Ik vind eigenlijk alle challenges nogal inspiratieloos en dikwijls immersiebrekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
het is dan ook geen die-hard-shooter. Ik ben nu net op eiland 2 na echt alle sidemissies en kampen op 1 gedaan te hebben, ook alle "tassen" etc gemaakt.
Alleen die deliverymissies vind ik niet leuk. Heb nooit iets met racen gehad.
Ach, het is wel vermakelijk, vooral die met 1 wapen zoveel mannetjes killen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle challenges nogal inspiratieloos en dikwijls immersiebrekend.
Ik vind die juist super, zijn meestal leuke routes dwars door de rimboe!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heh, die medical missies.... Ik donder altijd de afgrond in ergens door mijn rijstijl.
Ja en daarom kieper ik elke keer weer de afgrond in. Beetje "off piste" rijden om vervolgens als rollende vuurbal naar beneden te lazeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:32 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind die juist super, zijn meestal leuke routes dwars door de rimboe!
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja en daarom kieper ik elke keer weer de afgrond in. Beetje "off piste" rijden om vervolgens als rollende vuurbal naar beneden te lazeren.
Ja dat soort praktijken ja. Het vetste was nog wel met een quad. Had een mooie jump gevonden over een nauw ravijntje. Nam een aanloop, knalde eropaf, sprong OVER het ravijn en landde aan de andere kant!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:18 schreef invine het volgende:
[..]
Hahaik heb dat wel 1x gehad, toen was er een roadblock oid en ik dacht ik rijd daar wel doorheen, mooi niet. Vloog vol het water in wat een metertje of 10 lager lag
Eigenlijk mis je dan nog zo'n quake achtige stem die iets gaafs roept over je jumpquote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja dat soort praktijken ja. Het vetste was nog wel met een quad. Had een mooie jump gevonden over een nauw ravijntje. Nam een aanloop, knalde eropaf, sprong OVER het ravijn en landde aan de andere kant!
Nee, hier kan ik mij niks bij voorstellen.. het is dan wel arcade maar niet zo ergquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je dan nog zo'n quake achtige stem die iets gaafs roept over je jump
ik, draait prima. Zou niet weten op welke standen, maar wmb ziet het er prima uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef Byte_Me het volgende:
iemand die dit spel draait op PC met HD5770? Loopt dat een beetje op 1280-800 en medium of zo?
tnxquote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik, draait prima. Zou niet weten op welke standen, maar wmb ziet het er prima uit.
Ik tot nu toe ook, maar ik zit nog niet op het tweede eiland.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste missies? Ik vond die wietvelden in de fik steken toch wel numero uno!
Ik heb inmiddels die gast gered op die rijst/mijn veld nadat je naar badtown moest.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook, maar ik zit nog niet op het tweede eiland.
Heb gewoon het verhaal gevolgd tot ik naar badtown moest en ben toen maar eerst alle uitkijktorens gaan pakken en daarna alle kampen veroverd en toen pas verder gegaan.
Geen idee wat er nog komt, zit nog redelijk in het begin denk ik
Op console? Ja, gehele console op engels zetten. Dan zijn btw gelijk al je spellen engels.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Is vast al duizend keer gevraagd: Is het mogelijk de taal SIMPEL naar het engels te krijgen?
Ik erger me dood aan de grammaticale fouten.
Net ook weer, zo'n missie: "Waarom zijt gij julia?"
Wat waarschijnlijk: Where art thou Julia moet wezenMet je waarom
Ik zie dat ik alleen ondertitels in t engels kan doen maar t spel zelf niet
Even regedit opstarten en zoeken naar deze keys:quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Is vast al duizend keer gevraagd: Is het mogelijk de taal SIMPEL naar het engels te krijgen?
Ik erger me dood aan de grammaticale fouten.
Net ook weer, zo'n missie: "Waarom zijt gij julia?"
Wat waarschijnlijk: Where art thou Julia moet wezenMet je waarom
Ik zie dat ik alleen ondertitels in t engels kan doen maar t spel zelf niet
THanks mate!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Even regedit opstarten en zoeken naar deze keys:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Farcry3
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Ubisoft\Farcry3
En daar dan bij Language English invullen en bij SKU EN
De 2de key is volgens mij voor de 64 bits versei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |