abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119935503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Timmos het volgende:
Moeilijkste opdracht tot nu toe.. Streepjescodes zoeken :')
Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119937650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
Omdat internet hier om de haverklap uitvalt ben ik
verder gegaan met creatief bezig zijn.....

[ afbeelding ]
Nice :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_119938656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het verhaal is niet 'fantastisch' in de singleplayer, maar het is opzich wel ok! Erg dramatiserend etc.
Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2 :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_119939622
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Het verhaal is slechts onderdeel van de singeplayer ik bedoel de singleplayer in zijn algemeen die is echt uitmuntend, vele malen beter ook dan de o zo saaie singeplayer van far cry 2 :)
FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_119939739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Agent 47 heeft er 1 achter op z'n hoofd _O-
Heb er 1 van de 5 met behulp van een walktrough moeten vinden :(..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119940020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben bij de missie dat je zo stil mogelijk het kamp in moet om kleding te krijgen, maar ik kom niet verder dan bij zo'n heavy gunner en 2 andere gasten voordat ik naar buiten kan, iemand tips?
ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
pi_119940266
waar start je die map editor :?
pi_119940336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

FC2 singleplayer was inderdaad crap. Dat is waar. Die was stukken minder!
Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.

Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.

En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2 }:|

Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.

Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.

Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:18:12 #134
97079 Jeff89
Conquer All
pi_119940838
Zoeken jullie ook actief die artifacts en lost letters enzo? Daar unlock je al vrij snel toffe dingen mee nl..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119941049
Spoiler over het verhaal:
SPOILER
pi_119943209
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Zonsopkomst en ondergang waren echter wel een factor 20 beter in FC2.

Hier is het op tijd van 30 seconden van volledig donker naar volledig licht.

En die schemer vond ik juist zo mooi gemaakt in FC2 }:|

Echt een groot minpunt, want zeker met de huidige GPU's hadden ze daar toch heel wat mooiers van kunnen maken. Me dunkt.

Het is een stap terug wat dat aan gaat en een grote ook.

Ow en ik ben EINDELIJK in Badtown aangekomen. Had eerst het eerste eiland maar eens alle outposts overgenomen en alle uitkijktorens gepakt. Dat duurde even zullen we maar zeggen :')
True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.

Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_119945894
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, ben ik het met je eens. Dat had beter gemoeten.

Ik had graag toch nog iets meer varieteit in het spel gezien. Andere soort auto's. Eventueel een vliegtuigje met vliegveld. Ik bedoel, dat was toch modder vet geweest? Je zit bijv. in dat medusa level en dan komt er opeens zo'n vliegtuig op je af die een aantal figuren loost.
ik heb volgens mij 1x een helikopter op mn dak gehad toen ik een outpost op het 2e eiland over wilde nemen.
  woensdag 5 december 2012 @ 08:56:46 #138
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_119946194
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Frishe het volgende:

[..]

ik ook. Ben er net maar mee gestopt. Morgen weer.
Daar zat ik gisteren ook vast...

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef karton2 het volgende:
Spoiler over het verhaal:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 5 december 2012 @ 09:26:51 #139
182073 invine
blablabla etc.
pi_119946679
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
Omdat internet hier om de haverklap uitvalt ben ik
verder gegaan met creatief bezig zijn.....

[ afbeelding ]
Opzich nice, alleen jammer van die palmbomen ;(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:49:27 #140
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119948721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Wil ik ook wel eens weten idd.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 5 december 2012 @ 10:49:37 #141
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_119948724
Ik mis alleen de motion blur erg :( ook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten

Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_119949771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Convict het volgende:
Ik mis alleen de motion blur erg :( ook al is het maar 1% ik krijg nu koppijn als ik hard ga sprinten

Wel voor de rest een uber vet spel alleen wat makkelijk.. grondstoffen zijn te makkelijk en enemys ook op zn moeilijkst
De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!" :')
  woensdag 5 december 2012 @ 11:29:39 #143
182073 invine
blablabla etc.
pi_119949939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De planten etc. zijn inderdaad wel erg makkelijk te vinden. Het kost verder geen 'moeite'. Ik had het liever wat dichterbebost gezien en dat je plots enorm veel van die dingen tegenkomt. Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Ook leuk trouwens met die steentjes gooien. Gooi je zo'n steentje over een richel hoor je; "Eh? Who is that!? I better find out who that is!" :')
De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_119950046
Piraten zijn niet dom. Zie Jack Sparrow 8-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119950113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef invine het volgende:

[..]

De AI is niet al te slim, maar vind hem ook niet storend. Het klopt wel, het zijn (relatief) domme "piraten" dus als ze opeens vet goed zouden zoeken oid zou ik het vreemder vinden.
Het zijn meer de zinnetjes die ze er uit gooien :') :P. Al met al is het natuurlijk nog steeds een fantastische game! Hoelang hebben ze hier eigenlijk aan gewerkt?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:01:27 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119950966
Ik was net in het echte leven onderweg en zag ergens een zwarte rookpluim omhoogkomen, eerste wat in me opkwam was: piraten !!!!!!!

Is toch een aardig teken dat je flink in de game zit :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119951114
SP frustratie:
SPOILER
pi_119951300
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen

die outposts heb ik zelf nog niet veroverd, waar is dat nuttig voor ?
pi_119951444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook is het percentage 'dieren' niet heel erg groot. En het feit dat ze specifiek op hun eigen stukjes grond zitten is ook wat wazig.

Gast wtf? Ik stress mij dood aan al die tijgers die mij buttfucken als ik een outpost probeer binnen te sluipen :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Bij multiplayer ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:
ff een vraagje, is er ook een moment na de single player dat je geen gasten meer tegenkomt die jou nog steeds proberen neer te schieten, wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen

Het gebied rondom de outpost wordt dan bezet door de rakyat, wat betekent dat er geen piraten meer zullen patrouilleren bijvoorbeeld. Wel zul je af en toe vuurgevechten tegenkomen tussen de rakyat en een paar random piraten en heel af en toe nog een verdwaalde jeep :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_119951575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Maver24 het volgende:

Geen outposts = wil eigenlijk gewoon vrij het eiland verkennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')