse kolonisatie gekend, wel een arabisering.

Onze maatschappij is veel opener, eerlijker en kent veel meer vrijheden dan de Marokkaanse. Die weelde moet je kunnen dragen. Als je dat niet kunt dan moet je dat leren. Waar we voor op moeten passen is dat Nederland die beschaving moet gaan aanpassen omdat een klein percentage van de bevolking misbruik maakt van de vrijheid. Een politiestaat en/of een staat waarin met twee maten wordt gemeten leidt van kwaad tot erger, zo wijst de geschiedenis uit.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 6 december 2012 @ 14:53:34 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119996410
veel geschreeuw weinig wol... het is nooit anders geweest eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119996420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Naast de treurige spelfouten in de tweet van Ali B. zie ik vooral iemand die meent dat Wilders (en dus ook anderen) dit geen Marokkanenprobleem mogen noemen omdat je dan bezig bent met een haatcampagne. En dat terwijl er toch ECHT een Marokkanenprobleem is.
Hij is van mening dat het niet zo is - en dat maakt hij kenbaar. Volgens mij mag dat gewoon. Jij maakte van zijn tweet toch echt wat anders.. Ali richt zich specifiek op Wilders en zijn uitlating.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de oplossing die de Het ligt aan de Marokkanen-roepertjes voor ogen hebben.
Het zal wel weer iets zijn waarin woorden als keihard, zero-tolerance en terugsturen voorkomen.
Je gaat echter weinig bereiken als je niet ook vanaf de basis begint met het voorkomen van ontsporing.
Mede vanwege hun cultuur zijn veel ouders niet in staat hun zonen op te voeden in een maatschappij met veel vrijheden. Daar moet iets mee gedaan worden. En da's nog niet zo simpel., Het kost geld, energie en heel veel tijd.

Achter dat superioriteitsgedrag (Marokkanen hebben tenminste eer, ze laten niet over zich heen lopen, hun vrouwen zijn tenminste geen hoeren, ze zijn geen heidenen) zit volgens mij een minderwaardigheidscomplex. De basis daarvan ligt bij het feit dat "ze" hier überhaupt zijn. Want: wat doe je hier eigenlijk zo massaal? Als je cultuur, je land, je geloof zo geweldig is dan is het vast wel goed voor elkaar in het land van oorsprong of niet dan? Nou eh, nee dus.
Surinamers en Antillianen kunnen Nederland daar tenminste nog de schuld van geven. Marokko heeft echter niet zo'n westerse kolonisatie gekend, wel een arabisering.

Onze maatschappij is veel opener, eerlijker en kent veel meer vrijheden dan de Marokkaanse. Die weelde moet je kunnen dragen. Als je dat niet kunt dan moet je dat leren. Waar we voor op moeten passen is dat Nederland die beschaving moet gaan aanpassen omdat een klein percentage van de bevolking misbruik maakt van de vrijheid. Een politiestaat en/of een staat waarin met twee maten wordt gemeten leidt van kwaad tot erger, zo wijst de geschiedenis uit.
Jij wilt er nog meer subsidiegeld inpompen /? Dat doen we al 30 jaar man. We passen hier ons al aan, folders in andere talen voor bijstand/huurtoeslag enzo.
pi_119996446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee al het tuig moet je aanpakken maar jij wilt het probleem niet erkennen blijkbaar.
En het gaat om meer want wat vind je van de rol van de ouders en van familieleden e.d. die zeggen dat het allemaal van die lieve jongens zijn ? Die zijn niet crimineel, maar goede Marokkanen zijn het ook niet.
En jij wilt blijkbaar niet lezen....

Wat ik van die rol vind ? Verwerpelijk, maar denk je nou echt dat ze allemaal zo reageren die ouders?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:54:50 #115
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119996448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat moet je allemaal slikken.
En als je dat niet doet ben je racist.

Gezien ik weet hoe ze denken weet ik ook wel hoe ik zou reageren. Respect moet je afdwingen, desnoods met een poffert op zijn neus. Ook al ben ik 20 jaar ouder dan zo'n gezwel.
pi_119996457
quote:

[..]

Dat niet alleen maar is er laatst niet iets over geroepen dat zodra iets 2de of 3de generatie is, dit niet bestempeld wordt als Marokkaans maar als Nederlands? Weet het niet precies meer, anderen hier weten dat vast beter.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119996474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En jij wilt blijkbaar niet lezen....

Wat ik van die rol vind ? Verwerpelijk, maar denk je nou echt dat ze allemaal zo reageren die ouders?
Van dat tuig ? De meeste wel gezien al die stille tochten die we hebben gezien.
pi_119996475
quote:

[..]

Het is natuurlijk al lang geen klein percentage meer. NL is ooit heel soft geworden in een geheel andere tijd in een maatschappij die behoorlijk monocultureel was (iig etnisch) en waarin een bepaalde mate van gelatenheid en welvaart was gekomen. Daar werkte het om softer te worden. Echter met de import van de figuren zoals jij hebt genoemd is die tijd voorbij en werkt dat softe gedoe niet meer. Er moet gewoon idd veel harder opgetreden worden.
pi_119996528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:51 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Mutant geloof jij eigenlijk dat er een probleem is? En zo ja, wat zou dan volgens jou een goede oplossing zijn?
Volgens mij is het duidelijk dat er teveel Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden. Dit is al jaren het geval en er zijn ook een kleine triljoen topics aan besteedt op dit forum. Daarin heb ik diverse mogelijke oplossingen aangedragen. Zoveel, dat ik zelf het spoor bijster wat dat betreft. Problematisch is vaak de geringe betrokkenheid van ouders bij hun kinderen. En dat heeft ergens een cultureel element. In land van herkomst is er stevige sociale controle waardoor kinderen buiten ook door hun buren kunnen worden aangesproken. Dat is hier niet het geval. Veel ouders weten daar niet mee om te gaan - en controleren niet op wat hun kroost buiten uitvoert. Grote kans ook dat de ouders van deze jongeren niet langs de kant stonden bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996537
[

[ Bericht 99% gewijzigd door macca728 op 06-12-2012 14:57:42 ]
  donderdag 6 december 2012 @ 14:57:30 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119996539
niet alleen harder optreden maar gewoon grotere pakkans en een rechtssysteem waarbij de slachtoffers gecompenseerd worden door de daders...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 6 december 2012 @ 14:57:53 #122
373754 mossad_agent
pi_119996548
quote:

[..]

Het zou een goede, doch wat gevoelige, oplossing zijn.
pi_119996587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is het duidelijk dat er teveel Marokkaanse jongeren in de criminaliteit belanden. Dit is al jaren het geval en er zijn ook een kleine triljoen topics aan besteedt op dit forum. Daarin heb ik diverse mogelijke oplossingen aangedragen. Zoveel, dat ik zelf het spoor bijster wat dat betreft. Problematisch is vaak de geringe betrokkenheid van ouders bij hun kinderen. En dat heeft ergens een cultureel element. In land van herkomst is er stevige sociale controle waardoor kinderen buiten ook door hun buren kunnen worden aangesproken. Dat is hier niet het geval. Veel ouders weten daar niet mee om te gaan - en controleren niet op wat hun kroost buiten uitvoert. Grote kans ook dat de ouders van deze jongeren niet langs de kant stonden bijv.
Die zullen zeker niet aan de kant gestaan hebben. Echter dat volledig apathische gedrag wordt gevoed door een heel leger aan sociale werkers en uitkeringen en het overal mee wegkomen. Als zoonlief wekelijks door oom agent thuis wordt gebracht en een rekening van 1000 schadevergoeding mee krijgt, dan piepen de apathische papa en mama wel even anders vanuit respectievelijk het koffiehuis en de keuken.
pi_119996602
quote:

[..]

Ook dat niet. Maar hoe zit het nou met dat iets dat jou het gevoel gaf dat vernieling geen misdrijf is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119996603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

En dit meen je serieus?
pi_119996615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef WRH het volgende:

[..]

Dat niet alleen maar is er laatst niet iets over geroepen dat zodra iets 2de of 3de generatie is, dit niet bestempeld wordt als Marokkaans maar als Nederlands? Weet het niet precies meer, anderen hier weten dat vast beter.
3e generatie wordt niet meegenomen nee. Die zijn officieel autochtoon (dat wil zeggen geboren uit ouders die ook hier geboren zijn).
pi_119996650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

3e generatie wordt niet meegenomen nee. Die zijn officieel autochtoon (dat wil zeggen geboren uit ouders die ook hier geboren zijn).
Dat ging over de gevangenisstatistieken, niet over de misdrijfcijfers.
pi_119996691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat ging over de gevangenisstatistieken, niet over de misdrijfcijfers.
De CBS definitie is nu eenmaal wel zo.
pi_119996787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar dat is vaak wel de generatie die zichzelf Marokkaans noemt, toch?
ik begrijp dat deze mensen formeel als Nederlander worden gezien maar m.i. zijn dit voor een heel groot deel wel degelijk de jongeren die problemen veroorzaken.
het percentage is dan dus eigenlijk nog groter.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:04:33 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119996806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij wilt er nog meer subsidiegeld inpompen /? Dat doen we al 30 jaar man. We passen hier ons al aan, folders in andere talen voor bijstand/huurtoeslag enzo.
Je trekt het een beetje in het belachelijke, maar ik denk dat er iets aan de opvoeding van Marokkaanse zonen moet gebeuren. Ik heb geen plan van aanpak op de plank liggen, maar dáár moet iets mee. Ik ben het stadium voorbij dat ik denk dat (alleen) keihard aanpakken, zero tolerance blabla de oplossing gaat zijn. En derde rijk-achtige toestanden zit ik ook niet op te wachten.
Je kunt wel verzuchten: ik wou dat "ze" hier helemaal niet waren, maar ze zijn er. En "ze" gaan niet weg. Er moet dus een oplossing komen waardoor er minder Marokkaanse jongens/mannen crimineel gedrag gaan vertonen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_119996815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef WRH het volgende:

[..]

ik begrijp dat deze mensen formeel als Nederlander worden gezien maar m.i. zijn dit voor een heel groot deel wel degelijk de jongeren die problemen veroorzaken.
Ze noemen zichzelf inderdaad Marokkaan en de rest van Nederland is een kankerhollander.
pi_119996845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Je trekt het een beetje in het belachelijke, maar ik denk dat er iets aan de opvoeding van Marokkaanse zonen moet gebeuren. Ik heb geen plan van aanpak op de plank liggen, maar dáár moet iets mee. Ik ben het stadium voorbij dat ik denk dat (alleen) keihard aanpakken, zero tolerance blabla de oplossing gaat zijn. En derde rijk-achtige toestanden zit ik ook niet op te wachten.
Je kunt wel verzuchten: ik wou dat "ze" hier helemaal niet waren, maar ze zijn er. En "ze" gaan niet weg. Er moet dus een oplossing komen waardoor er minder Marokkaanse jongens/mannen crimineel gedrag gaan vertonen.
Als we maar blijven roepen dat ze niet weg gaan, gaan ze ook niet weg. Maar als we willen dat ze weggaan, gaan ze heus wel weg. En steeds meer mensen willen dat ze weggaan, dus wellicht gloort er hoop.
pi_119996869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze noemen zichzelf inderdaad Marokkaan en de rest van Nederland is een kankerhollander.
valt mee, als vrouw zijnde heb je meteen een zeker beroep ;)
(en daarna natuurlijk een kankerhollander, dat dan weer wel..)
pi_119996883
quote:

[..]

De 3e generatie bestaat amper, niet zo overdrijven kerel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef WRH het volgende:

[..]

Nee, omdat die generatie amper kan praten. Je doelt op de tweede generatie. Christus te paard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119996914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou dat gaat je niet lukken vrees ik. En nee het is niet belachelijk, er zijn de agfelopen jaren tientallen miljarden in gepompt om deze groep te laten integreren.
pi_119996947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als we maar blijven roepen dat ze niet weg gaan, gaan ze ook niet weg. Maar als we willen dat ze weggaan, gaan ze heus wel weg. En steeds meer mensen willen dat ze weggaan, dus wellicht gloort er hoop.
Ja, vast.
pi_119996976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De uitzuigers en criminelen blijven. De nettobetalers en hoogopgeleiden vertrekken dan. Mission accomplished.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997035
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De uitzuigers en criminelen blijven. De nettobetalers en hoogopgeleiden vertrekken dan. Mission accomplished.
Dus de groep tuig wordt steeds groter ?
pi_119997041
doodstraf plzzzzzz
pi_119997078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus de groep tuig wordt steeds groter ?
Relatief gezien, zeker.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:12:33 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119997079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dat is een eerlijk antwoord. Het geeft meteen ook het gevaar aan wat op de loer ligt. In het derde rijk deden veel "fatsoenlijke burgers" mee met het molesteren en bestelen van joden. En mensen die nu gewoon bij je in de straat wonen zijn straks in staat om mannen, vrouwen en kinderen naar het station te jagen en daarna hun achtergebleven huizen te plunderen. Onder het mom dat "ze" dat "aan zichzelf te danken hebben". Afschuwelijk.
pi_119997114
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet als we de uitzuigers en criminelen zelf op een vliegtuig, boot of trein richting het warme zuiden zetten.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 15:14:01 #144
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119997120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Probleem echter is: als die ouders het wel komen te weten, zoals nu, wordt er lacherig om gedaan.

Maar je hebt gelijk. Cultuur is de grote factor. Wat bij die mensen zo goed als neerkomt op hun religie die alles voor ze bepaald. En die cultuur staat haaks op waar Nederland voor staat. Gebed zonder einde.
Net zoals je geen boerderij kunt mengen met een dierentuin. Binnen notime ben je de helft van je voorraad kwijt en kun je kadavers rapen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119997122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is een eerlijk antwoord. Het geeft meteen ook het gevaar aan wat op de loer ligt. In het derde rijk deden veel "fatsoenlijke burgers" mee met het molesteren en bestelen van joden. En mensen die nu gewoon bij je in de straat wonen zijn straks in staat om mannen, vrouwen en kinderen naar het station te jagen en daarna hun achtergebleven huizen te plunderen. Onder het mom dat "ze" dat "aan zichzelf te danken hebben". Afschuwelijk.
Los van dat het Derde Rijk nooit volledig tot stand is gekomen maar waarom vind je dit vergelijkbaar?
Is wel een klein beetje cliché he, meteen weer de nazi's erbij halen.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:14:16 #146
373754 mossad_agent
pi_119997124
quote:

[..]

Inderdaad,... dat het zo ver heeft kunnen komen.... dan moeten ze toch wel een hoop teringzooi geschopt hebben niet?
pi_119997154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet als we de uitzuigers en criminelen zelf op een vliegtuig, boot of trein richting het warme zuiden zetten.
Die vinden net zo goed de boot terug.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119997161
quote:

[..]

Dat is een eerlijk antwoord. Het geeft meteen ook het gevaar aan wat op de loer ligt. In het derde rijk deden veel "fatsoenlijke burgers" mee met het molesteren en bestelen van joden. En mensen die nu gewoon bij je in de straat wonen zijn straks in staat om mannen, vrouwen en kinderen naar het station te jagen en daarna hun achtergebleven huizen te plunderen.
Met plunderen van achtergebleven huizen bedoel je natuurlijk het terugeigenen van gestolen waar.
pi_119997184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef WRH het volgende:

[..]

Los van dat het Derde Rijk nooit volledig tot stand is gekomen maar waarom vind je dit vergelijkbaar?
Is wel een klein beetje cliché he, meteen weer de nazi's erbij halen.
Als mensen met ''kristalnacht 2.0'' aan komen zetten, lijkt de nazi-vergelijking mij niet zo heel gek...
pi_119997213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als mensen met ''kristalnacht 2.0'' aan komen zetten, lijkt de nazi-vergelijking mij niet zo heel gek...
ze noemen me de zarathoestra van fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')