abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119925723
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
pi_119925978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
Dat is ook echt de grootste kutmissie in het spel ;)
Gewoon een steen gooien en sprinten naar je autosave point.
pi_119926228

'nough said :9.. Al flink wat uurtjes vermaakt met dit spel _O_
pi_119927318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Timmos het volgende:

'nough said :9.. Al flink wat uurtjes vermaakt met dit spel _O_
_O_
pi_119928131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Je hebt minimaal de 310.64 OF 310.70 (van vandaag) nodig. :)

http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy

310.70 of 310.64 installeren en je bent er vanaf. Deze melding word mede mogelijk gemaakt door 80% zekerheid. :P
^O^

Nieuwe driver is perfect tot nu toe. M'n kaart blijft ook zo'n 4 graden koeler.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_119928439
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Echtwaar? Heb je daar een screenshot van? Ingame dan bedoel ik. Is me nog nooit opgevallen :o
Ik moet eerst Battlefield 3 updaten. :')

Gulf of Oman vlag F: City, dan het gebouw rechts bij de brug. Daarachter is de putdeksel.
Putin for President _O_
pi_119931005
Uitgespeeld :(
Beide eindes gezien.......die Citra :)

Jammer dat er geen extras bijkomen na het uitspelen, extra moeilijk ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puzom op 04-12-2012 20:28:22 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:29:27 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119931528
tip zonder spoilers, bij de tempel van Sitramissie kun je best nuttige dingen krijgen en uitgeven, is nu wel wat makkelijker :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119931575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:

hoeveel uur mee bezig geweest? en wat kan je nog in het spel na het uitspelen?
pi_119931624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Puzom het volgende:

Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_119931857
Omdat internet hier om de haverklap uitvalt ben ik
verder gegaan met creatief bezig zijn.....

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:40:03 #112
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119931978
het is FOK! om ff de pietlut uit te hangen, verder tof :Y
pi_119932238
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe lang inderdaad mee bezig geweest?
19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.

Niet veel te doen nu, relics en kisten zoeken.
pi_119932620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef Puzom het volgende:

[..]

19 uur Warrior level. In het begin veel rondgelopen, singeplayer ging snel.

Niet veel te doen nu, relics en kisten zoeken.
toch zonde
pi_119932747
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:53 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

toch zonde
Zeker!

Had gehoopt op een nieuwe optie met het hele eiland open en weer piraten etc.......maar nee helaas.
Co-op campaign dan maar :)
pi_119932749
Zit nu op 16u en heb net pas Buck gezien?
Speel ik zo langzaam of hebben de mensen van 19u enkel de missies uitgespeeld en verder nog niets gedaan?
Narf!
pi_119932776
Downloadbare content voor Far Cry 3 exclusief naar PS3

Het lijkt tegenwoordig wel of zo goed als elke (tijdelijk) exclusieve extra content voor Microsoft is weggelegd, denk maar aan games als The Elder Scrolls V: Skyrim, GTA IV of de Call of Duty reeks. Nu is het eindelijk weer aan ons, de PlayStation 3 gamers, want Far Cry 3 krijgt een coöp DLC-pakket genaamd High Tides en dit pakket zal exclusief op de PlayStation 3 verschijnen.

Dit pakket zal in januari verschijnen en bevat maar liefst twee nieuwe coöp hoofdstukken: Jailbreak en Redemption, welke verder gaan waar de vorige coöp hoofdstukken eindigden en sluit het verhaal van het coöp team Leonard, Tisha, Mikhail and Callum af.

Ubisoft meldde het volgende over de missies: “tougher fights, bigger competitions, some great up-close time with your favorite characters, and explosive moments unlike anything you’ve seen before.”.

Een exacte datum of prijs werd nog niet bekend gemaakt.

bron psx-sense
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119932818
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Puzom het volgende:

[..]

Zeker!

Had gehoopt op een nieuwe optie met het hele eiland open en weer piraten etc.......maar nee helaas.
Co-op campaign dan maar :)
wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:57:30 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119932864
leuk voor de ps3 gamers maar hoeveel mensen spelen er nu coop :P
pi_119933025
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

wel sidemissions gedaan? en hoe bedoel je: had gehoopt .. weer piraten etc.?
Meeste sidemissions gedaan.
Had gehoopt op een open eiland met piraten na het uitspelen......nu dus open eiland zonder vijanden.....alleen dieren. Dus geen kampen meer te veroveren.
pi_119933107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef Puzom het volgende:

[..]

Meeste sidemissions gedaan.
Had gehoopt op een open eiland met piraten na het uitspelen......nu dus open eiland zonder vijanden.....alleen dieren. Dus geen kampen meer te veroveren.
ah zo, dat is zeker jammer. Toch zonde bij zulke vette spellen, dit was ook het geval bij dishonored, dat ze te kort zijn. }:|
pi_119933226
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ah zo, dat is zeker jammer. Toch zonde bij zulke vette spellen, dit was ook het geval bij dishonored, dat ze te kort zijn. }:|
Ja had het niet verwacht........maar wachten op GTA V :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:07:06 #123
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_119933418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:

[ afbeelding ]
Cool! :D
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_119933516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Sickert het volgende:
Zit nu op 16u en heb net pas Buck gezien?
Speel ik zo langzaam of hebben de mensen van 19u enkel de missies uitgespeeld en verder nog niets gedaan?
Kan ik ergens zien hoeveel uur ik erin zit? Dat hele uplay snap ik maar half :@

Ik gok dat ik er meer uur in zit en ik heb geen idee wie Buck is :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119934534
Moeilijkste opdracht tot nu toe.. Streepjescodes zoeken :')
pi_119935503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Timmos het volgende:
Moeilijkste opdracht tot nu toe.. Streepjescodes zoeken :')
Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd _O-
pi_119937650
quote:

[ afbeelding ]
Nice :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_119938656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.
Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2 :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_119939622
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2 :)
FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_119939739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd _O-
Heb er 1 van de 5 met behulp van een walktrough moeten vinden :(..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119940020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
pi_119940266
waar start je die map editor :?
pi_119940336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.

Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.

En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2 }:|

Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.

Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.

Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen :')
vosss is de naam,
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:18:12 #134
97079 Jeff89
Conquer All
pi_119940838
Zoeken jullie ook actief die artifacts en lost letters enzo? Daar unlock je al vrij snel toffe dingen mee nl..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119941049
Spoiler over het verhaal:
SPOILER
pi_119943209
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.

Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.

En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2 }:|

Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.

Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.

Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen :')
True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.

Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
pi_119945894
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.

Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
ik heb volgens mij 1x een helikopter op mn dak gehad toen ik een outpost op het 2e eiland over wilde nemen.
  woensdag 5 december 2012 @ 08:56:46 #138
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_119946194
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Frishe het volgende:

[..]

ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
Daar zat ik gisteren ook vast...

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Spoiler over het verhaal:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 5 december 2012 @ 09:26:51 #139
182073 invine
blablabla etc.
pi_119946679
quote:

[ afbeelding ]
Opzich nice, alleen jammer van die palmbomen ;(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:49:27 #140
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119948721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Wil ik ook wel eens weten idd.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 5 december 2012 @ 10:49:37 #141
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_119948724
Ik mis alleen de motion blur erg :( ook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten

Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_119949771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Convict het volgende:
Ik mis alleen de motion blur erg :( ook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten

Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!" :')
  woensdag 5 december 2012 @ 11:29:39 #143
182073 invine
blablabla etc.
pi_119949939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!" :')
De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.
pi_119950046
Piraten zijn niet dom. Zie Jack Sparrow 8-)
vosss is de naam,
pi_119950113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef invine het volgende:

[..]

De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.
Het zijn meer de zinnetjes die ze er uit gooien :') :P. Al met al is het natuurlijk nog steeds een fantastische game! Hoelang hebben ze hier eigenlijk aan gewerkt?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:01:27 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119950966
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!

Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit :P
pi_119951114
SP frustratie:
SPOILER
pi_119951300
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen

die outposts heb ik zelf nog niet veroverd, waar is dat nuttig voor ?
pi_119951444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Gast wtf? Ik stress mij dood aan al die tijgers die mij buttfucken als ik een outpost probeer binnen te sluipen :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Bij multiplayer ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen

Het gebied rondom de outpost wordt dan bezet door de rakyat, wat betekent dat er geen piraten meer zullen patrouilleren bijvoorbeeld. Wel zul je af en toe vuurgevechten tegenkomen tussen de rakyat en een paar random piraten en heel af en toe nog een verdwaalde jeep :)
pi_119951575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:

Geen outposts = wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen
pi_119951639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef karton2 het volgende:
SP frustratie:
SPOILER
Misschien helpt het:

SPOILER
pi_119951937
Het is ook wel jammer dat als je bijv. 2 van die piraten op de weg ziet lopen met mensen die ze hostage hebben, je schiet ze neer en dan blijven die 2 hostages gewoon stokstijf staan :P. Een GTA gevalletje was in dat geval wel leuk geweest, het groepje gaat met je mee om zo'n kamp te pakken!
pi_119952173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is ook wel jammer dat als je bijv. 2 van die piraten op de weg ziet lopen met mensen die ze hostage hebben, je schiet ze neer en dan blijven die 2 hostages gewoon stokstijf staan :P. Een GTA gevalletje was in dat geval wel leuk geweest, het groepje gaat met je mee om zo'n kamp te pakken!
Klopt! Valt allemaal wel wat tegen. Ook iedere keer zelfde teksten die gesproken worden etc. Had toch net iets meer verwacht. Maar het blijft een top game!
  woensdag 5 december 2012 @ 12:53:31 #154
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119952649
Waarom staat die fucking mongool van een rekruut helemaal onder in die grot!?.. :(

Ben al 20 soldaatjes voorbij geslopen waarvan ik met gemak het uniform heb kunnen jatten/aantrekken.. ;(
pi_119953487
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet
  Eindredactie Games woensdag 5 december 2012 @ 13:46:08 #156
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119954514
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 5 december 2012 @ 13:48:02 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119954586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Maver24 het volgende:
klopt het nou dat je ook een helikopter kan pakken ?, ik had al gekeken op die map met dat icoontje met die voertuig wat dus een helikopter moet zijn maar ik ben nu op die plek maar zie em niet
Nee.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_119955625
quote:
Geen idee, heb ook gekeken op die plek maar niets te vinden. Rare is, op de Ubi site staat ie ook:
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/the-island/map.aspx
  woensdag 5 december 2012 @ 14:17:11 #159
333419 Convict
pi_119955680
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Puzom het volgende:

[..]

Klopt! Valt allemaal wel wat tegen. Ook iedere keer zelfde teksten die gesproken worden etc. Had toch net iets meer verwacht. Maar het blijft een top game!
of ze rennen de bossen in om achter een boom te schuilen... zoek je ze op en dan kan er niet eens een bedankje vanaf.... terwijl als je je vrienden helpt in een schietpartij krijg je wel 50 dollar als beloning :7

Maar niemand anders last van dat als je sprint het zicht onkijkbaar is op een lelijke manier? speel alles op max maar toch....
pi_119955690
Iemand hier al vanaf gesprongen? Gave sprong :)

woensdag 5 december 2012 @ 14:18:20 #161
182073 invine
blablabla etc.
pi_119955723
Wow, zo ziet het er niet uit mijn xbox :D
pi_119955727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:17 schreef Puzom het volgende:
Iemand hier al vandaf gesprongen? Gave sprong :)

[ afbeelding ]
Ja, gaaf stukje, en toen kwam ik uit bij die 3 boten buiten.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_119955798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef invine het volgende:
Wow, zo ziet het er niet uit mijn xbox :D
Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerken :(
pi_119956032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Puzom het volgende:

[..]

Nee geen enkel system ziet het zo uit...........altijd jammer als ze zeggen screenshots en dan wel even bewerken :(
Op pc ziet het er echt wel zo uit hoor :') Dat de consoles het nou niet meer trekken :N
  woensdag 5 december 2012 @ 14:30:29 #165
333419 Convict
pi_119956168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Puzom het volgende:

[..]

:') je speelt het zeker op een console idd
pi_119956406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef Convict het volgende:

[..]

:') je speelt het zeker op een console idd
Hihi weer het PC vs Console gedoe? Zowel PC als Console versie gezien, PC op Ultra en nee zo ziet het er niet uit.
Zou zeggen ga naar de plek en maak precies zo'n screenshot :D
pi_119957571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef Klonk het volgende:
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!

Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit :P
En bij de krickenbecker see staat een "radiotoren" _O-
die ik al een aantal keren bezocht heb
pi_119957635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

En bij de krickenbecker see staat een "radiotoren" _O-
die ik al een aantal keren bezocht heb
[ afbeelding ]
_O-
pi_119958166
quote:
  woensdag 5 december 2012 @ 15:22:52 #170
333419 Convict
pi_119958214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:37 schreef Puzom het volgende:

[..]

Hihi weer het PC vs Console gedoe? Zowel PC als Console versie gezien, PC op Ultra en nee zo ziet het er niet uit.
Zou zeggen ga naar de plek en maak precies zo'n screenshot :D
dat zal ik voor je doen :D waar zit die plek? heb hem nog niet uitgespeeld namelijk.
pi_119958640
quote:
Nee je kan niet heli vliegen, ze zetten het wel op de Ubi map, maar waarom geen idee. Op die plek is helemaal geen heli.
pi_119958672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Convict het volgende:

[..]

dat zal ik voor je doen :D waar zit die plek? heb hem nog niet uitgespeeld namelijk.
Hoef je hem niet voor uitgespeeld te hebben ;)
Weet hoe het er op de PC op Ultra uitziet, maar ga je gang:
x: 496.3
y: 791.3

[ Bericht 1% gewijzigd door Puzom op 05-12-2012 15:45:34 ]
pi_119959152
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?
pi_119959175
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?

Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks :')..
pi_119959315
En voor dat ik het door had was ik 3 uur verder :')
Ik heb dingos nodig, 48 items is niet genoeg! :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119959322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Droathoah het volgende:
Kom maar niet voorbij die missie dat je stil langs al die guards om naar de cave moet. Ik kom tot die heavy gunner met die vlammenwerper. Iemand tips?
Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.
pi_119959339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Puzom het volgende:

[..]

Gebukt lopen en stenen gooien. Ook goed kijken of er niet een ander weg is, meestal heb je meerdere wegen.
Dat doe ik al, en kom ver, tot dat stuk, daar pakken ze me altijd!
pi_119959358
Dat is het mooie aan FC je kunt het op heel veel manieren spelen.
pi_119959371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Zit je op PC? Zo ja maak effe screenshot waar je precies zit.
pi_119959387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef Timmos het volgende:
Wat is verstandig? Heb nu 15 van de 38 missies gedaan maar wil wel wat moeite doen om ook de buitenposten te kapen.. Is alles van mij na die 38 missies?

Heb overigens nog maar 2 relikwieën en 1 geheugenkaart, verder nog niks :')..
Nee, torens, buitenposten etc. is apart.
pi_119959467
@-CRASH-

Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.
pi_119959891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Puzom het volgende:
@-CRASH-

Heb jij de Dirty diamonds missie al gedaan, met Hurk?
Heb die hele missie nooit gedaan en blijft dus zeuren dat ik hem moet doen...............bug dus aangezien ik het verhaal al uitgespeeld heb. Totaal ook 38/38 gedaan.
Nee nog niet gedaan .
zit nu op 14/38
  woensdag 5 december 2012 @ 16:10:30 #183
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119960088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Nee nog niet gedaan .
zit nu op 14/38
OK. Heel vaag dat ie blijft roepen om die missie...........meen dat FC2 ook van die kuren had.
pi_119960389
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
  woensdag 5 december 2012 @ 16:26:01 #186
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119960445
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken. :')
  Eindredactie Games woensdag 5 december 2012 @ 16:26:34 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119960464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Krijg je meer dan 1 bow? Ik kan er niet mee omgaan. Ik schiet altijd te hoog of te laag..
Nee, wel power ups om hem accurater te maken.

Te laag? Hoe? Je kan tot een meter of 50 gewoon recht schieten, als het echt verder weg is moet je er iets boven zitten. Beetje zoals bij Skyrim.. Ik vind die trail die de pijl achterlaat trouwens wel zeer irritant/hinderlijk.
pi_119960906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Grenade launcherding equipen die bij de rpg zit.
Daar beuk ik die heavy armor klootzakken altijd mee!
Narf!
  woensdag 5 december 2012 @ 16:41:59 #189
333419 Convict
pi_119961031
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Sickert het volgende:

[..]

headshot van achteren ;)
pi_119961207
quote:

[..]

Doe ik met crossbow en explosieve pijl, 2 stuks en kapot is ie..
pi_119961721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Bullet drop mikt niet zo nauw in FC3, je kan redelijk recht vooruit schieten zeg maar. Geldt ook voor de sniper rifle overigens.
pi_119962637
Die games tussendoor zijn stiekem nog best moeilijk.. Heb bij 1 nog maar de topscore :')
pi_119962798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Chef_M het volgende:
Loop je een beetje te cruisen met je buggy op het strand, uit het niets doemen er opeens civilians die een lijk hebben begraven, en die je niet op tijd kan ontwijken. :')

kunnen ze nog meer lijken begraven ^O^
pi_119963450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef Timmos het volgende:
Die games tussendoor zijn stiekem nog best moeilijk.. Heb bij 1 nog maar de topscore :')
Dat vind ik ook weer zoiets geniaals dat de levensduur van het spel verlengt :)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

kunnen ze nog meer lijken begraven ^O^
_O-
pi_119963985
quote:

[..]

Het is in een missie waarbij je geen wapens hebt en overal langs moet sneaken en niemand mag vermoorden. Maar ben er eindelijk voorbij!
pi_119964925
Ik merk dat ik heeel erg naar sneaky neig, voor alles. Ik heb alleen maar tot aan die mushroom missie gespeeld en doe nu vooral exploren en bases overnemen, maar ik doe vrijwel alles met silenced sniper (die van insane) bow, en silensed smg. Tof!

Ik heb 1 overname gedaan die echt ontzetten epic was. Ik probeerde het silenced te doen maar werd vrij snel gespot en dus pakte ik mijn rifle, en probeerde guns blazin de basis om te lopen. Toen kwam er versterking en kreeg ik het moeilijk. Toen ineens kwamen er 2 tijgers ergens vandaan en die hielpen mij gedeeltelijk. Maar door mijn schoten vloog het gras in de fik wat resulteerde in een ontzettend grote brand om de basis heen. Op een gegeven moment waren de basis, de versterking, en de tijgers eindelijk dood. Op het moment dat mijn mannen binnen kwamen rijden ging het vuur bijna uit, terwijl op de achtergrond de zon onder ging. Dat was echt een WOW moment voor mij. Super vet!
pi_119965682
quote:
SP frustratie:
SPOILER
Ik ook niet, maar ik ging meteen all in en daarna had ik gewonnen. ;')
pi_119965966
quote:
SP frustratie:
SPOILER
In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk. :')
Flesje bier
  woensdag 5 december 2012 @ 19:03:26 #199
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119966078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef Gezicht het volgende:

[..]

In Badtown? Bij mij ging dat vanzelf namelijk. :')
Nee later in het spel moet je echt gaan pokeren.. :)

Mijn winst was 216 $.. _O_
pi_119971054
Zo. Ik ga ook nog even spelen.

Niet al te lang, want om 0515 rammelt de wekker weer }:|
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: