Ja, het onderwerp staat immers niet vol in het nieuwsquote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reeks kan net zo goed dicht.
Het nieuws kan jullie toch niet interesseren gezien de posts.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, het onderwerp staat immers niet vol in het nieuws
Ik niet. Ik heb niet zo'n zin om in elkaar getrapt of zelfs doodgetrapt te worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal waar. Als ik zie dat er iets gebeurt zoals deze dan grijp ik in daar is geen discussie over mogelijk.
"jullie" gaan we generaliserenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nieuws kan jullie toch niet interesseren gezien de posts.
Zekers.quote:
Je kan ook gewoon minder de wijsneus uithangen, of in de FB de wijsneus uithangen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, leer dan eens gewoon modereren of ga wat anders doen
mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reeks kan net zo goed dicht.
geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon minder de wijsneus uithangen, of in de FB de wijsneus uithangen.
In zulke situaties geld samen sta je sterk maar nee iedereen loopt gewoon door want stel er kan iets met mij gebeuren terwijl iemand anders doodgetrapt word lopen we gewoon rustig door.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb niet zo'n zin om in elkaar getrapt of zelfs doodgetrapt te worden.
Nope.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?
Ik heb niks verwijderd.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..
als ik zie wat een domme, ongenuanceerde en racistische posts er worden geplaatst, vond ik mijn post nog vrij normaal. misschien had het daar wel mee te maken dat ik dit poste..
doei
Kan het nu weer on-topic?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ik heb niks verwijderd.
Nee, jouw post was ook niet normaal!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijn verwijderde post met "thuisvlagger" was om even te benadrukken op wat een bedenkelijk nivo het hier toegaat..
als ik zie wat een domme, ongenuanceerde en racistische posts er worden geplaatst, vond ik mijn post nog vrij normaal. misschien had het daar wel mee te maken dat ik dit poste..
doei
quote:
De daders zijn ook vaak niet in hun eentje. Nu ook, 3 jongens die kickboxtraining hebben gehad.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
In zulke situaties geld samen sta je sterk maar nee iedereen loopt gewoon door want stel er kan iets met mij gebeuren terwijl iemand anders doodgetrapt word lopen we gewoon rustig door.
je begint steeds intensere wartaal uit te kramen....quote:Op woensdag 5 december 2012 18:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hmm wij generaliser zogenaamd als we het over marrokanen hebben...
Maar hoe die NATOs over nederlanders praten... je zou het zowat een racistische moord kunnen noemen
Ik doel niet op jou maar het is wel hoe de meesten reageren. Weet je al bel je de politie en blijf je een beetje in de buurt om de politie op de hoogte te houden tot zij arriveren dan doe je tenminste iets.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De daders zijn ook vaak niet in hun eentje. Nu ook, 3 jongens die kickboxtraining hebben gehad.
Om daar iets tegen te doen, heb je minstens 3 sterke mannen nodig. Ik ben geen man, heb nooit aan vechtsporten gedaan en ben zeker niet opgewassen tegen dat tuig.
Niemand roept hier dat ze dood moeten huiliequote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Kijk snap best dat men nu roept dat deze jongens dood moeten en zo, alleen dan ben je net als hun en dat vind ik erg apart om het zo maar even te benoemen.
Natuurlijk ben ik nu een huillie en jij de grote stoere man toch? Je bent net zo erg als hun alleen heb je het niet eens door dat is nog wel het ergste.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niemand roept hier dat ze dood moeten huilie
Hun en hun soortgenoten in een kelder en de sluetel kwijtraken
Alleen kan de politie weinig doen. Dan krijgt dat tuig een flutstraf, 40 uur taakstraf bijvoorbeeld, en dan moet je maar hopen dat ze geen wraak gaan nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou maar het is wel hoe de meesten reageren. Weet je al bel je de politie en blijf je een beetje in de buurt om de politie op de hoogte te houden tot zij arriveren dan doe je tenminste iets.
En die hebben toch opok aangifte opgenomen. Meer doen die sukkels niet want dan zijn ze weer racistisch.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef FAUSTINO het volgende:
je de politie en blijf je een beetje in de buurt om de politie op de hoogte te houden tot zij arriveren dan doe je tenminste iets.
De politie doet genoeg in zo'n situatie onlangs nog gezien. Het ligt bij de rechter en het OM daar hoort er iets te veranderen en dat zie je heel langzaam ook dat de straf die geëist word vaker hoger liggen dan wat jaartjes terug. Alleen dat ligt dus aan de politiek om er eens verandering in te brengen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen kan de politie weinig doen. Dan krijgt dat tuig een flutstraf, 40 uur taakstraf bijvoorbeeld, en dan moet je maar hopen dat ze geen wraak gaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |