Als je via Rabobank kan betalen kun je 'm toch ook gewoon via bol.com oid. kopen? Of 2e hands?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kun je deze het beste downloaden ? Steam is duur maar betrouwbaar... zijn er verder nog dergelijke degelijke maar goedkopere sites ?
Kan overigens enkel via rabobank betalen.
Neh wil m gewoon downloaden. Geen zin in al dat gedoe.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je via Rabobank kan betalen kun je 'm toch ook gewoon via bol.com oid. kopen? Of 2e hands?
Downloaden geeft meer gedoe!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neh wil m gewoon downloaden. Geen zin in al dat gedoe.
Nou, wat een moeite, de deur open doen voor de t&t morgenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef LelijKnap het volgende:
Het verkrijgen van die disc kost echter veel meer gedoe.
Ik ben morgen niet thuis. Dan nog uitzoeken welke buren m hebben... als die al thuis zijn...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, wat een moeite, de deur open doen voor de t&t morgen
Je maakt het jezelf wel behoorlijk moeilijk he.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet thuis. Dan nog uitzoeken welke buren m hebben... als die al thuis zijn...
Bij de insane edition zitten 5 DLC bij die andere 1.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke want heb liever extra content dan'n zo'n vaasje
Zie het staan in de kleine lettersquote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij de insane edition zitten 5 DLC bij die andere 1.
Hier de gehele playlist:quote:
Oh lol. Deze was net geüpload op zijn eigen channel, vandaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier de gehele playlist:
http://www.youtube.com/pl(...)&src_vid=cVdJZaPHqSs
Misschien handig voor het volgende topic gewoon het playlist linkje er in te zetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
In de OP staat ook een deel van de playlist
Als je bij het laatste filmpje op het youtube symbool kliktquote:Op donderdag 6 december 2012 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien handig voor het volgende topic gewoon het playlist linkje er in te zetten.
Mag wel wat vriendelijker?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je bij het laatste filmpje op het youtube symbool klikt
en klikt dan op Michael mandon dan kom je z'n kanaal.
en de video'sdaar hebben geen FC3 reclame aan het einde.
Maarja dat kost zeker teveel moeite
Had dat al eerder gelezen jaquote:Op donderdag 6 december 2012 07:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand anders die dit spel eigenlijk te makkelijk vind?
nee, nog absoluut geen last van gehadquote:Op donderdag 6 december 2012 07:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand anders die dit spel eigenlijk te makkelijk vind?
Ik speel ook op z'n moeilijkst, maar heb na 6 uur zo'n beetje alle bags op max, de wapens die ik wil heb ik en zover ik weet komen er geen andere vijanden. Het is nog wel vermakelijk maar ik denk dat als het zo doorgaat nogal repetitief wordt.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had dat al eerder gelezen ja
Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al door
Op de pc zou ik ook wel op zijn moeilijkst kunnen, op mijn xbox (waar ik nu op speel) niet.. want ik bak er niks van met dat aimenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had dat al eerder gelezen ja
Morgen zal ik eens verder spelen, speel em op de moeilijkste aangezien elk spel tegenwoordig easy peasy is. Ben de intro al door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |