Is het gelukt?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
THanks mate!!!
Nog iets, ik had net 3 gasten neergepopped met mien sniper rifle vanuit zo'n zendmast. Dus ik roetsj naar beneden, en in plaats van drie lijken liggen er drie plasjes bloed met een wapen erbij![]()
Wat is dez0n? Project I.G.I?
Nee nog niet, hij verandert hem telkens weer naar dutch.quote:
aaw kutlevenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef vosss het volgende:
Ow shit man, ik hoor net dat Brennie de finale van een of ander jungleprogramma gaat kijken dus moet ik de hele avond FC3 doen
zou het werken als je de offline parameter toe zou voegen aan je snelkoppeling?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Kon het maar. Ik zit op de PC en ik MOET de key activeren voor het spel werkt. Maar als Ubisoft zn shit niet in orde heeft...
Moet je met die boog schieten dan? Ik zit nu in een missie waar ik net olivier heb gered. Geen idee of ik die boog nog nodig zal hebben?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaw kutleven
Maar heeft iemand tips om met die boog te schieten?
Dat zou prettig zijn. Hoe werkt het?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou het werken als je de offline parameter toe zou voegen aan je snelkoppeling?
Hoezo? Zo draaierig is het toch niet? Misschien moet je de grafische opties wat lager zetten?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Green1 het volgende:
Damn. Ik kan dit spel echt onmogelijk langer dan 15 minuten spelen. Ik word er kotsmisselijk en draaierig van.![]()
Jammer, want ik vind het wel leuk.
eigenschappen bij je snelkoppeling en bij doel een spatie en -offline toevoegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn. Hoe werkt het?
Heb geen idee. Maar dat ik bijna moest kotsen weet ik wel. Ik had het ook heel erg bij Mirror's Edge. En ik had de grafische opties al niet zo hoog staan. Dus ik speel het gewoon maar een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo? Zo draaierig is het toch niet? Misschien moet je de grafische opties wat lager zetten?
Toppiequote:Op donderdag 6 december 2012 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigenschappen bij je snelkoppeling en bij doel een spatie en -offline toevoegen.
alt+enter?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toppie
Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?
werkt het?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toppie
Enig idee hoe ik voorkom dat het spel telkens terugschiet naar 'in venster' mode als ik alt+tab ?
Heb ik compleet geen last van? (maarja heb dan ook een high end bazen pc, ok ik lieg een beetje kan alles op het hoogst zetten maar niet met MSAA anti aliasing op 8xquote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef LelijKnap het volgende:
Blergh. Speel op low maar t loopt niet echt soepel, waar ik COD, Dishonored, ed gwn prima op medium kan spelen...
Klopt de synchronisatie sowieso niet btw ? En die laadtijden, horen die zo abnormaal lang te zijn ?
Ik neem aan de je wel gewoon de boog helemaal spant alvorens te schieten?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaw kutleven
Maar heeft iemand tips om met die boog te schieten?
Volgens mij heeft de hZ niks te maken met hoe goed het loopt (heeft meer met je beeldscherm te maken dan de rekenkracht).quote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef LelijKnap het volgende:
Mmz zijn r nog andere manieren het beter te laten lopen ? Andere desktop resolutie/75hz ipv 60 .. ?
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik neem aan de je wel gewoon de boog helemaal spant alvorens te schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |