Zo. Het is bedtijd dus gestopt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik start hem eventjes op.
Ik was nog niet heel ver in de mainquest geloof ik, net bij Citra geweest en moest nu iets gaan halen in bad town ofzo voor haar.
Tot straks
quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme wat een hoeren missie is die met die duivel....
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:48 schreef -CRASH- het volgende:
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!
tieten!quote:Op dinsdag 4 december 2012 04:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
He-he.
Ik zou die Citra trouwens keihard geven.![]()
Is die ook gebaseerd op een echt persoon?
Er zijn genoeg side missies, dingen verzamelen/maken, rond rijden etc. etc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 05:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe vrij ben je in deze game? Is het een beetje het idee van Just Cause, GTA IV etc qua freeroaming of valt er buiten de missies niets te doen.
Een fantastisch spel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:30 schreef Nestalgie het volgende:
tvp wel benieuwd naar wat voor spel hettis
Wat is "Free roaming"?..quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een fantastisch spel.Beste free-roaming spel tot dusverre!
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat is "Free roaming"?..![]()
Ben niet zo thuis in gamers-termen..
En hoe zit het met de hoeren?..quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.
Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooitquote:
In het spel bedoel ik, waarom kun je daar niets mee doen?..quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooit
Ja ik geloof 4 moeilijkheden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Vosss, wel te pruimen dus? En kan je em ook op verschillende moeilijkheidsgraden zetten?
Yup, nu ik lvl3 ammopack heb kan ik echt los! Silent snipen ftw!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef vosss het volgende:
Als je flink wat skillpoints verzameld hebt en je skills uitgebreid hebt een beetje en wat op wild gejaagd hebt om zo grotere ammopacks en rugzak en grotere beurs enzo hebt kunnen maken wordt het pas echt leuk.
Met de woorden van Toontje lagerquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.
Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
Mes kan ook (melee)quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad.
Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaanen dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen
Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)quote:
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was alweer na 4 uur. Dus strakjes
maar weer de draad oppakken...<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
Waar speel je op....quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad.
Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaanen dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
Is natuurlijk wel voor de PC.quote:
Bij mij is F default aanvallen, met E kan ik interacten en dan vilt hij ze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zo mijn map is bijna klaar, moet alleen nog een paar dingen opvullen en spawnpoints plaatsen.Miljaar dat ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Fototoestel bedoel je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
De foto's die je maakt in het spel
worden die ergens opgeslagen (PS3)
of is dat zomaar iets
Al gevonden....
Het heeft dus alleen nut wanneer je de Quests doet
In de Free-roam heeft het geen waarde. screenshots
worden dus niet opgeslagen.... Jammer.
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak
komodovaraan denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komodovaraan denk ikKlotebeesten
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.
Verdomd snel zijn die fuckers!
Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.
Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek....
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.
Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.
Draai het nu op medium met
I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Was niet cool, zat te gillen als een emo.quote:
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.
Verdomd snel zijn die fuckers!
Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.
Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek....
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.
Even kijken welke ik heb
stuurprogramma versie: 8.17.12.8562
Heb ik vrij weinig aan denk ik
Rot op, kan dat!?quote:
Zijn die stable?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid.
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.quote:
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?quote:
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.
Weet ik veel, ben Steve Irwin niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?
Ow, de 310.70 is de stable versie van de 310.64 beta. Dus die kan je gewoon pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit
Nope...quote:
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef Frishe het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
De animatie...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks
[ afbeelding ]
Staat in de OP
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.quote:
Kan allemaal....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapotof gaat dat niet?
lolwatquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, KL 0137....
Wtf?
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...quote:
pc versie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
Site van Ubiquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspxquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemdzijn er meer mensen die dit hebben?
wtfquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx
Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo.
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.quote:
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IVquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
Die van GTA wist ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
Ook in AC3 is een winkelbediende die wat in het nederlands zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
ik ook niet, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die van GTA wist ik helemaal niet!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....
Wtf?
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.
Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Dat is ook echt de grootste kutmissie in het spelquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Timmos het volgende:
'nough said.. Al flink wat uurtjes vermaakt met dit spel
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid.
Ik moet eerst Battlefield 3 updaten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallen
hoeveel uur mee bezig geweest? en wat kan je nog in het spel na het uitspelen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:
Uitgespeeld
Beide eindes gezien.......die Citra
Jammer dat er geen extras bijkomen na het uitspelen, extra moeilijk ofzo.
Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:
Uitgespeeld
Beide eindes gezien.......die Citra
Jammer dat er geen extras bijkomen na het uitspelen, extra moeilijk ofzo.
19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?
toch zondequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Puzom het volgende:
[..]
19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.
Niet veel te doen nu, relics en kisten zoeken.
Zeker!quote:
wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zeker!
Had gehoopt op een nieuwe optie met het hele eiland open en weer piraten etc.......maar nee helaas.
Co-op campaign dan maar
Meeste sidemissions gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?
ah zo, dat is zeker jammer. Toch zonde bij zulke vette spellen, dit was ook het geval bij dishonored, dat ze te kort zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef Puzom het volgende:
[..]
Meeste sidemissions gedaan.
Had gehoopt op een open eiland met piraten na het uitspelen......nu dus open eiland zonder vijanden.....alleen dieren. Dus geen kampen meer te veroveren.
Ja had het niet verwacht........maar wachten op GTA Vquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah zo, dat is zeker jammer. Toch zonde bij zulke vette spellen, dit was ook het geval bij dishonored, dat ze te kort zijn.
Cool!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
Omdat internet hier om de haverklap uitvalt ben ik
verder gegaan met creatief bezig zijn.....
[ afbeelding ]
Kan ik ergens zien hoeveel uur ik erin zit? Dat hele uplay snap ik maar halfquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Sickert het volgende:
Zit nu op 16u en heb net pas Buck gezien?
Speel ik zo langzaam of hebben de mensen van 19u enkel de missies uitgespeeld en verder nog niets gedaan?
Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofdquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Timmos het volgende:
Moeilijkste opdracht tot nu toe.. Streepjescodes zoeken
Nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.
FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2
Heb er 1 van de 5 met behulp van een walktrough moeten vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.
Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.
En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2
Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.
Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.
Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen
ik heb volgens mij 1x een helikopter op mn dak gehad toen ik een outpost op het 2e eiland over wilde nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.
Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
Daar zat ik gisteren ook vast...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Frishe het volgende:
[..]
ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Spoiler over het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzich nice, alleen jammer van die palmbomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik mis alleen de motion blur ergook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten
Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkstI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Convict het volgende:
Ik mis alleen de motion blur ergook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten
Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!"
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.
Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!"Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Piraten zijn niet dom. Zie Jack Sparrow
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Het zijn meer de zinnetjes die ze er uit gooienquote:Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef invine het volgende:
[..]
De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.![]()
. Al met al is het natuurlijk nog steeds een fantastische game! Hoelang hebben ze hier eigenlijk aan gewerkt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!
Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
SP frustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen
die outposts heb ik zelf nog niet veroverd, waar is dat nuttig voor ?![]()
Gast wtf? Ik stress mij dood aan al die tijgers die mij buttfucken als ik een outpost probeer binnen te sluipenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.
Bij multiplayerquote:Het gebied rondom de outpost wordt dan bezet door de rakyat, wat betekent dat er geen piraten meer zullen patrouilleren bijvoorbeeld. Wel zul je af en toe vuurgevechten tegenkomen tussen de rakyat en een paar random piraten en heel af en toe nog een verdwaalde jeepquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen
die outposts heb ik zelf nog niet veroverd, waar is dat nuttig voor ?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Geen outposts = wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:
die outposts heb ik zelf nog niet veroverd, waar is dat nuttig voor ?![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef karton2 het volgende:
SP frustratie:Misschien helpt het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook wel jammer dat als je bijv. 2 van die piraten op de weg ziet lopen met mensen die ze hostage hebben, je schiet ze neer en dan blijven die 2 hostages gewoon stokstijf staan. Een GTA gevalletje was in dat geval wel leuk geweest, het groepje gaat met je mee om zo'n kamp te pakken!
Klopt! Valt allemaal wel wat tegen. Ook iedere keer zelfde teksten die gesproken worden etc. Had toch net iets meer verwacht. Maar het blijft een top game!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is ook wel jammer dat als je bijv. 2 van die piraten op de weg ziet lopen met mensen die ze hostage hebben, je schiet ze neer en dan blijven die 2 hostages gewoon stokstijf staan. Een GTA gevalletje was in dat geval wel leuk geweest, het groepje gaat met je mee om zo'n kamp te pakken!
![]()
Waarom staat die fucking mongool van een rekruut helemaal onder in die grot!?..![]()
Ben al 20 soldaatjes voorbij geslopen waarvan ik met gemak het uniform heb kunnen jatten/aantrekken..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet![]()
![]()
Fuck yeahOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Maver24 het volgende:
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em nietOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Geen idee, heb ook gekeken op die plek maar niets te vinden. Rare is, op de Ubi site staat ie ook:quote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Maver24 het volgende:
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/the-island/map.aspx![]()
of ze rennen de bossen in om achter een boom te schuilen... zoek je ze op en dan kan er niet eens een bedankje vanaf.... terwijl als je je vrienden helpt in een schietpartij krijg je wel 50 dollar als beloningquote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Puzom het volgende:
[..]
Klopt! Valt allemaal wel wat tegen. Ook iedere keer zelfde teksten die gesproken worden etc. Had toch net iets meer verwacht. Maar het blijft een top game!
Maar niemand anders last van dat als je sprint het zicht onkijkbaar is op een lelijke manier? speel alles op max maar toch....I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ja, gaaf stukje, en toen kwam ik uit bij die 3 boten buiten.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:17 schreef Puzom het volgende:
Iemand hier al vandaf gesprongen? Gave sprong
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerkenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef invine het volgende:
Wow, zo ziet het er niet uit mijn xbox![]()
![]()
Op pc ziet het er echt wel zo uit hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Puzom het volgende:
[..]
Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerkenDat de consoles het nou niet meer trekken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Puzom het volgende:
[..]
Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerkenje speelt het zeker op een console idd
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Hihi weer het PC vs Console gedoe? Zowel PC als Console versie gezien, PC op Ultra en nee zo ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef Convict het volgende:
[..]je speelt het zeker op een console idd
Zou zeggen ga naar de plek en maak precies zo'n screenshot![]()
![]()
En bij de krickenbecker see staat een "radiotoren"quote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef Klonk het volgende:
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!
Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit![]()
die ik al een aantal keren bezocht heb
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En bij de krickenbecker see staat een "radiotoren"![]()
die ik al een aantal keren bezocht heb
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Maver24 het volgende:
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
dat zal ik voor je doenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef Puzom het volgende:
[..]
Hihi weer het PC vs Console gedoe? Zowel PC als Console versie gezien, PC op Ultra en nee zo ziet het er niet uit.
Zou zeggen ga naar de plek en maak precies zo'n screenshotwaar zit die plek? heb hem nog niet uitgespeeld namelijk.
Nee je kan niet heli vliegen, ze zetten het wel op de Ubi map, maar waarom geen idee. Op die plek is helemaal geen heli.quote:![]()
Hoef je hem niet voor uitgespeeld te hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Convict het volgende:
[..]
dat zal ik voor je doenwaar zit die plek? heb hem nog niet uitgespeeld namelijk.
Weet hoe het er op de PC op Ultra uitziet, maar ga je gang:
x: 496.3
y: 791.3
[ Bericht 1% gewijzigd door Puzom op 05-12-2012 15:45:34 ]![]()
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?![]()
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?
Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks..
![]()
En voor dat ik het door had was ik 3 uur verder
Ik heb dingos nodig, 48 items is niet genoeg!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Droathoah het volgende:
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?![]()
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Puzom het volgende:
[..]
Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.![]()
Dat is het mooie aan FC je kunt het op heel veel manieren spelen.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Zit je op PC? Zo ja maak effe screenshot waar je precies zit.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!![]()
Nee, torens, buitenposten etc. is apart.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Timmos het volgende:
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?
Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks..
![]()
@-CRASH-
Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.![]()
Nee nog niet gedaan .quote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Puzom het volgende:
@-CRASH-
Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.
zit nu op 14/38<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
OK. Heel vaag dat ie blijft roepen om die missie...........meen dat FC2 ook van die kuren had.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan .
zit nu op 14/38![]()
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken.![]()
![]()
Nee, wel power ups om hem accurater te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
Te laag? Hoe? Je kan tot een meter of 50 gewoon recht schieten, als het echt verder weg is moet je er iets boven zitten. Beetje zoals bij Skyrim.. Ik vind die trail die de pijl achterlaat trouwens wel zeer irritant/hinderlijk.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Grenade launcherding equipen die bij de rpg zit.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!Narf!![]()
headshot van achterenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Grenade launcherding equipen die bij de rpg zit.
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!
Doe ik met crossbow en explosieve pijl, 2 stuks en kapot is ie..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!![]()
Bullet drop mikt niet zo nauw in FC3, je kan redelijk recht vooruit schieten zeg maar. Geldt ook voor de sniper rifle overigens.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
kunnen ze nog meer lijken begravenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Chef_M het volgende:
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken.![]()
![]()
Dat vind ik ook weer zoiets geniaals dat de levensduur van het spel verlengtquote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef Timmos het volgende:
Die games tussendoor zijn stiekem nog best moeilijk.. Heb bij 1 nog maar de topscorequote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kunnen ze nog meer lijken begraven
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Het is in een missie waarbij je geen wapens hebt en overal langs moet sneaken en niemand mag vermoorden. Maar ben er eindelijk voorbij!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!![]()
Ik merk dat ik heeel erg naar sneaky neig, voor alles. Ik heb alleen maar tot aan die mushroom missie gespeeld en doe nu vooral exploren en bases overnemen, maar ik doe vrijwel alles met silenced sniper (die van insane) bow, en silensed smg. Tof!
Ik heb 1 overname gedaan die echt ontzetten epic was. Ik probeerde het silenced te doen maar werd vrij snel gespot en dus pakte ik mijn rifle, en probeerde guns blazin de basis om te lopen. Toen kwam er versterking en kreeg ik het moeilijk. Toen ineens kwamen er 2 tijgers ergens vandaan en die hielpen mij gedeeltelijk. Maar door mijn schoten vloog het gras in de fik wat resulteerde in een ontzettend grote brand om de basis heen. Op een gegeven moment waren de basis, de versterking, en de tijgers eindelijk dood. Op het moment dat mijn mannen binnen kwamen rijden ging het vuur bijna uit, terwijl op de achtergrond de zon onder ging. Dat was echt een WOW moment voor mij. Super vet!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
SP frustratie:Ik ook niet, maar ik ging meteen all in en daarna had ik gewonnen. ;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SP frustratie:In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier![]()
Nee later in het spel moet je echt gaan pokeren..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk.![]()
Mijn winst was 216 $..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
Zo. Ik ga ook nog even spelen.
Niet al te lang, want om 0515 rammelt de wekker weer
vosss is de naam,
Is het Texas Hold'em?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee later in het spel moet je echt gaan pokeren..![]()
Mijn winst was 216 $..Is het enigste wat ik ken, anders ben ik fucked voor die missie.
![]()
![]()
PC, PS3 of X360?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef kilozout het volgende:
Wauw, savegame corrupt ofzo. Ik ben net op het 2e eiland.
WHY![]()
![]()
Via Steam..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ah dafuq, hoop echt dat ik dat probleem niet krijg dan.![]()
Eigenlijk zou je ook wel wat 'Hitman' achtige zaken willen zien in dit spel. Pak van de ander aantrekken. Infiltreren, etc. Die continu rondrijdende auto's ben je op een gegeven moment ook wel zat.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Lol ik rij net over zon waggel bruggetje een andere auto tegemoet van teammates, wijken ze uit, volop het water in, allemaal dood. Vaag
Bij mij wijken ze nooit uit en gaat mijn waggel naar de klote.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef delano.888 het volgende:
Lol ik rij net over zon waggel bruggetje een andere auto tegemoet van teammates, wijken ze uit, volop het water in, allemaal dood. Vaag
Flesje bier![]()
Waar kun je deze het beste downloaden ? Steam is duur maar betrouwbaar... zijn er verder nog dergelijke degelijke maar goedkopere sites ?
Kan overigens enkel via rabobank betalen.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 22:31:04 ]![]()
Als je via Rabobank kan betalen kun je 'm toch ook gewoon via bol.com oid. kopen? Of 2e hands?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kun je deze het beste downloaden ? Steam is duur maar betrouwbaar... zijn er verder nog dergelijke degelijke maar goedkopere sites ?
Kan overigens enkel via rabobank betalen.Flesje bier![]()
Zo dat veld affikken was wel een toffe missie zeg
Heb nu net Oliver te pakken en zit dus nog niet op het tweede eiland.
Ik heb nog wel wat uur te gaan dus denk ik zo en als het kan (geen idee) dan sweep ik ook eerst het tweede eiland schoon van outposts en alle uitkijktorens voor ik de missies van het hoofdverhaal ga doen
vosss is de naam,
Neh wil m gewoon downloaden. Geen zin in al dat gedoe.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je via Rabobank kan betalen kun je 'm toch ook gewoon via bol.com oid. kopen? Of 2e hands?![]()
Downloaden geeft meer gedoe!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neh wil m gewoon downloaden. Geen zin in al dat gedoe.
Bijvoorbeeld via steam downloaden. Moet je eerst steam opstarten, en vervolgens via steam uplay starten, en via uplay het spel starten.
Als je disc hebt sla je steam uiteraard over, dus is simpeler.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nou, wat een moeite, de deur open doen voor de t&t morgenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef LelijKnap het volgende:
Het verkrijgen van die disc kost echter veel meer gedoe.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik ben morgen niet thuis. Dan nog uitzoeken welke buren m hebben... als die al thuis zijn...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, wat een moeite, de deur open doen voor de t&t morgen![]()
Je maakt het jezelf wel behoorlijk moeilijk he.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet thuis. Dan nog uitzoeken welke buren m hebben... als die al thuis zijn...Rij gewoon langs de Media Markt na ja werk ofzo man.
Flesje bier![]()
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de Insane edition en de Lost expeditions Edition?
Zitten die zaken van de Lost expedtions editie ook bij de Insane?![]()
De DLC
Insane heeft meer DLC
- Wahine poppetje
- Survival guide
- En een stoffen opberg kit<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
![]()
Bij de insane edition zitten 5 DLC bij die andere 1.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke want heb liever extra content dan'n zo'n vaasjeOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Zie het staan in de kleine lettersquote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij de insane edition zitten 5 DLC bij die andere 1.
Dan gaan we toch maar die halen![]()
![]()
Bobblehead staat trouwens best hip op je dashboard
Wel super slecht dat er geen plakkertje onder zit.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Die wahine is wel leuk
maar die montenegro versie is toch wat mooier.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Hier de gehele playlist:quote:
http://www.youtube.com/pl(...)&src_vid=cVdJZaPHqSsOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Oh lol. Deze was net geüpload op zijn eigen channel, vandaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier de gehele playlist:
http://www.youtube.com/pl(...)&src_vid=cVdJZaPHqSsIf not now, then when.![]()
In de OP staat ook een deel van de playlist<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Misschien handig voor het volgende topic gewoon het playlist linkje er in te zetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
In de OP staat ook een deel van de playlistOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Als je bij het laatste filmpje op het youtube symbool kliktquote:Op donderdag 6 december 2012 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien handig voor het volgende topic gewoon het playlist linkje er in te zetten.
en klikt dan op Michael mandon dan kom je z'n kanaal.
en de video'sdaar hebben geen FC3 reclame aan het einde.
Maarja dat kost zeker teveel moeite<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Mag wel wat vriendelijker?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je bij het laatste filmpje op het youtube symbool klikt
en klikt dan op Michael mandon dan kom je z'n kanaal.
en de video'sdaar hebben geen FC3 reclame aan het einde.
Maarja dat kost zeker teveel moeite
Als je zelf op dat kanaal had gekeken, en vervolgens op de playlist die ik postte, had je gezien dat de playlist meer (torture) filmpjes heeft, die niet staan op dat kanaal van jou.
Maarja dat kost zeker teveel moeiteOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Iemand anders die dit spel eigenlijk te makkelijk vind?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Had dat al eerder gelezen jaquote:Op donderdag 6 december 2012 07:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand anders die dit spel eigenlijk te makkelijk vind?
Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al door![]()
nee, nog absoluut geen last van gehadquote:Op donderdag 6 december 2012 07:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik speel ook op z'n moeilijkst, maar heb na 6 uur zo'n beetje alle bags op max, de wapens die ik wil heb ik en zover ik weet komen er geen andere vijanden. Het is nog wel vermakelijk maar ik denk dat als het zo doorgaat nogal repetitief wordt.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had dat al eerder gelezen ja
Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al doorWomen with dicks and weak men with vaginas.
Op de pc zou ik ook wel op zijn moeilijkst kunnen, op mijn xbox (waar ik nu op speel) niet.. want ik bak er niks van met dat aimenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had dat al eerder gelezen ja
Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al doorlaatste keer dat ik een shooter voor mijn xbox koop.
Yup, had ik al eerder gemeld. Warrior level geeft niet echt een warrior gevoelquote:Op donderdag 6 december 2012 07:04 schreef 2Happy4U het volgende:
En naarmate je meer skills krijgt is alles nog eenvoudiger. Hoopte dat na het uitspelen er een nieuw moeilijker level zou komen, maar helaas.
En die Boss fights dan................![]()
Makkelijk is ook overdreven. Makkelijk is als je alle missies direct in 1 keer uitspeelt.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef Puzom het volgende:
[..]
Yup, had ik al eerder gemeld. Warrior level geeft niet echt een warrior gevoel
En naarmate je meer skills krijgt is alles nog eenvoudiger. Hoopte dat na het uitspelen er een nieuw moeilijker level zou komen, maar helaas.
En die Boss fights dan................People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Maar dat doe ik ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Makkelijk is ook overdreven. Makkelijk is als je alle missies direct in 1 keer uitspeelt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Dan ligt mijn niveau wel heel erg laag zeker want op de "normal" stand heb ik de grootste moeite afentoe met het overnemen van een basis of ruzie maken met een tijgetje..quote:
Ik vind het een enorm bazen spel en zit nu aan de 20u en een missie voor Buck gedaan pas..Narf!![]()
het is dan ook geen die-hard-shooter. Ik ben nu net op eiland 2 na echt alle sidemissies en kampen op 1 gedaan te hebben, ook alle "tassen" etc gemaakt.
Alleen die deliverymissies vind ik niet leuk. Heb nooit iets met racen gehad.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heh, die medical missies.... Ik donder altijd de afgrond in ergens door mijn rijstijl.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
het is dan ook geen die-hard-shooter. Ik ben nu net op eiland 2 na echt alle sidemissies en kampen op 1 gedaan te hebben, ook alle "tassen" etc gemaakt.
Alleen die deliverymissies vind ik niet leuk. Heb nooit iets met racen gehad.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Je moet er 3 doen voor een skillunlock, die heb ik ook wel gehaald, maar vind het ook niet echt leuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heh, die medical missies.... Ik donder altijd de afgrond in ergens door mijn rijstijl.
Al vind ik het rijden wel goed te doen verder.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik wil FC3 zo halen, mijn pc is echter al wat ouder, dus wil hem voor de console halen, moet ik de xbox of ps3 versie halen voor beste kwaliteit? Of zit er niet echt verschil tussen de console versies?![]()
Geloof dat de Ps wat minder framedrops zou hebben.
Maar hoor ook weer van mensen dat de xbox prima speelt.
Zelf speel ik m prima op de Ps3Narf!![]()
Ik vind eigenlijk alle challenges nogal inspiratieloos en dikwijls immersiebrekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Alleen die deliverymissies vind ik niet leuk. Heb nooit iets met racen gehad.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ach, het is wel vermakelijk, vooral die met 1 wapen zoveel mannetjes killen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle challenges nogal inspiratieloos en dikwijls immersiebrekend.. Maar niet echt verheffend nee. En toch doe ik ze graag
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind die juist super, zijn meestal leuke routes dwars door de rimboe!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heh, die medical missies.... Ik donder altijd de afgrond in ergens door mijn rijstijl.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ja en daarom kieper ik elke keer weer de afgrond in. Beetje "off piste" rijden om vervolgens als rollende vuurbal naar beneden te lazeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:32 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind die juist super, zijn meestal leuke routes dwars door de rimboe!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja en daarom kieper ik elke keer weer de afgrond in. Beetje "off piste" rijden om vervolgens als rollende vuurbal naar beneden te lazeren.ik heb dat wel 1x gehad, toen was er een roadblock oid en ik dacht ik rijd daar wel doorheen, mooi niet. Vloog vol het water in wat een metertje of 10 lager lag
Ja dat soort praktijken ja. Het vetste was nog wel met een quad. Had een mooie jump gevonden over een nauw ravijntje. Nam een aanloop, knalde eropaf, sprong OVER het ravijn en landde aan de andere kant!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:18 schreef invine het volgende:
[..]
Hahaik heb dat wel 1x gehad, toen was er een roadblock oid en ik dacht ik rijd daar wel doorheen, mooi niet. Vloog vol het water in wat een metertje of 10 lager lag
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Eigenlijk mis je dan nog zo'n quake achtige stem die iets gaafs roept over je jumpquote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja dat soort praktijken ja. Het vetste was nog wel met een quad. Had een mooie jump gevonden over een nauw ravijntje. Nam een aanloop, knalde eropaf, sprong OVER het ravijn en landde aan de andere kant!
Nee, hier kan ik mij niks bij voorstellen.. het is dan wel arcade maar niet zo ergquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je dan nog zo'n quake achtige stem die iets gaafs roept over je jump
Het rijden vind ik echt heerlijk, besturing is zeer goed. Ik mis nog een crossbrommer/motor.
Die racemissies vind ik ook juist supervet om te doen.
De moeilijkheidsgraad, tja.. Als je eenmaal een beetje door hebt hoe vijanden zich gedragen is alles vrij makkelijk stealthy te doen, ongeacht de difficulty. Die takedowns doen het 'm wel voor mij trouwens.
knife throw takedown / chained takedown / grenade takedown / pistol takedown![]()
Op die manier kan je echt op een bazen-rambo-esque manier een encampment schoonvegen met een terecht 'fuck yeah' gevoel nadien.
Er blijft een repetitief element aanwezig in de (side)quests, maar dat stoort mij nauwelijks - met name omdat i.t.t. FC2 ik me bij FC3 wèl kostelijk vermaak met de gamewereld en alles daarin.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
ik, draait prima. Zou niet weten op welke standen, maar wmb ziet het er prima uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef Byte_Me het volgende:
iemand die dit spel draait op PC met HD5770? Loopt dat een beetje op 1280-800 en medium of zo?![]()
tnxquote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik, draait prima. Zou niet weten op welke standen, maar wmb ziet het er prima uit.![]()
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste missies? Ik vond die wietvelden in de fik steken toch wel numero uno!People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ik tot nu toe ook, maar ik zit nog niet op het tweede eiland.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste missies? Ik vond die wietvelden in de fik steken toch wel numero uno!
Heb gewoon het verhaal gevolgd tot ik naar badtown moest en ben toen maar eerst alle uitkijktorens gaan pakken en daarna alle kampen veroverd en toen pas verder gegaan.
Geen idee wat er nog komt, zit nog redelijk in het begin denk ik
vosss is de naam,
Ik heb inmiddels die gast gered op die rijst/mijn veld nadat je naar badtown moest.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook, maar ik zit nog niet op het tweede eiland.
Heb gewoon het verhaal gevolgd tot ik naar badtown moest en ben toen maar eerst alle uitkijktorens gaan pakken en daarna alle kampen veroverd en toen pas verder gegaan.
Geen idee wat er nog komt, zit nog redelijk in het begin denk ik
Ik heb verder eigenlijk nog niet echt uitkijktorens lopen pakken. Vind het wel chill dat ik niet weet waar ik naar toe ga
ik kan niet met die boog omgaanHeb die reflex sight erop, maar daar wordt het ook al niet beter van
Ik mik steeds te laag
![]()
Zo Far Cry 3 is binnen. Alleen jammer dat ik, nu ik na 2 dagen eindelijk de tijd even heb, het spel niet kan activeren omdat de uplay servers unavailable zijnslechte start
![]()
Is vast al duizend keer gevraagd: Is het mogelijk de taal SIMPEL naar het engels te krijgen?
Ik erger me dood aan de grammaticale fouten.
Net ook weer, zo'n missie: "Waarom zijt gij julia?"
Wat waarschijnlijk: Where art thou Julia moet wezenMet je waarom
Ik zie dat ik alleen ondertitels in t engels kan doen maar t spel zelf niet![]()
![]()
Op console? Ja, gehele console op engels zetten. Dan zijn btw gelijk al je spellen engels.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Is vast al duizend keer gevraagd: Is het mogelijk de taal SIMPEL naar het engels te krijgen?
Ik zie dat ik alleen ondertitels in t engels kan doen maar t spel zelf nietOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Even regedit opstarten en zoeken naar deze keys:quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie dat ik alleen ondertitels in t engels kan doen maar t spel zelf niet
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Farcry3
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Farcry3
En daar dan bij Language English invullen en bij SKU EN
De 2de key is volgens mij voor de 64 bits verseiDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Dus links onder op de start knop van Windows klikken
Run (of uitvoeren) aanklikken
Regedit intypen en enteren
Bij waarschuwing op ok klikken.
Dan naar (afhankelijk of je een 32 of 64bits OS hebt) de 1e of 2e key gaan en daar die aanpassingen doen.
Ik geloof dat SKU al op EN stond bij mij maar dat weet ik niet meer zeker.
Veel simpeler kan het niet denk ik
vosss is de naam,
THanks mate!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Even regedit opstarten en zoeken naar deze keys:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Farcry3
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Farcry3
En daar dan bij Language English invullen en bij SKU EN
De 2de key is volgens mij voor de 64 bits versei
Nog iets, ik had net 3 gasten neergepopped met mien sniper rifle vanuit zo'n zendmast. Dus ik roetsj naar beneden, en in plaats van drie lijken liggen er drie plasjes bloed met een wapen erbij![]()
Wat is dez0n? Project I.G.I?![]()
![]()
Is het gelukt?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
THanks mate!!!
Nog iets, ik had net 3 gasten neergepopped met mien sniper rifle vanuit zo'n zendmast. Dus ik roetsj naar beneden, en in plaats van drie lijken liggen er drie plasjes bloed met een wapen erbij![]()
Wat is dez0n? Project I.G.I?
vosss is de naam,
Ow shit man, ik hoor net dat Brennie de finale van een of ander jungleprogramma gaat kijken dus moet ik de hele avond FC3 doen
vosss is de naam,
Nee nog niet, hij verandert hem telkens weer naar dutch.quote:
Loopt Uplay bij jullie ook te kutten op dit moment?![]()
Kon het maar. Ik zit op de PC en ik MOET de key activeren voor het spel werkt. Maar als Ubisoft zn shit niet in orde heeft...![]()
![]()
aaw kutlevenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef vosss het volgende:
Ow shit man, ik hoor net dat Brennie de finale van een of ander jungleprogramma gaat kijken dus moet ik de hele avond FC3 doen
Maar heeft iemand tips om met die boog te schieten?![]()
zou het werken als je de offline parameter toe zou voegen aan je snelkoppeling?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Kon het maar. Ik zit op de PC en ik MOET de key activeren voor het spel werkt. Maar als Ubisoft zn shit niet in orde heeft...![]()
Moet je met die boog schieten dan? Ik zit nu in een missie waar ik net olivier heb gered. Geen idee of ik die boog nog nodig zal hebben?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaw kutleven
Maar heeft iemand tips om met die boog te schieten?People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Dat zou prettig zijn. Hoe werkt het?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou het werken als je de offline parameter toe zou voegen aan je snelkoppeling?![]()
![]()
Damn. Ik kan dit spel echt onmogelijk langer dan 15 minuten spelen. Ik word er kotsmisselijk en draaierig van.![]()
Jammer, want ik vind het wel leuk.![]()
Hoezo? Zo draaierig is het toch niet? Misschien moet je de grafische opties wat lager zetten?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Green1 het volgende:
Damn. Ik kan dit spel echt onmogelijk langer dan 15 minuten spelen. Ik word er kotsmisselijk en draaierig van.![]()
Jammer, want ik vind het wel leuk.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
eigenschappen bij je snelkoppeling en bij doel een spatie en -offline toevoegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn. Hoe werkt het?![]()
Heb geen idee. Maar dat ik bijna moest kotsen weet ik wel. Ik had het ook heel erg bij Mirror's Edge. En ik had de grafische opties al niet zo hoog staan. Dus ik speel het gewoon maar een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo? Zo draaierig is het toch niet? Misschien moet je de grafische opties wat lager zetten?![]()
Blergh. Speel op low maar t loopt niet echt soepel, waar ik COD, Dishonored, ed gwn prima op medium kan spelen...
Klopt de synchronisatie sowieso niet btw ? Haalt de lol er wel een beetje vanaf. Netzoals die eerste missie: 4 x overnieuw moeten doen -_-
En die laadtijden, horen die zo abnormaal lang te zijn ?
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 19:56:43 ]![]()
Toppiequote:Op donderdag 6 december 2012 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigenschappen bij je snelkoppeling en bij doel een spatie en -offline toevoegen.
Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?![]()
alt+enter?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toppie
Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?![]()
werkt het?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toppie
Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?
En dat weet ik niet, had ik ook bij Sleeping Dogs. De enige oplossing die ik weet is telkens weer naar fullscreen gaan in options.![]()
Heb ik compleet geen last van? (maarja heb dan ook een high end bazen pc, ok ik lieg een beetje kan alles op het hoogst zetten maar niet met MSAA anti aliasing op 8xquote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef LelijKnap het volgende:
Blergh. Speel op low maar t loopt niet echt soepel, waar ik COD, Dishonored, ed gwn prima op medium kan spelen...
Klopt de synchronisatie sowieso niet btw ? En die laadtijden, horen die zo abnormaal lang te zijn ?)
![]()
Ik neem aan de je wel gewoon de boog helemaal spant alvorens te schieten?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaw kutleven
Maar heeft iemand tips om met die boog te schieten?Flesje bier![]()
Volgens mij heeft de hZ niks te maken met hoe goed het loopt (heeft meer met je beeldscherm te maken dan de rekenkracht).quote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef LelijKnap het volgende:
Mmz zijn r nog andere manieren het beter te laten lopen ? Andere desktop resolutie/75hz ipv 60 .. ?
Eventueel de laatste driver van je videokaart? Maarja dat zal ook wel niet bijster veel uitmaken..![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik neem aan de je wel gewoon de boog helemaal spant alvorens te schieten?![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dus. Dank u![]()
Steam moet gwn ff een check voor je doen, zo van hey slome, deze pc gaat deze game nooit trekken natuurlijk. Probeer anders deze game uit 1999 of koop hier en hier een nieuwe kaart o.O![]()
Zal ik dan maar een nieuwe openen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: