abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2012 @ 14:20:40 #51
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955805
Het is ook nooit goed hier 8)7
Een hoop geblaat over die tweets, en als er iets aan gedaan wordt en het consequenties heeft, is het weer niet goed :?
Leef en Laten Leven
pi_119955818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als de ouders deze kinderen wat beter hadden opgevoed hadden deze kinderen niet van dit soort schandalige haatberichten op twitter gegooid.
Helaas hebben ouders dat niet altijd in de hand, niet bij machte zijn de ontwikkelingen binnen social media te volgen en hiervan op de hoogte zijn.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119955845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef desiredbard het volgende:

[..]

een hele grote pot thee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen! Aanpakken kan op genoeg manieren alleen niemand die het doet of durft. En nu doe je exact hetzelfde als dat tuig trouwens.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119955872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:21 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Lezen! Aanpakken kan op genoeg manieren alleen niemand die het doet of durft.
In gesprek gaan, doewn we al jaren maar het spreekt niet eens fatsoenlijk ABN

En hoe had jij hard aanpakken in gedachten.... schorsen?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119955880
Misschien een idee om de ouders te gaan korten op hun uitkering of boetes te geven bij het falen van de opvoeding.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:22:34 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_119955881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
Een hoop geblaat over die tweets, en als er iets aan gedaan wordt en het consequenties heeft, is het weer niet goed :?
Idd, prima signaal aan de rest van de school en daarbuiten dat het niet stoer of zelfs maar acceptabel is om luidkeels de kant van een doodschopper te kiezen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:23:09 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
mij heb je niet over die tweets horen blaten volgens mij hoor

behalve dat ik ze niet meer in dit topic wil
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:23:20 #58
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119955915
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, prima signaal aan de rest van de school en daarbuiten dat het niet stoer of zelfs maar acceptabel is om luidkeels de kant van een doodschopper te kiezen.
Lijjkt mij ook.
Leef en Laten Leven
pi_119955932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

In gesprek gaan, doewn we al jaren maar het spreekt niet eens fatsoenlijk ABN

En hoe had jij hard aanpakken in gedachten.... schorsen?
In zulke culturen is zo nu en dan een tik normaal om ze recht te houden dat is dus een optie. Of gewoon lekker 10KM laten rennen tegen pruttelen doen we er nog eens 10KM bij.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:23:52 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119955943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Juist en als er dan eens vanuit de overheid een speciaal team komt met kennis van zaken en ook met harde hand mag ingrijpen kun je het oplossen. Zelfde met een jongen wat ik ken af en toe een tik om hem recht te houden kan geen kwaad anders loopt het ventje zo over je heen.
Helaas mag de politie blijkbaar niks doen ... en dus kan dat tuig de steden blijven terroriseren.
En als mensen hun kinderen nou fatsoenlijk opvoeden, is er sowieso al veel minder tuig. Met een goede opvoeding kom je al een heel eind.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 5 december 2012 @ 14:24:20 #61
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_119955963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Misschien een idee om de ouders te gaan korten op hun uitkering of boetes te geven bij het falen van de opvoeding.
Ja want dat gaat werken inderdaad. Van een kale kip kun je niet plukken en je moet gewoon accepteren dat een deel van de maatschappij faalt, PUNT. Dit deel zal altijd geld kosten, alleen moet je kijken hoe je dit zo efficiënt mogelijk aanpakt.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:26:26 #62
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119956047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

mij heb je niet over die tweets horen blaten volgens mij hoor

behalve dat ik ze niet meer in dit topic wil
Dat weet ik niet.
Die tweets waren in ieder geval niet okee.
En soms hier op Fok is het ook niet okee.
Ik vind het goed te zien dat niet alles kan, overal zit een grens aan.
Leef en Laten Leven
pi_119956098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Helaas mag de politie blijkbaar niks doen ... en dus kan dat tuig de steden blijven terroriseren.
En als mensen hun kinderen nou fatsoenlijk opvoeden, is er sowieso al veel minder tuig. Met een goede opvoeding kom je al een heel eind.
Dit is geen taak van de politie. Jeugdzorg heeft hierin een grote rol en de scholen ook echter is het bij beide instellingen meestal een zooitje met lui die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.
pi_119956139
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat ben jij hypocriet zeg!

Niet echt want ik weiger in tegenstelling tot jou deel te nemen aan deze wanorde
pi_119956184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:27 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dit is geen taak van de politie. Jeugdzorg heeft hierin een grote rol en de scholen ook echter is het bij beide instellingen meestal een zooitje met lui die niet weten hoe ze het moeten aanpakken.
Of geen greintje respect ontvangen van dat tuig en ze niets aantrekken van wat jeugdzorg en/of docenten zeggen...
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:32:09 #66
8781 crew  Frutsel
pi_119956221
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens.
Als zo'n tweet nu rechtstreeks over de school gaat, dat ze bijvoorbeeld oproepen tot rellen in het tekenlokaal, dan is het nog wel te rechtvaardigen dat een rector maatregelen neemt.

Maar een jongen van school sturen vanwege de tekst "Free Yasin" slaat nergens op.
Ga met 'm praten of zo, eventueel klassikaal.
Ik ben ook wel benieuwd wie de pers heeft ingelicht over de schorsing. De school zelf? In dat geval vind ik het al helemáál stinken.

Lavenderr, een school neemt dan juist niét haar verantwoordelijkheid maar schopt een leerling de straat op. Kan-ie daar nog wat streetwiser worden, jottum.
Het gebeurd volgens mij wel vaker... onlangs dacht ik in Groningen een leerling die opriep om een supermarkt te overvallen.

En je weet tegenwoordig dat alles op de sociale media wordt uitgekauwd. Bij het solliciteren bekijken ze ook uitgebreid of je een Hyves of Facebook profiel hebt (onofficieel dan). Bij dreigtweets komt de politie ook in actie... etc etc.. je bent verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en daarbij denk ik dat medescholieren de uitspraken op school gaan bespreken + eventueel uitvechten? Zit je als school ook niet op te wachten.

Overigens zou ik als school helemaal niet zitten te wachten op iemand die dit gaat goedpraten. Opbokken dr mee.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:32:18 #67
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119956224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:24 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Ja want dat gaat werken inderdaad. Van een kale kip kun je niet plukken en je moet gewoon accepteren dat een deel van de maatschappij faalt, PUNT. Dit deel zal altijd geld kosten, alleen moet je kijken hoe je dit zo efficiënt mogelijk aanpakt.
Naar somalië sturen is het efficiëntst.
pi_119956225
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Of geen greintje respect ontvangen van dat tuig en ze niets aantrekken van wat jeugdzorg en/of docenten zeggen...
Ook niet gek hoe men daar tegenwoordig mee omgaat. Foei dat mag je niet meer doen en ga nu er maar eens een tekening overmaken.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:37:03 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119956382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het gebeurd volgens mij wel vaker... onlangs dacht ik in Groningen een leerling die opriep om een supermarkt te overvallen.

En je weet tegenwoordig dat alles op de sociale media wordt uitgekauwd. Bij het solliciteren bekijken ze ook uitgebreid of je een Hyves of Facebook profiel hebt (onofficieel dan). Bij dreigtweets komt de politie ook in actie... etc etc.. je bent verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en daarbij denk ik dat medescholieren de uitspraken op school gaan bespreken + eventueel uitvechten? Zit je als school ook niet op te wachten.

Overigens zou ik als school helemaal niet zitten te wachten op iemand die dit gaat goedpraten. Opbokken dr mee.
nee een school niet, jij niet, ik niet maar scholing blijft een grondrecht en ik zou het heel gek vinden als je dit van iemand af kunt pakken omdat hij iets roept waar jij het niet mee eens bent

oproepen om een supermarkt te beroven is aanzetten tot crimineel gedrag en dat is gewoon strafbaar, dan snap ik het nog wel maar dit vind ik echt niet ernstig genoeg voor zo'n maatregel

als ze nu oproepen om die knakworst te bevrijden ofzo ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119956391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ook niet gek hoe men daar tegenwoordig mee omgaat. Foei dat mag je niet meer doen en ga nu er maar eens een tekening overmaken.
en een kopje thee erbij zeker ;)

het niet tonen van respect richting een leerkracht heeft ook et opvoeding te maken.
pi_119956528
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef roos85 het volgende:

[..]

en een kopje thee erbij zeker ;)

het niet tonen van respect richting een leerkracht heeft ook et opvoeding te maken.
Maar natuurlijk heeft dat ermee te maken. Maar de scholen en Jeugdzorg hebben ook een taak welke zij dus niet naar behoren uitvoeren.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:41:25 #72
8781 crew  Frutsel
pi_119956532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee een school niet, jij niet, ik niet maar scholing blijft een grondrecht en ik zou het heel gek vinden als je dit van iemand af kunt pakken omdat hij iets roept waar jij het niet mee eens bent
Ik betwijfel dan ook of dit het enige is geweest. Het artikel rept over onrust op school en ze noemen een voorbeeld. Zal me niets verbazen als er dus al meer geroepen is en dat er op school tamtam over is geweest. Dan gaat het dus een school wel aan.

Als het louter is omdat ze het er niet mee eens zijn en een voorbeeld willen stellen kan ik mijn twijfels erbij zetten en je gelijk geven maar het zal me ook niets verbazen als er op die school meer aan het handje was/is.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:41:43 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119956544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

oproepen om een supermarkt te beroven is aanzetten tot crimineel gedrag en dat is gewoon strafbaar, dan snap ik het nog wel maar dit vind ik echt niet ernstig genoeg voor zo'n maatregel

als ze nu oproepen om die knakworst te bevrijden ofzo ...
Er is een grensrechter vermoord. Twee van de drie daders zitten daar op school.
En jij maakt je enkel zorgen over de schorsing van jochies die debiele tweets plaatsen omdat het hun maatje was?
Leef en Laten Leven
  woensdag 5 december 2012 @ 14:41:47 #74
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_119956546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eh, en hoe ga je bepalen of een opvoeding gefaald heeft?
Is dat bij één keer een blikje op straat gooien al zo, of moeten het minstens 5 blikjes geweest zijn in een tijd van 3 weken, waarbij alle gevallen gedocumenteerd moeten zijn door een BOA? En geldt dat óók als het blikje per ongeluk uit de hand is gevallen maar de dader niet meer terug kan omdat er op een zeer drukke weg gefietst wordt?

Ik bedoel maar, leuk populistisch geblaat maar nog geen brandhout.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_119956561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Is wel makkelijk schorsen heb je er geen last meer van. Ga dan toch eens in gesprek met zulke figuren en houd ze daarna eens goed in gaten. En als het nodig is pak ze dan ook aan. Maar dat zal de school wel weer niet durven.
In gesprek? Is inmiddels niet gebleken dat in gesprek gaan niet werkt?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')