Nou aanpakken dus. Ga maar lekker tot de late middag het schoolplein vegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
In gesprek? Is inmiddels niet gebleken dat in gesprek gaan niet werkt?
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou aanpakken dus. Ga maar lekker tot de late middag het schoolplein vegen.
Op welke manier is er 'in gesprek gegaan' dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Mgolovic het volgende:
In gesprek? Is inmiddels niet gebleken dat in gesprek gaan niet werkt?
lijkt me waarschijnlijker jaquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik betwijfel dan ook of dit het enige is geweest. Het artikel rept over onrust op school en ze noemen een voorbeeld. Zal me niets verbazen als er dus al meer geroepen is en dat er op school tamtam over is geweest. Dan gaat het dus een school wel aan.
Als het louter is omdat ze het er niet mee eens zijn en een voorbeeld willen stellen kan ik mijn twijfels erbij zetten en je gelijk geven maar het zal me ook niets verbazen als er op die school meer aan het handje was/is.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou aanpakken dus. Ga maar lekker tot de late middag het schoolplein vegen.
nee ik maak me vooral zorgen over wat er aan de hand is op de voetbalvelden de laatste tijdquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er is een grensrechter vermoord. Twee van de drie daders zitten daar op school.
En jij maakt je enkel zorgen over de schorsing van jochies die debiele tweets plaatsen omdat het hun maatje was?
Ik heb het nu niet specifiek over deze probleem Marokkanen jongeren, maar over de probleem Marokkanen jongeren in het algemeen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Op welke manier is er 'in gesprek gegaan' dan?
Ik leg je geen woorden in de mond.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik maak me vooral zorgen over wat er aan de hand is op de voetbalvelden de laatste tijd
je moet me geen woorden in de mond leggen
Na weken van vegen zullen ze op een punt gaan luisteren.quote:
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Mgolovic het volgende:
Ik heb het nu niet specifiek over deze probleem Marokkanen jongeren, maar over de probleem Marokkanen jongeren in het algemeen.
nou de suggestie dat ik me daar enkel over zou opwinden zie ik toch echt als woorden in de mond leggen en dat is een heel vervelende manier van discussieren probeer het gewoon met argumentenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond.
Ik zie dat je je opwind over de schorsing van die maatjes.
En dat vind ik niet goed te begrijpen.
Je weet, of gelooft, niet dat er in de afgelopen 10 jaar meerdere pogingen door Wethouders/sociale werkers e.d. zijn geweest om in gesprek te gaan met probleemjongeren?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar je zegt ook dat 'in gesprek gaan', 'kennelijk niet geholpen heeft'. Daarom vraag ik, hóe er dan 'in gesprek' gegaan is.
Zo'n moeilijke vraag is het niet hoor...
Dat doe ik al de hele tijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou de suggestie dat ik me daar enkel over zou opwinden zie ik toch echt als woorden in de mond leggen en dat is een heel vervelende manier van discussieren probeer het gewoon met argumenten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glen_Mills_Schoolquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:
in gesprek gaan, karatelessen, vakantie etc. alles is al geprobeerd
behalve de ME of voor mijn part de Marechaussee in de probleemwijken loslaten
Precies. Laat dat maar eens gebeuren. Alles beter dan dat pappen en nathouden wat nu gebeurt.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:
in gesprek gaan, karatelessen, vakantie etc. alles is al geprobeerd
behalve de ME of voor mijn part de Marechaussee in de probleemwijken loslaten
en de grondwet, vergeet de grondwet nietquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd.
Het is niet meer dan logisch dat deze school deze tweets niet tolereert, want ze hebben al genoeg te stellen met het feit dat er twee van de drie daders daar op school zitten.
Het enige waar jij dan mee aan kan komen is: stel je voor dat ze hier op Fok dit en dat.
Schrijf een mail naar de school dan.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en de grondwet, vergeet de grondwet niet
simpelwegstellen dat het logisch is is iig geen argument en de aandacht af proberen te leiden door op de man te spelen is een tikje flauw
zo wanhopig zitten we nu ook weer niet om users te springen hier op fok! als ze met me in discussie willen dan registreren ze zich uit zichzelf wel lijkt mequote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Schrijf een mail naar de school dan.
nou nee ik heb het vooral over het recht op scholing, ik vind het kwalijk dat dit mensen ontzegd word omwille van hun mening, fok! heb ik slechts 1x genoemd als voorbeeld, je moet me ophouden met dat 'enkel' want je zit iedere keer foutquote:Ik probeer geen aandacht af te leiden. Maar het valt me wel op dat jij het enkel over Fok kan hebben, als
er iets aan veel te ver gaande comments gedaan wordt.
Fair enough Chadiquote:Op woensdag 5 december 2012 14:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet echt want ik weiger in tegenstelling tot jou deel te nemen aan deze wanorde
Het is geen voorbereiding het is gewoon de jongens bezig houden op dat niveau en op die leeftijd. Daar is niks mis mee . Ze zeggen daar echt niet dat je dat soort dingen moet gebruiken om je tegenstander buiten westen te rammen. Denk je dat ze zonder die lessen deze man niet hadden aangevallen?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Fair enough Chadi
maar dan niet met het vingertje wijzen naar feyenoord dat zie die domme lul van een Lex in dienst nemen.
Ajax is dus niet beter en ik ben het volledig met je eens dat je niet meer gezellig naar een wedstrijd kunt.
MAAR
ik kan nog steeds niet begrijpen dat jij begrip hebt asl kickbox training ALS ONDERDEEL van een voetbalwedstrijd voorbereiding
Dit is toch om te huilen. Kom op man, straks wordt zonder licht fietsen nog zwaarder bestraft dan moord.quote:Voor 12- tot 15-jarigen is de maximale gevangenisstraf momenteel 1 jaar. Voor 16- en 17-jarigen is dat 2 jaar.
Hopelijk jeugd-tbs erbij...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dit is toch om te huilen. Kom op man, straks wordt zonder licht fietsen nog zwaarder bestraft dan moord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |