Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Droathoah het volgende:
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Puzom het volgende:
[..]
Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.
Zit je op PC? Zo ja maak effe screenshot waar je precies zit.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!
Nee, torens, buitenposten etc. is apart.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Timmos het volgende:
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?
Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks..
Nee nog niet gedaan .quote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Puzom het volgende:
@-CRASH-
Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.
OK. Heel vaag dat ie blijft roepen om die missie...........meen dat FC2 ook van die kuren had.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan .
zit nu op 14/38
Nee, wel power ups om hem accurater te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
Grenade launcherding equipen die bij de rpg zit.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!
headshot van achterenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Grenade launcherding equipen die bij de rpg zit.
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!
Doe ik met crossbow en explosieve pijl, 2 stuks en kapot is ie..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bullet drop mikt niet zo nauw in FC3, je kan redelijk recht vooruit schieten zeg maar. Geldt ook voor de sniper rifle overigens.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
kunnen ze nog meer lijken begravenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Chef_M het volgende:
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken.
Dat vind ik ook weer zoiets geniaals dat de levensduur van het spel verlengtquote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef Timmos het volgende:
Die games tussendoor zijn stiekem nog best moeilijk.. Heb bij 1 nog maar de topscore
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kunnen ze nog meer lijken begraven
Het is in een missie waarbij je geen wapens hebt en overal langs moet sneaken en niemand mag vermoorden. Maar ben er eindelijk voorbij!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef karton2 het volgende:
SP frustratie:Ik ook niet, maar ik ging meteen all in en daarna had ik gewonnen. ;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef karton2 het volgende:
SP frustratie:In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Nee later in het spel moet je echt gaan pokeren..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |