abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119906398
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119906527

1 van de beste single player ervaringen! (Op COD1/Dune 2/C&C) na :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_119906751
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!

[ Bericht 3% gewijzigd door -CRASH- op 04-12-2012 01:55:21 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119906794
Die Buck. :D Aan de ene kant is die aardig maar aan de andere is het een totale klootzak.
If not now, then when.
pi_119907066
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik start hem eventjes op.

*O*

Ik was nog niet heel ver in de mainquest geloof ik, net bij Citra geweest en moest nu iets gaan halen in bad town ofzo voor haar.

Tot straks :)
Zo. Het is bedtijd dus gestopt.

Ik ben bijna in Badtown :') _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119907067
Gewoon dik 4 uur verder en geen fluit opgeschoten in het verhaal :')

Begin het steeds toffer te vinden deze game. Begin was mwoa maar nu is het wel echt vet _O_
vosss is de naam,
pi_119907112
Wat een geluk met die aansteker. :') Beetje jammer. :P
If not now, then when.
pi_119907152
Godverdomme wat een hoeren missie is die met die duivel....

If not now, then when.
pi_119907155
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme wat een hoeren missie is die met die duivel....

[ afbeelding ]
_O-
pi_119907158
He-he.

Ik zou die Citra trouwens keihard geven. :9~ :') Is die ook gebaseerd op een echt persoon? :D
If not now, then when.
pi_119907162
Misschien alleen het gezicht.... voor de rest kan het CGI zijn
pi_119907216
Hoe vrij ben je in deze game? Is het een beetje het idee van Just Cause, GTA IV etc qua freeroaming of valt er buiten de missies niets te doen.
pi_119907426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:48 schreef -CRASH- het volgende:
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!
Ik hoop het _O_

Vaas is een baas _O_
pi_119907753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 04:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
He-he.

Ik zou die Citra trouwens keihard geven. :9~ :') Is die ook gebaseerd op een echt persoon? :D
tieten! :9
Alle outposts overgenomen zonder dat ik wist dat je het alarm ook uit kon schieten :')
pi_119907901
tvp wel benieuwd naar wat voor spel hettis
  dinsdag 4 december 2012 @ 08:50:29 #16
182073 invine
blablabla etc.
pi_119908177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 05:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe vrij ben je in deze game? Is het een beetje het idee van Just Cause, GTA IV etc qua freeroaming of valt er buiten de missies niets te doen.
Er zijn genoeg side missies, dingen verzamelen/maken, rond rijden etc. etc.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:10:19 #17
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_119909740
Gisteren even wat wietvelden in de hens gestoken, werd het beeld wazig een draaierig. :D
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_119910664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:30 schreef Nestalgie het volgende:
tvp wel benieuwd naar wat voor spel hettis
Een fantastisch spel. B-) Beste free-roaming spel tot dusverre!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:45:57 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119910790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een fantastisch spel. B-) Beste free-roaming spel tot dusverre!
Wat is "Free roaming"?.. :{

Ben niet zo thuis in gamers-termen.. :')
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:58:10 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_119911145
Tsja wat zou free roaming nou betekenen....
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_119911148
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef Tism het volgende:

[..]

Wat is "Free roaming"?.. :{

Ben niet zo thuis in gamers-termen.. :')
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.

Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:59:27 #22
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119911195
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.

Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
En hoe zit het met de hoeren?.. :P
pi_119911204
Mijn doel voor vandaag is om badtown toch echt te bereiken. Gisteravond/nacht 4 uur bezig geweest met outposts over nemen in het stuk waar ik de map unlocked heb met die wachttorens zegmaar.

Ik moet geloof ik nog 1 kamp :)
vosss is de naam,
pi_119911219
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Tism het volgende:

[..]

En hoe zit het met de hoeren?.. :P
Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooit :@
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:01:41 #25
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119911255
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooit :@
In het spel bedoel ik, waarom kun je daar niets mee doen?.. :?

Ik verdien toch geld, dan wil ik daar ook vanalles mee kunnen doen.. :D
pi_119911330
Ik heb geen idee, ik ben geen hoeren in het spel tegen gekomen.

Met het geld kun je pokeren bv, dat heb ik gister ook nog even zitten doen. En wapens kopen en upgraden en ammo kopen.

Geen idee wat je er verder mee kan.

Ik heb alleen die 2de machinegun, pijl en boog die ik niet snap en die 2de snipergun met silencer. Daar doe ik alles mee.

Ow en een shotgun voor als mn kogels op zijn :')
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:19:21 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119911764
Vosss, wel te pruimen dus? En kan je em ook op verschillende moeilijkheidsgraden zetten?
pi_119911809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Vosss, wel te pruimen dus? En kan je em ook op verschillende moeilijkheidsgraden zetten?
Ja ik geloof 4 moeilijkheden.

Begin is even moeilijk in te komen vond ik, zegmaar de eerste 6 uur ofzo.
Nu vind ik hem echt vet en heb pas een kwart van de hele kaart unlocked :@

Even doorbijten dus in het begin :)
vosss is de naam,
pi_119911848
Als je flink wat skillpoints verzameld hebt en je skills uitgebreid hebt een beetje en wat op wild gejaagd hebt om zo grotere ammopacks en rugzak en grotere beurs enzo hebt kunnen maken wordt het pas echt leuk. :Y
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:51:29 #30
182073 invine
blablabla etc.
pi_119912829
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef vosss het volgende:
Als je flink wat skillpoints verzameld hebt en je skills uitgebreid hebt een beetje en wat op wild gejaagd hebt om zo grotere ammopacks en rugzak en grotere beurs enzo hebt kunnen maken wordt het pas echt leuk. :Y
Yup, nu ik lvl3 ammopack heb kan ik echt los! Silent snipen ftw!
pi_119913200
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Met de woorden van Toontje lager
pi_119913231
:D
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:18:26 #33
377656 DoofenSchmirz
pi_119913713
Vanavond maar effe gaan jagen om mijn knip enz te upgraden. Storywise ben ik net Bad town uit en heb ik een voorraad wiet in de fik gestoken.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
pi_119913771
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad :').

Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaan :D en dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen :@
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:21:01 #35
377656 DoofenSchmirz
pi_119913789
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad :').

Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaan :D en dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen :@
Mes kan ook (melee)
pi_119913805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Mes kan ook (melee)
Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:22:01 #37
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119913816
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
pi_119913863
Zat vannacht op het punt waar ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was alweer na 4 uur. Dus strakjes
maar weer de draad oppakken...
pi_119913876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
_O_

Dat wist ik niet
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:24:54 #40
377656 DoofenSchmirz
pi_119913917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen. ;)
pi_119913933
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:

Waar speel je op....

Iig voor de PS3 is het R3
Voor de Xbox :?
Voor de PC dacht ik de F toets
pi_119914088
Zo mijn map is bijna klaar, moet alleen nog een paar dingen opvullen en spawnpoints plaatsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:29:41 #43
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119914091
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O_

Dat wist ik niet
Is natuurlijk wel voor de PC. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen. ;)
Bij mij is F default aanvallen, met E kan ik interacten en dan vilt hij ze.
pi_119914152
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zo mijn map is bijna klaar, moet alleen nog een paar dingen opvullen en spawnpoints plaatsen.

SPOILER
Miljaar dat ziet er goed uit! ^O^
Flesje bier
pi_119914507
De foto's die je maakt in het spel
worden die ergens opgeslagen (PS3)
of is dat zomaar iets :?

Al gevonden....

Het heeft dus alleen nut wanneer je de Quests doet
In de Free-roam heeft het geen waarde. screenshots
worden dus niet opgeslagen.... Jammer.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:47:50 #46
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119914729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
De foto's die je maakt in het spel
worden die ergens opgeslagen (PS3)
of is dat zomaar iets :?

Al gevonden....

Het heeft dus alleen nut wanneer je de Quests doet
In de Free-roam heeft het geen waarde. screenshots
worden dus niet opgeslagen.... Jammer.
Fototoestel bedoel je?
pi_119914798
Ja
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:26:05 #48
377656 DoofenSchmirz
pi_119919484
Ik heb nog niemand zien praten over de weerseffecten in FC3.

Gisteren liep ik tussen de struiken en het werd bewolkt, het begon te regenen en onweren! :D
Zo mooi! _O_
pi_119920204
Game wordt steeds leuker. Doe overigens atm alleen maar side quests, moet met Dennis praten maar die kan wel even wachten. :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_119920249
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:50:06 #51
377656 DoofenSchmirz
pi_119920422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak :P
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
pi_119920434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
komodovaraan denk ik :P Klotebeesten
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:51:31 #53
377656 DoofenSchmirz
pi_119920476
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

komodovaraan denk ik :P Klotebeesten
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.

Verdomd snel zijn die fuckers! :D

Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.

Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek.... :')
pi_119920549
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.

Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.

Draai het nu op medium met

I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Feyenoord Rotterdam
pi_119920590
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.

Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.

Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.

_O-
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:54:40 #56
377656 DoofenSchmirz
pi_119920606
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.

Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.

Draai het nu op medium met

I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:55:23 #57
377656 DoofenSchmirz
pi_119920633
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O-
Was niet cool, zat te gillen als een emo.
pi_119920645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.

Even kijken welke ik heb

stuurprogramma versie: 8.17.12.8562

Heb ik vrij weinig aan denk ik :')
Feyenoord Rotterdam
pi_119920743
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks

Staat in de OP

[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 04-12-2012 16:55:25 ]
pi_119920747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

_O-
Klim in een boom!
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:58:36 #61
377656 DoofenSchmirz
pi_119920773
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.

Even kijken welke ik heb

stuurprogramma versie: 8.17.12.8562

Heb ik vrij weinig aan denk ik :')
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig. :)

http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy

310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:59:09 #62
377656 DoofenSchmirz
pi_119920805
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

_O-
Klim in een boom!
Rot op, kan dat!?
pi_119920837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid. :P
Zijn die stable?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:00:43 #64
377656 DoofenSchmirz
pi_119920868
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zijn die stable?
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor. :P

Ik draai met mijn ATI kaart ook de laatste beta drivers en ervaar geen problemen. :)
pi_119920889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Rot op, kan dat!?
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen? :@
pi_119920894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor. :P
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit :')
Feyenoord Rotterdam
pi_119920903
Iemand anders die nogal misselijk wordt als hij dit te lang speelt? FoV is zelfs helemaal op zijn hoogt nog ongemakkelijk.

Wel een mooi spel, veel te doen. :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:01:36 #68
377656 DoofenSchmirz
pi_119920905
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen? :@
Weet ik veel, ben Steve Irwin niet. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:02:24 #69
377656 DoofenSchmirz
pi_119920938
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit :')
Ow, de 310.70 is de stable versie van de 310.64 beta. Dus die kan je gewoon pakken. :)
pi_119921276
Op het tweede eiland nu.
If not now, then when.
pi_119921468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Rot op, kan dat!?
Nope...

Gewoon op een rots gaan staan
als ze in de buurt liggen
pi_119921514
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapot :') of gaat dat niet?
Feyenoord Rotterdam
pi_119921572
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:33:05 #74
377656 DoofenSchmirz
pi_119922180
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef Frishe het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
pi_119922287
baas spel van wat ij gezien heb _O_ volgende maand halen
pi_119922333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
De animatie...
pi_119922347
Nog altijd niet in Badtown :')
vosss is de naam,
pi_119922608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks
[ afbeelding ]
Staat in de OP
^O^
If not now, then when.
pi_119922751
Singeplayer ^O^

Multiplayer :N
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_119922822
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Baalhaar het volgende:
Singeplayer ^O^

Multiplayer :N
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:50:58 #81
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119922943
Ik ga nog ff paddestoelen zoeken.. _O_
pi_119923247
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapot :') of gaat dat niet?
Kan allemaal....
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:08:16 #83
377656 DoofenSchmirz
pi_119923693
Guys?

NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....

Wtf?
pi_119923765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?

[ afbeelding ]

NS logo, alleen geldig op, nummer, KL 0137....

Wtf?
lolwat :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:10:32 #85
377656 DoofenSchmirz
pi_119923784
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

lolwat :')
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
pi_119923862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:13:15 #87
377656 DoofenSchmirz
pi_119923892
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
Site van Ubi :D
pi_119923932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Site van Ubi :D
ik vind het wel vreemd :P zijn er meer mensen die dit hebben?
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:15:41 #89
377656 DoofenSchmirz
pi_119924003
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik vind het wel vreemd :P zijn er meer mensen die dit hebben?
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx

Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo. :)
pi_119924052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx

Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo. :)
wtf _O- een easter egg ofzo? :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:18:15 #91
377656 DoofenSchmirz
pi_119924101
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wtf _O- een easter egg ofzo? :P
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
pi_119924126
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:26:40 #93
377656 DoofenSchmirz
pi_119924427
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
  Eindredactie Games dinsdag 4 december 2012 @ 17:27:44 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119924461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV :')

Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:30:39 #95
377656 DoofenSchmirz
pi_119924566
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die van GTA wist ik helemaal niet! :D
pi_119924717
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ook in AC3 is een winkelbediende die wat in het nederlands zegt.
Al es het maar 1 woordje
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:47:25 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119925093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Die van GTA wist ik helemaal niet! :D
ik ook niet, nooit van gehoord
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119925117
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?

[ afbeelding ]

NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....

Wtf?

Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.

Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Putin for President _O_
pi_119925350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.

Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallen :o
vosss is de naam,
pi_119925551
Heb je een beetje veel ruimte in de Map Editor op de 360? Want als je in Far Cry 2 bijvoorbeeld 2 huizen maakt compleet met meubels en dergelijke was dat balkje al halfvol, als je er dan nog wat voertuigen (wrecks en normaal) en wat flora en wat explosieven enzo erin doet was dat balkje al helemaal vol, terwijl er dan nog zoveel bij te plaatsen is. Is dit balkje in de Map Editor van FC3 net zo snel al vol?
Pogo dancing!
pi_119925723
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
pi_119925978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
Dat is ook echt de grootste kutmissie in het spel ;)
Gewoon een steen gooien en sprinten naar je autosave point.
pi_119926228

'nough said :9.. Al flink wat uurtjes vermaakt met dit spel _O_
pi_119927318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Timmos het volgende:

'nough said :9.. Al flink wat uurtjes vermaakt met dit spel _O_
_O_
pi_119928131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

^O^

Nieuwe driver is perfect tot nu toe. M'n kaart blijft ook zo'n 4 graden koeler.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_119928439
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallen :o
Ik moet eerst Battlefield 3 updaten. :')

Gulf of Oman vlag F: City, dan het gebouw rechts bij de brug. Daarachter is de putdeksel.
Putin for President _O_
pi_119931005
Uitgespeeld :(
Beide eindes gezien.......die Citra :)

Jammer dat er geen extras bijkomen na het uitspelen, extra moeilijk ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puzom op 04-12-2012 20:28:22 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:29:27 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119931528
tip zonder spoilers, bij de tempel van Sitramissie kun je best nuttige dingen krijgen en uitgeven, is nu wel wat makkelijker :P
pi_119931575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:

hoeveel uur mee bezig geweest? en wat kan je nog in het spel na het uitspelen?
pi_119931624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:

Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?
pi_119931857
Omdat internet hier om de haverklap uitvalt ben ik
verder gegaan met creatief bezig zijn.....

dinsdag 4 december 2012 @ 20:40:03 #112
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119931978
het is FOK! om ff de pietlut uit te hangen, verder tof :Y
pi_119932238
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?
19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.

Niet veel te doen nu, relics en kisten zoeken.
pi_119932620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Puzom het volgende:

[..]

19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.

Niet veel te doen nu, relics en kisten zoeken.
toch zonde
pi_119932747
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:53 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

toch zonde
Zeker!

Had gehoopt op een nieuwe optie met het hele eiland open en weer piraten etc.......maar nee helaas.
Co-op campaign dan maar :)
pi_119932749
Zit nu op 16u en heb net pas Buck gezien?
Speel ik zo langzaam of hebben de mensen van 19u enkel de missies uitgespeeld en verder nog niets gedaan?
Narf!
pi_119932776
Downloadbare content voor Far Cry 3 exclusief naar PS3

Het lijkt tegenwoordig wel of zo goed als elke (tijdelijk) exclusieve extra content voor Microsoft is weggelegd, denk maar aan games als The Elder Scrolls V: Skyrim, GTA IV of de Call of Duty reeks. Nu is het eindelijk weer aan ons, de PlayStation 3 gamers, want Far Cry 3 krijgt een coöp DLC-pakket genaamd High Tides en dit pakket zal exclusief op de PlayStation 3 verschijnen.

Dit pakket zal in januari verschijnen en bevat maar liefst twee nieuwe coöp hoofdstukken: Jailbreak en Redemption, welke verder gaan waar de vorige coöp hoofdstukken eindigden en sluit het verhaal van het coöp team Leonard, Tisha, Mikhail and Callum af.

Ubisoft meldde het volgende over de missies: “tougher fights, bigger competitions, some great up-close time with your favorite characters, and explosive moments unlike anything you’ve seen before.”.

Een exacte datum of prijs werd nog niet bekend gemaakt.

bron psx-sense
pi_119932818
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Puzom het volgende:

[..]

Zeker!

Had gehoopt op een nieuwe optie met het hele eiland open en weer piraten etc.......maar nee helaas.
Co-op campaign dan maar :)
wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:57:30 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119932864
leuk voor de ps3 gamers maar hoeveel mensen spelen er nu coop :P
pi_119933025
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?
Meeste sidemissions gedaan.
Had gehoopt op een open eiland met piraten na het uitspelen......nu dus open eiland zonder vijanden.....alleen dieren. Dus geen kampen meer te veroveren.
pi_119933107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef Puzom het volgende:

[..]

Meeste sidemissions gedaan.
Had gehoopt op een open eiland met piraten na het uitspelen......nu dus open eiland zonder vijanden.....alleen dieren. Dus geen kampen meer te veroveren.
ah zo, dat is zeker jammer. Toch zonde bij zulke vette spellen, dit was ook het geval bij dishonored, dat ze te kort zijn. }:|
pi_119933226
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ah zo, dat is zeker jammer. Toch zonde bij zulke vette spellen, dit was ook het geval bij dishonored, dat ze te kort zijn. }:|
Ja had het niet verwacht........maar wachten op GTA V :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:07:06 #123
377656 DoofenSchmirz
pi_119933418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:

[ afbeelding ]
Cool! :D
pi_119933516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Sickert het volgende:
Zit nu op 16u en heb net pas Buck gezien?
Speel ik zo langzaam of hebben de mensen van 19u enkel de missies uitgespeeld en verder nog niets gedaan?
Kan ik ergens zien hoeveel uur ik erin zit? Dat hele uplay snap ik maar half :@

Ik gok dat ik er meer uur in zit en ik heb geen idee wie Buck is :D!
vosss is de naam,
pi_119934534
Moeilijkste opdracht tot nu toe.. Streepjescodes zoeken :')
pi_119935503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Timmos het volgende:
Moeilijkste opdracht tot nu toe.. Streepjescodes zoeken :')
Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd _O-
pi_119937650
quote:

[ afbeelding ]
Nice :)
pi_119938656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.
Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2 :)
pi_119939622
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2 :)
FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
pi_119939739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd _O-
Heb er 1 van de 5 met behulp van een walktrough moeten vinden :(..

SPOILER
pi_119940020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
pi_119940266
waar start je die map editor :?
pi_119940336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.

Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.

En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2 }:|

Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.

Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.

Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen :')
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:18:12 #134
97079 Jeff89
Conquer All
pi_119940838
Zoeken jullie ook actief die artifacts en lost letters enzo? Daar unlock je al vrij snel toffe dingen mee nl..
SPOILER
pi_119941049
Spoiler over het verhaal:
SPOILER
pi_119943209
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.

Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.

En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2 }:|

Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.

Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.

Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen :')
True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.

Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
pi_119945894
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.

Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
ik heb volgens mij 1x een helikopter op mn dak gehad toen ik een outpost op het 2e eiland over wilde nemen.
  woensdag 5 december 2012 @ 08:56:46 #138
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_119946194
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Frishe het volgende:

[..]

ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
Daar zat ik gisteren ook vast...

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Spoiler over het verhaal:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 5 december 2012 @ 09:26:51 #139
182073 invine
blablabla etc.
pi_119946679
quote:

[ afbeelding ]
Opzich nice, alleen jammer van die palmbomen ;(
  woensdag 5 december 2012 @ 10:49:27 #140
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119948721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Wil ik ook wel eens weten idd.. :)
  woensdag 5 december 2012 @ 10:49:37 #141
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_119948724
Ik mis alleen de motion blur erg :( ook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten

Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_119949771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Convict het volgende:
Ik mis alleen de motion blur erg :( ook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten

Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!" :')
  woensdag 5 december 2012 @ 11:29:39 #143
182073 invine
blablabla etc.
pi_119949939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!" :')
De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.
pi_119950046
Piraten zijn niet dom. Zie Jack Sparrow 8-)
vosss is de naam,
pi_119950113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef invine het volgende:

[..]

De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.
Het zijn meer de zinnetjes die ze er uit gooien :') :P. Al met al is het natuurlijk nog steeds een fantastische game! Hoelang hebben ze hier eigenlijk aan gewerkt?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:01:27 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119950966
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!

Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit :P
pi_119951114
SP frustratie:
SPOILER
pi_119951300
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen

die outposts heb ik zelf nog niet veroverd, waar is dat nuttig voor ?
pi_119951444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Gast wtf? Ik stress mij dood aan al die tijgers die mij buttfucken als ik een outpost probeer binnen te sluipen :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Bij multiplayer ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen

Het gebied rondom de outpost wordt dan bezet door de rakyat, wat betekent dat er geen piraten meer zullen patrouilleren bijvoorbeeld. Wel zul je af en toe vuurgevechten tegenkomen tussen de rakyat en een paar random piraten en heel af en toe nog een verdwaalde jeep :)
pi_119951575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:

Geen outposts = wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen
pi_119951639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef karton2 het volgende:
SP frustratie:
SPOILER
Misschien helpt het:

SPOILER
pi_119951937
Het is ook wel jammer dat als je bijv. 2 van die piraten op de weg ziet lopen met mensen die ze hostage hebben, je schiet ze neer en dan blijven die 2 hostages gewoon stokstijf staan :P. Een GTA gevalletje was in dat geval wel leuk geweest, het groepje gaat met je mee om zo'n kamp te pakken!
pi_119952173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is ook wel jammer dat als je bijv. 2 van die piraten op de weg ziet lopen met mensen die ze hostage hebben, je schiet ze neer en dan blijven die 2 hostages gewoon stokstijf staan :P. Een GTA gevalletje was in dat geval wel leuk geweest, het groepje gaat met je mee om zo'n kamp te pakken!
Klopt! Valt allemaal wel wat tegen. Ook iedere keer zelfde teksten die gesproken worden etc. Had toch net iets meer verwacht. Maar het blijft een top game!
  woensdag 5 december 2012 @ 12:53:31 #154
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119952649
Waarom staat die fucking mongool van een rekruut helemaal onder in die grot!?.. :(

Ben al 20 soldaatjes voorbij geslopen waarvan ik met gemak het uniform heb kunnen jatten/aantrekken.. ;(
pi_119953487
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet
  Eindredactie Games woensdag 5 december 2012 @ 13:46:08 #156
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119954514
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 5 december 2012 @ 13:48:02 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119954586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Maver24 het volgende:
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet
Nee.
pi_119955625
quote:
Geen idee, heb ook gekeken op die plek maar niets te vinden. Rare is, op de Ubi site staat ie ook:
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/the-island/map.aspx
  woensdag 5 december 2012 @ 14:17:11 #159
333419 Convict
pi_119955680
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Puzom het volgende:

[..]

Klopt! Valt allemaal wel wat tegen. Ook iedere keer zelfde teksten die gesproken worden etc. Had toch net iets meer verwacht. Maar het blijft een top game!
of ze rennen de bossen in om achter een boom te schuilen... zoek je ze op en dan kan er niet eens een bedankje vanaf.... terwijl als je je vrienden helpt in een schietpartij krijg je wel 50 dollar als beloning :7

Maar niemand anders last van dat als je sprint het zicht onkijkbaar is op een lelijke manier? speel alles op max maar toch....
pi_119955690
Iemand hier al vanaf gesprongen? Gave sprong :)

woensdag 5 december 2012 @ 14:18:20 #161
182073 invine
blablabla etc.
pi_119955723
Wow, zo ziet het er niet uit mijn xbox :D
pi_119955727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:17 schreef Puzom het volgende:
Iemand hier al vandaf gesprongen? Gave sprong :)

[ afbeelding ]
Ja, gaaf stukje, en toen kwam ik uit bij die 3 boten buiten.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_119955798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef invine het volgende:
Wow, zo ziet het er niet uit mijn xbox :D
Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerken :(
pi_119956032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Puzom het volgende:

[..]

Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerken :(
Op pc ziet het er echt wel zo uit hoor :') Dat de consoles het nou niet meer trekken :N
  woensdag 5 december 2012 @ 14:30:29 #165
333419 Convict
pi_119956168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Puzom het volgende:

[..]

:') je speelt het zeker op een console idd
pi_119956406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef Convict het volgende:

[..]

:') je speelt het zeker op een console idd
Hihi weer het PC vs Console gedoe? Zowel PC als Console versie gezien, PC op Ultra en nee zo ziet het er niet uit.
Zou zeggen ga naar de plek en maak precies zo'n screenshot :D
pi_119957571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef Klonk het volgende:
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!

Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit :P
En bij de krickenbecker see staat een "radiotoren" _O-
die ik al een aantal keren bezocht heb
pi_119957635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

En bij de krickenbecker see staat een "radiotoren" _O-
die ik al een aantal keren bezocht heb
[ afbeelding ]
_O-
pi_119958166
quote:
  woensdag 5 december 2012 @ 15:22:52 #170
333419 Convict
pi_119958214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef Puzom het volgende:

[..]

Hihi weer het PC vs Console gedoe? Zowel PC als Console versie gezien, PC op Ultra en nee zo ziet het er niet uit.
Zou zeggen ga naar de plek en maak precies zo'n screenshot :D
dat zal ik voor je doen :D waar zit die plek? heb hem nog niet uitgespeeld namelijk.
pi_119958640
quote:
Nee je kan niet heli vliegen, ze zetten het wel op de Ubi map, maar waarom geen idee. Op die plek is helemaal geen heli.
pi_119958672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Convict het volgende:

[..]

dat zal ik voor je doen :D waar zit die plek? heb hem nog niet uitgespeeld namelijk.
Hoef je hem niet voor uitgespeeld te hebben ;)
Weet hoe het er op de PC op Ultra uitziet, maar ga je gang:
x: 496.3
y: 791.3

[ Bericht 1% gewijzigd door Puzom op 05-12-2012 15:45:34 ]
pi_119959152
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?
pi_119959175
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?

Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks :')..
pi_119959315
En voor dat ik het door had was ik 3 uur verder :')
Ik heb dingos nodig, 48 items is niet genoeg! :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119959322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Droathoah het volgende:
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?
Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.
pi_119959339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Puzom het volgende:

[..]

Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!
pi_119959358
Dat is het mooie aan FC je kunt het op heel veel manieren spelen.
pi_119959371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Zit je op PC? Zo ja maak effe screenshot waar je precies zit.
pi_119959387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Timmos het volgende:
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?

Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks :')..
Nee, torens, buitenposten etc. is apart.
pi_119959467
@-CRASH-

Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.
pi_119959891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Puzom het volgende:
@-CRASH-

Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.
Nee nog niet gedaan .
zit nu op 14/38
  woensdag 5 december 2012 @ 16:10:30 #183
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119960088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Nee nog niet gedaan .
zit nu op 14/38
OK. Heel vaag dat ie blijft roepen om die missie...........meen dat FC2 ook van die kuren had.
pi_119960389
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
  woensdag 5 december 2012 @ 16:26:01 #186
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119960445
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken. :')
  Eindredactie Games woensdag 5 december 2012 @ 16:26:34 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119960464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
Nee, wel power ups om hem accurater te maken.

Te laag? Hoe? Je kan tot een meter of 50 gewoon recht schieten, als het echt verder weg is moet je er iets boven zitten. Beetje zoals bij Skyrim.. Ik vind die trail die de pijl achterlaat trouwens wel zeer irritant/hinderlijk.
pi_119960906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Grenade launcherding equipen die bij de rpg zit.
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!
Narf!
  woensdag 5 december 2012 @ 16:41:59 #189
333419 Convict
pi_119961031
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:

[..]

headshot van achteren ;)
pi_119961207
quote:

[..]

Doe ik met crossbow en explosieve pijl, 2 stuks en kapot is ie..
pi_119961721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Bullet drop mikt niet zo nauw in FC3, je kan redelijk recht vooruit schieten zeg maar. Geldt ook voor de sniper rifle overigens.
pi_119962637
Die games tussendoor zijn stiekem nog best moeilijk.. Heb bij 1 nog maar de topscore :')
pi_119962798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Chef_M het volgende:
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken. :')

kunnen ze nog meer lijken begraven ^O^
pi_119963450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef Timmos het volgende:
Die games tussendoor zijn stiekem nog best moeilijk.. Heb bij 1 nog maar de topscore :')
Dat vind ik ook weer zoiets geniaals dat de levensduur van het spel verlengt :)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

kunnen ze nog meer lijken begraven ^O^
_O-
pi_119963985
quote:

[..]

Het is in een missie waarbij je geen wapens hebt en overal langs moet sneaken en niemand mag vermoorden. Maar ben er eindelijk voorbij!
pi_119964925
Ik merk dat ik heeel erg naar sneaky neig, voor alles. Ik heb alleen maar tot aan die mushroom missie gespeeld en doe nu vooral exploren en bases overnemen, maar ik doe vrijwel alles met silenced sniper (die van insane) bow, en silensed smg. Tof!

Ik heb 1 overname gedaan die echt ontzetten epic was. Ik probeerde het silenced te doen maar werd vrij snel gespot en dus pakte ik mijn rifle, en probeerde guns blazin de basis om te lopen. Toen kwam er versterking en kreeg ik het moeilijk. Toen ineens kwamen er 2 tijgers ergens vandaan en die hielpen mij gedeeltelijk. Maar door mijn schoten vloog het gras in de fik wat resulteerde in een ontzettend grote brand om de basis heen. Op een gegeven moment waren de basis, de versterking, en de tijgers eindelijk dood. Op het moment dat mijn mannen binnen kwamen rijden ging het vuur bijna uit, terwijl op de achtergrond de zon onder ging. Dat was echt een WOW moment voor mij. Super vet!
pi_119965682
quote:
SP frustratie:
SPOILER
Ik ook niet, maar ik ging meteen all in en daarna had ik gewonnen. ;')
pi_119965966
quote:
SP frustratie:
SPOILER
In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk. :')
Flesje bier
  woensdag 5 december 2012 @ 19:03:26 #199
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119966078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef Gezicht het volgende:

[..]

In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk. :')
Nee later in het spel moet je echt gaan pokeren.. :)

Mijn winst was 216 $.. _O_
pi_119971054
Zo. Ik ga ook nog even spelen.

Niet al te lang, want om 0515 rammelt de wekker weer }:|
vosss is de naam,
  woensdag 5 december 2012 @ 20:51:46 #201
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119971244
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Tism het volgende:

[..]

Nee later in het spel moet je echt gaan pokeren.. :)

Mijn winst was 216 $.. _O_
Is het Texas Hold'em? :P Is het enigste wat ik ken, anders ben ik fucked voor die missie. :')
pi_119971545
Wauw, savegame corrupt ofzo. Ik ben net op het 2e eiland.

WHY :'( :'(
  woensdag 5 december 2012 @ 21:00:47 #203
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119971647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef kilozout het volgende:
Wauw, savegame corrupt ofzo. Ik ben net op het 2e eiland.

WHY :'( :'(
PC, PS3 of X360?
pi_119971691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Chef_M het volgende:

[..]

PC, PS3 of X360?
PC..
  woensdag 5 december 2012 @ 21:02:00 #205
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119971716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef kilozout het volgende:

[..]

PC..
Ah dafuq, hoop echt dat ik dat probleem niet krijg dan.
pi_119971761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ah dafuq, hoop echt dat ik dat probleem niet krijg dan.
Via Steam..
pi_119972781
Eigenlijk zou je ook wel wat 'Hitman' achtige zaken willen zien in dit spel. Pak van de ander aantrekken. Infiltreren, etc. Die continu rondrijdende auto's ben je op een gegeven moment ook wel zat.
pi_119975412
Lol ik rij net over zon waggel bruggetje een andere auto tegemoet van teammates, wijken ze uit, volop het water in, allemaal dood. Vaag :P
pi_119975964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef delano.888 het volgende:
Lol ik rij net over zon waggel bruggetje een andere auto tegemoet van teammates, wijken ze uit, volop het water in, allemaal dood. Vaag :P
Bij mij wijken ze nooit uit en gaat mijn waggel naar de klote. :(
Flesje bier
pi_119976791
Waar kun je deze het beste downloaden ? Steam is duur maar betrouwbaar... zijn er verder nog dergelijke degelijke maar goedkopere sites ?
Kan overigens enkel via rabobank betalen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 22:31:04 ]
pi_119977281
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kun je deze het beste downloaden ? Steam is duur maar betrouwbaar... zijn er verder nog dergelijke degelijke maar goedkopere sites ?
Kan overigens enkel via rabobank betalen.
Als je via Rabobank kan betalen kun je 'm toch ook gewoon via bol.com oid. kopen? Of 2e hands?
Flesje bier
pi_119977402
Zo dat veld affikken was wel een toffe missie zeg :7

Heb nu net Oliver te pakken en zit dus nog niet op het tweede eiland.

Ik heb nog wel wat uur te gaan dus denk ik zo en als het kan (geen idee) dan sweep ik ook eerst het tweede eiland schoon van outposts en alle uitkijktorens voor ik de missies van het hoofdverhaal ga doen :)
vosss is de naam,
pi_119977631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als je via Rabobank kan betalen kun je 'm toch ook gewoon via bol.com oid. kopen? Of 2e hands?
Neh wil m gewoon downloaden. Geen zin in al dat gedoe.
pi_119977757
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Neh wil m gewoon downloaden. Geen zin in al dat gedoe.
Downloaden geeft meer gedoe!
Bijvoorbeeld via steam downloaden. Moet je eerst steam opstarten, en vervolgens via steam uplay starten, en via uplay het spel starten.
Als je disc hebt sla je steam uiteraard over, dus is simpeler.
pi_119977928
Het verkrijgen van die disc kost echter veel meer gedoe.
pi_119978016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef LelijKnap het volgende:
Het verkrijgen van die disc kost echter veel meer gedoe.
Nou, wat een moeite, de deur open doen voor de t&t morgen
  woensdag 5 december 2012 @ 22:49:08 #217
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119978021
Ik kom maar niet door die "sneaky" grot heen.. :'(
pi_119978088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nou, wat een moeite, de deur open doen voor de t&t morgen
Ik ben morgen niet thuis. Dan nog uitzoeken welke buren m hebben... als die al thuis zijn...
pi_119978420
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ben morgen niet thuis. Dan nog uitzoeken welke buren m hebben... als die al thuis zijn...
Je maakt het jezelf wel behoorlijk moeilijk he. :') Rij gewoon langs de Media Markt na ja werk ofzo man.
Flesje bier
pi_119978954
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de Insane edition en de Lost expeditions Edition?

Zitten die zaken van de Lost expedtions editie ook bij de Insane?
pi_119978978
De DLC
Insane heeft meer DLC
- Wahine poppetje
- Survival guide
- En een stoffen opberg kit
pi_119979140
pi_119979145
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
De DLC
Oke want heb liever extra content dan'n zo'n vaasje :P
pi_119979177
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Oke want heb liever extra content dan'n zo'n vaasje :P
Bij de insane edition zitten 5 DLC bij die andere 1.
pi_119979198
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bij de insane edition zitten 5 DLC bij die andere 1.
Zie het staan in de kleine letters :)
Dan gaan we toch maar die halen :P
pi_119979306
Bobblehead staat trouwens best hip op je dashboard :D
Wel super slecht dat er geen plakkertje onder zit.
pi_119979743
Die wahine is wel leuk
maar die montenegro versie is toch wat mooier.
pi_119981003
pi_119981135
quote:
Oh lol. Deze was net geüpload op zijn eigen channel, vandaar.
If not now, then when.
pi_119981524
In de OP staat ook een deel van de playlist
pi_119981627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
In de OP staat ook een deel van de playlist
Misschien handig voor het volgende topic gewoon het playlist linkje er in te zetten.
pi_119981884
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien handig voor het volgende topic gewoon het playlist linkje er in te zetten.
Als je bij het laatste filmpje op het youtube symbool klikt
en klikt dan op Michael mandon dan kom je z'n kanaal.
en de video'sdaar hebben geen FC3 reclame aan het einde.

Maarja dat kost zeker teveel moeite
pi_119981938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:23 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Als je bij het laatste filmpje op het youtube symbool klikt
en klikt dan op Michael mandon dan kom je z'n kanaal.
en de video'sdaar hebben geen FC3 reclame aan het einde.

Mag wel wat vriendelijker?
Als je zelf op dat kanaal had gekeken, en vervolgens op de playlist die ik postte, had je gezien dat de playlist meer (torture) filmpjes heeft, die niet staan op dat kanaal van jou.
pi_119982527
_O-
If not now, then when.
pi_119984784
Iemand anders die dit spel eigenlijk te makkelijk vind?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 6 december 2012 @ 07:11:04 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119984804
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Had dat al eerder gelezen ja :(

Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al door
  donderdag 6 december 2012 @ 07:11:32 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119984806
quote:
nee, nog absoluut geen last van gehad :')
pi_119984845
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al door
Ik speel ook op z'n moeilijkst, maar heb na 6 uur zo'n beetje alle bags op max, de wapens die ik wil heb ik en zover ik weet komen er geen andere vijanden. Het is nog wel vermakelijk maar ik denk dat als het zo doorgaat nogal repetitief wordt.
  donderdag 6 december 2012 @ 09:19:50 #240
182073 invine
blablabla etc.
pi_119986297
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Op de pc zou ik ook wel op zijn moeilijkst kunnen, op mijn xbox (waar ik nu op speel) niet.. want ik bak er niks van met dat aimen :') laatste keer dat ik een shooter voor mijn xbox koop.
pi_119988302
iemand die dit spel draait op PC met HD5770? Loopt dat een beetje op 1280-800 en medium of zo?
pi_119989341
Wat een bazenspel zeg _O_
pi_119989432
quote:
Yup, had ik al eerder gemeld. Warrior level geeft niet echt een warrior gevoel :)
En naarmate je meer skills krijgt is alles nog eenvoudiger. Hoopte dat na het uitspelen er een nieuw moeilijker level zou komen, maar helaas.

En die Boss fights dan................
pi_119989618
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef Puzom het volgende:

[..]

Yup, had ik al eerder gemeld. Warrior level geeft niet echt een warrior gevoel :)
En naarmate je meer skills krijgt is alles nog eenvoudiger. Hoopte dat na het uitspelen er een nieuw moeilijker level zou komen, maar helaas.

En die Boss fights dan................
Makkelijk is ook overdreven. Makkelijk is als je alle missies direct in 1 keer uitspeelt.
pi_119989705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Makkelijk is ook overdreven. Makkelijk is als je alle missies direct in 1 keer uitspeelt.
Maar dat doe ik ook.
pi_119991101
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar dat doe ik ook.
Dan ligt mijn niveau wel heel erg laag zeker want op de "normal" stand heb ik de grootste moeite afentoe met het overnemen van een basis of ruzie maken met een tijgetje..

Ik vind het een enorm bazen spel en zit nu aan de 20u en een missie voor Buck gedaan pas..
Narf!
  donderdag 6 december 2012 @ 12:20:36 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119991145
het is dan ook geen die-hard-shooter. Ik ben nu net op eiland 2 na echt alle sidemissies en kampen op 1 gedaan te hebben, ook alle "tassen" etc gemaakt.

Alleen die deliverymissies vind ik niet leuk. Heb nooit iets met racen gehad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 6 december 2012 @ 12:21:31 #248
377656 DoofenSchmirz
pi_119991166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
het is dan ook geen die-hard-shooter. Ik ben nu net op eiland 2 na echt alle sidemissies en kampen op 1 gedaan te hebben, ook alle "tassen" etc gemaakt.

Heh, die medical missies.... Ik donder altijd de afgrond in ergens door mijn rijstijl. :')
  donderdag 6 december 2012 @ 12:23:38 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119991228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Heh, die medical missies.... Ik donder altijd de afgrond in ergens door mijn rijstijl. :')
Je moet er 3 doen voor een skillunlock, die heb ik ook wel gehaald, maar vind het ook niet echt leuk.

Al vind ik het rijden wel goed te doen verder.
Get woke, go broke!
pi_119991452
Damn die vaas is echt goed uitgewerkt, Goede stemacteur ook
Ik ben een grote beer
pi_119991519
Ik wil FC3 zo halen, mijn pc is echter al wat ouder, dus wil hem voor de console halen, moet ik de xbox of ps3 versie halen voor beste kwaliteit? Of zit er niet echt verschil tussen de console versies?
pi_119991966
Geloof dat de Ps wat minder framedrops zou hebben.
Maar hoor ook weer van mensen dat de xbox prima speelt.
Zelf speel ik m prima op de Ps3
Narf!
  donderdag 6 december 2012 @ 12:49:36 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_119992049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:

Ik vind eigenlijk alle challenges nogal inspiratieloos en dikwijls immersiebrekend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:51:54 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119992134
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk alle challenges nogal inspiratieloos en dikwijls immersiebrekend.
Ach, het is wel vermakelijk, vooral die met 1 wapen zoveel mannetjes killen. :P. Maar niet echt verheffend nee. En toch doe ik ze graag :').
Get woke, go broke!
pi_119992266
Is het iemand al opgevallen dat die heavy gunners slippers aan hebben _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 13:32:24 #256
182073 invine
blablabla etc.
pi_119993686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Ik vind die juist super, zijn meestal leuke routes dwars door de rimboe!
  donderdag 6 december 2012 @ 14:15:42 #257
377656 DoofenSchmirz
pi_119995107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:32 schreef invine het volgende:

[..]

Ik vind die juist super, zijn meestal leuke routes dwars door de rimboe!
Ja en daarom kieper ik elke keer weer de afgrond in. Beetje "off piste" rijden om vervolgens als rollende vuurbal naar beneden te lazeren.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:18:23 #258
182073 invine
blablabla etc.
pi_119995209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Ja en daarom kieper ik elke keer weer de afgrond in. Beetje "off piste" rijden om vervolgens als rollende vuurbal naar beneden te lazeren.
Haha :D ik heb dat wel 1x gehad, toen was er een roadblock oid en ik dacht ik rijd daar wel doorheen, mooi niet. Vloog vol het water in wat een metertje of 10 lager lag :9
  donderdag 6 december 2012 @ 14:23:13 #259
377656 DoofenSchmirz
pi_119995386
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:18 schreef invine het volgende:

[..]

Haha :D ik heb dat wel 1x gehad, toen was er een roadblock oid en ik dacht ik rijd daar wel doorheen, mooi niet. Vloog vol het water in wat een metertje of 10 lager lag :9
Ja dat soort praktijken ja. Het vetste was nog wel met een quad. Had een mooie jump gevonden over een nauw ravijntje. Nam een aanloop, knalde eropaf, sprong OVER het ravijn en landde aan de andere kant! _O_
pi_119995473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Ja dat soort praktijken ja. Het vetste was nog wel met een quad. Had een mooie jump gevonden over een nauw ravijntje. Nam een aanloop, knalde eropaf, sprong OVER het ravijn en landde aan de andere kant! _O_
Eigenlijk mis je dan nog zo'n quake achtige stem die iets gaafs roept over je jump :D
  donderdag 6 december 2012 @ 14:26:49 #261
182073 invine
blablabla etc.
pi_119995535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eigenlijk mis je dan nog zo'n quake achtige stem die iets gaafs roept over je jump :D
Nee, hier kan ik mij niks bij voorstellen.. het is dan wel arcade maar niet zo erg ;)
  Eindredactie Games donderdag 6 december 2012 @ 14:42:31 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119996069
Het rijden vind ik echt heerlijk, besturing is zeer goed. Ik mis nog een crossbrommer/motor.
Die racemissies vind ik ook juist supervet om te doen.

De moeilijkheidsgraad, tja.. Als je eenmaal een beetje door hebt hoe vijanden zich gedragen is alles vrij makkelijk stealthy te doen, ongeacht de difficulty. Die takedowns doen het 'm wel voor mij trouwens.
knife throw takedown / chained takedown / grenade takedown / pistol takedown _O_
Op die manier kan je echt op een bazen-rambo-esque manier een encampment schoonvegen met een terecht 'fuck yeah' gevoel nadien.

Er blijft een repetitief element aanwezig in de (side)quests, maar dat stoort mij nauwelijks - met name omdat i.t.t. FC2 ik me bij FC3 wèl kostelijk vermaak met de gamewereld en alles daarin.
pi_119999211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef Byte_Me het volgende:
iemand die dit spel draait op PC met HD5770? Loopt dat een beetje op 1280-800 en medium of zo?
ik, draait prima. Zou niet weten op welke standen, maar wmb ziet het er prima uit.
pi_119999458
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik, draait prima. Zou niet weten op welke standen, maar wmb ziet het er prima uit.
tnx
pi_120003274
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste missies? Ik vond die wietvelden in de fik steken toch wel numero uno!
pi_120003455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste missies? Ik vond die wietvelden in de fik steken toch wel numero uno!
Ik tot nu toe ook, maar ik zit nog niet op het tweede eiland.

Heb gewoon het verhaal gevolgd tot ik naar badtown moest en ben toen maar eerst alle uitkijktorens gaan pakken en daarna alle kampen veroverd en toen pas verder gegaan.

Geen idee wat er nog komt, zit nog redelijk in het begin denk ik :@
vosss is de naam,
pi_120003559
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik tot nu toe ook, maar ik zit nog niet op het tweede eiland.

Heb gewoon het verhaal gevolgd tot ik naar badtown moest en ben toen maar eerst alle uitkijktorens gaan pakken en daarna alle kampen veroverd en toen pas verder gegaan.

Geen idee wat er nog komt, zit nog redelijk in het begin denk ik :@
Ik heb inmiddels die gast gered op die rijst/mijn veld nadat je naar badtown moest.

Ik heb verder eigenlijk nog niet echt uitkijktorens lopen pakken. Vind het wel chill dat ik niet weet waar ik naar toe ga :)
pi_120005093
ik kan niet met die boog omgaan :D Heb die reflex sight erop, maar daar wordt het ook al niet beter van :P Ik mik steeds te laag
pi_120005188
Zo Far Cry 3 is binnen. Alleen jammer dat ik, nu ik na 2 dagen eindelijk de tijd even heb, het spel niet kan activeren omdat de uplay servers unavailable zijn :') slechte start
  donderdag 6 december 2012 @ 18:40:33 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120005286
Is vast al duizend keer gevraagd: Is het mogelijk de taal SIMPEL naar het engels te krijgen?

Ik erger me dood aan de grammaticale fouten.

Net ook weer, zo'n missie: "Waarom zijt gij julia?"

Wat waarschijnlijk: Where art thou Julia moet wezen :') Met je waarom :r

Ik zie dat ik alleen ondertitels in t engels kan doen maar t spel zelf niet ;(
pi_120006195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Is vast al duizend keer gevraagd: Is het mogelijk de taal SIMPEL naar het engels te krijgen?

Op console? Ja, gehele console op engels zetten. Dan zijn btw gelijk al je spellen engels.
pi_120006740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:

Even regedit opstarten en zoeken naar deze keys:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Farcry3
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Farcry3

En daar dan bij Language English invullen en bij SKU EN

De 2de key is volgens mij voor de 64 bits versei
vosss is de naam,
pi_120006894
Dus links onder op de start knop van Windows klikken
Run (of uitvoeren) aanklikken
Regedit intypen en enteren

Bij waarschuwing op ok klikken.

Dan naar (afhankelijk of je een 32 of 64bits OS hebt) de 1e of 2e key gaan en daar die aanpassingen doen.

Ik geloof dat SKU al op EN stond bij mij maar dat weet ik niet meer zeker.

Veel simpeler kan het niet denk ik :)
vosss is de naam,
  donderdag 6 december 2012 @ 19:14:34 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120006984
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Even regedit opstarten en zoeken naar deze keys:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Farcry3
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Farcry3

En daar dan bij Language English invullen en bij SKU EN

De 2de key is volgens mij voor de 64 bits versei
THanks mate!!! :D

Nog iets, ik had net 3 gasten neergepopped met mien sniper rifle vanuit zo'n zendmast. Dus ik roetsj naar beneden, en in plaats van drie lijken liggen er drie plasjes bloed met een wapen erbij :')

Wat is dez0n? Project I.G.I? :o
pi_120007019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

THanks mate!!! :D

Nog iets, ik had net 3 gasten neergepopped met mien sniper rifle vanuit zo'n zendmast. Dus ik roetsj naar beneden, en in plaats van drie lijken liggen er drie plasjes bloed met een wapen erbij :')

Wat is dez0n? Project I.G.I? :o
Is het gelukt? :)
vosss is de naam,
pi_120007053
Ow shit man, ik hoor net dat Brennie de finale van een of ander jungleprogramma gaat kijken dus moet ik de hele avond FC3 doen :'(
vosss is de naam,
  donderdag 6 december 2012 @ 19:23:03 #278
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120007365
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Is het gelukt? :)
Nee nog niet, hij verandert hem telkens weer naar dutch.

Loopt Uplay bij jullie ook te kutten op dit moment?
pi_120007613
Nou, nu ruim een uur bezig om het spel te activeren. Het lukt nog altijd niet. WTF Ubisoft :r :r :r
pi_120007710
Ik heb al die shit van Uplay gewoon meteen geskipt op m'n PS3.
Flesje bier
pi_120007779
Kon het maar. Ik zit op de PC en ik MOET de key activeren voor het spel werkt. Maar als Ubisoft zn shit niet in orde heeft... :')
pi_120007787
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef vosss het volgende:
Ow shit man, ik hoor net dat Brennie de finale van een of ander jungleprogramma gaat kijken dus moet ik de hele avond FC3 doen :'(
aaw kutleven :'(
Maar heeft iemand tips om met die boog te schieten?
pi_120007884
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Kon het maar. Ik zit op de PC en ik MOET de key activeren voor het spel werkt. Maar als Ubisoft zn shit niet in orde heeft... :')
zou het werken als je de offline parameter toe zou voegen aan je snelkoppeling?
pi_120007986
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Moet je met die boog schieten dan? Ik zit nu in een missie waar ik net olivier heb gered. Geen idee of ik die boog nog nodig zal hebben?
pi_120008017
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

zou het werken als je de offline parameter toe zou voegen aan je snelkoppeling?
Dat zou prettig zijn. Hoe werkt het? :)
pi_120008037
Damn. Ik kan dit spel echt onmogelijk langer dan 15 minuten spelen. Ik word er kotsmisselijk en draaierig van. :{

Jammer, want ik vind het wel leuk.
pi_120008293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Green1 het volgende:
Damn. Ik kan dit spel echt onmogelijk langer dan 15 minuten spelen. Ik word er kotsmisselijk en draaierig van. :{

Jammer, want ik vind het wel leuk.
Hoezo? Zo draaierig is het toch niet? Misschien moet je de grafische opties wat lager zetten?
pi_120008422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat zou prettig zijn. Hoe werkt het? :)
eigenschappen bij je snelkoppeling en bij doel een spatie en -offline toevoegen.
pi_120008804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo? Zo draaierig is het toch niet? Misschien moet je de grafische opties wat lager zetten?
Heb geen idee. Maar dat ik bijna moest kotsen weet ik wel. Ik had het ook heel erg bij Mirror's Edge. En ik had de grafische opties al niet zo hoog staan. Dus ik speel het gewoon maar een tijdje niet meer.
pi_120008852
Blergh. Speel op low maar t loopt niet echt soepel, waar ik COD, Dishonored, ed gwn prima op medium kan spelen...

Klopt de synchronisatie sowieso niet btw ? Haalt de lol er wel een beetje vanaf. Netzoals die eerste missie: 4 x overnieuw moeten doen -_-

En die laadtijden, horen die zo abnormaal lang te zijn ?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 19:56:43 ]
pi_120008862
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

eigenschappen bij je snelkoppeling en bij doel een spatie en -offline toevoegen.
Toppie :)

Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?
  donderdag 6 december 2012 @ 19:54:56 #292
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120008973
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?
alt+enter?
pi_120009014
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

werkt het?

En dat weet ik niet, had ik ook bij Sleeping Dogs. De enige oplossing die ik weet is telkens weer naar fullscreen gaan in options.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:56:00 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120009029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef LelijKnap het volgende:
Blergh. Speel op low maar t loopt niet echt soepel, waar ik COD, Dishonored, ed gwn prima op medium kan spelen...

Klopt de synchronisatie sowieso niet btw ? En die laadtijden, horen die zo abnormaal lang te zijn ?
Heb ik compleet geen last van? (maarja heb dan ook een high end bazen pc, ok ik lieg een beetje kan alles op het hoogst zetten maar niet met MSAA anti aliasing op 8x ;( )
pi_120009072
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik neem aan de je wel gewoon de boog helemaal spant alvorens te schieten?
Flesje bier
pi_120009161
Mmz zijn r nog andere manieren het beter te laten lopen ? Andere desktop resolutie/75hz ipv 60 .. ?
  donderdag 6 december 2012 @ 20:00:10 #297
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120009225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef LelijKnap het volgende:
Mmz zijn r nog andere manieren het beter te laten lopen ? Andere desktop resolutie/75hz ipv 60 .. ?
Volgens mij heeft de hZ niks te maken met hoe goed het loopt (heeft meer met je beeldscherm te maken dan de rekenkracht).

Eventueel de laatste driver van je videokaart? Maarja dat zal ook wel niet bijster veel uitmaken..
pi_120009278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik neem aan de je wel gewoon de boog helemaal spant alvorens te schieten?
:@ :@ :@ :@ :')
Niet dus. Dank u
pi_120009452
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:@ :@ :@ :@ :')
Niet dus. Dank u
Haha had ik ook de eerste keer. :')
Flesje bier
pi_120009555
Steam moet gwn ff een check voor je doen, zo van hey slome, deze pc gaat deze game nooit trekken natuurlijk. Probeer anders deze game uit 1999 of koop hier en hier een nieuwe kaart o.O
pi_120009583
Zal ik dan maar een nieuwe openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')