En dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:
in gesprek gaan, karatelessen, vakantie etc. alles is al geprobeerd
behalve de ME of voor mijn part de Marechaussee in de probleemwijken loslaten
1 jaar jeugd cel zal ze denk ik weinig doen, behalve dat ze er dan nog gestoorder uit komen. En ik denk eerlijk gezegd dat ze er met een waarschuwing vanaf komen. In Nederland moet je toch aantonen wie de dodelijke klap heeft verkocht. Nou ga er maar tegenaan staan.quote:
Nee, die komen er niet met een waarschuwing vanafquote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
1 jaar jeugd cel zal ze denk ik weinig doen, behalve dat ze er dan nog gestoorder uit komen. En ik denk eerlijk gezegd dat ze er met een waarschuwing vanaf komen. In Nederland moet je toch aantonen wie de dodelijke klap heeft verkocht. Nou ga er maar tegenaan staan.
dan laat je ze patrouilles lopen en op de tram meerijden en als iemand grappig doet dan geef je ze een klap met de knuppel net zolang tot niemand meer grappig doetquote:
Het is zware mishandeling met de dood tot gevolg daar mag wel iets meer tegenover staan dan ene jaartje cel of een waarschuwing.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
1 jaar jeugd cel zal ze denk ik weinig doen, behalve dat ze er dan nog gestoorder uit komen. En ik denk eerlijk gezegd dat ze er met een waarschuwing vanaf komen. In Nederland moet je toch aantonen wie de dodelijke klap heeft verkocht. Nou ga er maar tegenaan staan.
Geef het een weekje en dan zijn ze ineens heel braaf.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan laat je ze patrouilles lopen en op de tram meerijden en als iemand grappig doet dan geef je ze een klap met de knuppel net zolang tot niemand meer grappig doet
we hebben het hier echt niet over geharde criminelen ofzo, gewoon jongeren die niets beters te doen hebben dan op straat rondhangen en mensen lastig vallen ... die gaan echt niet iedere dag de straat op om met de ME te ravotten
laat ze lekker thuis bij papa en mama rond de playstation gaan hangen, kunnen ze gelijk hun huiswerk maken
Dat is wat wij willen maar of ze dat krijgen. Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is zware mishandeling met de dood tot gevolg daar mag wel iets meer tegenover staan dan ene jaartje cel of een waarschuwing.
Oh dus iemand die "grappig" doet verdient een klap met een knuppel.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef sp3c het volgende:
dan laat je ze patrouilles lopen en op de tram meerijden en als iemand grappig doet dan geef je ze een klap met de knuppel net zolang tot niemand meer grappig doet
Weet je wat ik wil? Dat die jongens er naar terug kijken over een aantal jaar en zich bedenken hoe fout ze zijn geweest en uiteindelijk hun best gaan doen om te zorgen dat ze op ze het rechte pad blijven.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is wat wij willen maar of ze dat krijgen. Ik heb er een hard hoofd in.
nou je moet het niet letterlijk nemen hequote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Saysem het volgende:
[..]
Oh dus iemand die "grappig" doet verdient een klap met een knuppel.
Je wilt dus lijfstraffen uitvoeren zonder proces, zonder ook maar een criterium...
Dus wat zou de straf voor dood door schuld moeten zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef ssebass het volgende:
Straf zou op zijn minst gelijk moeten staan aan de daad. Wat zou jij kiezen of doodgetrapt worden of 1 jaartje op een karige hotelkamer.
seizoen Will & Grace laten kijken?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:29 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dus wat zou de straf voor dood door schuld moeten zijn?
Wat zij een ander aan hebben gedaan moeten zij zelf ook ondergaan. Klinkt bijzonder logische en eerlijk toch? Aangezien dat in dit geval niet kan, lijkt de beste optie levenslang. Waarom zouden ze recht hebben op minder straf?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:29 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dus wat zou de straf voor dood door schuld moeten zijn?
Laat dat nou maar aan de rechter over.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat zij een ander aan hebben gedaan moeten zij zelf ook ondergaan. Klinkt bijzonder logische en eerlijk toch? Aangezien dat in dit geval niet kan, lijkt de beste optie levenslang. Waarom zouden ze recht hebben op minder straf?
Doe dat gelijk goed. Geen halve maatregelen. Vastbinden in een stoel met houtjes tussen hun oogleden. Snoeharde gay pr0n en heavy metal.. all day long.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Dharma and Greg. Heel de serie. Dat zal ze leren.
Rechter kan geen zwaardere straf opleggen dan de maximumstraf. Snap niet hoe ze ooit aan deze bijzonder lage maximum straffen zijn gekomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Laat dat nou maar aan de rechter over.
Of wat ze bij "A clockwork orange" deden.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe dat gelijk goed. Geen halve maatregelen. Vastbinden in een stoel met houtjes tussen hun oogleden. Snoeharde gay pr0n en heavy metal.. all day long.
Daar kan je nog aan wennen. Een Dharma and Greg-marathon is doodsoorzaak nummer 1 in de VS.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe dat gelijk goed. Geen halve maatregelen. Vastbinden in een stoel met houtjes tussen hun oogleden. Snoeharde gay pr0n en heavy metal.. all day long.
Waarom kan dat in dit geval niet? Doodstraf toch gewoon?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef ssebass het volgende:
Wat zij een ander aan hebben gedaan moeten zij zelf ook ondergaan. Klinkt bijzonder logische en eerlijk toch? Aangezien dat in dit geval niet kan, lijkt de beste optie levenslang. Waarom zouden ze recht hebben op minder straf?
en dan heb je gelijk dood door schuld te pakkenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar kan je nog aan wennen. Een Dharma and Greg-marathon is doodsoorzaak nummer 1 in de VS.
Dat zou wel het eerlijkst zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef Saysem het volgende:
[..]
Waarom kan dat in dit geval niet? Doodstraf toch gewoon?
Of is je redenering stiekem toch niet zo logisch en niet zo eerlijk?
Levenslang voor dood door schuld is overigens nog steeds compleet achterlijk, maar goed.
dat hebben we al, noemen we gevangenissenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Strafkampen voor de draaideur marokkaantjes.
Shame on me, die film staat nog op mijn must see lijstje. Heb het ooit eens geprobeerd maar toen viel ik in slaap. Had daarvoor al een film gekeken. Ben daarna nog eens op de helft binnengekomen, maar had hem toen ook af gezet. Films moet je vanaf begin in 1x kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Of wat ze bij "A clockwork orange" deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |