Mis de logica weer maar zoals altijd zal het wel weer om centen draaien.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1. Alle wedstrijden in het amateurvoetbal voor komend weekend worden afgelast, inclusief de BeNe League voor vrouwen
http://knvb.nl/nieuws/26148/geen-amateurvoetbal-dit-weekend
Vroeger toen die oude aula er was , toen was het beter. Nu is het een en al een kut schoolquote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ken een paar mensen die op huygens zaten
Problemen met de kalender? Uitzendrechten? UEFA? Schadeclaims? Etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef timmmmm het volgende:
En wat is er de logica van dat het betaalde mannenvoetbal wél doorgaat, en het betaalde vrouwenvoetbal niet? Omdat de KNVB daar minder aan verdient?
Als de KNVB zegt dat we niet spelen, spelen we niet. Ook de eredivisie. bijvoorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Problemen met de kalender? Uitzendrechten? UEFA? Schadeclaims? Etc.
Daarbij, het professionele vrouwenvoetbal staat op het hetzelfde niveau als amateurvoetbal.
in tegenstelling tot beachvolleybalquote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vrouwenvoetbal heeft niet eens betaalde toeschouwers joh.
Regels voor Mods zijn hetzelfde als vor marocs geheel anders.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geld dat ook voor jou? of zijn dat soort regels niet van toepassing op mods?
Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mis de logica weer maar zoals altijd zal het wel weer om centen draaien.
Ok. Maar alle andere argumenten? Sneeuw of ander noodweer is een vorm van overmacht, wanneer je wedstrijden annuleert zullen er schadeclaims volgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als de KNVB zegt dat we niet spelen, spelen we niet. Ook de eredivisie. bijvoorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.
Overigens is professioneel voetbal professioneel voetbal. Niveau doet er niet zoveel toe.
Die verhalen we dan op de huftertjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef nikk het volgende:
voorbeeld bij sneeuw gebeurt dit ook wel eens, dat wedstrijden niet gespeeld worden. Alleen omdat de KNVB het zegt. De UEFA heeft er in ieder geval helemáál niets mee te maken. Als je een statement wil maken, doe het dan ook. Ook als het je eigen portemonnee raakt, niet alleen voor de show.
Overigens is professioneel voetbal professioneel voetbal. Niveau doet er niet zoveel toe.
Moeten ze doen als een topclub speelt geloof maar dat er rellen uit brekenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld wordenDie 2 hele dagen, daar schud je mensen mee wakker!!!!!!
Omdat er een paar mensen de waarheid durven te spreken en daarmee een discussie starten? Die vervolgens wordt weggehoond als 'onwaar'?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
Deze reeks kan net zo goed dicht.
Echt bi-zar. De voorbeelden van die bevolkingsgroep zouden eens op moeten staan om dit gedrag af te keuren. 'kk hollanders' kunnen hier echt weinig aanrichten qua fatsoensnormen, ze nemen het echt niet aan. Zoals ik de meeste ken, komen ze ook tevoorschijn op het internet. De meesten in die bevolkingsgroep zijn echt om te kotsen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef desiredbard het volgende:
Maar laat ik eenieder even aanraden op twitter te zoeken.
Fijn te zien hoe dat volk tekeer gaat.
Als Nederlander doe je er niet toe voor dat volk
maar als een Hollander een geitenneuckert voor zijn bek getrapt had was het wel racisme geweest.
Dat blogje... slaat de plank niet ver mis
Jij kent ze allemaal?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat er een paar mensen de waarheid durven te spreken en daarmee een discussie starten? Die vervolgens wordt weggehoond als 'onwaar'?
[..]
De meesten in die bevolkingsgroep zijn echt om te kotsen.
Probeer eens een loopje te doen in Amsterdam west. ..quote:
Wonen ze daar allemaal?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Probeer eens een loopje te doen in Amsterdam west. ..
Waar staat dit? Dat is wel heel lame namelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het mooie is overigens dat die wedstrijden nu in plaats van 8 en 9 december 11 december gespeeld wordenDie 2 hele dagen, daar schud je mensen mee wakker!!!!!!
http://www.beneleague.com(...)ue-orange-verplaatstquote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waar staat dit? Dat is wel heel lame namelijk
Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtjequote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
Maar mensen, is dit nou typisch iets 'marokkaans'?
Ah ok. Dacht alle afgelastingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://www.beneleague.com(...)ue-orange-verplaatst
quote:De KNVB district West 1 heeft de nieuwe speeldata bekend gemaakt van het programma dat voor komend weekend werd afgelast. Voor de eerste elftallen zijn de wedstrijden vastgesteld voor 23/24 februari 2013. Ook de overige onderdelen van KNVB categorie A halen dan hun wedstrijden in. Voor de KNVB categorie B worden de wedstrijden ingehaald op verschillende dagen in februari en ook januari.
Zo wordt er hier wel gereageerd anders door bepaalde users.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtje
En geen anderen bij de vechtpartijen te betrekken. Vaders met kinderen etc. Weet niet in hoeverre ze zich hier aan houden, maar de "echte" nemen dat volgens mij toch best serieus.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef tammepiet het volgende:
Hooligans hebben onderling een code elkaar niet dood te maken of vuurwapen te gebruiken.
Het zijn soms net mensenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo wordt er hier wel gereageerd anders door bepaalde users.
Ook door moderators trouwens.
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van dat jochie was om iemand dood te schoppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef tammepiet het volgende:
Hooligans hebben onderling een code elkaar niet dood te maken of vuurwapen te gebruiken.
Wat is je bedoeling dan als je met schoenen (met noppen) op een gezicht inschopt? En dat terwijl ie al op de grond ligt. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat dat mogelijk de dood tot gevolg heeft.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van dat jochie was om iemand dood te schoppen.
Wat natuurlijk niets goedpraat, het is en blijft een gestoorde crimineel
Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef tammepiet het volgende:
Ik vind het maar dom. Hetzelfde niveau van de bondkraagjes die schreeuwen kkhollanders. Alleen is het punt dat de bondkraagjes zich nog moeten ontwikkelen en hopelijk veranderen. Mensen die hier zo doen zijn ook nog eens oud soms (20/30 of zelfs ouder).quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zijn soms net mensen
Mensen zijn hiervan overstuur, omdat het akelig dicht bij huis komt allemaal. Dn is het altijd fijn om iemand de schuld te kunnen geven. Sommige users worden daardoor de boze blanke man die naar het uitschot schoppen wil.
Nieuws=emotie
Ik denk denk dat betreffende crimineel te dom is om de gevolgen van zijn daden te kunnen overzien. agressie-->botvieren, verder komt die gedachtegang niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat is je bedoeling dan als je met schoenen (met noppen) op een gezicht inschopt? En dat terwijl ie al op de grond ligt. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat dat mogelijk de dood tot gevolg heeft.
Een corrigerende tik, of slechts even iemand verminken zodat ie zijn lesje heeft geleerd?
Tuurlijk niet maar dat was een uitzondering waarbij afspraken geschonden zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?
Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry maar hier moet ik even heel smakelijk om lachen. Beverwijk alweer vergeten?
Een uitzondering? Joh ik heb hier nog ouwe krantenberichten liggen waarin staat dat een groep Ajax hooligans een PSV supporter in een rolstoel in elkaar rossen, omdat ie een PSV sjaaltje omhad. Denk je nou echt dat dat soort types ook maar enige vorm van eer hebben? Talloze krantenberichten over steekpartijen in en rond stadions, of wat dacht je van een spijkerbom in een aanpalend vak vol met mensen gooien met alle gevolgen vandien? Geloof me nou, er is geen code onder hooligans, is er ook nooit geweest ook. In ieder geval niet in Nederlandquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar dat was een uitzondering waarbij afspraken geschonden zijn.
Nederlandse hooligans hebben zogenaamd een code en in het buitenland niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar dat was een uitzondering waarbij afspraken geschonden zijn.
Ik denk dat ik beter dan jij weet waar ik het over heb bijdehandje, ik heb er jarenlang tussengelopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.
Krantenberichten als bron gebruiken bij hooliganismequote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een uitzondering? Joh ik heb hier nog ouwe krantenberichten liggen waarin staat dat een groep Ajax hooligans een PSV supporter in een rolstoel in elkaar rossen, omdat ie een PSV sjaaltje omhad. Denk je nou echt dat dat soort types ook maar enige vorm van eer hebben? Talloze krantenberichten over steekpartijen in en rond stadions, of wat dacht je van een spijkerbom in een aanpalend vak vol met mensen gooien met alle gevolgen vandien? Geloof me nou, er is geen code onder hooligans, is er ook nooit geweest ook. In ieder geval niet in Nederland
Je bent in de veronderstelling dat de hooligan tijdens zijn swing of volle schop op de kaak van de liggende persoon rekening houdt met de snelheid want 12 km p/u harder betekent de dood ipv de dwarslaesie?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Hooligans slaan er op los, maar nooit om iemand om te leggen oid. Als je niet weet waar je het overhebt, reageer er dan ook niet op.
Werkelijk? Ik bij Feyenoord, waar jij dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter dan jij weet waar ik het over heb bijdehandje, ik heb er jarenlang tussengelopen.
Krantenberichten zijn dus niet geloofwaardig meer? Ok dan weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krantenberichten als bron gebruiken bij hooliganisme
Over hooliganisme nauwelijks ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Krantenberichten zijn dus niet geloofwaardig meer? Ok dan weten we dat ook weer.
Blufquote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik bij Feyenoord, waar jij dan?/offtopic
Daar ben ik ook jarenlang gekomen, maar dat is alweer een eeuwigheid geleden. Altijd in S gestaan en later gaan zitten op T. was er altijd bij, uit en thuis. Maar inderdaad, we glijden af.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik bij Feyenoord, waar jij dan?/offtopic
weer zo'n kut dooddoener van een Modquote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, geweld bij voetbalwedstrijden is typisch marokkaans. Alle hooligans hebben een kleurtje
Ander voorbeeldjequote:Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meidenlijnrechter zich gedroegen? "Er wonen staan heel wat slechte meisjes in deze wijk lijnrechters naast het veld hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
Want dat weet je he sukkel: Slag bij beverwijkquote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft dit met hooligans te maken?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
weer zo'n kut dooddoener van een Mod
Fliker toch eens op
Marrokaantje slaat scheidsrechter dood.
vriendjes benoemen hem to een held op twitter.
En er mag niks van gezegd worden.
Ouders doen geen reet
[..]
Ander voorbeeldje
Maar nee je mag niets zeggen want het betreft NATO's
En om de een of andere reden zijn de zogenaamd / verondersteld wel geintegreerde Marrokjes op hun besneden pikkies getrapt omdat we de randdebielen onder hun veroordelen.
Ik hoor niemand roepen dat vande Vlis zo'n lieve jongen was welke een strijder was
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.
Ik zeg nergens dat je niet de boze blanke man mag spelen, als jij dat vindt, ga je gang. als je maar binnen de gestelde grenzen, die je dondersgoed weet, blijft. De randdebielen van onze samenleving mag je veroordelen, daar heeft denk ik niemand iets op tegen. Wanneer je dat gaat reflecteren op álle 'besneden pikkies', dan ga je over de grens, en dat mag niet. A) omdat het onfatsoenlijk is, en iedereen zich hier welkom moet voelen en B) omdat we het MDI anders op ons nek krijgen.
Dus ga je gang, ik zou alleen je frustraties wat in de hand houden. Is fijner FOK!ken voor iedereen, en ik bespaar je nog jaren op je leven ook, door op je bloeddruk te letten
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan, ook al ben ik mod, best gewoon mijn mening geven. Ik voel niet zo de behoefte de boze blanke man uit te hangen.
Ik zeg nergens dat je niet de boze blanke man mag spelen, als jij dat vindt, ga je gang. als je maar binnen de gestelde grenzen, die je dondersgoed weet, blijft. De randdebielen van onze samenleving mag je veroordelen, daar heeft denk ik niemand iets op tegen. Wanneer je dat gaat reflecteren op álle 'besneden pikkies', dan ga je over de grens, en dat mag niet. A) omdat het onfatsoenlijk is, en iedereen zich hier welkom moet voelen en B) omdat we het MDI anders op ons nek krijgen.
Dus ga je gang, ik zou alleen je frustraties wat in de hand houden. Is fijner FOK!ken voor iedereen, en ik bespaar je nog jaren op je leven ook, door op je bloeddruk te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |