abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119967969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

1. Alle wedstrijden in het amateurvoetbal voor komend weekend worden afgelast, inclusief de BeNe League voor vrouwen

http://knvb.nl/nieuws/26148/geen-amateurvoetbal-dit-weekend
Mis de logica weer maar zoals altijd zal het wel weer om centen draaien.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 5 december 2012 @ 19:46:30 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119968213
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik ken een paar mensen die op huygens zaten
Vroeger toen die oude aula er was , toen was het beter. Nu is het een en al een kut school :')
graag op anoniem
pi_119968477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef timmmmm het volgende:
En wat is er de logica van dat het betaalde mannenvoetbal wél doorgaat, en het betaalde vrouwenvoetbal niet? Omdat de KNVB daar minder aan verdient?
Problemen met de kalender? Uitzendrechten? UEFA? Schadeclaims? Etc.

Daarbij, het professionele vrouwenvoetbal staat op het hetzelfde niveau als amateurvoetbal.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:56:04 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119968700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef nikk het volgende:

[..]

Problemen met de kalender? Uitzendrechten? UEFA? Schadeclaims? Etc.

Daarbij, het professionele vrouwenvoetbal staat op het hetzelfde niveau als amateurvoetbal.
Als de KNVB zegt dat we niet spelen, spelen we niet. Ook de eredivisie. bijvoorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.

Overigens is professioneel voetbal professioneel voetbal. Niveau doet er niet zoveel toe.
Laffe huichelaar
pi_119968794
Vrouwenvoetbal heeft niet eens betaalde toeschouwers joh.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119968900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vrouwenvoetbal heeft niet eens betaalde toeschouwers joh.
in tegenstelling tot beachvolleybal
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119969022
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Jian het volgende:

[..]

geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?
Regels voor Mods zijn hetzelfde als vor marocs geheel anders.
Maar ik zie het eerder als een trol
Hoe meer posts hoe meer advertising geld FOK verdiend over her lijk van de lijnrechter
  woensdag 5 december 2012 @ 20:08:33 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119969271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mis de logica weer maar zoals altijd zal het wel weer om centen draaien.
Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld worden :') Die 2 hele dagen, daar schud je mensen mee wakker!!!!!!
Laffe huichelaar
pi_119970073
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als de KNVB zegt dat we niet spelen, spelen we niet. Ook de eredivisie. bijvoorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.

Overigens is professioneel voetbal professioneel voetbal. Niveau doet er niet zoveel toe.
Ok. Maar alle andere argumenten? Sneeuw of ander noodweer is een vorm van overmacht, wanneer je wedstrijden annuleert zullen er schadeclaims volgen.
pi_119970304
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef nikk het volgende:
voorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.

Die verhalen we dan op de huftertjes.
Als die niet iemand doodgeschopt hadden ...hadden die wedstrijden gewoon door kunnen gaan
pi_119970872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld worden :') Die 2 hele dagen, daar schud je mensen mee wakker!!!!!!
Moeten ze doen als een topclub speelt geloof maar dat er rellen uit breken :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 5 december 2012 @ 21:48:52 #262
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119974529
Oei, verkeerd topic
Leef en Laten Leven
pi_119975294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reeks kan net zo goed dicht.
Omdat er een paar mensen de waarheid durven te spreken en daarmee een discussie starten? Die vervolgens wordt weggehoond als 'onwaar'?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef desiredbard het volgende:
Maar laat ik eenieder even aanraden op twitter te zoeken.

Fijn te zien hoe dat volk tekeer gaat.

Als Nederlander doe je er niet toe voor dat volk

maar als een Hollander een geitenneuckert voor zijn bek getrapt had was het wel racisme geweest.

Dat blogje... slaat de plank niet ver mis

Echt bi-zar. De voorbeelden van die bevolkingsgroep zouden eens op moeten staan om dit gedrag af te keuren. 'kk hollanders' kunnen hier echt weinig aanrichten qua fatsoensnormen, ze nemen het echt niet aan. Zoals ik de meeste ken, komen ze ook tevoorschijn op het internet. De meesten in die bevolkingsgroep zijn echt om te kotsen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_119975551
quote:
18s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Omdat er een paar mensen de waarheid durven te spreken en daarmee een discussie starten? Die vervolgens wordt weggehoond als 'onwaar'?

[..]
De meesten in die bevolkingsgroep zijn echt om te kotsen.
Jij kent ze allemaal?

:')
pi_119975628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal?

:')
Probeer eens een loopje te doen in Amsterdam west. ..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_119975705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Probeer eens een loopje te doen in Amsterdam west. ..
Wonen ze daar allemaal?
  woensdag 5 december 2012 @ 22:12:16 #267
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_119975780

[ Bericht 100% gewijzigd door betyar op 05-12-2012 22:13:15 ]
pi_119975947
Het is bijna niet voor te stellen dat je op iemand blijft intrappen terwijl hij al op de grond ligt, en dat dan ook nog eens met voetbalschoenen. Zoiets doe je alleen als je iemand intens haat of als je een volslagen psychopaat bent, en in dit specifieke geval zal het wel een mix van beiden zijn. Het is niet echt een geheim dat veel van die jonge Marokkanen gewoon een hekel hebben aan alles wat Hollands is, dus dat zal wel wat makkelijker trappen denk ik, het moet een fijn gevoel zijn om totaal geen gewetensbezwaren te hebben. Als je die twitterberichten van de maatjes van de daders leest, worden alle vooroordelen alleen maar bevestigt, het zijn en blijven gewoon een stel schofterige honden die volledig voor galg en rad opgroeien, en waar je in de toekomst helemaal niks anders dan ellende van kan verwachten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_119976126
Maar mensen, is dit nou typisch iets 'marokkaans'?
pi_119976165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waar staat dit? Dat is wel heel lame namelijk :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 5 december 2012 @ 22:19:45 #271
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976208
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Waar staat dit? Dat is wel heel lame namelijk :')
http://www.beneleague.com(...)ue-orange-verplaatst
Laffe huichelaar
  woensdag 5 december 2012 @ 22:20:19 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976240
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
Maar mensen, is dit nou typisch iets 'marokkaans'?
Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtje
Laffe huichelaar
pi_119976293
Hooligans hebben onderling een code elkaar niet dood te maken of vuurwapen te gebruiken.
pi_119976322
quote:
Ah ok. Dacht alle afgelastingen.

Lees net op een site van een amateurploeg dat KNVB West pas in februari gaat inhalen.

quote:
De KNVB district West 1 heeft de nieuwe speeldata bekend gemaakt van het programma dat voor komend weekend werd afgelast. Voor de eerste elftallen zijn de wedstrijden vastgesteld voor 23/24 februari 2013. Ook de overige onderdelen van KNVB categorie A halen dan hun wedstrijden in. Voor de KNVB categorie B worden de wedstrijden ingehaald op verschillende dagen in februari en ook januari.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_119976343
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtje
Zo wordt er hier wel gereageerd anders door bepaalde users.

Ook door moderators trouwens.
pi_119976363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef tammepiet het volgende:
Hooligans hebben onderling een code elkaar niet dood te maken of vuurwapen te gebruiken.
En geen anderen bij de vechtpartijen te betrekken. Vaders met kinderen etc. Weet niet in hoeverre ze zich hier aan houden, maar de "echte" nemen dat volgens mij toch best serieus.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 5 december 2012 @ 22:23:55 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976434
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zo wordt er hier wel gereageerd anders door bepaalde users.

Ook door moderators trouwens.
Het zijn soms net mensen :D

Mensen zijn hiervan overstuur, omdat het akelig dicht bij huis komt allemaal. Dn is het altijd fijn om iemand de schuld te kunnen geven. Sommige users worden daardoor de boze blanke man die naar het uitschot schoppen wil.

Nieuws=emotie
Laffe huichelaar
  woensdag 5 december 2012 @ 22:25:02 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976499
quote:
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van dat jochie was om iemand dood te schoppen.

Wat natuurlijk niets goedpraat, het is en blijft een gestoorde crimineel
Laffe huichelaar
pi_119976681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het de bedoeling van dat jochie was om iemand dood te schoppen.

Wat natuurlijk niets goedpraat, het is en blijft een gestoorde crimineel
Wat is je bedoeling dan als je met schoenen (met noppen) op een gezicht inschopt? En dat terwijl ie al op de grond ligt. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat dat mogelijk de dood tot gevolg heeft.

Een corrigerende tik, of slechts even iemand verminken zodat ie zijn lesje heeft geleerd? Schoppen op het gezicht heeft doorgaans als doel iemand toch behoorlijk toe te takelen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_119976712
quote:
Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?
pi_119976778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het zijn soms net mensen :D

Mensen zijn hiervan overstuur, omdat het akelig dicht bij huis komt allemaal. Dn is het altijd fijn om iemand de schuld te kunnen geven. Sommige users worden daardoor de boze blanke man die naar het uitschot schoppen wil.

Nieuws=emotie
Ik vind het maar dom. Hetzelfde niveau van de bondkraagjes die schreeuwen kkhollanders. Alleen is het punt dat de bondkraagjes zich nog moeten ontwikkelen en hopelijk veranderen. Mensen die hier zo doen zijn ook nog eens oud soms (20/30 of zelfs ouder).
  woensdag 5 december 2012 @ 22:29:28 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976801
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Wat is je bedoeling dan als je met schoenen (met noppen) op een gezicht inschopt? En dat terwijl ie al op de grond ligt. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat dat mogelijk de dood tot gevolg heeft.

Een corrigerende tik, of slechts even iemand verminken zodat ie zijn lesje heeft geleerd?
Ik denk denk dat betreffende crimineel te dom is om de gevolgen van zijn daden te kunnen overzien. agressie-->botvieren, verder komt die gedachtegang niet.
Laffe huichelaar
pi_119976859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?
Tuurlijk niet maar dat was een uitzondering waarbij afspraken geschonden zijn.
  woensdag 5 december 2012 @ 22:31:47 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119976963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.
Laffe huichelaar
pi_119977242
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Een uitzondering? Joh ik heb hier nog ouwe krantenberichten liggen waarin staat dat een groep Ajax hooligans een PSV supporter in een rolstoel in elkaar rossen, omdat ie een PSV sjaaltje omhad. Denk je nou echt dat dat soort types ook maar enige vorm van eer hebben? Talloze krantenberichten over steekpartijen in en rond stadions, of wat dacht je van een spijkerbom in een aanpalend vak vol met mensen gooien met alle gevolgen vandien? Geloof me nou, er is geen code onder hooligans, is er ook nooit geweest ook. In ieder geval niet in Nederland
pi_119977259
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Nederlandse hooligans hebben zogenaamd een code en in het buitenland niet?
pi_119977332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.
Ik denk dat ik beter dan jij weet waar ik het over heb bijdehandje, ik heb er jarenlang tussengelopen.
pi_119977437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een uitzondering? Joh ik heb hier nog ouwe krantenberichten liggen waarin staat dat een groep Ajax hooligans een PSV supporter in een rolstoel in elkaar rossen, omdat ie een PSV sjaaltje omhad. Denk je nou echt dat dat soort types ook maar enige vorm van eer hebben? Talloze krantenberichten over steekpartijen in en rond stadions, of wat dacht je van een spijkerbom in een aanpalend vak vol met mensen gooien met alle gevolgen vandien? Geloof me nou, er is geen code onder hooligans, is er ook nooit geweest ook. In ieder geval niet in Nederland
Krantenberichten als bron gebruiken bij hooliganisme :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119977440
quote:

[..]

Je bent in de veronderstelling dat de hooligan tijdens zijn swing of volle schop op de kaak van de liggende persoon rekening houdt met de snelheid want 12 km p/u harder betekent de dood ipv de dwarslaesie?
  woensdag 5 december 2012 @ 22:39:23 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119977444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat ik beter dan jij weet waar ik het over heb bijdehandje, ik heb er jarenlang tussengelopen.
Werkelijk? Ik bij Feyenoord, waar jij dan? :D /offtopic
Laffe huichelaar
pi_119977544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Krantenberichten als bron gebruiken bij hooliganisme :')
Krantenberichten zijn dus niet geloofwaardig meer? Ok dan weten we dat ook weer.
pi_119977598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Krantenberichten zijn dus niet geloofwaardig meer? Ok dan weten we dat ook weer.
Over hooliganisme nauwelijks ja.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119977599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bluf
Je bent fucking 17 en ga je nu echt beweren dat je met de eckte eckte fans mee mocht :')
pi_119977642
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar ben ik ook jarenlang gekomen, maar dat is alweer een eeuwigheid geleden. Altijd in S gestaan en later gaan zitten op T. was er altijd bij, uit en thuis. Maar inderdaad, we glijden af.
pi_119978776
quote:

[..]

weer zo'n kut dooddoener van een Mod

Fliker toch eens op

Marrokaantje slaat scheidsrechter dood.
vriendjes benoemen hem to een held op twitter.

En er mag niks van gezegd worden.
Ouders doen geen reet

quote:
Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meidenlijnrechter zich gedroegen? "Er wonen staan heel wat slechte meisjes in deze wijk lijnrechters naast het veld hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
Ander voorbeeldje

Maar nee je mag niets zeggen want het betreft NATO's

En om de een of andere reden zijn de zogenaamd / verondersteld wel geintegreerde Marrokjes op hun besneden pikkies getrapt omdat we de randdebielen onder hun veroordelen.

Ik hoor niemand roepen dat vande Vlis zo'n lieve jongen was welke een strijder was
quote:

[..]

Want dat weet je he sukkel: Slag bij beverwijk
pi_119978792
quote:

[..]

Wat heeft dit met hooligans te maken? :?
pi_119978842
Niets
  woensdag 5 december 2012 @ 23:06:12 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119978949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef desiredbard het volgende:

[..]

weer zo'n kut dooddoener van een Mod

Fliker toch eens op

Marrokaantje slaat scheidsrechter dood.
vriendjes benoemen hem to een held op twitter.

En er mag niks van gezegd worden.
Ouders doen geen reet

[..]

Ander voorbeeldje

Maar nee je mag niets zeggen want het betreft NATO's

En om de een of andere reden zijn de zogenaamd / verondersteld wel geintegreerde Marrokjes op hun besneden pikkies getrapt omdat we de randdebielen onder hun veroordelen.

Ik hoor niemand roepen dat vande Vlis zo'n lieve jongen was welke een strijder was
Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.

Ik zeg nergens dat je niet de boze blanke man mag spelen, als jij dat vindt, ga je gang. als je maar binnen de gestelde grenzen, die je dondersgoed weet, blijft. De randdebielen van onze samenleving mag je veroordelen, daar heeft denk ik niemand iets op tegen. Wanneer je dat gaat reflecteren op álle 'besneden pikkies', dan ga je over de grens, en dat mag niet. A) omdat het onfatsoenlijk is, en iedereen zich hier welkom moet voelen en B) omdat we het MDI anders op ons nek krijgen.

Dus ga je gang, ik zou alleen je frustraties wat in de hand houden. Is fijner FOK!ken voor iedereen, en ik bespaar je nog jaren op je leven ook, door op je bloeddruk te letten
Laffe huichelaar
pi_119978990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.

Ik zeg nergens dat je niet de boze blanke man mag spelen, als jij dat vindt, ga je gang. als je maar binnen de gestelde grenzen, die je dondersgoed weet, blijft. De randdebielen van onze samenleving mag je veroordelen, daar heeft denk ik niemand iets op tegen. Wanneer je dat gaat reflecteren op álle 'besneden pikkies', dan ga je over de grens, en dat mag niet. A) omdat het onfatsoenlijk is, en iedereen zich hier welkom moet voelen en B) omdat we het MDI anders op ons nek krijgen.

Dus ga je gang, ik zou alleen je frustraties wat in de hand houden. Is fijner FOK!ken voor iedereen, en ik bespaar je nog jaren op je leven ook, door op je bloeddruk te letten
^O^
  woensdag 5 december 2012 @ 23:07:20 #300
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119979011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

^O^
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')