Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.quote:
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IVquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
Die van GTA wist ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
Ook in AC3 is een winkelbediende die wat in het nederlands zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
ik ook niet, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die van GTA wist ik helemaal niet!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....
Wtf?
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.
Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
Dat is ook echt de grootste kutmissie in het spelquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Timmos het volgende:
'nough said.. Al flink wat uurtjes vermaakt met dit spel
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid.
Ik moet eerst Battlefield 3 updaten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallen
hoeveel uur mee bezig geweest? en wat kan je nog in het spel na het uitspelen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:
Uitgespeeld
Beide eindes gezien.......die Citra
Jammer dat er geen extras bijkomen na het uitspelen, extra moeilijk ofzo.
Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:
Uitgespeeld
Beide eindes gezien.......die Citra
Jammer dat er geen extras bijkomen na het uitspelen, extra moeilijk ofzo.
19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?
toch zondequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Puzom het volgende:
[..]
19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.
Niet veel te doen nu, relics en kisten zoeken.
Zeker!quote:
wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zeker!
Had gehoopt op een nieuwe optie met het hele eiland open en weer piraten etc.......maar nee helaas.
Co-op campaign dan maar
Meeste sidemissions gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |