De animatie...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks
[ afbeelding ]
Staat in de OP
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.quote:
Kan allemaal....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapotof gaat dat niet?
lolwatquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, KL 0137....
Wtf?
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...quote:
pc versie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
Site van Ubiquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspxquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemdzijn er meer mensen die dit hebben?
wtfquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx
Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo.
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.quote:
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geen idee. In Sleeping Dogs had je Ja/Nee, Nee/Nee stickers op brievenbussen, in Mass Effect zat de Febo, in FEAR zaten NL stickers op kratten etc.
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is waar ja. Zijn die ook ontwikkeld door Ubisoft?
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IVquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, maar op de 1 of andere manier komt nederland vaker in games voor...
Die van GTA wist ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
Ook in AC3 is een winkelbediende die wat in het nederlands zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, of Nederlandse toeristen in GTA IV
Of die NPC's in Hitman: Contracts die 'Nederlands' lullen
ik ook niet, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die van GTA wist ik helemaal niet!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, Nederlandse Sp(oorwegen), KL 0137....
Wtf?
Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zie je deze putdeksel in verschillende Battlefield 3 mappen.
Ontwikkelaars kopen hun skins meestal van bedrijven die ze speciaal maken voor de spel industrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |