abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119906398
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119906527

1 van de beste single player ervaringen! (Op COD1/Dune 2/C&C) na :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_119906751
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!

[ Bericht 3% gewijzigd door -CRASH- op 04-12-2012 01:55:21 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119906794
Die Buck. :D Aan de ene kant is die aardig maar aan de andere is het een totale klootzak.
If not now, then when.
pi_119907066
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik start hem eventjes op.

*O*

Ik was nog niet heel ver in de mainquest geloof ik, net bij Citra geweest en moest nu iets gaan halen in bad town ofzo voor haar.

Tot straks :)
Zo. Het is bedtijd dus gestopt.

Ik ben bijna in Badtown :') _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119907067
Gewoon dik 4 uur verder en geen fluit opgeschoten in het verhaal :')

Begin het steeds toffer te vinden deze game. Begin was mwoa maar nu is het wel echt vet _O_
vosss is de naam,
pi_119907112
Wat een geluk met die aansteker. :') Beetje jammer. :P
If not now, then when.
pi_119907152
Godverdomme wat een hoeren missie is die met die duivel....

If not now, then when.
pi_119907155
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme wat een hoeren missie is die met die duivel....

[ afbeelding ]
_O-
pi_119907158
He-he.

Ik zou die Citra trouwens keihard geven. :9~ :') Is die ook gebaseerd op een echt persoon? :D
If not now, then when.
pi_119907162
Misschien alleen het gezicht.... voor de rest kan het CGI zijn
pi_119907216
Hoe vrij ben je in deze game? Is het een beetje het idee van Just Cause, GTA IV etc qua freeroaming of valt er buiten de missies niets te doen.
pi_119907426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:48 schreef -CRASH- het volgende:
De game character Vaas is gecreeërd
naar het evenbeeld van Michael Mando.
En geeft ie hier (6:23) misshien een hint weg
dat er nog een Far Cry deel komt met hem !?!
Ik hoop het _O_

Vaas is een baas _O_
pi_119907753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 04:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
He-he.

Ik zou die Citra trouwens keihard geven. :9~ :') Is die ook gebaseerd op een echt persoon? :D
tieten! :9
Alle outposts overgenomen zonder dat ik wist dat je het alarm ook uit kon schieten :')
pi_119907901
tvp wel benieuwd naar wat voor spel hettis
  dinsdag 4 december 2012 @ 08:50:29 #16
182073 invine
blablabla etc.
pi_119908177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 05:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe vrij ben je in deze game? Is het een beetje het idee van Just Cause, GTA IV etc qua freeroaming of valt er buiten de missies niets te doen.
Er zijn genoeg side missies, dingen verzamelen/maken, rond rijden etc. etc.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:10:19 #17
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_119909740
Gisteren even wat wietvelden in de hens gestoken, werd het beeld wazig een draaierig. :D
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_119910664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:30 schreef Nestalgie het volgende:
tvp wel benieuwd naar wat voor spel hettis
Een fantastisch spel. B-) Beste free-roaming spel tot dusverre!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:45:57 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119910790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een fantastisch spel. B-) Beste free-roaming spel tot dusverre!
Wat is "Free roaming"?.. :{

Ben niet zo thuis in gamers-termen.. :')
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:58:10 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_119911145
Tsja wat zou free roaming nou betekenen....
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_119911148
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef Tism het volgende:

[..]

Wat is "Free roaming"?.. :{

Ben niet zo thuis in gamers-termen.. :')
Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.

Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:59:27 #22
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119911195
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat je niet aan je handje gehouden wordt om zo het verhaal van het spel door te spelen, maar dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt.

Als je een stukje wilt gaan zwemmen dan kan dat (kijk uit voor haaien), als je op het strand in de zon wilt liggen kan dat, als je als een idioot guns blazing een kamp wilt veroveren kan dat, als je wilt gaan jagen op dieren dan kan dat, als je losse kleine quests wilt doen die niets met het verhaal te maken hebben dan kan dat, als je een rondje wilt rijden in een auto dan kan dat, als je wilt deltavliegeren dan kan dat, als je wilt jetskieen of er met een speedboot op uit wilt trekken dan kan dat. En als je wilt gaan pokeren dan kan dat, of messenwerpen, dat kan ook.
En hoe zit het met de hoeren?.. :P
pi_119911204
Mijn doel voor vandaag is om badtown toch echt te bereiken. Gisteravond/nacht 4 uur bezig geweest met outposts over nemen in het stuk waar ik de map unlocked heb met die wachttorens zegmaar.

Ik moet geloof ik nog 1 kamp :)
vosss is de naam,
pi_119911219
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Tism het volgende:

[..]

En hoe zit het met de hoeren?.. :P
Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooit :@
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:01:41 #25
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119911255
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Eerlijk? Ik zou het je niet durven zeggen; ik heb een hele lieve en knappe vriendin, dus ik kom daar nooit :@
In het spel bedoel ik, waarom kun je daar niets mee doen?.. :?

Ik verdien toch geld, dan wil ik daar ook vanalles mee kunnen doen.. :D
pi_119911330
Ik heb geen idee, ik ben geen hoeren in het spel tegen gekomen.

Met het geld kun je pokeren bv, dat heb ik gister ook nog even zitten doen. En wapens kopen en upgraden en ammo kopen.

Geen idee wat je er verder mee kan.

Ik heb alleen die 2de machinegun, pijl en boog die ik niet snap en die 2de snipergun met silencer. Daar doe ik alles mee.

Ow en een shotgun voor als mn kogels op zijn :')
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:19:21 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119911764
Vosss, wel te pruimen dus? En kan je em ook op verschillende moeilijkheidsgraden zetten?
pi_119911809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Vosss, wel te pruimen dus? En kan je em ook op verschillende moeilijkheidsgraden zetten?
Ja ik geloof 4 moeilijkheden.

Begin is even moeilijk in te komen vond ik, zegmaar de eerste 6 uur ofzo.
Nu vind ik hem echt vet en heb pas een kwart van de hele kaart unlocked :@

Even doorbijten dus in het begin :)
vosss is de naam,
pi_119911848
Als je flink wat skillpoints verzameld hebt en je skills uitgebreid hebt een beetje en wat op wild gejaagd hebt om zo grotere ammopacks en rugzak en grotere beurs enzo hebt kunnen maken wordt het pas echt leuk. :Y
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:51:29 #30
182073 invine
blablabla etc.
pi_119912829
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef vosss het volgende:
Als je flink wat skillpoints verzameld hebt en je skills uitgebreid hebt een beetje en wat op wild gejaagd hebt om zo grotere ammopacks en rugzak en grotere beurs enzo hebt kunnen maken wordt het pas echt leuk. :Y
Yup, nu ik lvl3 ammopack heb kan ik echt los! Silent snipen ftw!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_119913200
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Met de woorden van Toontje lager
pi_119913231
:D
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:18:26 #33
377656 DoofenSchmirz
pi_119913713
Vanavond maar effe gaan jagen om mijn knip enz te upgraden. Storywise ben ik net Bad town uit en heb ik een voorraad wiet in de fik gestoken.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
pi_119913771
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad :').

Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaan :D en dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen :@
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:21:01 #35
377656 DoofenSchmirz
pi_119913789
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Even een kleine vraag, veel valt er nog niet te vragen met de gameplay die ik heb gehad :').

Bijna de eerste 'missie' die je doet is dat met die bladeren en het wild. Moet je die zwijnen of wat dan ook doodschieten of kan je ook je mes gebruiken (dat laatste kon ik nergens selecteren). Ik was ook doodgegaan :D en dan leg ik het al snel weg. Ik ga straks weer vol goede moed beginnen :@
Mes kan ook (melee)
pi_119913805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Mes kan ook (melee)
Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:22:01 #37
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119913816
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Hoe selecteer ik mijn mes dan? (misschien kan ik beter naar mijn controls kijken.)
Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
pi_119913863
Zat vannacht op het punt waar ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was alweer na 4 uur. Dus strakjes
maar weer de draad oppakken...
pi_119913876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ze hebben de (kap)messen geen slot gegeven, dus die kan je a-la CoD stijl met 'F' gebruiken. (Default key)
_O_

Dat wist ik niet
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:24:54 #40
377656 DoofenSchmirz
pi_119913917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen. ;)
pi_119913933
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:

Waar speel je op....

Iig voor de PS3 is het R3
Voor de Xbox :?
Voor de PC dacht ik de F toets
pi_119914088
Zo mijn map is bijna klaar, moet alleen nog een paar dingen opvullen en spawnpoints plaatsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:29:41 #43
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119914091
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O_

Dat wist ik niet
Is natuurlijk wel voor de PC. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Dat is om ze te villen, niet om ze aan te vallen. ;)
Bij mij is F default aanvallen, met E kan ik interacten en dan vilt hij ze.
pi_119914152
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zo mijn map is bijna klaar, moet alleen nog een paar dingen opvullen en spawnpoints plaatsen.

SPOILER
Miljaar dat ziet er goed uit! ^O^
Flesje bier
pi_119914507
De foto's die je maakt in het spel
worden die ergens opgeslagen (PS3)
of is dat zomaar iets :?

Al gevonden....

Het heeft dus alleen nut wanneer je de Quests doet
In de Free-roam heeft het geen waarde. screenshots
worden dus niet opgeslagen.... Jammer.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:47:50 #46
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119914729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef -CRASH- het volgende:
De foto's die je maakt in het spel
worden die ergens opgeslagen (PS3)
of is dat zomaar iets :?

Al gevonden....

Het heeft dus alleen nut wanneer je de Quests doet
In de Free-roam heeft het geen waarde. screenshots
worden dus niet opgeslagen.... Jammer.
Fototoestel bedoel je?
pi_119914798
Ja
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:26:05 #48
377656 DoofenSchmirz
pi_119919484
Ik heb nog niemand zien praten over de weerseffecten in FC3.

Gisteren liep ik tussen de struiken en het werd bewolkt, het begon te regenen en onweren! :D
Zo mooi! _O_
pi_119920204
Game wordt steeds leuker. Doe overigens atm alleen maar side quests, moet met Dennis praten maar die kan wel even wachten. :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_119920249
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:50:06 #51
377656 DoofenSchmirz
pi_119920422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak :P
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
pi_119920434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
komodovaraan denk ik :P Klotebeesten
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:51:31 #53
377656 DoofenSchmirz
pi_119920476
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

komodovaraan denk ik :P Klotebeesten
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.

Verdomd snel zijn die fuckers! :D

Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.

Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek.... :')
pi_119920549
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.

Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.

Draai het nu op medium met

I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Feyenoord Rotterdam
pi_119920590
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.

Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.

Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.

_O-
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:54:40 #56
377656 DoofenSchmirz
pi_119920606
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.

Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.

Draai het nu op medium met

I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:55:23 #57
377656 DoofenSchmirz
pi_119920633
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O-
Was niet cool, zat te gillen als een emo.
pi_119920645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.

Even kijken welke ik heb

stuurprogramma versie: 8.17.12.8562

Heb ik vrij weinig aan denk ik :')
Feyenoord Rotterdam
pi_119920743
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks

Staat in de OP

[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 04-12-2012 16:55:25 ]
pi_119920747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

_O-
Klim in een boom!
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:58:36 #61
377656 DoofenSchmirz
pi_119920773
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.

Even kijken welke ik heb

stuurprogramma versie: 8.17.12.8562

Heb ik vrij weinig aan denk ik :')
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig. :)

http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy

310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:59:09 #62
377656 DoofenSchmirz
pi_119920805
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

_O-
Klim in een boom!
Rot op, kan dat!?
pi_119920837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig. :)

http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy

310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid. :P
Zijn die stable?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:00:43 #64
377656 DoofenSchmirz
pi_119920868
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zijn die stable?
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor. :P

Ik draai met mijn ATI kaart ook de laatste beta drivers en ervaar geen problemen. :)
pi_119920889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Rot op, kan dat!?
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen? :@
pi_119920894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor. :P
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit :')
Feyenoord Rotterdam
pi_119920903
Iemand anders die nogal misselijk wordt als hij dit te lang speelt? FoV is zelfs helemaal op zijn hoogt nog ongemakkelijk.

Wel een mooi spel, veel te doen. :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:01:36 #68
377656 DoofenSchmirz
pi_119920905
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen? :@
Weet ik veel, ben Steve Irwin niet. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:02:24 #69
377656 DoofenSchmirz
pi_119920938
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit :')
Ow, de 310.70 is de stable versie van de 310.64 beta. Dus die kan je gewoon pakken. :)
pi_119921276
Op het tweede eiland nu.
If not now, then when.
pi_119921468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Rot op, kan dat!?
Nope...

Gewoon op een rots gaan staan
als ze in de buurt liggen
pi_119921514
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapot :') of gaat dat niet?
Feyenoord Rotterdam
pi_119921572
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:33:05 #74
377656 DoofenSchmirz
pi_119922180
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef Frishe het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
pi_119922287
baas spel van wat ij gezien heb _O_ volgende maand halen
pi_119922333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
De animatie...
pi_119922347
Nog altijd niet in Badtown :')
vosss is de naam,
pi_119922608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks
[ afbeelding ]
Staat in de OP
^O^
If not now, then when.
pi_119922751
Singeplayer ^O^

Multiplayer :N
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_119922822
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Baalhaar het volgende:
Singeplayer ^O^

Multiplayer :N
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:50:58 #81
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119922943
Ik ga nog ff paddestoelen zoeken.. _O_
pi_119923247
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapot :') of gaat dat niet?
Kan allemaal....
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:08:16 #83
377656 DoofenSchmirz
pi_119923693
Guys?

NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....

Wtf?
pi_119923765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?

[ afbeelding ]

NS logo, alleen geldig op, nummer, KL 0137....

Wtf?
lolwat :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:10:32 #85
377656 DoofenSchmirz
pi_119923784
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

lolwat :')
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
pi_119923862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:13:15 #87
377656 DoofenSchmirz
pi_119923892
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
Site van Ubi :D
pi_119923932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Site van Ubi :D
ik vind het wel vreemd :P zijn er meer mensen die dit hebben?
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:15:41 #89
377656 DoofenSchmirz
pi_119924003
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik vind het wel vreemd :P zijn er meer mensen die dit hebben?
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx

Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo. :)
pi_119924052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx

Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo. :)
wtf _O- een easter egg ofzo? :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:18:15 #91
377656 DoofenSchmirz
pi_119924101
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wtf _O- een easter egg ofzo? :P
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
pi_119924126
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:26:40 #93
377656 DoofenSchmirz
pi_119924427
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
  Eindredactie Games dinsdag 4 december 2012 @ 17:27:44 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119924461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV :')

Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:30:39 #95
377656 DoofenSchmirz
pi_119924566
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die van GTA wist ik helemaal niet! :D
pi_119924717
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ook in AC3 is een winkelbediende die wat in het nederlands zegt.
Al es het maar 1 woordje
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:47:25 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119925093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Die van GTA wist ik helemaal niet! :D
ik ook niet, nooit van gehoord
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119925117
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?

[ afbeelding ]

NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....

Wtf?

Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.

Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Putin for President _O_
pi_119925350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.

Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallen :o
vosss is de naam,
pi_119925551
Heb je een beetje veel ruimte in de Map Editor op de 360? Want als je in Far Cry 2 bijvoorbeeld 2 huizen maakt compleet met meubels en dergelijke was dat balkje al halfvol, als je er dan nog wat voertuigen (wrecks en normaal) en wat flora en wat explosieven enzo erin doet was dat balkje al helemaal vol, terwijl er dan nog zoveel bij te plaatsen is. Is dit balkje in de Map Editor van FC3 net zo snel al vol?
Pogo dancing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')