Zo. Het is bedtijd dus gestopt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik start hem eventjes op.
Ik was nog niet heel ver in de mainquest geloof ik, net bij Citra geweest en moest nu iets gaan halen in bad town ofzo voor haar.
Tot straks
quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme wat een hoeren missie is die met die duivel....
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:48 schreef -CRASH- het volgende:
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!
tieten!quote:Op dinsdag 4 december 2012 04:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
He-he.
Ik zou die Citra trouwens keihard geven.![]()
Is die ook gebaseerd op een echt persoon?
Er zijn genoeg side missies, dingen verzamelen/maken, rond rijden etc. etc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 05:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe vrij ben je in deze game? Is het een beetje het idee van Just Cause, GTA IV etc qua freeroaming of valt er buiten de missies niets te doen.
Een fantastisch spel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:30 schreef Nestalgie het volgende:
tvp wel benieuwd naar wat voor spel hettis
Wat is "Free roaming"?..quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een fantastisch spel.Beste free-roaming spel tot dusverre!
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat is "Free roaming"?..![]()
Ben niet zo thuis in gamers-termen..
En hoe zit het met de hoeren?..quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.
Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooitquote:
In het spel bedoel ik, waarom kun je daar niets mee doen?..quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooit
Ja ik geloof 4 moeilijkheden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Vosss, wel te pruimen dus? En kan je em ook op verschillende moeilijkheidsgraden zetten?
Yup, nu ik lvl3 ammopack heb kan ik echt los! Silent snipen ftw!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef vosss het volgende:
Als je flink wat skillpoints verzameld hebt en je skills uitgebreid hebt een beetje en wat op wild gejaagd hebt om zo grotere ammopacks en rugzak en grotere beurs enzo hebt kunnen maken wordt het pas echt leuk.
Met de woorden van Toontje lagerquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.
Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
Mes kan ook (melee)quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad.
Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaanen dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen
Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)quote:
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was alweer na 4 uur. Dus strakjes
maar weer de draad oppakken...<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
Waar speel je op....quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad.
Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaanen dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
Is natuurlijk wel voor de PC.quote:
Bij mij is F default aanvallen, met E kan ik interacten en dan vilt hij ze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zo mijn map is bijna klaar, moet alleen nog een paar dingen opvullen en spawnpoints plaatsen.Miljaar dat ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Fototoestel bedoel je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
De foto's die je maakt in het spel
worden die ergens opgeslagen (PS3)
of is dat zomaar iets
Al gevonden....
Het heeft dus alleen nut wanneer je de Quests doet
In de Free-roam heeft het geen waarde. screenshots
worden dus niet opgeslagen.... Jammer.
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak
komodovaraan denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komodovaraan denk ikKlotebeesten
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.
Verdomd snel zijn die fuckers!
Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.
Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek....
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.
Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.
Draai het nu op medium met
I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Was niet cool, zat te gillen als een emo.quote:
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.
Verdomd snel zijn die fuckers!
Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.
Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek....
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.
Even kijken welke ik heb
stuurprogramma versie: 8.17.12.8562
Heb ik vrij weinig aan denk ik
Rot op, kan dat!?quote:
Zijn die stable?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid.
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.quote:
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?quote:
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.
Weet ik veel, ben Steve Irwin niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?
Ow, de 310.70 is de stable versie van de 310.64 beta. Dus die kan je gewoon pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit
Nope...quote:
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef Frishe het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
De animatie...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks
[ afbeelding ]
Staat in de OP
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.quote:
Kan allemaal....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapotof gaat dat niet?
lolwatquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, KL 0137....
Wtf?
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...quote:
pc versie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
Site van Ubiquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspxquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemdzijn er meer mensen die dit hebben?
wtfquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx
Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo.
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.quote:
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IVquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
Die van GTA wist ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
Ook in AC3 is een winkelbediende die wat in het nederlands zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
ik ook niet, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die van GTA wist ik helemaal niet!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....
Wtf?
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.
Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |