abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119953705
quote:
Massale verontwaardiging over dood grensrechter
De dood van de overleden grensrechter uit Almere heeft tot veel verontwaardiging geleid. De KNVB overweegt om komend weekend op alle voetbalvelden stil te staan bij z'n overlijden.
Er waren zondag vier of vijf voetballers van Nieuw Sloten betrokken bij de mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen die maandag overleed. Dat zei voorzitter Marcel Oost van de Almeerse amateurvoetbalclub SC Buitenboys gisteravond.
Op dit moment zitten drie spelers van de Amsterdamse club vast.
Volgens Oost is het slachtoffer na afloop van de zeer grimmig verlopen wedstrijd door vier of vijf spelers van het bezoekende team naar de grond getrokken en daarna herhaaldelijk geschopt en geslagen. Het slachtoffer is naar huis gegaan, heeft daar even op bed gelegen en is daarna teruggekeerd naar het voetbalveld om een andere wedstrijd te bekijken. Daar werd hij onwel.
Activiteiten
Het bestuur van voetbalvereniging Nieuw Sloten liet maandagavond in een verklaring weten dat alle activiteiten van de club worden opgeschort. "De trainingen van al onze teams zijn voor deze week afgelast. We hebben na overleg met de KNVB uit respect voor de familie van het slachtoffer besloten dat onze teams komend weekend geen wedstrijden spelen.''
Royement
De club besloot zondag al het bewuste team uit de KNVB-competitie te halen. Het lidmaatschap van de drie verdachten is ontbonden. "Zij kunnen nooit meer lid worden van onze vereniging. Zodra hun betrokkenheid officieel is vastgesteld, zullen wij deze personen ook bij de KNVB voordragen voor een levenslang royement.''
Teleurgesteld in KNVB
Ook is Oost zwaar teleurgesteld in de KNVB. De voetbalbond heeft het volgens hem ernstig laten afweten. "Een beetje ondersteuning was welkom geweest. Naast alle verdriet zorgt dat voor extra woede'', aldus de voorzitter maandag.
"Als iemand een gele kaart krijgt, weten ze ons meteen te vinden. Maar nu horen we niets. We zijn allemaal vrijwilligers. We hadden best wat advies kunnen gebruiken over hoe we hier mee om moeten gaan.''
Afspraak KNVB en Buitenboys
Volgens de bond was echter de afspraak gemaakt om maandagavond met elkaar om de tafel te gaan zitten. "Het gaat hier om menselijk leed. We proberen zo goed mogelijk in te spelen op de situatie en de club te helpen. Hoe, dat is afhankelijk van wat de club wil'', aldus de KNVB-woordvoerder.
'Verschrikkelijk'
KNVB-woordvoerder Rob de Leede heeft er geen woorden voor. “ Het is verschrikkelijk.”
“We zien dat het aantal incidenten afneemt door het strengere beleid van de KNVB. Maar dan zie je toch weer dat er op zo’n zondagmiddag een paar gekken het in hun hoofd halen om iets te doen wat normale mensen niet zouden bedenken”, aldus De Leede.
Excuses
Het bestuur van SC Buitenboys heeft zondagavond van de clubleiding van sv Nieuw Sloten schriftelijke excuses ontvangen voor het geweld tegen de grensrechter. Op de site van de de club staat dat dit soort zaken niet op de voetbalvelden hoort en dat er alles aan gedaan moet worden op dit soort excessen te voorkomen.
quote:
Grensrechter mensonterend behandeld
„De spelers van Nieuw Sloten zijn niet alleen verantwoordelijk voor de dood van Richard, ze hebben hem aan het eind van de tweede helft en later in de kantine mensonterend behandeld. Dat steekt enorm”, vertelt Igor van Gelderen, die als technisch manager van Buitenboys ooggetuige was van het drama.
Twee walgelijke momenten staan in mijn geheugen gegrift. Vlak voordat Nieuw Sloten B1 in de slotfase de 2-2 scoorde, gleed Richard onderuit op het gladde veld. In plaats van hun doelpunt te vieren, renden ze op Richard af, die nog op de grond lag, en begonnen hem sarcastisch uit te lachen. Heel denigrerend”, vertelt Van Gelderen.
„En na afloop, in de kantine, hadden ze bepaald geen berouw van hun daden. Integendeel. Ze straalden een soort voldoening uit dat het hen toch gelukt was om te hebben gevochten. Toen ze ons clubgebouw verlieten, riepen ze, met een smalende grijns: Fijne dag hè, grensrechter…
quote:
Leerlingen geschorst na goedkeurende uitlatingen over daders
Er is grote onrust ontstaan op het Huygens College in Amsterdam. Twee verdachten van de mishandeling waarbij grensrechter Richard Nieuwenhuizen om het leven kwam, zitten op deze school.
De directie probeert de gemoederen kalm te houden maar moest gisteren leerlingen schorsen. Zij lieten zich op Twitter goedkeurend uit over de molestatie.

Een van de twee leerlingen twitterde 'Free Yassin' over een van de verdachten. Volgens schooldirecteur Rick d'Ancona zijn tot nu toe twee leerlingen geschorst, maar zullen er meer volgen.

Zo'n tweet is natuurlijk een schorsing waard De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen,' aldus D'Ancona in Het Parool vandaag

[ Bericht 79% gewijzigd door Frutsel op 05-12-2012 13:29:28 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:23:29 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119953748
er mag ook wel weer een update van de OP komen denk ik... morgen worden ze voorgeleid voor doodslag geloof ik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119953794
Waarom #10 inmiddels? Of wil je zeggen dat er mensen zijn die dit goedpraten?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_119953837
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Moeilijke jeugd en racisme door boze blankmannen?
pi_119953842
quote:
alleen op teh twitter
  woensdag 5 december 2012 @ 13:27:15 #6
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_119953864
quote:
Of wil je zeggen dat er mensen zijn die dit goedpraten?
Peter R. de Vries in ieder geval wel.

AD
pi_119953913
quote:
Zoeken naar oorzaken en oplossingen...
  woensdag 5 december 2012 @ 13:29:30 #8
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119953938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Peter R. de Vries in ieder geval wel.

AD
Hij heeft wel een punt, alleen beetje jammer dat hij daar nu mee komt. Nu lijkt het net alsof hij wilt zeggen dat het de schuld van die grensrechter was.
pi_119953956
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef Maja het volgende:

[..]

Nee, wat hij schreef
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:32:24 #10
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_119954029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef YazooW het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt, alleen beetje jammer dat hij daar nu mee komt. Nu lijkt het net alsof hij wilt zeggen dat het de schuld van die grensrechter was.
Precies, Peter R. de Vries heeft een ongelofelijk slecht ontwikkeld gevoel voor timing.
pi_119954061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Precies, Peter R. de Vries heeft een ongelofelijk slecht ontwikkeld gevoel voor timing.
Een mannelijke Patricia P?
pi_119954084
Ach en zo spint iedereen garen bij de dood van de grensrechter, de media, de experts, de diverse fora's, politiek --- de een z'n dood is de ander z'n <vul maar in>.

Het enige slachtoffer is de grensrechter, maar ik neem aan dat de partijen die flink hebben verdiend aan dit bericht (media, adverteerders, etc.) de winsten niet gaan delen met de achtergebleven gezinsleden, zo hypocriet is men dan weer wel.
:: Even if you win the rat race, you are still a rat ::
pi_119954204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:33 schreef R3M1NL het volgende:
Ach en zo spint iedereen garen bij de dood van de grensrechter, de media, de experts, de diverse fora's, politiek --- de een z'n dood is de ander z'n <vul maar in>.

Het enige slachtoffer is de grensrechter, maar ik neem aan dat de partijen die flink hebben verdiend aan dit bericht (media, adverteerders, etc.) de winsten niet gaan delen met de achtergebleven gezinsleden, zo hypocriet is men dan weer wel.
8)7
pi_119954229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:33 schreef R3M1NL het volgende:

Topic nummer 10 voor FOK... die hebben waarschijnlijk de linkse trollen alhier op de payroll staan
  woensdag 5 december 2012 @ 13:42:47 #15
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119954391
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent net zo laf en ziek als de honden die die grensrechter dood hebben geschopt.
Want? Maar wel goed dat je eindelijk eens een duidelijk standpunt durft in te nemen. Normaal ben je niet zo uitgesproken.

Volhouden!
pi_119954566
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent net zo laf en ziek als de honden die die grensrechter dood hebben geschopt.
Nee; als diens supporters.
Hij schopt zelf niemand dood..
Hij juicht alleen als een ander doodgaat... daar is toch volgens jullie niets mis mee?
  woensdag 5 december 2012 @ 13:49:56 #17
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_119954670
overduidelijk raciaal geweld wat die ettertjes gepleegd hebben, als die grensrechter ook van Marokkaanse afkomst was geweest dan hadden ze hem echt niet doodgeschopt hoor, ik hoop dat de rechter dit meeneemt (en de autochtone bevolking van dit mooie land ook wanneer we binnen 4 jaar weer naar de stembus kunnen)

maar goed, wij blanke kaaskoppen hebben graag wat over voor het multiculturele walhalla en laten ons daarom graag kapot schoppen, dat subsidiëren we ook nog eventjes door die etters op kickboxtraining te sturen :r
pi_119954750
Misschien moeten de burgers het dan zelf op gaan lossen? Twee keer knipperen als alles veilig is, check check dubbelcheck.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 13:55:43 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119954890
posts over twitter verwijderd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119954945
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef sp3c het volgende:
posts over twitter verwijderd
Laat dat die scholen maar eens goed uitzoeken :Y
  woensdag 5 december 2012 @ 13:58:12 #21
373754 mossad_agent
pi_119954988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Hij juicht alleen als een ander doodgaat... daar is toch volgens jullie niets mis mee?
Hij juicht alleen als dit soort gezwellen worden verwijderd van de aardbol. Bij 'normale' doden juich ik natuurlijk niet, integendeel.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:58:49 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955004
Gelukkig kan je niet alles op internet zetten, want het heeft consequenties:

Leerlingen geschorst wegens grensrechtertweets
Nederland • Geplaatst door Redactie op 05-12-2012 @ 13:22

De school waarop twee van de verdachten van de fatale mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen zitten, heeft twee leerlingen geschorst die zich op Twitter goedkeurend uitlieten over de mishandeling. De directeur van het Huygens College in Amsterdam-West verwacht dat meer schorsingen volgen, schrijft Het Parool woensdag.

Een van de twee geschorste leerlingen twitterde 'Free Yassin' over een van de verdachten. Volgens directeur Rick d'Ancona hebben leerlingen niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet, maar is een dergelijk bericht 'zeker een schorsing waard'.

Twee leerlingen van de school worden samen met een andere jongen verdacht van doodslag. De drie van 15 en 16 jaar speelden bij de Amsterdamse club Nieuw Sloten en worden ervan verdacht het slachtoffer zondag bij een wedstrijd in Almere te hebben mishandeld. Het 41-jarige slachtoffer overleed maandag in een ziekenhuis.

De school was niet direct beschikbaar voor commentaar.
Leef en Laten Leven
  woensdag 5 december 2012 @ 13:59:00 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119955013
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef SuperImposed het volgende:
overduidelijk raciaal geweld wat die ettertjes gepleegd hebben, als die grensrechter ook van Marokkaanse afkomst was geweest dan hadden ze hem echt niet doodgeschopt hoor, ik hoop dat de rechter dit meeneemt (en de autochtone bevolking van dit mooie land ook wanneer we binnen 4 jaar weer naar de stembus kunnen)

maar goed, wij blanke kaaskoppen hebben graag wat over voor het multiculturele walhalla en laten ons daarom graag kapot schoppen, dat subsidiëren we ook nog eventjes door die etters op kickboxtraining te sturen :r
waar was Wilders toch de laatste 2 jaar... oh wacht...
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 13:59:11 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955022
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef Ratelbandolero het volgende:

[..]

Laat dat die scholen maar eens goed uitzoeken :Y
ja en als die resultaten openbaar maken dan lijkt me dat een NWS topic waardig maar ik vind het toch van de gekke dat er hier eigenlijk alleen nog maar gesproken lijkt te worden over debiele twitteraars

als het me kon boeien dan had ik er wel een account
  woensdag 5 december 2012 @ 13:59:37 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955030
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef HyperViper het volgende:
Misschien moeten de burgers het dan zelf op gaan lossen? Twee keer knipperen als alles veilig is, check check dubbelcheck.
Nee.
Leef en Laten Leven
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:02:02 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:58 schreef Robijn48 het volgende:
Gelukkig kan je niet alles op internet zetten, want het heeft consequenties:

Leerlingen geschorst wegens grensrechtertweets
Nederland • Geplaatst door Redactie op 05-12-2012 @ 13:22

De school waarop twee van de verdachten van de fatale mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen zitten, heeft twee leerlingen geschorst die zich op Twitter goedkeurend uitlieten over de mishandeling. De directeur van het Huygens College in Amsterdam-West verwacht dat meer schorsingen volgen, schrijft Het Parool woensdag.

Een van de twee geschorste leerlingen twitterde 'Free Yassin' over een van de verdachten. Volgens directeur Rick d'Ancona hebben leerlingen niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet, maar is een dergelijk bericht 'zeker een schorsing waard'.

Twee leerlingen van de school worden samen met een andere jongen verdacht van doodslag. De drie van 15 en 16 jaar speelden bij de Amsterdamse club Nieuw Sloten en worden ervan verdacht het slachtoffer zondag bij een wedstrijd in Almere te hebben mishandeld. Het 41-jarige slachtoffer overleed maandag in een ziekenhuis.

De school was niet direct beschikbaar voor commentaar.
op welke grond in godsnaam :?

ik vind het op zich niet erg in dit geval maar hoe kan een school je in godsnaam schorsen voor wat je op internet schrijft 8)7
  woensdag 5 december 2012 @ 14:03:15 #27
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind het op zich niet erg in dit geval maar hoe kan een school je in godsnaam schorsen voor wat je op internet schrijft 8)7
Omdat er overal een grens aan zit, gelukkig.
Ben blij ermee, vind persoonlijk dat er al veel te veel geluld wordt onder het mom van "vrijheid van meningsuiting".
Leef en Laten Leven
pi_119955162
Niets mis mee, probeer ze normen en waarden mee te geven... Als niemand ze straft denken ze dat het normaal is.
pi_119955165
quote:

[..]

Ethies niet verantwoord :Y
pi_119955206
quote:

[..]

Is wel makkelijk schorsen heb je er geen last meer van. Ga dan toch eens in gesprek met zulke figuren en houd ze daarna eens goed in gaten. En als het nodig is pak ze dan ook aan. Maar dat zal de school wel weer niet durven.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119955248
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef Maja het volgende:

[..]

Ik vind een postnatale abortus wel een mooie oplossing.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:07:40 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Omdat er overal een grens aan zit, gelukkig.
Ben blij ermee, vind persoonlijk dat er al veel te veel geluld wordt onder het mom van "vrijheid van meningsuiting".
ik vind dat het niet aan school is om die grens te stellen

scholing is een grondrecht, zou niet afhankelijk mogen zijn van je al dan niet idiote meningen op twitter, straks gaan ze hier op fok! zoeken wie wel of niet 'voor' de Palestijnen zijn
pi_119955377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

scholing is een grondrecht, zou niet afhankelijk mogen zijn van je al dan niet idiote meningen op twitter, straks gaan ze hier op fok! zoeken wie wel of niet 'voor' de Palestijnen zijn
Wat stel jij dan voor met dit soort jochies te doen?
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:09:57 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor met dit soort jochies te doen?
om dat getwitter?

niks

misschien wat extra in de gaten houden maar ze breken geen wetten ofzo (hiermee)
pi_119955469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

om dat getwitter?

niks

misschien wat extra in de gaten houden maar ze breken geen wetten ofzo (hiermee)
Ok dus we moeten als samenleving maar dit soort jochies laten geloven dat het normaal is om iemand door te schoppen en te slaan?

Hun ouders lijken er ook lak aan te hebben.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:11:52 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ok dus we moeten als samenleving maar dit soort jochies laten geloven dat het normaal is om iemand door te schoppen en te slaan?

Hun ouders lijken er ook lak aan te hebben.
dat staat er niet
pi_119955512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

om dat getwitter?

niks

Dit is toch abnormaal gedrag? Heel goed dat de school tenminste wel de verantwoordelijkheid neemt. De ouders laten het afweten in deze.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:12:47 #38
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119955537
Het mooiste zou zijn als ze alle drie volgens het volwassenrecht berecht worden.
In de V.S. is ook wel eens een 14-jarige als volwassene berecht, dus het kan wel.
Als die 15-jarigen na 1 jaar weer vrijkomen, is dat gewoon echt onterecht. Laat ze maar 10 jaar brommen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:12:59 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955545
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is toch abnormaal gedrag? Heel goed dat de school tenminste wel de verantwoordelijkheid neemt. De ouders laten het afweten in deze.
allicht maar het is niet verboden
pi_119955547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alsof de ouders twitter hebben en weten wat hun kinderen schrijven daarop :')
  woensdag 5 december 2012 @ 14:13:48 #41
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955569
quote:

[..]

Juist wel.
De school heeft al genoeg te stellen met het feit dat er twee van de drie verdachten op hun school zitten.
En inderdaad, ook op Fok kan niet alles gezegd worden, dat snap je toch wel?
Leef en Laten Leven
pi_119955587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:13 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Alsof de ouders twitter hebben en weten wat hun kinderen schrijven daarop :')
Als de ouders deze kinderen wat beter hadden opgevoed hadden deze kinderen niet van dit soort schandalige haatberichten op twitter gegooid.
pi_119955629
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als de ouders deze kinderen wat beter hadden opgevoed hadden deze kinderen niet van dit soort schandalige haatberichten op twitter gegooid.
Je wilt niet weten hoe moeilijk die ouders hebben om hun kinderen op het rechte pad te houden en veelal terroriseren die kinderen ook hun eigen gezinnen als ze de kans krijgen.
pi_119955641
quote:

[..]

Die ouders zijn er denk ik nu juist trots op. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 5 december 2012 @ 14:16:46 #45
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119955665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:15 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe moeilijk die ouders hebben om hun kinderen op het rechte pad te houden en veelal terroriseren die kinderen ook hun eigen gezinnen als ze de kans krijgen.
Omdat de kinderen slecht worden opgevoed. En die kinderen gaan dan weer om met andere kinderen die slecht worden opgevoed.
En dan krijg je dus tuig.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:17:34 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Juist wel.
De school heeft al genoeg te stellen met het feit dat er twee van de drie verdachten op hun school zitten.
En inderdaad, ook op Fok kan niet alles gezegd worden, dat snap je toch wel?
ik zou het toch raar vinden als leraren hier modknopjes krijgen als ze registreren :D
pi_119955728
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:58 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hij juicht alleen als dit soort gezwellen worden verwijderd van de aardbol. Bij 'normale' doden juich ik natuurlijk niet, integendeel.
Ik juich mee hoor... Ik proost gaarne met je.
maar er werd even met twee standaarden gemeten
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:18:45 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119955747
quote:

[..]

Ben ik het mee eens.
Als zo'n tweet nu rechtstreeks over de school gaat, dat ze bijvoorbeeld oproepen tot rellen in het tekenlokaal, dan is het nog wel te rechtvaardigen dat een rector maatregelen neemt.

Maar een jongen van school sturen vanwege de tekst "Free Yasin" slaat nergens op.
Ga met 'm praten of zo, eventueel klassikaal.
Ik ben ook wel benieuwd wie de pers heeft ingelicht over de schorsing. De school zelf? In dat geval vind ik het al helemáál stinken.

Lavenderr, een school neemt dan juist niét haar verantwoordelijkheid maar schopt een leerling de straat op. Kan-ie daar nog wat streetwiser worden, jottum.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119955748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Omdat de kinderen slecht worden opgevoed. En die kinderen gaan dan weer om met andere kinderen die slecht worden opgevoed.
En dan krijg je dus tuig.
Juist en als er dan eens vanuit de overheid een speciaal team komt met kennis van zaken en ook met harde hand mag ingrijpen kun je het oplossen. Zelfde met een jongen wat ik ken af en toe een tik om hem recht te houden kan geen kwaad anders loopt het ventje zo over je heen.
pi_119955796
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Is wel makkelijk schorsen heb je er geen last meer van. Ga dan toch eens in gesprek met zulke figuren en houd ze daarna eens goed in gaten. En als het nodig is pak ze dan ook aan. Maar dat zal de school wel weer niet durven.
een hele grote pot thee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In gesprek gaan, het spreekt niet eens fatsoenlijk ABN

En hoe had jij hard aanpakken in gedachten.... schorsen?
  woensdag 5 december 2012 @ 14:20:40 #51
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955805
Het is ook nooit goed hier 8)7
Een hoop geblaat over die tweets, en als er iets aan gedaan wordt en het consequenties heeft, is het weer niet goed :?
Leef en Laten Leven
pi_119955818
quote:

[..]

Helaas hebben ouders dat niet altijd in de hand, niet bij machte zijn de ontwikkelingen binnen social media te volgen en hiervan op de hoogte zijn.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119955845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef desiredbard het volgende:

[..]

een hele grote pot thee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen! Aanpakken kan op genoeg manieren alleen niemand die het doet of durft. En nu doe je exact hetzelfde als dat tuig trouwens.
pi_119955872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:21 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Lezen! Aanpakken kan op genoeg manieren alleen niemand die het doet of durft.
In gesprek gaan, doewn we al jaren maar het spreekt niet eens fatsoenlijk ABN

pi_119955880
Misschien een idee om de ouders te gaan korten op hun uitkering of boetes te geven bij het falen van de opvoeding.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:22:34 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_119955881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
Een hoop geblaat over die tweets, en als er iets aan gedaan wordt en het consequenties heeft, is het weer niet goed :?
Idd, prima signaal aan de rest van de school en daarbuiten dat het niet stoer of zelfs maar acceptabel is om luidkeels de kant van een doodschopper te kiezen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:23:09 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
mij heb je niet over die tweets horen blaten volgens mij hoor

behalve dat ik ze niet meer in dit topic wil
  woensdag 5 december 2012 @ 14:23:20 #58
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955915
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, prima signaal aan de rest van de school en daarbuiten dat het niet stoer of zelfs maar acceptabel is om luidkeels de kant van een doodschopper te kiezen.
Lijjkt mij ook.
Leef en Laten Leven
pi_119955932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

In gesprek gaan, doewn we al jaren maar het spreekt niet eens fatsoenlijk ABN

In zulke culturen is zo nu en dan een tik normaal om ze recht te houden dat is dus een optie. Of gewoon lekker 10KM laten rennen tegen pruttelen doen we er nog eens 10KM bij.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:23:52 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119955943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Juist en als er dan eens vanuit de overheid een speciaal team komt met kennis van zaken en ook met harde hand mag ingrijpen kun je het oplossen. Zelfde met een jongen wat ik ken af en toe een tik om hem recht te houden kan geen kwaad anders loopt het ventje zo over je heen.
Helaas mag de politie blijkbaar niks doen ... en dus kan dat tuig de steden blijven terroriseren.
En als mensen hun kinderen nou fatsoenlijk opvoeden, is er sowieso al veel minder tuig. Met een goede opvoeding kom je al een heel eind.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:24:20 #61
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_119955963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Misschien een idee om de ouders te gaan korten op hun uitkering of boetes te geven bij het falen van de opvoeding.
Ja want dat gaat werken inderdaad. Van een kale kip kun je niet plukken en je moet gewoon accepteren dat een deel van de maatschappij faalt, PUNT. Dit deel zal altijd geld kosten, alleen moet je kijken hoe je dit zo efficiënt mogelijk aanpakt.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:26:26 #62
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119956047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

mij heb je niet over die tweets horen blaten volgens mij hoor

behalve dat ik ze niet meer in dit topic wil
Dat weet ik niet.
Die tweets waren in ieder geval niet okee.
En soms hier op Fok is het ook niet okee.
Ik vind het goed te zien dat niet alles kan, overal zit een grens aan.
Leef en Laten Leven
pi_119956098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Helaas mag de politie blijkbaar niks doen ... en dus kan dat tuig de steden blijven terroriseren.
En als mensen hun kinderen nou fatsoenlijk opvoeden, is er sowieso al veel minder tuig. Met een goede opvoeding kom je al een heel eind.
Dit is geen taak van de politie. Jeugdzorg heeft hierin een grote rol en de scholen ook echter is het bij beide instellingen meestal een zooitje met lui die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.
pi_119956139
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat ben jij hypocriet zeg!

Niet echt want ik weiger in tegenstelling tot jou deel te nemen aan deze wanorde
pi_119956184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:27 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dit is geen taak van de politie. Jeugdzorg heeft hierin een grote rol en de scholen ook echter is het bij beide instellingen meestal een zooitje met lui die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.
Of geen greintje respect ontvangen van dat tuig en ze niets aantrekken van wat jeugdzorg en/of docenten zeggen...
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:32:09 #66
8781 crew  Frutsel
pi_119956221
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens.
Als zo'n tweet nu rechtstreeks over de school gaat, dat ze bijvoorbeeld oproepen tot rellen in het tekenlokaal, dan is het nog wel te rechtvaardigen dat een rector maatregelen neemt.

Maar een jongen van school sturen vanwege de tekst "Free Yasin" slaat nergens op.
Ga met 'm praten of zo, eventueel klassikaal.
Ik ben ook wel benieuwd wie de pers heeft ingelicht over de schorsing. De school zelf? In dat geval vind ik het al helemáál stinken.

Lavenderr, een school neemt dan juist niét haar verantwoordelijkheid maar schopt een leerling de straat op. Kan-ie daar nog wat streetwiser worden, jottum.
Het gebeurd volgens mij wel vaker... onlangs dacht ik in Groningen een leerling die opriep om een supermarkt te overvallen.

En je weet tegenwoordig dat alles op de sociale media wordt uitgekauwd. Bij het solliciteren bekijken ze ook uitgebreid of je een Hyves of Facebook profiel hebt (onofficieel dan). Bij dreigtweets komt de politie ook in actie... etc etc.. je bent verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en daarbij denk ik dat medescholieren de uitspraken op school gaan bespreken + eventueel uitvechten? Zit je als school ook niet op te wachten.

Overigens zou ik als school helemaal niet zitten te wachten op iemand die dit gaat goedpraten. Opbokken dr mee.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:32:18 #67
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119956224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:24 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Ja want dat gaat werken inderdaad. Van een kale kip kun je niet plukken en je moet gewoon accepteren dat een deel van de maatschappij faalt, PUNT. Dit deel zal altijd geld kosten, alleen moet je kijken hoe je dit zo efficiënt mogelijk aanpakt.
Naar somalië sturen is het efficiëntst.
pi_119956225
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Of geen greintje respect ontvangen van dat tuig en ze niets aantrekken van wat jeugdzorg en/of docenten zeggen...
Ook niet gek hoe men daar tegenwoordig mee omgaat. Foei dat mag je niet meer doen en ga nu er maar eens een tekening overmaken.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:37:03 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119956382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het gebeurd volgens mij wel vaker... onlangs dacht ik in Groningen een leerling die opriep om een supermarkt te overvallen.

En je weet tegenwoordig dat alles op de sociale media wordt uitgekauwd. Bij het solliciteren bekijken ze ook uitgebreid of je een Hyves of Facebook profiel hebt (onofficieel dan). Bij dreigtweets komt de politie ook in actie... etc etc.. je bent verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en daarbij denk ik dat medescholieren de uitspraken op school gaan bespreken + eventueel uitvechten? Zit je als school ook niet op te wachten.

Overigens zou ik als school helemaal niet zitten te wachten op iemand die dit gaat goedpraten. Opbokken dr mee.
nee een school niet, jij niet, ik niet maar scholing blijft een grondrecht en ik zou het heel gek vinden als je dit van iemand af kunt pakken omdat hij iets roept waar jij het niet mee eens bent

oproepen om een supermarkt te beroven is aanzetten tot crimineel gedrag en dat is gewoon strafbaar, dan snap ik het nog wel maar dit vind ik echt niet ernstig genoeg voor zo'n maatregel

als ze nu oproepen om die knakworst te bevrijden ofzo ...
pi_119956391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ook niet gek hoe men daar tegenwoordig mee omgaat. Foei dat mag je niet meer doen en ga nu er maar eens een tekening overmaken.
en een kopje thee erbij zeker ;)

het niet tonen van respect richting een leerkracht heeft ook et opvoeding te maken.
pi_119956528
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef roos85 het volgende:

[..]

en een kopje thee erbij zeker ;)

het niet tonen van respect richting een leerkracht heeft ook et opvoeding te maken.
Maar natuurlijk heeft dat ermee te maken. Maar de scholen en Jeugdzorg hebben ook een taak welke zij dus niet naar behoren uitvoeren.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:41:25 #72
8781 crew  Frutsel
pi_119956532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee een school niet, jij niet, ik niet maar scholing blijft een grondrecht en ik zou het heel gek vinden als je dit van iemand af kunt pakken omdat hij iets roept waar jij het niet mee eens bent
Ik betwijfel dan ook of dit het enige is geweest. Het artikel rept over onrust op school en ze noemen een voorbeeld. Zal me niets verbazen als er dus al meer geroepen is en dat er op school tamtam over is geweest. Dan gaat het dus een school wel aan.

Als het louter is omdat ze het er niet mee eens zijn en een voorbeeld willen stellen kan ik mijn twijfels erbij zetten en je gelijk geven maar het zal me ook niets verbazen als er op die school meer aan het handje was/is.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:41:43 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119956544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

oproepen om een supermarkt te beroven is aanzetten tot crimineel gedrag en dat is gewoon strafbaar, dan snap ik het nog wel maar dit vind ik echt niet ernstig genoeg voor zo'n maatregel

als ze nu oproepen om die knakworst te bevrijden ofzo ...
Er is een grensrechter vermoord. Twee van de drie daders zitten daar op school.
En jij maakt je enkel zorgen over de schorsing van jochies die debiele tweets plaatsen omdat het hun maatje was?
Leef en Laten Leven
  woensdag 5 december 2012 @ 14:41:47 #74
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_119956546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eh, en hoe ga je bepalen of een opvoeding gefaald heeft?
Is dat bij één keer een blikje op straat gooien al zo, of moeten het minstens 5 blikjes geweest zijn in een tijd van 3 weken, waarbij alle gevallen gedocumenteerd moeten zijn door een BOA? En geldt dat óók als het blikje per ongeluk uit de hand is gevallen maar de dader niet meer terug kan omdat er op een zeer drukke weg gefietst wordt?

Ik bedoel maar, leuk populistisch geblaat maar nog geen brandhout.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_119956561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

In gesprek? Is inmiddels niet gebleken dat in gesprek gaan niet werkt?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_119956585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Nou aanpakken dus. Ga maar lekker tot de late middag het schoolplein vegen.
pi_119956613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat zal ze leren.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:43:52 #78
238326 Worteltjestaart
pi_119956616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Mgolovic het volgende:
Op welke manier is er 'in gesprek gegaan' dan?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:44:40 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119956648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik betwijfel dan ook of dit het enige is geweest. Het artikel rept over onrust op school en ze noemen een voorbeeld. Zal me niets verbazen als er dus al meer geroepen is en dat er op school tamtam over is geweest. Dan gaat het dus een school wel aan.

Als het louter is omdat ze het er niet mee eens zijn en een voorbeeld willen stellen kan ik mijn twijfels erbij zetten en je gelijk geven maar het zal me ook niets verbazen als er op die school meer aan het handje was/is.
lijkt me waarschijnlijker ja

dat er bv een aantal mensen geschorst zijn omdat ze in de klas ook dergelijke onzin lopen te roepen en dat de school vervolgens zegt ja er zijn een paar mensen geschorst, zijn dezelfde mensen die ook op twitter zo tekeer gaan

journalist geeft er dan een mooie draai aan en voila

plausibel :Y
pi_119956671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

:P Dat zal ze leren! Verdienen ze nog een zakcentje met drugs dealen op het plein ook.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:45:47 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119956697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Er is een grensrechter vermoord. Twee van de drie daders zitten daar op school.
En jij maakt je enkel zorgen over de schorsing van jochies die debiele tweets plaatsen omdat het hun maatje was?
nee ik maak me vooral zorgen over wat er aan de hand is op de voetbalvelden de laatste tijd

je moet me geen woorden in de mond leggen }:|
pi_119956740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Op welke manier is er 'in gesprek gegaan' dan?
Ik heb het nu niet specifiek over deze probleem Marokkanen jongeren, maar over de probleem Marokkanen jongeren in het algemeen.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:47:07 #83
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119956755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee ik maak me vooral zorgen over wat er aan de hand is op de voetbalvelden de laatste tijd

je moet me geen woorden in de mond leggen }:|
Ik leg je geen woorden in de mond.
Ik zie dat je je opwind over de schorsing van die maatjes.
En dat vind ik niet goed te begrijpen.
Leef en Laten Leven
pi_119956780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dat zal ze leren.
Na weken van vegen zullen ze op een punt gaan luisteren.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:48:50 #85
238326 Worteltjestaart
pi_119956828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Mgolovic het volgende:
Ik heb het nu niet specifiek over deze probleem Marokkanen jongeren, maar over de probleem Marokkanen jongeren in het algemeen.
Ja, dat snap ik.
Maar je zegt ook dat 'in gesprek gaan', 'kennelijk niet geholpen heeft'. Daarom vraag ik, hóe er dan 'in gesprek' gegaan is.

Zo'n moeilijke vraag is het niet hoor...
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:50:26 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119956898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik leg je geen woorden in de mond.
Ik zie dat je je opwind over de schorsing van die maatjes.
En dat vind ik niet goed te begrijpen.
nou de suggestie dat ik me daar enkel over zou opwinden zie ik toch echt als woorden in de mond leggen en dat is een heel vervelende manier van discussieren probeer het gewoon met argumenten
pi_119956941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.
Maar je zegt ook dat 'in gesprek gaan', 'kennelijk niet geholpen heeft'. Daarom vraag ik, hóe er dan 'in gesprek' gegaan is.

Zo'n moeilijke vraag is het niet hoor...
Je weet, of gelooft, niet dat er in de afgelopen 10 jaar meerdere pogingen door Wethouders/sociale werkers e.d. zijn geweest om in gesprek te gaan met probleemjongeren?
  woensdag 5 december 2012 @ 14:53:19 #88
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119957003
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou de suggestie dat ik me daar enkel over zou opwinden zie ik toch echt als woorden in de mond leggen en dat is een heel vervelende manier van discussieren probeer het gewoon met argumenten
Dat doe ik al de hele tijd.
Het is niet meer dan logisch dat deze school deze tweets niet tolereert, want ze hebben al genoeg te stellen met het feit dat er twee van de drie daders daar op school zitten.

Het enige waar jij dan mee aan kan komen is: stel je voor dat ze hier op Fok dit en dat.
Lees je eigen comment nog eens terug, dan.
Leef en Laten Leven
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:53:23 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119957004
in gesprek gaan, karatelessen, vakantie etc. alles is al geprobeerd

behalve de ME of voor mijn part de Marechaussee in de probleemwijken loslaten
pi_119957038
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glen_Mills_School

:)
pi_119957096
quote:

Precies. Laat dat maar eens gebeuren. Alles beter dan dat pappen en nathouden wat nu gebeurt.
pi_119957104
Lastig idd. Zet ze 10 jaar in de gevangenis en ze komen daar boos uit met een hele lijst van nieuwe contactpersonen :{
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:56:14 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119957127
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat doe ik al de hele tijd.
Het is niet meer dan logisch dat deze school deze tweets niet tolereert, want ze hebben al genoeg te stellen met het feit dat er twee van de drie daders daar op school zitten.

Het enige waar jij dan mee aan kan komen is: stel je voor dat ze hier op Fok dit en dat.
en de grondwet, vergeet de grondwet niet

simpelweg stellen dat het logisch is is iig geen argument en de aandacht af proberen te leiden door op de man te spelen is een tikje flauw
  woensdag 5 december 2012 @ 15:00:42 #94
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119957307
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

en de grondwet, vergeet de grondwet niet

simpelwegstellen dat het logisch is is iig geen argument en de aandacht af proberen te leiden door op de man te spelen is een tikje flauw
Schrijf een mail naar de school dan.

Ik probeer geen aandacht af te leiden. Maar het valt me wel op dat jij het enkel over Fok kan hebben, als
er iets aan veel te ver gaande comments gedaan wordt.
Leef en Laten Leven
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:06:25 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119957550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Schrijf een mail naar de school dan.
zo wanhopig zitten we nu ook weer niet om users te springen hier op fok! als ze met me in discussie willen dan registreren ze zich uit zichzelf wel lijkt me

quote:
Ik probeer geen aandacht af te leiden. Maar het valt me wel op dat jij het enkel over Fok kan hebben, als
er iets aan veel te ver gaande comments gedaan wordt.
nou nee ik heb het vooral over het recht op scholing, ik vind het kwalijk dat dit mensen ontzegd word omwille van hun mening, fok! heb ik slechts 1x genoemd als voorbeeld, je moet me ophouden met dat 'enkel' want je zit iedere keer fout

kwalijke zaak, we hebben de mond vol van de afbraak van onze privacy en als je dan doorvraagt krijg je de allervaagste voorbeelden over schimmige bedrijven die rare dingen zouden kunnen doen eventueel

hier is een concreet voorbeeld en nu moet ik het best vinden omdat de mening van die kutventjes me niet aan staat?

maar ik denk dat frutsel gelijk heeft en dat er meer speelt dan alleen die tweets
pi_119957572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niet echt want ik weiger in tegenstelling tot jou deel te nemen aan deze wanorde
Fair enough Chadi
maar dan niet met het vingertje wijzen naar feyenoord dat zie die domme lul van een Lex in dienst nemen.
Ajax is dus niet beter en ik ben het volledig met je eens dat je niet meer gezellig naar een wedstrijd kunt.

MAAR
ik kan nog steeds niet begrijpen dat jij begrip hebt asl kickbox training ALS ONDERDEEL van een voetbalwedstrijd voorbereiding
pi_119957660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Fair enough Chadi
maar dan niet met het vingertje wijzen naar feyenoord dat zie die domme lul van een Lex in dienst nemen.
Ajax is dus niet beter en ik ben het volledig met je eens dat je niet meer gezellig naar een wedstrijd kunt.

MAAR
ik kan nog steeds niet begrijpen dat jij begrip hebt asl kickbox training ALS ONDERDEEL van een voetbalwedstrijd voorbereiding
Het is geen voorbereiding het is gewoon de jongens bezig houden op dat niveau en op die leeftijd. Daar is niks mis mee . Ze zeggen daar echt niet dat je dat soort dingen moet gebruiken om je tegenstander buiten westen te rammen. Denk je dat ze zonder die lessen deze man niet hadden aangevallen?
pi_119957715
quote:
Voor 12- tot 15-jarigen is de maximale gevangenisstraf momenteel 1 jaar. Voor 16- en 17-jarigen is dat 2 jaar.
Dit is toch om te huilen. Kom op man, straks wordt zonder licht fietsen nog zwaarder bestraft dan moord.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119957756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dit is toch om te huilen. Kom op man, straks wordt zonder licht fietsen nog zwaarder bestraft dan moord.
Hopelijk jeugd-tbs erbij...
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:13:04 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119957812
zijn er nu trouwens al meer mensen opgepakt?

hoeveel verdachten zitten er nu vast, alleen die yassin?
pi_119957819
quote:

En dan?

Werk je plan eens uit.
pi_119957929
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:11 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Hopelijk jeugd-tbs erbij...
1 jaar jeugd cel zal ze denk ik weinig doen, behalve dat ze er dan nog gestoorder uit komen. En ik denk eerlijk gezegd dat ze er met een waarschuwing vanaf komen. In Nederland moet je toch aantonen wie de dodelijke klap heeft verkocht. Nou ga er maar tegenaan staan.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:16:56 #103
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119957988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

1 jaar jeugd cel zal ze denk ik weinig doen, behalve dat ze er dan nog gestoorder uit komen. En ik denk eerlijk gezegd dat ze er met een waarschuwing vanaf komen. In Nederland moet je toch aantonen wie de dodelijke klap heeft verkocht. Nou ga er maar tegenaan staan.
Nee, die komen er niet met een waarschuwing vanaf :')
Leef en Laten Leven
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:18:26 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119958050
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:13 schreef Saysem het volgende:

[..]

En dan?

Werk je plan eens uit.
dan laat je ze patrouilles lopen en op de tram meerijden en als iemand grappig doet dan geef je ze een klap met de knuppel net zolang tot niemand meer grappig doet

we hebben het hier echt niet over geharde criminelen ofzo, gewoon jongeren die niets beters te doen hebben dan op straat rondhangen en mensen lastig vallen ... die gaan echt niet iedere dag de straat op om met de ME te ravotten

laat ze lekker thuis bij papa en mama rond de playstation gaan hangen, kunnen ze gelijk hun huiswerk maken
pi_119958115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is zware mishandeling met de dood tot gevolg daar mag wel iets meer tegenover staan dan ene jaartje cel of een waarschuwing.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan laat je ze patrouilles lopen en op de tram meerijden en als iemand grappig doet dan geef je ze een klap met de knuppel net zolang tot niemand meer grappig doet

we hebben het hier echt niet over geharde criminelen ofzo, gewoon jongeren die niets beters te doen hebben dan op straat rondhangen en mensen lastig vallen ... die gaan echt niet iedere dag de straat op om met de ME te ravotten

laat ze lekker thuis bij papa en mama rond de playstation gaan hangen, kunnen ze gelijk hun huiswerk maken
Geef het een weekje en dan zijn ze ineens heel braaf.
pi_119958191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het is zware mishandeling met de dood tot gevolg daar mag wel iets meer tegenover staan dan ene jaartje cel of een waarschuwing.

Dat is wat wij willen maar of ze dat krijgen. Ik heb er een hard hoofd in.
pi_119958204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef sp3c het volgende:
Oh dus iemand die "grappig" doet verdient een klap met een knuppel.

Je wilt dus lijfstraffen uitvoeren zonder proces, zonder ook maar een criterium...
pi_119958245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is wat wij willen maar of ze dat krijgen. Ik heb er een hard hoofd in.
Weet je wat ik wil? Dat die jongens er naar terug kijken over een aantal jaar en zich bedenken hoe fout ze zijn geweest en uiteindelijk hun best gaan doen om te zorgen dat ze op ze het rechte pad blijven.
pi_119958401
Straf zou op zijn minst gelijk moeten staan aan de daad. Wat zou jij kiezen of doodgetrapt worden of 1 jaartje op een karige hotelkamer.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:28:34 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119958439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Saysem het volgende:

[..]

Je wilt dus lijfstraffen uitvoeren zonder proces, zonder ook maar een criterium...
nou je moet het niet letterlijk nemen he :D
met grappig doen bedoel ik oude vrouwtjes beroven of wat dan ook he niet op de hoek van de straat Belgenmoppen tappen ofzo

daarnaast zie ik het niet als een lijfstraf ofzo dat ze op het plein 30 stokslagen krijgen om het te leren maar gewoon feller optreden tegen gespuis, als ze vriendelijk U zeggen tegen oom agent als die ze in de kraag vat dan hoeven ze ook geen klap te krijgen

mag wel tijdens het in de kraag vatten maar het hoeft niet per se, dat moet de agent zelf maar beoordelen ... min of meer de standaardwerkwijze van de ME

de wet staat een dergelijke aanpak gewoon toe, van mij mag je dat permanent toepassen in probleemwijken/gebieden
pi_119958456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef ssebass het volgende:
Straf zou op zijn minst gelijk moeten staan aan de daad. Wat zou jij kiezen of doodgetrapt worden of 1 jaartje op een karige hotelkamer.
Dus wat zou de straf voor dood door schuld moeten zijn?
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:30:22 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119958507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:29 schreef Saysem het volgende:

[..]

seizoen Will & Grace laten kijken?
pi_119958537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dharma and Greg. Heel de serie. Dat zal ze leren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119958578
quote:

[..]

Wat zij een ander aan hebben gedaan moeten zij zelf ook ondergaan. Klinkt bijzonder logische en eerlijk toch? Aangezien dat in dit geval niet kan, lijkt de beste optie levenslang. Waarom zouden ze recht hebben op minder straf?
  woensdag 5 december 2012 @ 15:36:03 #115
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119958736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat zij een ander aan hebben gedaan moeten zij zelf ook ondergaan. Klinkt bijzonder logische en eerlijk toch? Aangezien dat in dit geval niet kan, lijkt de beste optie levenslang. Waarom zouden ze recht hebben op minder straf?
Laat dat nou maar aan de rechter over.
Leef en Laten Leven
pi_119958765
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Dharma and Greg. Heel de serie. Dat zal ze leren.
Doe dat gelijk goed. Geen halve maatregelen. Vastbinden in een stoel met houtjes tussen hun oogleden. Snoeharde gay pr0n en heavy metal.. all day long.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_119958788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Laat dat nou maar aan de rechter over.
Rechter kan geen zwaardere straf opleggen dan de maximumstraf. Snap niet hoe ze ooit aan deze bijzonder lage maximum straffen zijn gekomen.
pi_119958817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Doe dat gelijk goed. Geen halve maatregelen. Vastbinden in een stoel met houtjes tussen hun oogleden. Snoeharde gay pr0n en heavy metal.. all day long.
Of wat ze bij "A clockwork orange" deden.
pi_119958826
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daar kan je nog aan wennen. Een Dharma and Greg-marathon is doodsoorzaak nummer 1 in de VS.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119958834
quote:
Waarom kan dat in dit geval niet? Doodstraf toch gewoon?

Of is je redenering stiekem toch niet zo logisch en niet zo eerlijk?

Levenslang voor dood door schuld is overigens nog steeds compleet achterlijk, maar goed.
pi_119958840
Straf/heropvoedingskampen voor de draaideur marokkaantjes.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:39:12 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119958855
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar kan je nog aan wennen. Een Dharma and Greg-marathon is doodsoorzaak nummer 1 in de VS.
en dan heb je gelijk dood door schuld te pakken

is het cirkeltje weer mooi rond ^O^

terug ontopic pls
pi_119958893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef Saysem het volgende:

[..]

Waarom kan dat in dit geval niet? Doodstraf toch gewoon?

Of is je redenering stiekem toch niet zo logisch en niet zo eerlijk?

Levenslang voor dood door schuld is overigens nog steeds compleet achterlijk, maar goed.
Dat zou wel het eerlijkst zijn.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:40:40 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119958907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Strafkampen voor de draaideur marokkaantjes.
dat hebben we al, noemen we gevangenissen

zolang de straffen te laag zijn en de pakkans nihil is raakt niemand ervan onder de indruk
pi_119958910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef ssebass het volgende:

[..]

Of wat ze bij "A clockwork orange" deden.
Shame on me, die film staat nog op mijn must see lijstje. Heb het ooit eens geprobeerd maar toen viel ik in slaap. Had daarvoor al een film gekeken. Ben daarna nog eens op de helft binnengekomen, maar had hem toen ook af gezet. Films moet je vanaf begin in 1x kijken.
1947-2016
pi_119958937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Shame on me, die film staat nog op mijn must see lijstje. Heb het ooit eens geprobeerd maar toen viel ik in slaap. Had daarvoor al een film gekeken. Ben daarna nog eens op de helft binnengekomen, maar had hem toen ook af gezet. Films moet je vanaf begin in 1x kijken.
Ja klopt, maar zou hem toch nog maar een keer kijken. Zeker de moeite waard.
pi_119958950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

zolang de straffen te laag zijn en de pakkans nihil is raakt niemand ervan onder de indruk
In Amerika raken ze van de straffen daar ook niet echt onder de indruk.
pi_119958964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja klopt, maar zou hem toch nog maar een keer kijken. Zeker de moeite waard.
Daarom staat hij nog steeds op dat lijstje :)
1947-2016
pi_119959028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef ssebass het volgende:
Dat zou wel het eerlijkst zijn.
Wikipedia:
Een aantal voorbeelden van dood door schuld zijn:
• Bij het vrij zwemmen van een schoolklas, waarvan de helft wel en de helft niet kan zwemmen, let de badmeester niet op, waardoor een jongen in het bad verdrinkt.
• Een verpleegster geeft door onoplettendheid een verkeerde injectievloeistof aan, waardoor de dokter bij een operatie de patiënt een dodelijke dosis adrenaline geeft (verpleegster-arrest).
• Een scheikundige neemt explosieve chemicaliën mee naar huis. Een huisgenoot vraagt zich af wat dat spul is. Hij schudt het flesje, dat echter nitroglycerine blijkt te bevatten, en met een knal ontploft, waardoor hij op slag overlijdt.

Jij wil hier levenslang voor geven. :')
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 15:44:40 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119959058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

In Amerika raken ze van de straffen daar ook niet echt onder de indruk.
dat wil niet zeggen dat het hier niet zou kunnen werken, Amerika is sowieso het andere uiterste ... die zouden best wat minder hardvochtig mogen doen maar dat wil niet zeggen dat we hier niet een beetje doorgeschoten zijn naar de andere kant

de huidige aanpak werkt iig niet
pi_119959113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Saysem het volgende:

[..]

Wikipedia:
Een aantal voorbeelden van dood door schuld zijn:
• Bij het vrij zwemmen van een schoolklas, waarvan de helft wel en de helft niet kan zwemmen, let de badmeester niet op, waardoor een jongen in het bad verdrinkt.
• Een verpleegster geeft door onoplettendheid een verkeerde injectievloeistof aan, waardoor de dokter bij een operatie de patiënt een dodelijke dosis adrenaline geeft (verpleegster-arrest).
• Een scheikundige neemt explosieve chemicaliën mee naar huis. Een huisgenoot vraagt zich af wat dat spul is. Hij schudt het flesje, dat echter nitroglycerine blijkt te bevatten, en met een knal ontploft, waardoor hij op slag overlijdt.

Jij wil hier levenslang voor geven. :')
Nee maar wel voor moord. Iets dat niet als ongeluk kan worden aangemerkt.
pi_119959212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat wil niet zeggen dat het hier niet zou kunnen werken, Amerika is sowieso het andere uiterste ... die zouden best wat minder hardvochtig mogen doen maar dat wil niet zeggen dat we hier niet een beetje doorgeschoten zijn naar de andere kant

de huidige aanpak werkt iig niet
De cellen mogen wel wat minder luxer net als de privilegies heb ooit eens een Xbox afgeleverd bij de gevangenis want dat mocht men hebben op de cel. De Xbox werd gecontroleerd dat kostte wat geld meer niet.

En ergens is dat natuurlijk wel erg debiel.
pi_119959246
quote:

[..]

Moslims met een dubbel paspoort berechten op grond van de Sharia. (alleen gewelds- en zeden delicten, voordat er overal homo's hangen) Het zal opruimen.
pi_119959254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee, daar hebben ze playstations en weet ik wat meer, dat mag je ook eigenlijk geen gevangenis noemen.
Ik bedoel echt kampen met niiets op je kamer en heropvoeden, zoiets als dit:

pi_119959284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:46 schreef ssebass het volgende:
Nee maar wel voor moord. Iets dat niet als ongeluk kan worden aangemerkt.
Ik vroeg om dood door schuld en jij kwam met levenslang.

Sterk staaltje terugkrabbelen weer. Dat risico loop je als niet nadenkt voordat je wat roeptoetert.
pi_119959300
weer iemand doodgetrapt? och. nou ja. een stille tocht houden, de jongens gaan even de bak in, en daarna hoor je hier niets meer over, zoals altijd

ik geef de ouders de schuld, zoals altijd in dit soort gevallen.

erg jammer voor de familie vh slachtoffer, en dat voor kerst
pi_119959354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:50 schreef Saysem het volgende:

[..]

Ik vroeg om dood door schuld en jij kwam met levenslang.

Sterk staaltje terugkrabbelen weer. Dat risico loop je als niet nadenkt voordat je wat roeptoetert.
Ik had het over moord. Denk jij hier anders over dan?
pi_119959367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef .Masturbatron. het volgende:
weer iemand doodgetrapt? och. nou ja. een stille tocht houden, de jongens gaan even de bak in, en daarna hoor je hier niets meer over, zoals altijd

Hopelijk bedoel je wel een stille toch voor de daders.

Ja 2 jaar max straf, 1/3 weg, hou je 16 maaden over en volgend jaar hebben we deze discussie weer.
pi_119959414
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Saysem het volgende:

[..]

Jij gaat zeker nooit met OV in de Randstad ? Daar zou dit zeker werken.
pi_119959424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef .Masturbatron. het volgende:

Ben bang dat het idd zo zal gaan.
pi_119959429
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:37 schreef ssebass het volgende:

[..]

Rechter kan geen zwaardere straf opleggen dan de maximumstraf. Snap niet hoe ze ooit aan deze bijzonder lage maximum straffen zijn gekomen.
Het probleem is vooral dat de rechterlijke macht met zwijgende instemming van de wetgever de feitelijke maximumstraf heeft gedecimeerd in het geval van geweldsdelicten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119959430
quote:
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef ssebass het volgende:
Ik had het over moord. Denk jij hier anders over dan?
Lieg niet.
pi_119959453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:55 schreef Saysem het volgende:

[..]

[..]

[..]

Lieg niet.
Je weet best wat ik bedoel. Kinderachtig gedoe hier altijd.
pi_119959512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het probleem is vooral dat de rechterlijke macht met zwijgende instemming van de wetgever de feitelijke maximumstraf heeft gedecimeerd in het geval van geweldsdelicten.
Wat was de argumentatie om dat te beslissen?
pi_119959568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf, Hihihihih

:')
pi_119959595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef ssebass het volgende:
Jij bent degene die de rechtspraak reduceert tot "oog om oog, tand om tand". Ik probeer je duidelijk te maken waarom juist dát kinderachtig is.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:01:14 #147
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_119959627
Zelfs al gaan ze naar de gevangenis :') fking luizenleventje, gewoon hun tijd uitzitten in een cel van 10m² mét tv, telefoon en internet. Sodemieter toch op man, toch geen straf meer _O-
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_119959745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef Saysem het volgende:

[..]

Jij bent degene die de rechtspraak reduceert tot "oog om oog, tand om tand". Ik probeer je duidelijk te maken waarom juist dát kinderachtig is.
Nee dit lijkt mij nog steeds zeer praktisch. Al zijn er een paar uitzonderingen waarbij je dit onmogelijk kunt toepassen bijvoorbeeld als iemand overlijdt door nalatigheid is het heel lastig om dit principe toe te passen. Dan moet er ook iemand nalatig met jou omgaan?

Waar het mij om gaat is dat de straffen niet in verhouding staan tot de daad.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:05:49 #149
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_119959761
http://nos.nl/artikel/448183-pvv-almere-marokkanenprobleem.html
quote:
De PVV vindt het onterecht dat na de dood van een grensrechter in Almere vooral wordt gesproken over een voetbalprobleem. Volgens de partij is het een "Marokkanenprobleem". De PVV zegt dat de Nederlandse politiek en de media in een totale staat van ontkenning verkeren.

Door te spreken over een voetbalprobleem, wordt het echte probleem verhuld, zegt de PVV. "Het Marokkanenprobleem uit zich op straat, op school, in het winkelcentrum en op het voetbalveld," zegt PVV-leider Wilders.

Racisme

Volgens Wilders is 65 procent van de Marokkaanse jongeren al eens aangehouden door de politie. Hij vindt dat de problemen eerlijk moeten worden benoemd. Wilders noemt geweld door Marokkanen puur racisme. "Want de slachtoffers zijn zelden of nooit Marokkanen of islamieten", aldus de PVV.
Hij zegt wel wat veel mensen vinden.
pi_119959779
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat was de argumentatie om dat te beslissen?
Dat is zo gegroeid. Enerzijds vanuit het idee dat als twee dronken kerels ruzie krijgen over een vrouw en elkaar klappen verkopen dat geen reden is om ze allebei 6 jaar op te sluiten, en ze geen onderscheid maken tussen een vechtpartijtje en ernstig assymetrisch geweld zonder fatsoenlijke aanleiding. Anderzijds vanuit de jaren 70 heropvoedings en reintegratiegedachte waarbij de vergelding is ondergesneeuwd, terwijl de daders vaak ook nog simpele zielen zijn waarvan rechters het moeilijk vinden om een volwaardig inzicht in goed en kwaad bij te veronderstellen.

Ik krijg wel eens de indruk dat hun taakopvatting niet helemaal deugt, en dat ze het idee hebben dat ze er vooral zijn om bepaalde financiele belangen en rechtstreekse belangen van de overheid te beschermen, en niet gewone mensen die uitgaan of een wedstrijd fluiten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119959823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wie is jullie en waarom is daar niets mis mee? :?
pi_119959952
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef mymoodfentje het volgende:
Zelfs al gaan ze naar de gevangenis :') fking luizenleventje, gewoon hun tijd uitzitten in een cel van 10m² mét tv, telefoon en internet. Sodemieter toch op man, toch geen straf meer _O-
Genoeg die met je willen ruilen hoor. :) Overigens is het opgesloten zijn zelf niet eens zozeer het ergste van gevangen zitten.
pi_119959986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is zo gegroeid. Enerzijds vanuit het idee dat als twee dronken kerels ruzie krijgen over een vrouw en elkaar klappen verkopen dat geen reden is om ze allebei 6 jaar op te sluiten, en ze geen onderscheid maken tussen een vechtpartijtje en ernstig assymetrisch geweld zonder fatsoenlijke aanleiding. Anderzijds vanuit de jaren 70 heropvoedings en reintegratiegedachte waarbij de vergelding is ondergesneeuwd, terwijl de daders vaak ook nog simpele zielen zijn waarvan rechters het moeilijk vinden om een volwaardig inzicht in goed en kwaad bij te veronderstellen.

Ik krijg wel eens de indruk dat hun taakopvatting niet helemaal deugt, en dat ze het idee hebben dat ze er vooral zijn om bepaalde financiele belangen en rechtstreekse belangen van de overheid te beschermen, en niet gewone mensen die uitgaan of een wedstrijd fluiten.
Danku .
En die indruk heb ik ook .
pi_119959997
Net bij P&W nu, schijnbaar zaten die koters op kickboksles ? :')
  woensdag 5 december 2012 @ 16:14:35 #155
306109 francoisdublanc
pi_119960040
@Aldo-MC, jaa.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 16:15:07 #156
8781 crew  Frutsel
pi_119960051
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Net bij P&W nu, schijnbaar zaten die koters op kickboksles ? :')
Ja dat stond volgens mij in topic 2,3, 5,6,8 en 9
oh en 4 en 7
pi_119960134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja dat stond volgens mij in topic 2,3, 5,6,8 en 9
oh en 4 en 7
Lees niet alle posts sorry :@
pi_119960135
quote:
Heeft hij ook al een oplossing in gedachte toevallig? Een "Endlösung" zoals de Duitsers zo mooi kunnen zeggen.
pi_119960309
quote:
... Ja, dat klopt. Maar hij slaat, zoals altijd, weer door in simplisme. Ja, er is wel een probleem met Marokkanen in dit land. En dat probleem is ook behoorlijk groot.

Maar bij dit specifieke incident komt meer kijken. Zo is tenminste één van de daders niet-Marokkaan. Verder is het wangedrag van groepen jongeren niet iets dat zich exclusief tot Marokkanen beperkt, al zijn ze wel oververtegenwoordigd. Verder is gebrek aan respect voor gezag iets dat zich op talloze sportvelden afspeelt. Dat blijkt ook wel uit het feit dat al meer dan 100 teams zijn geschorst. Je maakt mij niet wijs dat al die schorsingen aan Marokkanen zijn te wijten.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:24:37 #160
306109 francoisdublanc
pi_119960397
@Boldface, hoe weet je dat die derde niet marokkaan is?
pi_119960477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef sonnyspek het volgende:
Er waren trouwens wel meer daders, er zijn er maar 3 opgepakt, dus waarom mensen zich nu beperken tot deze 3 terwijl getuigen en de grensrechter zeiden dat er zeker 4 of 5 bij zijn betrokken.
pi_119960499
quote:
Precies, blijft een raar menneke maar hij zegt wel waar het op staat, vandaar ook dat hij nooit meer vrij kan bewegen zonder bodyguards.
pi_119960572
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Boldface het volgende:

[..]

... Ja, dat klopt. Maar hij slaat, zoals altijd, weer door in simplisme. Ja, er is wel een probleem met Marokkanen in dit land. En dat probleem is ook behoorlijk groot.

Maar bij dit specifieke incident komt meer kijken. Zo is tenminste één van de daders niet-Marokkaan. Verder is het wangedrag van groepen jongeren niet iets dat zich exclusief tot Marokkanen beperkt, al zijn ze wel oververtegenwoordigd. Verder is gebrek aan respect voor gezag iets dat zich op talloze sportvelden afspeelt. Dat blijkt ook wel uit het feit dat al meer dan 100 teams zijn geschorst. Je maakt mij niet wijs dat al die schorsingen aan Marokkanen zijn te wijten.
Hoe kom je erbij ??

quote:
Vandaag werd diezelfde Marcel Oost ook geïnterviewd door De Telegraaf en nu mocht hij wel zeggen wat er op zijn hart lag: Ook al durfde De Telegraaf dat in het nieuwsbericht nog niet in de kop te zetten:

„Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”,
pi_119960661
interessant artikel
http://www.dagelijksestan(...)en-racistische-moord

quote:
Gisteravond was trouwens ook al aardig te reconstrueren dat de moordenaars op Richard Nieuwenhuizen in Marokkaanse kringen gezocht moesten worden. Via Twitter namelijk, waar enkele Marokkaanse jongens en een meisje zich helemaal niet druk maakten over Nieuwenhuizen, maar wel bezorgd waren over hun kameraden.

In die Marokkaanse sfeer vonden we gisteravond tweets als deze:

Neeman dat sws niet wou alleen weten of ik ze kende RT @MonkeeyNabs: RT @iiShaq_: Heb namen van de mensen die de grensrechter hebben vermoord -Oke ga ze niet op twit gooie he ;)

Dat over die namen die niet op Twitter gegooid mogen worden, werd nog eens bevestigd op dreigende toon:

NB. ‏@MonkeeyNabs RT @HamzaC_: RT @HichamAsk: Ey hou je bek jullie weten niks

En dan komt de actiegroep in beweging. Voor hen gaat het duidelijk niet om moordenaars, maar om helden:

RT @HichamAsk: RT @Hassann_B: FREE YD EN DAT SCHREEUW IK ALLL DAY!Free de mannen die binnen zitten

RT @HichamAsk: RT @Hassann_B: FREE YD EN DAT SCHREEUW IK ALLL DAY!

Ook werd er op hetzelfde moment en in dezelfde timeline een foto geplaatst van een Marokkaanse jongen in gewatteerde jas, die een V-teken maakt, met daarbij het onderschrift:

NB. @MonkeeyNabs RT @aymanhamaka: My men! pic.twitter.com/SGnRrrp

Is dit een van de daders? We weten het natuurlijk niet. Het kan allemaal stoerdoenerij zijn.

Vandaag gaat het roepen om de 'bevrijding' van de moordenaars door:

NB. ‏@MonkeeyNabs BLIJF HET SCHREEUWEN DOOR DE STRATEN FREE DE MANNEN DIE BINNNE ZITTEN !!

Terug naar de Nederlandse media. Wat als de grensrechter een Marokkaan was geweest? Wat als hij doodgetrapt was door Nederlandse voetballertjes van 15, 16? De vraag stellen is hem beantwoorden. De kranten hadden vandaag bol gestaan over de gevaarlijke opkomst van het racisme in Nederland. Want: Blanken die op een voetbalveld iets roepen over allochtonen, zijn racisten, en worden keihard met de wet in de hand aangepakt. Maar allochtonen die een blanke doodtrappen, dat is alleen maar een 'ernstig incident met jongens.'

Nergens zijn de media zo hypocriet als in dit land.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 16:33:31 #165
8781 crew  Frutsel
pi_119960730
quote:
quote:
Wilders: voetbalgeweld is 'Marokkanenprobleem'

(Novum) - Geweld op het voetbalveld, zoals het doodschoppen van een grensrechter door amateurvoetballers in Almere, is geen voetbalprobleem, maar een Marokkanenprobleem. Dat zegt PVV-leider Geert Wilders.

Volgens Wilders verkeren de politiek en de media 'in een totale staat van ontkenning'. "Het is geen exclusief voetbalprobleem, maar een Marokkanenprobleem dat zich uit op straat, op school, in het winkelcentrum, op het voetbalveld. Waarom durft niemand dit eerlijk te benoemen?" De PVV wil een Kamerdebat.

Voor de dood van de grensrechter zitten drie minderjarige voetballers van de Amsterdamse club Nieuw Sloten vast. Naar verluidt gaat het om twee jongens van Marokkaanse en een van Antilliaanse afkomst.
pi_119960771
Hm, denk niet dat dat gemoederen gaat kalmeren. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119960841
quote:
Kan je nagaan hoe dom ze zijn om via twitter dit te bespreken.. :r volk
pi_119960937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe dom ze zijn om via twitter dit te bespreken.. :r volk
Maar het is wel typisch dat de meeste media niet zeggen dat het Marokkanen en een Antilliaan waren, terwijl de andere jongens gewoon rustig van het veld liepen. En vergeet niet dat er nog 1 of 2 daders vrij rondlopen.
pi_119960988
Onwerkelijk gewoon, gasten kennen geen genade. Zomaar op iemand zijn nek en hoofd springen, hoe kom je er überhaupt op..
pi_119961005
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is geen voorbereiding het is gewoon de jongens bezig houden op dat niveau en op die leeftijd. Daar is niks mis mee . Ze zeggen daar echt niet dat je dat soort dingen moet gebruiken om je tegenstander buiten westen te rammen. Denk je dat ze zonder die lessen deze man niet hadden aangevallen?
Minder "effectief"
En het is ook niet bedoelt tegen kickboxen, alhoewel het mijn sport niet is, ik heb het meer op oosters

het is dat kickboxen en voetbal niks met elkaar te maken hebben.
ter voorbereiding van een amateur wedstrijd doodstrappen leren uit te delen heeft niks met voertbal te maken.

Het feit dat VANUIT DE CLUB zoiets als vechtsport georganiseerd wordt geeft een heel fout signaal af. Voetbal is namelijk geen contact sport.

Dat een aantal leden nog andere bezigheden heeft naast de voetbalclub ok
Maar dit is een signaal naar de spelers toe dat geweld ok is

Ik had van jou als je dus al zo tegen spreekkoren, jodenjacht, danwel bommen op rotterdam, bent ook die nuancering wel verwacht
pi_119961036
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef GeertJan88 het volgende:
Onwerkelijk gewoon, gasten kennen geen genade. Zomaar op iemand zijn nek en hoofd springen, hoe kom je er überhaupt op..
Dat heet een gebrek aan opvoeding, repectloos en geen normen/waarden hebben.
pi_119961095
Er gaat gewoon iets gruwelijks mis in de opvoeding (of het gebrek hier aan) bij de meeste Marokkanen, het kan geen toeval zijn dat er zoveel Marokkanen betrokken zijn bij geweldsdelicten. Hoeveel mensen moeten er nog door dit tuig gepikeerd worden voordat er wordt opgetreden. Geen normen en waarde.
pi_119961154
Ja maar wat wil je doen dan? Die lui harder aanpakken dan de Nederlander zelf, lijkt me geen optie..
pi_119961188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef GeertJan88 het volgende:
Ja maar wat wil je doen dan? Die lui harder aanpakken dan de Nederlander zelf, lijkt me geen optie..
Goede vraag. Is er wel een oplossing anders dan cowboy talk?
pi_119961204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:43 schreef plesner het volgende:
Er gaat gewoon iets gruwelijks mis in de opvoeding (of het gebrek hier aan) bij de meeste Marokkanen, het kan geen toeval zijn dat er zoveel Marokkanen betrokken zijn bij geweldsdelicten. Hoeveel mensen moeten er nog door dit tuig gepikeerd worden voordat er wordt opgetreden. Geen normen en waarde.
Hoeveel ? Nog heel veel want de meeste mensen ontkennen of bagataliseren het probleem.
Het is niet alleen bij geweldsdelicten maar ze hebben echt een gebrek aan nenmen wn waarden.

Toevallig van de week nog meegemaakt in het (binnen)zwembad, zaten er 2 te roken in het water, ook Marokkanen. Er hing toch geen bordje dus dan mag het toch ? Dat zeiden hun dus.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:47:32 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119961223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:43 schreef plesner het volgende:
De ouders van dat tuig zijn precies hetzelfde.
Het schorem komt naar Nederland, de fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119961226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef GeertJan88 het volgende:
Nee iedereen hard aanpakken. Ook NL.
pi_119961283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar als ik weer is lees dat een agent iets te ver gegaan is dat heel Nederland op zijn achterpoten staat. Er wordt echt met twee maten gemeten. Als je wilt dat er harder wordt opgetreden moet je ook accepteren dat dit jezelf of mensen die je dierbaar zijn raakt.
pi_119961289
Al is het probleem dat de meeste mensen ze niet eens durven aan te pakken als ze zich ergens misdragen, ook de politie niet. Ze zijn ook vaak in groepen natuurlijk.
pi_119961341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar als ik weer is lees dat een agent iets te ver gegaan is dat heel Nederland op zijn achterpoten staat. Er wordt echt met twee maten gemeten. Als je wilt dat er harder wordt opgetreden moet je ook accepteren dat dit jezelf of mensen die je dierbaar zijn raakt.
Prima als je in Spanje een politieagent beledigt, wordt je neergeknuppeld of even weggestopt. Hier laten agenten zich alles welbevallen. Moet je je eigen maar gedragen.
pi_119961348
quote:
Omdat ik namen en foto's van de daders heb gezien. Zie verder de berichten hierboven.
pi_119961389
Ik ben 1.92, veel vechtsport ervaring maar ik laat het ook wel uit mijn hoofd. En dit soort berichten helpen daar natuurlijk absoluut niet bij. Dat ik een aantal tikken zou kunnen krijgen is tot daar aan toe maar als ik het risico loop om te overlijden omdat die gasten geen grenzen kennen dan pas ik.
pi_119961438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Minder "effectief"
En het is ook niet bedoelt tegen kickboxen, alhoewel het mijn sport niet is, ik heb het meer op oosters

het is dat kickboxen en voetbal niks met elkaar te maken hebben.
ter voorbereiding van een amateur wedstrijd doodstrappen leren uit te delen heeft niks met voertbal te maken.

Het feit dat VANUIT DE CLUB zoiets als vechtsport georganiseerd wordt geeft een heel fout signaal af. Voetbal is namelijk geen contact sport.

Dat een aantal leden nog andere bezigheden heeft naast de voetbalclub ok
Maar dit is een signaal naar de spelers toe dat geweld ok is

Ik had van jou als je dus al zo tegen spreekkoren, jodenjacht, danwel bommen op rotterdam, bent ook die nuancering wel verwacht
Hoezo is het een fout signaal om een andere sport te beoefenen? Dat is toch reinste onzin. Had je hetzelfde gezegd als ze waren gaan golfen? of basketballen? Het is gewoon een activiteit die je samen kan beoefenen. En dat staat helemala los van de drempel naar beneden halen om erop los te meppen.
pi_119961448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Het schorem komt naar Nederland, de fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land.
Danku! :D
pi_119961523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef macca728 het volgende:
Al is het probleem dat de meeste mensen ze niet eens durven aan te pakken als ze zich ergens misdragen, ook de politie niet. Ze zijn ook vaak in groepen natuurlijk.
En dat niet alleen. Als ik een conflict heb met iemand trommel ik geen 40 familieleden om op die persoon in te beuken. Marokkanen doen dat WEL. Natuurlijk kijk je dan wel uit. En Marokkanen genieten van die status als bad boys. Verder kan de politie geen fuck want als ze een stuk tuig doodschieten zoals in Den Haag is het ineens zo een aardige jongen en komt er een onderzoek.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:56:03 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119961548
quote:
dat is toch geen artikel maar een lekker subjectief blogje...
pi_119961559
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Juist, gelijke monniken gelijke kappen, iedereen harder straffen en geen gevangenissen meer a la Center Parcs, alleen een bed op de kamer.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Klopt, geef de ouders een boete of kort ze op hun uitkering, boete wegens gebrek aan opvoeding.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef macca728 het volgende:
Zijn ze ook, want alleen durven ze niks, maar daar moet de politie boven staan, zet desnoods het leger in.
pi_119961585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

En dat niet alleen. Als ik een conflict heb met iemand trommel ik geen 40 familieleden om op die persoon in te beuken. Marokkanen doen dat WEL. Natuurlijk kijk je dan wel uit. En Marokkanen genieten van die status als bad boys. Verder kan de politie geen fuck want als ze een stuk tuig doodschieten zoals in Den Haag is het ineens zo een aardige jongen en komt er een onderzoek.
Precies, dat is het probleem, ze worden van alle kanten beschermd en jij krijgt de hele familie over je heen, want zij hebben natuurlijk nooit wat gedaan, allemaal lieve jongens.

Ook zo leuk dat de dader/beschuldigde de naam van het slachtoffer/aangever op kan vragen tegenwoordig, goed geregeld.
pi_119961626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef desiredbard het volgende:
Het is dat kickboxen en voetbal niks met elkaar te maken hebben.

Ik heb vooraanstaande voetbaldeskundigen de afgelopen dagen op TV horen uitleggen dat voetbal juist wel een contactsport is.

Verder wordt nogal een geforceerd verband gelegd tussen die kickbokstraining en de actie van richting de grensrechter. Mensen tegen de grond werken en vervolgens tegen het hoofd blijven trappen is geen onderdeel van kickboksen.

Verder wek je de suggestie dat kickboksen iets fouts is. En dat iedereen die aan kickboksen doet, niet deugt. Allemaal onzin. Het gaat uiteindelijk gewoon om wangedrag van een paar opgefokte voetballers zonder enige remming en moreel besef.
pi_119961705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Precies, dat is het probleem, ze worden van alle kanten beschermd en jij krijgt de hele familie over je heen, want zij hebben natuurlijk nooit wat gedaan, allemaal lieve jongens.

Ook zo leuk dat de dader/beschuldigde de naam van het slachtoffer/aangever op kan vragen tegenwoordig, goed geregeld.
En als je er iets over zegt ben je gelijk een racist
pi_119961755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

En als je er iets over zegt ben je gelijk een racist
Ja kijk maar hoe P&W er mee omgingen/gaan. Jongens, afkomst niet genoemd. Zelfde voor andere media.
pi_119961830
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Boldface het volgende:

[..]

Marrokanen = rotte appels
verwijder de rotte appels en de rest van de fruimand blijft in orde
pi_119961939
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op deze wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst tegemoet gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, geen opleiding (waarschijnlijk) heeft wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?

[ Bericht 17% gewijzigd door WhateverWhatever op 05-12-2012 17:22:32 ]
pi_119962138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op de wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst in gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?
Die ouders staan nu vast te springen van geluk. :')
pi_119962167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die ouders staan nu vast te springen van geluk. :')
En de vrouwen staan: JALALALALALALALALA!
  woensdag 5 december 2012 @ 17:13:51 #196
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_119962195
quote:
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op de wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst in gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?
Hoezo opvoeden :? Dat mag al jaaaaaaaaren niet meer want dan bezorg je je kind een trauma :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_119962247
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hoezo opvoeden :? Dat mag al jaaaaaaaaren niet meer want dan bezorg je je kind een trauma :Y
Als je zegt dat je een kind eens billenkoek geeft nou dan reageren de meeste ouders verbolgen en dat je het kind een trauma aandoet :')
  woensdag 5 december 2012 @ 17:22:59 #198
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_119962518
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Als je zegt dat je een kind eens billenkoek geeft nou dan reageren de meeste ouders verbolgen en dat je het kind een trauma aandoet :')
Ik sta er van te kijken dat we eeuw in eeuw uit getraumatiseerde mensen hebben gemaakt door ze in hun jeugd bij wangedrag een klappen te geven... en ben zó blij dat daar nu een eind aan is gekomen. Alle kindjes groeien op zonder trauma's *O*
Alleen zo jammer dat ze nu anderen een trauma of erger bezorgen met hun onopgevoede gedrag..... :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_119962765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik sta er van te kijken dat we eeuw in eeuw uit getraumatiseerde mensen hebben gemaakt door ze in hun jeugd bij wangedrag een klappen te geven... en ben zó blij dat daar nu een eind aan is gekomen. Alle kindjes groeien op zonder trauma's *O*
Alleen zo jammer dat ze nu anderen een trauma of erger bezorgen met hun onopgevoede gedrag..... :')
En we moeten de kinderen ook tot op het bot verwennen met spullen en altijd zeggen dat hun de beste zijn van iedereen. En wanneer je kind iets heel verkeerds doet en de leraar opbelt om dat aan te geven. Blijven ontkennen en als de leraar echt lastig word bedreigen ^O^
pi_119962993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En we moeten de kinderen ook tot op het bot verwennen met spullen en altijd zeggen dat hun de beste zijn van iedereen. En wanneer je kind iets heel verkeerds doet en de leraar opbelt om dat aan te geven. Blijven ontkennen en als de leraar echt lastig word bedreigen ^O^
Ze moeten mensen die zeggen dat je kinderen geen opvoedkundige klap mag geven opsluiten op water en brood. Dat zijn de echte schuldigen.
pi_119963038
quote:
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op deze wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst tegemoet gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, geen opleiding (waarschijnlijk) heeft wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?
Die schamen zich echt niet hoor, hun kinderen zijn toch lieve jongens, die doen zulke dingen niet.
Of denk je dat dit de eerste keer dat ze zich misdragen ?
pi_119963092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef GeertJan88 het volgende:
Jij en ik zijn ook schuldig om dat de meeste van ons Nederlands te schijterig zijn om ergens wat van te zeggen.
Dat is dus niet helemaal waar. Als ik zie dat er iets gebeurt zoals deze dan grijp ik in daar is geen discussie over mogelijk.
pi_119963137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die schamen zich echt niet hoor, hun kinderen zijn toch lieve jongens, die doen zulke dingen niet.
Of denk je dat dit de eerste keer dat ze zich misdragen ?
Daarom, de ouders straffen en waarmee pak je zew het meest mee?
Juist, geld inhouden van hun uitkering of op den duur geheel stop zetten.
  woensdag 5 december 2012 @ 17:44:05 #204
306109 francoisdublanc
pi_119963182
Blij dat ze morgen al worden voorgeleid, dan zie je gelijk hun signalement op tv. :)
pi_119963230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Daarom de ouders straffen en waar pak je hun het meest op, juist geld inhouden van hun uitkering of op den duur geheel stop zetten.
Nee kinderen weghalen bij de ouders en heropvoeden ergens anders. Krijgen de ouders ook geen kinderbijslag meer.

Je moet de daders (of ouders) ook laten betalen voor het gezin dat de grensrechter achterlaat. Gederfde inkomsten enzo. Laat ze maar 20 jaar werken daarvoor.
pi_119963331
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee kinderen weghalen bij de ouders en heropvoeden ergens anders. Krijgen de ouders ook geen kinderbijslag meer.

Je moet de daders (of ouders) ook laten betalen voor het gezin dat de grensrechter achterlaat. Gederfde inkomsten enzo. Laat ze maar 20 jaar werken daarvoor.
Ook goed, ik zeg: DOEN! ^O^
  woensdag 5 december 2012 @ 18:03:18 #207
373754 mossad_agent
pi_119963853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef sonnyspek het volgende:
-

[..]

Nederlandse probeert in dialoog te gaan met een van de gastjes die is geschorst. _O-
En zo blijkt dat de dialoog niet werkt bij dat soort gezwellen. Keihard optreden (zoals in eigen land ) is de enige oplossing, lijfstraffen.
pi_119964020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoezo is het een fout signaal om een andere sport te beoefenen? Dat is toch reinste onzin. Had je hetzelfde gezegd als ze waren gaan golfen? of basketballen? Het is gewoon een activiteit die je samen kan beoefenen. En dat staat helemala los van de drempel naar beneden halen om erop los te meppen.
Golfen of basketballen maakt geen onderdeel uit van de voorbereiding op een voetbalwedstrijd.
Ik had Judo of karate net zo vreemd gevonden.
Zoo ook karten ... dat kun je mischien achteraf na de overwinning doen .

Maar een vechtsport als onderdeel van voetbaltraining
Nou dan hoor ik toch liever liedjes zingen...daar gaat niemand dood aan
pi_119964324
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef Re het volgende:

[..]

dat is toch geen artikel maar een lekker subjectief blogje...
Hmm wij generaliser zogenaamd als we het over marrokanen hebben...
Maar hoe die NATOs over nederlanders praten... je zou het zowat een racistische moord kunnen noemen
  woensdag 5 december 2012 @ 18:17:42 #210
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119964338
wtf ik zie net dat het iemand is van de school waar ik op ZAT! :o :o Huygens College amsterdam
graag op anoniem
pi_119964605
-

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 05-12-2012 18:52:00 (troll) ]
pi_119965135
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 05-12-2012 18:51:34 (troll) ]
  woensdag 5 december 2012 @ 18:51:15 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_119965535
Wat is dit nou weer?
pi_119965611
Deze reeks kan net zo goed dicht.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 5 december 2012 @ 18:53:50 #215
241662 Jian
Well, well, well
pi_119965649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, het onderwerp staat immers niet vol in het nieuws :')
pi_119965671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, het onderwerp staat immers niet vol in het nieuws :')
Het nieuws kan jullie toch niet interesseren gezien de posts.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 5 december 2012 @ 18:54:22 #217
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119965677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat is dus niet helemaal waar. Als ik zie dat er iets gebeurt zoals deze dan grijp ik in daar is geen discussie over mogelijk.
Ik niet. Ik heb niet zo'n zin om in elkaar getrapt of zelfs doodgetrapt te worden.
  woensdag 5 december 2012 @ 18:55:27 #218
241662 Jian
Well, well, well
pi_119965735
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het nieuws kan jullie toch niet interesseren gezien de posts.
"jullie" gaan we generaliseren :)
pi_119965753
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Jian het volgende:

[..]

"jullie" gaan we generaliseren :)
Zekers.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 5 december 2012 @ 18:56:59 #220
241662 Jian
Well, well, well
pi_119965808
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zekers.
Okee, leer dan eens gewoon modereren of ga wat anders doen :)
pi_119965823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, leer dan eens gewoon modereren of ga wat anders doen :)
Je kan ook gewoon minder de wijsneus uithangen, of in de FB de wijsneus uithangen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119965852
quote:
mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..

als ik zie wat een domme, ongenuanceerde en racistische posts er worden geplaatst, vond ik mijn post nog vrij normaal. misschien had het daar wel mee te maken dat ik dit poste..

doei
  woensdag 5 december 2012 @ 18:58:18 #223
241662 Jian
Well, well, well
pi_119965860
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon minder de wijsneus uithangen, of in de FB de wijsneus uithangen.
geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?
pi_119965863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb niet zo'n zin om in elkaar getrapt of zelfs doodgetrapt te worden.
In zulke situaties geld samen sta je sterk maar nee iedereen loopt gewoon door want stel er kan iets met mij gebeuren terwijl iemand anders doodgetrapt word lopen we gewoon rustig door.
pi_119965876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Nope.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..

als ik zie wat een domme, ongenuanceerde en racistische posts er worden geplaatst, vond ik mijn post nog vrij normaal. misschien had het daar wel mee te maken dat ik dit poste..

doei
Ik heb niks verwijderd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119965909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nope.

[..]

Ik heb niks verwijderd.
Kan het nu weer on-topic?

:+
  woensdag 5 december 2012 @ 18:59:39 #227
241662 Jian
Well, well, well
pi_119965913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

doei
Nee, jouw post was ook niet normaal!

doei
pi_119965924
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kan het nu weer on-topic?

:+
:Y
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119965961
Maar laat ik eenieder even aanraden op twitter te zoeken.

Fijn te zien hoe dat volk tekeer gaat.

Als Nederlander doe je er niet toe voor dat volk

maar als een Hollander een geitenneuckert voor zijn bek getrapt had was het wel racisme geweest.

Dat blogje... slaat de plank niet ver mis

[ Bericht 58% gewijzigd door sp3c op 05-12-2012 19:06:18 ]
pi_119965990
Kijk snap best dat men nu roept dat deze jongens dood moeten en zo, alleen dan ben je net als hun en dat vind ik erg apart om het zo maar even te benoemen.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:02:01 #231
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119966016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

In zulke situaties geld samen sta je sterk maar nee iedereen loopt gewoon door want stel er kan iets met mij gebeuren terwijl iemand anders doodgetrapt word lopen we gewoon rustig door.
De daders zijn ook vaak niet in hun eentje. Nu ook, 3 jongens die kickboxtraining hebben gehad.
Om daar iets tegen te doen, heb je minstens 3 sterke mannen nodig. Ik ben geen man, heb nooit aan vechtsporten gedaan en ben zeker niet opgewassen tegen dat tuig.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:02:02 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119966017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:17 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Hmm wij generaliser zogenaamd als we het over marrokanen hebben...
Maar hoe die NATOs over nederlanders praten... je zou het zowat een racistische moord kunnen noemen
je begint steeds intensere wartaal uit te kramen....
pi_119966091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De daders zijn ook vaak niet in hun eentje. Nu ook, 3 jongens die kickboxtraining hebben gehad.
Om daar iets tegen te doen, heb je minstens 3 sterke mannen nodig. Ik ben geen man, heb nooit aan vechtsporten gedaan en ben zeker niet opgewassen tegen dat tuig.
Ik doel niet op jou maar het is wel hoe de meesten reageren. Weet je al bel je de politie en blijf je een beetje in de buurt om de politie op de hoogte te houden tot zij arriveren dan doe je tenminste iets.
pi_119966123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Kijk snap best dat men nu roept dat deze jongens dood moeten en zo, alleen dan ben je net als hun en dat vind ik erg apart om het zo maar even te benoemen.
Niemand roept hier dat ze dood moeten huilie
Hun en hun soortgenoten in een kelder en de sluetel kwijtraken
pi_119966156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Niemand roept hier dat ze dood moeten huilie
Hun en hun soortgenoten in een kelder en de sluetel kwijtraken
Natuurlijk ben ik nu een huillie en jij de grote stoere man toch? Je bent net zo erg als hun alleen heb je het niet eens door dat is nog wel het ergste.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:06:09 #236
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119966208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik doel niet op jou maar het is wel hoe de meesten reageren. Weet je al bel je de politie en blijf je een beetje in de buurt om de politie op de hoogte te houden tot zij arriveren dan doe je tenminste iets.
Alleen kan de politie weinig doen. Dan krijgt dat tuig een flutstraf, 40 uur taakstraf bijvoorbeeld, en dan moet je maar hopen dat ze geen wraak gaan nemen.
pi_119966341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef FAUSTINO het volgende:
je de politie en blijf je een beetje in de buurt om de politie op de hoogte te houden tot zij arriveren dan doe je tenminste iets.
En die hebben toch opok aangifte opgenomen. Meer doen die sukkels niet want dan zijn ze weer racistisch.

En we hebben het hier nogmaals niet over 3 jongens die kickboxtraining gehad hebben.

We hebben het over een club die STELSELMATIG zijn pupillen in TEAMVERBAND naar kickboxtraining stuurt ter VOORBEREIDING OP EEN VOETBALwedstrijd.

Die club moet dus gewoon helemaal opgedoekt worden .

Lijkt erop dat er slotjes op Twitter accounts gaan btw... als je reacties en profielen doorkijkt zijn er accounts pleitte
pi_119966551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Alleen kan de politie weinig doen. Dan krijgt dat tuig een flutstraf, 40 uur taakstraf bijvoorbeeld, en dan moet je maar hopen dat ze geen wraak gaan nemen.
De politie doet genoeg in zo'n situatie onlangs nog gezien. Het ligt bij de rechter en het OM daar hoort er iets te veranderen en dat zie je heel langzaam ook dat de straf die geëist word vaker hoger liggen dan wat jaartjes terug. Alleen dat ligt dus aan de politiek om er eens verandering in te brengen.

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 05-12-2012 19:21:27 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 19:20:21 #239
241662 Jian
Well, well, well
pi_119966932
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 05-12-2012 19:20:51 ]
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 19:22:05 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119967013
heel even weer terug ontopic?
pi_119967132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:22 schreef sp3c het volgende:
heel even weer terug ontopic?
Met alle liefde en plezier.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:29:40 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119967358
Wat was nou precies de redenatie achter het stilleggen van het amateurvoetbal dit weekend? Ik vind het nog steeds achterlijk
Laffe huichelaar
pi_119967443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Wat was nou precies de redenatie achter het stilleggen van het amateurvoetbal dit weekend? Ik vind het nog steeds achterlijk
Is gebruikelijk bij zoiets om het dan maar stil te leggen. Terwijl je daarmee al die mensen pakt die zich wel normaal gedragen.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:32:02 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119967493
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Is gebruikelijk bij zoiets om het dan maar stil te leggen. Terwijl je daarmee al die mensen pakt die zich wel normaal gedragen.
Gebruikelijk? Want de vorige keer dat een paar puberjongetjes een grensrechter doodschopten deden ze het ook? :?
Laffe huichelaar
pi_119967507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Solidariteit en bezinning? Ook als signaal richting de samenleving?
pi_119967539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Want de vorige keer dat een paar puberjongetjes een grensrechter doodschopten deden ze het ook? :?
Als er ergens een dodelijk slachtoffer is gevallen dan leggen we meestal de boel plat gewoon omdat het kan. Niet alleen in het voetbal is dat.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:36:06 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119967681
En wat is er de logica van dat het betaalde mannenvoetbal wél doorgaat, en het betaalde vrouwenvoetbal niet? Omdat de KNVB daar minder aan verdient?
Laffe huichelaar
pi_119967738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef timmmmm het volgende:
En wat is er de logica van dat het betaalde mannenvoetbal wél doorgaat, en het betaalde vrouwenvoetbal niet? Omdat de KNVB daar minder aan verdient?
Die heb ik even gemist. Meen je dat? godver :')
  woensdag 5 december 2012 @ 19:38:50 #249
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119967820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:17 schreef KingRoland het volgende:
wtf ik zie net dat het iemand is van de school waar ik op ZAT! :o :o Huygens College amsterdam
ik ken een paar mensen die op huygens zaten
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 5 december 2012 @ 19:40:40 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119967896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Die heb ik even gemist. Meen je dat? godver :')
1. Alle wedstrijden in het amateurvoetbal voor komend weekend worden afgelast, inclusief de BeNe League voor vrouwen

http://knvb.nl/nieuws/26148/geen-amateurvoetbal-dit-weekend
Laffe huichelaar
pi_119967969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

1. Alle wedstrijden in het amateurvoetbal voor komend weekend worden afgelast, inclusief de BeNe League voor vrouwen

http://knvb.nl/nieuws/26148/geen-amateurvoetbal-dit-weekend
Mis de logica weer maar zoals altijd zal het wel weer om centen draaien.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:46:30 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119968213
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik ken een paar mensen die op huygens zaten
Vroeger toen die oude aula er was , toen was het beter. Nu is het een en al een kut school :')
graag op anoniem
pi_119968477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Problemen met de kalender? Uitzendrechten? UEFA? Schadeclaims? Etc.

Daarbij, het professionele vrouwenvoetbal staat op het hetzelfde niveau als amateurvoetbal.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:56:04 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119968700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef nikk het volgende:

[..]

Problemen met de kalender? Uitzendrechten? UEFA? Schadeclaims? Etc.

Daarbij, het professionele vrouwenvoetbal staat op het hetzelfde niveau als amateurvoetbal.
Als de KNVB zegt dat we niet spelen, spelen we niet. Ook de eredivisie. bijvoorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.

Overigens is professioneel voetbal professioneel voetbal. Niveau doet er niet zoveel toe.
Laffe huichelaar
pi_119968794
Vrouwenvoetbal heeft niet eens betaalde toeschouwers joh.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119968900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vrouwenvoetbal heeft niet eens betaalde toeschouwers joh.
in tegenstelling tot beachvolleybal
pi_119969022
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Regels voor Mods zijn hetzelfde als vor marocs geheel anders.
Maar ik zie het eerder als een trol
Hoe meer posts hoe meer advertising geld FOK verdiend over her lijk van de lijnrechter
  woensdag 5 december 2012 @ 20:08:33 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119969271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mis de logica weer maar zoals altijd zal het wel weer om centen draaien.
Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld worden :') Die 2 hele dagen, daar schud je mensen mee wakker!!!!!!
Laffe huichelaar
pi_119970073
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als de KNVB zegt dat we niet spelen, spelen we niet. Ook de eredivisie. bijvoorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.

Overigens is professioneel voetbal professioneel voetbal. Niveau doet er niet zoveel toe.
Ok. Maar alle andere argumenten? Sneeuw of ander noodweer is een vorm van overmacht, wanneer je wedstrijden annuleert zullen er schadeclaims volgen.
pi_119970304
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef nikk het volgende:
voorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.

Die verhalen we dan op de huftertjes.
Als die niet iemand doodgeschopt hadden ...hadden die wedstrijden gewoon door kunnen gaan
pi_119970872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld worden :') Die 2 hele dagen, daar schud je mensen mee wakker!!!!!!
Moeten ze doen als een topclub speelt geloof maar dat er rellen uit breken :')
  woensdag 5 december 2012 @ 21:48:52 #262
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119974529
Oei, verkeerd topic
Leef en Laten Leven
pi_119975294
quote:
Omdat er een paar mensen de waarheid durven te spreken en daarmee een discussie starten? Die vervolgens wordt weggehoond als 'onwaar'?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef desiredbard het volgende:
Maar laat ik eenieder even aanraden op twitter te zoeken.

Fijn te zien hoe dat volk tekeer gaat.

Als Nederlander doe je er niet toe voor dat volk

maar als een Hollander een geitenneuckert voor zijn bek getrapt had was het wel racisme geweest.

Dat blogje... slaat de plank niet ver mis

Echt bi-zar. De voorbeelden van die bevolkingsgroep zouden eens op moeten staan om dit gedrag af te keuren. 'kk hollanders' kunnen hier echt weinig aanrichten qua fatsoensnormen, ze nemen het echt niet aan. Zoals ik de meeste ken, komen ze ook tevoorschijn op het internet. De meesten in die bevolkingsgroep zijn echt om te kotsen.
1947-2016
pi_119975551
quote:
18s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Omdat er een paar mensen de waarheid durven te spreken en daarmee een discussie starten? Die vervolgens wordt weggehoond als 'onwaar'?

[..]
De meesten in die bevolkingsgroep zijn echt om te kotsen.
Jij kent ze allemaal?

pi_119975628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal?

Probeer eens een loopje te doen in Amsterdam west. ..
1947-2016
pi_119975705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Probeer eens een loopje te doen in Amsterdam west. ..
Wonen ze daar allemaal?
  woensdag 5 december 2012 @ 22:12:16 #267
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_119975780

[ Bericht 100% gewijzigd door betyar op 05-12-2012 22:13:15 ]
pi_119975947
Het is bijna niet voor te stellen dat je op iemand blijft intrappen terwijl hij al op de grond ligt, en dat dan ook nog eens met voetbalschoenen. Zoiets doe je alleen als je iemand intens haat of als je een volslagen psychopaat bent, en in dit specifieke geval zal het wel een mix van beiden zijn. Het is niet echt een geheim dat veel van die jonge Marokkanen gewoon een hekel hebben aan alles wat Hollands is, dus dat zal wel wat makkelijker trappen denk ik, het moet een fijn gevoel zijn om totaal geen gewetensbezwaren te hebben. Als je die twitterberichten van de maatjes van de daders leest, worden alle vooroordelen alleen maar bevestigt, het zijn en blijven gewoon een stel schofterige honden die volledig voor galg en rad opgroeien, en waar je in de toekomst helemaal niks anders dan ellende van kan verwachten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_119976126
Maar mensen, is dit nou typisch iets 'marokkaans'?
pi_119976165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waar staat dit? Dat is wel heel lame namelijk :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 5 december 2012 @ 22:19:45 #271
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976208
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Waar staat dit? Dat is wel heel lame namelijk :')
http://www.beneleague.com(...)ue-orange-verplaatst
Laffe huichelaar
  woensdag 5 december 2012 @ 22:20:19 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976240
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
Maar mensen, is dit nou typisch iets 'marokkaans'?
Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtje
Laffe huichelaar
pi_119976293
Hooligans hebben onderling een code elkaar niet dood te maken of vuurwapen te gebruiken.
pi_119976322
quote:
Ah ok. Dacht alle afgelastingen.

Lees net op een site van een amateurploeg dat KNVB West pas in februari gaat inhalen.

quote:
De KNVB district West 1 heeft de nieuwe speeldata bekend gemaakt van het programma dat voor komend weekend werd afgelast. Voor de eerste elftallen zijn de wedstrijden vastgesteld voor 23/24 februari 2013. Ook de overige onderdelen van KNVB categorie A halen dan hun wedstrijden in. Voor de KNVB categorie B worden de wedstrijden ingehaald op verschillende dagen in februari en ook januari.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_119976343
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtje
Zo wordt er hier wel gereageerd anders door bepaalde users.

Ook door moderators trouwens.
pi_119976363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef tammepiet het volgende:
Hooligans hebben onderling een code elkaar niet dood te maken of vuurwapen te gebruiken.
En geen anderen bij de vechtpartijen te betrekken. Vaders met kinderen etc. Weet niet in hoeverre ze zich hier aan houden, maar de "echte" nemen dat volgens mij toch best serieus.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 5 december 2012 @ 22:23:55 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976434
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zo wordt er hier wel gereageerd anders door bepaalde users.

Ook door moderators trouwens.
Het zijn soms net mensen :D

Mensen zijn hiervan overstuur, omdat het akelig dicht bij huis komt allemaal. Dn is het altijd fijn om iemand de schuld te kunnen geven. Sommige users worden daardoor de boze blanke man die naar het uitschot schoppen wil.

Nieuws=emotie
Laffe huichelaar
  woensdag 5 december 2012 @ 22:25:02 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976499
quote:
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van dat jochie was om iemand dood te schoppen.

Wat natuurlijk niets goedpraat, het is en blijft een gestoorde crimineel
Laffe huichelaar
pi_119976681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het de bedoeling van dat jochie was om iemand dood te schoppen.

Wat natuurlijk niets goedpraat, het is en blijft een gestoorde crimineel
Wat is je bedoeling dan als je met schoenen (met noppen) op een gezicht inschopt? En dat terwijl ie al op de grond ligt. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat dat mogelijk de dood tot gevolg heeft.

Een corrigerende tik, of slechts even iemand verminken zodat ie zijn lesje heeft geleerd? Schoppen op het gezicht heeft doorgaans als doel iemand toch behoorlijk toe te takelen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_119976712
quote:
Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?
pi_119976778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het zijn soms net mensen :D

Mensen zijn hiervan overstuur, omdat het akelig dicht bij huis komt allemaal. Dn is het altijd fijn om iemand de schuld te kunnen geven. Sommige users worden daardoor de boze blanke man die naar het uitschot schoppen wil.

Nieuws=emotie
Ik vind het maar dom. Hetzelfde niveau van de bondkraagjes die schreeuwen kkhollanders. Alleen is het punt dat de bondkraagjes zich nog moeten ontwikkelen en hopelijk veranderen. Mensen die hier zo doen zijn ook nog eens oud soms (20/30 of zelfs ouder).
  woensdag 5 december 2012 @ 22:29:28 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976801
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Wat is je bedoeling dan als je met schoenen (met noppen) op een gezicht inschopt? En dat terwijl ie al op de grond ligt. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat dat mogelijk de dood tot gevolg heeft.

Een corrigerende tik, of slechts even iemand verminken zodat ie zijn lesje heeft geleerd?
Ik denk denk dat betreffende crimineel te dom is om de gevolgen van zijn daden te kunnen overzien. agressie-->botvieren, verder komt die gedachtegang niet.
Laffe huichelaar
pi_119976859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?
Tuurlijk niet maar dat was een uitzondering waarbij afspraken geschonden zijn.
  woensdag 5 december 2012 @ 22:31:47 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.
Laffe huichelaar
pi_119977242
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Een uitzondering? Joh ik heb hier nog ouwe krantenberichten liggen waarin staat dat een groep Ajax hooligans een PSV supporter in een rolstoel in elkaar rossen, omdat ie een PSV sjaaltje omhad. Denk je nou echt dat dat soort types ook maar enige vorm van eer hebben? Talloze krantenberichten over steekpartijen in en rond stadions, of wat dacht je van een spijkerbom in een aanpalend vak vol met mensen gooien met alle gevolgen vandien? Geloof me nou, er is geen code onder hooligans, is er ook nooit geweest ook. In ieder geval niet in Nederland
pi_119977259
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Nederlandse hooligans hebben zogenaamd een code en in het buitenland niet?
pi_119977332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.
Ik denk dat ik beter dan jij weet waar ik het over heb bijdehandje, ik heb er jarenlang tussengelopen.
pi_119977437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een uitzondering? Joh ik heb hier nog ouwe krantenberichten liggen waarin staat dat een groep Ajax hooligans een PSV supporter in een rolstoel in elkaar rossen, omdat ie een PSV sjaaltje omhad. Denk je nou echt dat dat soort types ook maar enige vorm van eer hebben? Talloze krantenberichten over steekpartijen in en rond stadions, of wat dacht je van een spijkerbom in een aanpalend vak vol met mensen gooien met alle gevolgen vandien? Geloof me nou, er is geen code onder hooligans, is er ook nooit geweest ook. In ieder geval niet in Nederland
Krantenberichten als bron gebruiken bij hooliganisme :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119977440
quote:

[..]

Je bent in de veronderstelling dat de hooligan tijdens zijn swing of volle schop op de kaak van de liggende persoon rekening houdt met de snelheid want 12 km p/u harder betekent de dood ipv de dwarslaesie?
  woensdag 5 december 2012 @ 22:39:23 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119977444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat ik beter dan jij weet waar ik het over heb bijdehandje, ik heb er jarenlang tussengelopen.
Werkelijk? Ik bij Feyenoord, waar jij dan? :D /offtopic
Laffe huichelaar
pi_119977544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Krantenberichten als bron gebruiken bij hooliganisme :')
Krantenberichten zijn dus niet geloofwaardig meer? Ok dan weten we dat ook weer.
pi_119977598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Krantenberichten zijn dus niet geloofwaardig meer? Ok dan weten we dat ook weer.
Over hooliganisme nauwelijks ja.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119977599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bluf
Je bent fucking 17 en ga je nu echt beweren dat je met de eckte eckte fans mee mocht :')
pi_119977642
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar ben ik ook jarenlang gekomen, maar dat is alweer een eeuwigheid geleden. Altijd in S gestaan en later gaan zitten op T. was er altijd bij, uit en thuis. Maar inderdaad, we glijden af.
pi_119978776
quote:

[..]

weer zo'n kut dooddoener van een Mod

Fliker toch eens op

Marrokaantje slaat scheidsrechter dood.
vriendjes benoemen hem to een held op twitter.

En er mag niks van gezegd worden.
Ouders doen geen reet

quote:
Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meidenlijnrechter zich gedroegen? "Er wonen staan heel wat slechte meisjes in deze wijk lijnrechters naast het veld hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
Ander voorbeeldje

Maar nee je mag niets zeggen want het betreft NATO's

En om de een of andere reden zijn de zogenaamd / verondersteld wel geintegreerde Marrokjes op hun besneden pikkies getrapt omdat we de randdebielen onder hun veroordelen.

Ik hoor niemand roepen dat vande Vlis zo'n lieve jongen was welke een strijder was
quote:

[..]

Want dat weet je he sukkel: Slag bij beverwijk
pi_119978792
quote:

[..]

Wat heeft dit met hooligans te maken? :?
pi_119978842
Niets
  woensdag 5 december 2012 @ 23:06:12 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119978949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef desiredbard het volgende:

[..]

weer zo'n kut dooddoener van een Mod

Fliker toch eens op

Marrokaantje slaat scheidsrechter dood.
vriendjes benoemen hem to een held op twitter.

En er mag niks van gezegd worden.
Ouders doen geen reet

[..]

Ander voorbeeldje

Maar nee je mag niets zeggen want het betreft NATO's

En om de een of andere reden zijn de zogenaamd / verondersteld wel geintegreerde Marrokjes op hun besneden pikkies getrapt omdat we de randdebielen onder hun veroordelen.

Ik hoor niemand roepen dat vande Vlis zo'n lieve jongen was welke een strijder was
Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.

Ik zeg nergens dat je niet de boze blanke man mag spelen, als jij dat vindt, ga je gang. als je maar binnen de gestelde grenzen, die je dondersgoed weet, blijft. De randdebielen van onze samenleving mag je veroordelen, daar heeft denk ik niemand iets op tegen. Wanneer je dat gaat reflecteren op álle 'besneden pikkies', dan ga je over de grens, en dat mag niet. A) omdat het onfatsoenlijk is, en iedereen zich hier welkom moet voelen en B) omdat we het MDI anders op ons nek krijgen.

Dus ga je gang, ik zou alleen je frustraties wat in de hand houden. Is fijner FOK!ken voor iedereen, en ik bespaar je nog jaren op je leven ook, door op je bloeddruk te letten
Laffe huichelaar
pi_119978990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.

Ik zeg nergens dat je niet de boze blanke man mag spelen, als jij dat vindt, ga je gang. als je maar binnen de gestelde grenzen, die je dondersgoed weet, blijft. De randdebielen van onze samenleving mag je veroordelen, daar heeft denk ik niemand iets op tegen. Wanneer je dat gaat reflecteren op álle 'besneden pikkies', dan ga je over de grens, en dat mag niet. A) omdat het onfatsoenlijk is, en iedereen zich hier welkom moet voelen en B) omdat we het MDI anders op ons nek krijgen.

Dus ga je gang, ik zou alleen je frustraties wat in de hand houden. Is fijner FOK!ken voor iedereen, en ik bespaar je nog jaren op je leven ook, door op je bloeddruk te letten
^O^
  woensdag 5 december 2012 @ 23:07:20 #300
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119979011
quote:

[..]

^O^
Leef en Laten Leven
pi_119979041
quote:

[..]

Een goed en zuiver betoog :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')