De ouders van dat tuig zijn precies hetzelfde.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:43 schreef plesner het volgende:
Er gaat gewoon iets gruwelijks mis in de opvoeding (of het gebrek hier aan) bij de meeste Marokkanen, het kan geen toeval zijn dat er zoveel Marokkanen betrokken zijn bij geweldsdelicten. Hoeveel mensen moeten er nog door dit tuig gepikeerd worden voordat er wordt opgetreden. Geen normen en waarde.
Nee iedereen hard aanpakken. Ook NL.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef GeertJan88 het volgende:
Ja maar wat wil je doen dan? Die lui harder aanpakken dan de Nederlander zelf, lijkt me geen optie..
Klinkt leuk, maar als ik weer is lees dat een agent iets te ver gegaan is dat heel Nederland op zijn achterpoten staat. Er wordt echt met twee maten gemeten. Als je wilt dat er harder wordt opgetreden moet je ook accepteren dat dit jezelf of mensen die je dierbaar zijn raakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee iedereen hard aanpakken. Ook NL.
Prima als je in Spanje een politieagent beledigt, wordt je neergeknuppeld of even weggestopt. Hier laten agenten zich alles welbevallen. Moet je je eigen maar gedragen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar als ik weer is lees dat een agent iets te ver gegaan is dat heel Nederland op zijn achterpoten staat. Er wordt echt met twee maten gemeten. Als je wilt dat er harder wordt opgetreden moet je ook accepteren dat dit jezelf of mensen die je dierbaar zijn raakt.
Omdat ik namen en foto's van de daders heb gezien. Zie verder de berichten hierboven.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef sonnyspek het volgende:
@Boldface, hoe weet je dat die derde niet marokkaan is?
Hoezo is het een fout signaal om een andere sport te beoefenen? Dat is toch reinste onzin. Had je hetzelfde gezegd als ze waren gaan golfen? of basketballen? Het is gewoon een activiteit die je samen kan beoefenen. En dat staat helemala los van de drempel naar beneden halen om erop los te meppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Minder "effectief"
En het is ook niet bedoelt tegen kickboxen, alhoewel het mijn sport niet is, ik heb het meer op oosters
het is dat kickboxen en voetbal niks met elkaar te maken hebben.
ter voorbereiding van een amateur wedstrijd doodstrappen leren uit te delen heeft niks met voertbal te maken.
Het feit dat VANUIT DE CLUB zoiets als vechtsport georganiseerd wordt geeft een heel fout signaal af. Voetbal is namelijk geen contact sport.
Dat een aantal leden nog andere bezigheden heeft naast de voetbalclub ok
Maar dit is een signaal naar de spelers toe dat geweld ok is
Ik had van jou als je dus al zo tegen spreekkoren, jodenjacht, danwel bommen op rotterdam, bent ook die nuancering wel verwacht
Danku!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De ouders van dat tuig zijn precies hetzelfde.
Het schorem komt naar Nederland, de fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land.
En dat niet alleen. Als ik een conflict heb met iemand trommel ik geen 40 familieleden om op die persoon in te beuken. Marokkanen doen dat WEL. Natuurlijk kijk je dan wel uit. En Marokkanen genieten van die status als bad boys. Verder kan de politie geen fuck want als ze een stuk tuig doodschieten zoals in Den Haag is het ineens zo een aardige jongen en komt er een onderzoek.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef macca728 het volgende:
Al is het probleem dat de meeste mensen ze niet eens durven aan te pakken als ze zich ergens misdragen, ook de politie niet. Ze zijn ook vaak in groepen natuurlijk.
dat is toch geen artikel maar een lekker subjectief blogje...quote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef macca728 het volgende:
interessant artikel
http://www.dagelijksestan(...)en-racistische-moord
[..]
Juist, gelijke monniken gelijke kappen, iedereen harder straffen en geen gevangenissen meer a la Center Parcs, alleen een bed op de kamer.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee iedereen hard aanpakken. Ook NL.
Klopt, geef de ouders een boete of kort ze op hun uitkering, boete wegens gebrek aan opvoeding.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De ouders van dat tuig zijn precies hetzelfde.
Het schorem komt naar Nederland, de fatsoenlijke mensen blijven in hun eigen land.
Zijn ze ook, want alleen durven ze niks, maar daar moet de politie boven staan, zet desnoods het leger in.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef macca728 het volgende:
Al is het probleem dat de meeste mensen ze niet eens durven aan te pakken als ze zich ergens misdragen, ook de politie niet. Ze zijn ook vaak in groepen natuurlijk.
Precies, dat is het probleem, ze worden van alle kanten beschermd en jij krijgt de hele familie over je heen, want zij hebben natuurlijk nooit wat gedaan, allemaal lieve jongens.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Als ik een conflict heb met iemand trommel ik geen 40 familieleden om op die persoon in te beuken. Marokkanen doen dat WEL. Natuurlijk kijk je dan wel uit. En Marokkanen genieten van die status als bad boys. Verder kan de politie geen fuck want als ze een stuk tuig doodschieten zoals in Den Haag is het ineens zo een aardige jongen en komt er een onderzoek.
Ik heb vooraanstaande voetbaldeskundigen de afgelopen dagen op TV horen uitleggen dat voetbal juist wel een contactsport is.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef desiredbard het volgende:
Het is dat kickboxen en voetbal niks met elkaar te maken hebben.
ter voorbereiding van een amateur wedstrijd doodstrappen leren uit te delen heeft niks met voertbal te maken.
Het feit dat VANUIT DE CLUB zoiets als vechtsport georganiseerd wordt geeft een heel fout signaal af. Voetbal is namelijk geen contact sport.
En als je er iets over zegt ben je gelijk een racistquote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies, dat is het probleem, ze worden van alle kanten beschermd en jij krijgt de hele familie over je heen, want zij hebben natuurlijk nooit wat gedaan, allemaal lieve jongens.
Ook zo leuk dat de dader/beschuldigde de naam van het slachtoffer/aangever op kan vragen tegenwoordig, goed geregeld.
Ja kijk maar hoe P&W er mee omgingen/gaan. Jongens, afkomst niet genoemd. Zelfde voor andere media.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En als je er iets over zegt ben je gelijk een racist
Marrokanen = rotte appelsquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
... Ja, dat klopt. Maar hij slaat, zoals altijd, weer door in simplisme. Ja, er is wel een probleem met Marokkanen in dit land. En dat probleem is ook behoorlijk groot.
Maar bij dit specifieke incident komt meer kijken. Zo is tenminste één van de daders niet-Marokkaan. Verder is het wangedrag van groepen jongeren niet iets dat zich exclusief tot Marokkanen beperkt, al zijn ze wel oververtegenwoordigd. Verder is gebrek aan respect voor gezag iets dat zich op talloze sportvelden afspeelt. Dat blijkt ook wel uit het feit dat al meer dan 100 teams zijn geschorst. Je maakt mij niet wijs dat al die schorsingen aan Marokkanen zijn te wijten.
Die ouders staan nu vast te springen van geluk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op de wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst in gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?
En de vrouwen staan: JALALALALALALALALA!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die ouders staan nu vast te springen van geluk.
Hoezo opvoedenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het zal gvd je zoon zijn die dit gedaan heeft, hoe trots ben je dan op je eigen bloed? Je zou je kapot moeten schamen dat je zo iemand op de wereld hebt gezet, iemand die totaal onopgevoed de toekomst in gaat, geen respect kent, geen normen en waarden heeft, wat heb je al die jaren dan in godsnaam gedaan om je eigen kind op te voeden?
Als je zegt dat je een kind eens billenkoek geeft nou dan reageren de meeste ouders verbolgen en dat je het kind een trauma aandoetquote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo opvoedenDat mag al jaaaaaaaaren niet meer want dan bezorg je je kind een trauma
Ik sta er van te kijken dat we eeuw in eeuw uit getraumatiseerde mensen hebben gemaakt door ze in hun jeugd bij wangedrag een klappen te geven... en ben zó blij dat daar nu een eind aan is gekomen. Alle kindjes groeien op zonder trauma'squote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een kind eens billenkoek geeft nou dan reageren de meeste ouders verbolgen en dat je het kind een trauma aandoet
En we moeten de kinderen ook tot op het bot verwennen met spullen en altijd zeggen dat hun de beste zijn van iedereen. En wanneer je kind iets heel verkeerds doet en de leraar opbelt om dat aan te geven. Blijven ontkennen en als de leraar echt lastig word bedreigenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat we eeuw in eeuw uit getraumatiseerde mensen hebben gemaakt door ze in hun jeugd bij wangedrag een klappen te geven... en ben zó blij dat daar nu een eind aan is gekomen. Alle kindjes groeien op zonder trauma's![]()
Alleen zo jammer dat ze nu anderen een trauma of erger bezorgen met hun onopgevoede gedrag.....
Ze moeten mensen die zeggen dat je kinderen geen opvoedkundige klap mag geven opsluiten op water en brood. Dat zijn de echte schuldigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En we moeten de kinderen ook tot op het bot verwennen met spullen en altijd zeggen dat hun de beste zijn van iedereen. En wanneer je kind iets heel verkeerds doet en de leraar opbelt om dat aan te geven. Blijven ontkennen en als de leraar echt lastig word bedreigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |