Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat verhaal met die tieners begint me wel een beetje de keel uit te hangen. En die enorme hagedis, wat een freak
komodovaraan denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Enorme hagedis? Nigga what da fuck you talkin' about?
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komodovaraan denk ikKlotebeesten
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.
Verdomd snel zijn die fuckers!
Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.
Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek....
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat daarstraks op het water in een bootje en de hele lucht werd zwart. Daarna is het ook nooit meer normaal geworden.
Leek wel of de textures of wat het ook moge zijn helemaal weg waren. Graphic bug of moet ik zelf iets updaten/hoger instellen. Weet niet of mijn laptop dat dan draait.
Draai het nu op medium met
I7 2,2ghz/ 6gb DDR3 (geen idee met timings/snelheid)/ GT 540M 2gb versie en een normale 7200rpm schijf
Was niet cool, zat te gillen als een emo.quote:
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Laatste drivers geinstalleerd voor je videokaart?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ow die rotbeesten. Knal ze altijd met een shotgun in hun rug. Als ze al niet aan mijn been zitten te knabbelen.
Verdomd snel zijn die fuckers!
Nog een leuke tip, ren niet weg voor een beer...... Mijn broek zat vol. Het was donker, zag ogen weerkaatsen en zo'n mooi kaken symbool. Sta ik daar met alleen een handgun en 5 kogels.
Ik dacht YOLO en schiet mn pistool leeg om het vervolgens op een rennen te zetten.
Net wanneer ik dacht safe te zijn HAP! Scheet zowat in mijn broek....
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Heb wel alleen de officiele release van mijn drivers. Doe het niet meer met die van laptopvideo2go ofzo.
Even kijken welke ik heb
stuurprogramma versie: 8.17.12.8562
Heb ik vrij weinig aan denk ik
Rot op, kan dat!?quote:
Zijn die stable?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig.
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid.
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.quote:
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?quote:
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Het zijn beta's maar iedereen met een nvidia EN Fc3 is er maar wat blij mee. Je laptop vliegt niet in de fik hoor.
Weet ik veel, ben Steve Irwin niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij niet maar men zegt toch altijd dat je niet in een boom moet klimmen omdat beren ook kunnen klimmen?
Ow, de 310.70 is de stable versie van de 310.64 beta. Dus die kan je gewoon pakken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Heb wel vaker beta's geprobeerd en toen viel mijn laptop elke keer uit
Nope...quote:
Een vrouw die het eten klaarmaakt is slecht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:18 schreef Frishe het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit, maar Citra die met een lepel in een kom aan het roeren is, is gewoon dramatisch slecht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |