Elke scheet hier wordt steeds realistischer naarmate een topic langer doorloopt. Dat is de wet van Fok!.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat fantastisch om te zien dat mijn kristallnacht opmerking zo groots overgenomen is.
Blijkbaar is het toch een angst die anderen ook steeds realistischer zien worden.
Vandaar gaat elke link naar de WWII en holocaust mank.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met dit toch wel belangrijke verschil: de Joden werden gedeporteerd omdat ze Joden waren, niet vanwege maatschappijontwrichtende bezigheden.
Ja, want (daar gaan we weer) ALLE marokkanen zijn uitschot en moeten gedeporteerd worden.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vandaar gaat elke link naar de WWII en holocaust mank.
Dat zegt niemand, maar blijkbaar durf je niet te erkennen dat de meerderheid dat wel is.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want (daar gaan we weer) ALLE marokkanen zijn uitschot en moeten gedeporteerd worden.
Ik geef 't op, veel plezier verder...
Wat wil je dan, bij de uitgang van elke winkel een agent? Dat gaat niet. Daarom moet er aan de basis al gesleuteld gaan worden. want Marokkaanse jongens krijgen vanuit hun cultuur mee dat vrouwen zich zedig horen te kleden en gedragen, en als ze dit niet doen dan zijn ze een hoer.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Niemand die echt durft te zeggen: dat is het probleem, daar hebben we mee te dealen en wat gaan we er aan doen? Zolang dat niet gebeurt worden vrouwen beroofd, uitgescholden, bespuugd en uitgescholden voor hoer door deze jongens.
Omdat ze er mee wegkomen.
Vanaf 1960 tot 2012 zijn we pas bij de 2e generatie?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, omdat die generatie amper kan praten. Je doelt op de tweede generatie. Christus te paard.
Dat is exemplarisch gedrag ja. Ook van die gasten. En dan wordt je nog voor xeno uitgemaakt door boerelullen als je hier zegt dat je vaak gezeik/geknok met die gasten hebt meegemaaktquote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wil je dan, bij de uitgang van elke winkel een agent? Dat gaat niet. Daarom moet er aan de basis al gesleuteld gaan worden. want Marokkaanse jongens krijgen vanuit hun cultuur mee dat vrouwen zich zedig horen te kleden en gedragen, en als ze dit niet doen dan zijn ze een hoer.
Lees in het eerder door mij geposte artikel hoe de moeder reageert als ze hoort hoe haar zoon zich gedragen heeft tegenover Nederlandse vrouwen. Vergoeilijkend, lachend. Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Ik vrees dat dit exemplarisch is. En die moeder werkt nota bene op een basisschool.
1960 waren de 1e generatie arbeiders - dat waren er zeer zeer weinig, een paar duizend hooguit. Het aantal derde generatie Marokkanen wordt gewoon bijgehouden trouwens, door het CBS. Het zijn er maar liefst een whopping 7000.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vanaf 1960 tot 2012 zijn we pas bij de 2e generatie?
Stop nou eens met dingen verzinnen, echt het scheelt!quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want (daar gaan we weer) ALLE marokkanen zijn uitschot en moeten gedeporteerd worden.
Jij misbruikt de cijfers van het CBS nu om het probleem maar niet aan hoeven te kaarten. Feit is dat er een immens probleem is met jongeren met het mannelijke geslacht en van Marokkaanse afkomst.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1960 waren de 1e generatie arbeiders - dat waren er zeer zeer weinig, een paar duizend hooguit. Het aantal derde generatie Marokkanen wordt gewoon bijgehouden trouwens, door het CBS. Het zijn er maar liefst een whopping 7000.
Precies. Ik wordt een beetje flauw van die stokpaardjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar blijkbaar durf je niet te erkennen dat de meerderheid dat wel is.
How the....quote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij misbruikt de cijfers van het CBS nu om het probleem maar niet aan hoeven te kaarten. Feit is dat er een immens probleem is met jongeren met het mannelijke geslacht en van Marokkaanse afkomst.
De enige die ik hier zie generaliseren ben jij. Ik heb het over een meerderheid van de Marokkaanse jongeren van het mannelijke geslacht. Deze cijfers baseer ik op feitelijke cijfers van het CBS. Jij bent degene die maar blijft janken dat we het daarmee over ALLE Marokkanen hebben. Dit is het enige wat figuren zoals jij kunnen; janken dat we niet moeten generaliseren (wat we dus ook niet doen) met als doel om maar niet het daadwerkelijke probleem te hoeven bespreken.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verwerping door ridiculisatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij jankt anders ook over volledig valide cijfers in het kader van een discussie. Mijn hemel.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De enige die ik hier zie generaliseren ben jij. Ik heb het over een meerderheid van de Marokkaanse jongeren van het mannelijke geslacht. Deze cijfers baseer ik op feitelijke cijfers van het CBS. Jij bent degene die maar blijft janken dat we het daarmee over ALLE Marokkanen hebben. Dit is het enige wat figuren zoals jij kunnen; janken dat we niet moeten generaliseren (wat we dus ook niet doen) met als doel om maar niet het daadwerkelijke probleem te hoeven bespreken.
Met je discussie over 2de - 3de generatie probeer je de aandacht van het echte probleem af te leiden.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
How the....
Sorry hoor, maar je bent BELACHELIJK bezig. Wij hadden het over derde generatie Marokkanen in Nederland. Ik zei dat het juist de tweede generatie was die voor problemen veroorzaakt, omdat er amper een derde generatie is. Andere mensen betwijfelden dat, dus kom ik met CBS cijfers daarover.
Hij generaliseert en hoopt dat er iemand mee aan de haal gaat zodat hij kan zeggen; zie je!quote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De enige die ik hier zie generaliseren ben jij. Ik heb het over een meerderheid van de Marokkaanse jongeren van het mannelijke geslacht. Deze cijfers baseer ik op feitelijke cijfers van het CBS. Jij bent degene die maar blijft janken dat we het daarmee over ALLE Marokkanen hebben. Dit is het enige wat figuren zoals jij kunnen; janken dat we niet moeten generaliseren (wat we dus ook niet doen) met als doel om maar niet het daadwerkelijke probleem te hoeven bespreken.
Tuurlijk, blijf de discussie maar weg sturen van het daadwerkelijke probleem door anderen te ridiculiseren.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij jankt anders ook over volledig valide cijfers in het kader van een discussie. Mijn hemel.
Ik volg het belang van dat geneuzel over 2de of 3de generatie ook niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met je discussie over 2de - 3de generatie probeer je de aandacht van het echte probleem af te leiden.
Het doet er mij niet toe of die kutmarokkaantjes van 16 die bespugen, besissen, beroven, verkrachten, doodschoppen, slaan en schelden van de 2de, 3de of 9de generatie zijn. Het gaat erom dat er een immens groot probleem is dat jij probeert te verhullen met een of andere niet ter zaken doende discussie over het cijfertje voor het woord generatie.
Ik begon daar helemaal niet over, knul. Je mengt je in een discussie waarbij je niet eens weet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Met je discussie over 2de - 3de generatie probeer je de aandacht van het echte probleem af te leiden.
Dat het JOU niet kan schelen, dat kan MIJ dan weer niet schelen. Ik reageer op een discussie waarin iemand stelde dat de 'derde generatie niet in de cijfers zijn meegerekend en het probleem dus nog VEEL groter is'. Ik stelde dat de generatie amper kan praten (zo jong zijn ze) en het aantal nihil was, DAT toon ik aan doormiddel van CBS cijfers.quote:Het doet er mij niet toe of die kutmarokkaantjes van 16 die bespugen, besissen, beroven, verkrachten, doodschoppen, slaan en schelden van de 2de, 3de of 9de generatie zijn. Het gaat erom dat er een immens groot probleem is dat jij probeert te verhullen met een of andere niet ter zaken doende discussie over het cijfertje voor het woord generatie.
Nou ga dan lekker weer on topic, je hebt gelijk met je tweede generatie. Jij blij.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begon daar helemaal niet over, knul. Je mengt je in een discussie waarbij je niet eens weet waar je het over hebt.
[..]
Dat het JOU niet kan schelen, dat kan MIJ dan weer niet schelen. Ik reageer op een discussie waarin iemand stelde dat de 'derde generatie niet in de cijfers zijn meegerekend en het probleem dus nog VEEL groter is'. Ik stelde dat de generatie amper kan praten (zo jong zijn ze) en het aantal nihil was, DAT toon ik aan doormiddel van CBS cijfers.
Als jij daar niet tegen kan, moet jij maar lekker over mijn posts heen lezen.
Ja, dan kunnen we lekker neuzelen over triviale zaken zoals welk cijfertje voor welke generatie te zetten in plaats van echt de problemen op te lossen. Geweldig lijkt me dat.quote:
Hey, daar moet je de cijferneukers over aanvallen, niet de messenger. Maar, dat doe je niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we lekker neuzelen over triviale zaken zoals welk cijfertje voor welke generatie te zetten in plaats van echt de problemen op te lossen. Geweldig lijkt me dat.
Praktisch onuitvoerbaar sinds de naoorlogse hoogbouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kristallnacht2.0 Het zit er aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |