Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.
Even kijken welke ik heb
stuurprogramma versie: 8.17.12.8562
Heb ik vrij weinig aan denk ik
Rot op, kan dat!?quote:
Zijn die stable?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid.
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.quote:
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?quote:
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.
Weet ik veel, ben Steve Irwin niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?
Ow, de 310.70 is de stable versie van de 310.64 beta. Dus die kan je gewoon pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit
Nope...quote:
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef Frishe het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
De animatie...quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ben ff wat creatief geweest... Eentje voor deze toptc reeks
[ afbeelding ]
Staat in de OP
Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.quote:
Kan allemaal....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
Pak gewoon een auto en rij dat beest kapotof gaat dat niet?
lolwatquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Guys?
[ afbeelding ]
NS logo, alleen geldig op, nummer, KL 0137....
Wtf?
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...quote:
pc versie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit is de linker onderkant van de FC3 map...
Site van Ubiquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pc versie?
stomme vraag, natuurlijk.
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspxquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemdzijn er meer mensen die dit hebben?
wtfquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-nl/the-island/map.aspx
Naar linksonder gaan. Is trouwens ook op de US en UK pagina zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |