Die schamen zich echt niet hoor, hun kinderen zijn toch lieve jongens, die doen zulke dingen niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op deze wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst tegemoet gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, geen opleiding (waarschijnlijk) heeft wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?
Dat is dus niet helemaal waar. Als ik zie dat er iets gebeurt zoals deze dan grijp ik in daar is geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef GeertJan88 het volgende:
Jij en ik zijn ook schuldig om dat de meeste van ons Nederlands te schijterig zijn om ergens wat van te zeggen.
Daarom, de ouders straffen en waarmee pak je zew het meest mee?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die schamen zich echt niet hoor, hun kinderen zijn toch lieve jongens, die doen zulke dingen niet.
Of denk je dat dit de eerste keer dat ze zich misdragen ?
Nee kinderen weghalen bij de ouders en heropvoeden ergens anders. Krijgen de ouders ook geen kinderbijslag meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Daarom de ouders straffen en waar pak je hun het meest op, juist geld inhouden van hun uitkering of op den duur geheel stop zetten.
Ook goed, ik zeg: DOEN!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee kinderen weghalen bij de ouders en heropvoeden ergens anders. Krijgen de ouders ook geen kinderbijslag meer.
Je moet de daders (of ouders) ook laten betalen voor het gezin dat de grensrechter achterlaat. Gederfde inkomsten enzo. Laat ze maar 20 jaar werken daarvoor.
En zo blijkt dat de dialoog niet werkt bij dat soort gezwellen. Keihard optreden (zoals in eigen land ) is de enige oplossing, lijfstraffen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef sonnyspek het volgende:
-
[..]
Nederlandse probeert in dialoog te gaan met een van de gastjes die is geschorst.
Golfen of basketballen maakt geen onderdeel uit van de voorbereiding op een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo is het een fout signaal om een andere sport te beoefenen? Dat is toch reinste onzin. Had je hetzelfde gezegd als ze waren gaan golfen? of basketballen? Het is gewoon een activiteit die je samen kan beoefenen. En dat staat helemala los van de drempel naar beneden halen om erop los te meppen.
Hmm wij generaliser zogenaamd als we het over marrokanen hebben...quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef Re het volgende:
[..]
dat is toch geen artikel maar een lekker subjectief blogje...
Ja, het onderwerp staat immers niet vol in het nieuwsquote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reeks kan net zo goed dicht.
Het nieuws kan jullie toch niet interesseren gezien de posts.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, het onderwerp staat immers niet vol in het nieuws
Ik niet. Ik heb niet zo'n zin om in elkaar getrapt of zelfs doodgetrapt te worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal waar. Als ik zie dat er iets gebeurt zoals deze dan grijp ik in daar is geen discussie over mogelijk.
"jullie" gaan we generaliserenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nieuws kan jullie toch niet interesseren gezien de posts.
Zekers.quote:
Je kan ook gewoon minder de wijsneus uithangen, of in de FB de wijsneus uithangen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, leer dan eens gewoon modereren of ga wat anders doen
mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reeks kan net zo goed dicht.
geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon minder de wijsneus uithangen, of in de FB de wijsneus uithangen.
In zulke situaties geld samen sta je sterk maar nee iedereen loopt gewoon door want stel er kan iets met mij gebeuren terwijl iemand anders doodgetrapt word lopen we gewoon rustig door.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb niet zo'n zin om in elkaar getrapt of zelfs doodgetrapt te worden.
Nope.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?
Ik heb niks verwijderd.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..
als ik zie wat een domme, ongenuanceerde en racistische posts er worden geplaatst, vond ik mijn post nog vrij normaal. misschien had het daar wel mee te maken dat ik dit poste..
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |