Eerst ff lekker naar de burger kingquote:
Ik gooi wat deeg op de bakplaat en maak een bakplaatje pizzaquote:
MMMmmmmmmquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi wat deeg op de bakplaat en maak een bakplaatje pizza
Vriendin whatsappte me net, ik had ook liever een friet speciaal met kroket.quote:
Ok, beter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
Vriendin whatsappte me net, ik had ook liever een friet speciaal met kroket.
Of niet dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef Karina het volgende:
Vind ik ook, een Whopper is stukken lekkerder dan een Big Mac. Al eet ik misschien hooguit 1x per jaar bij de burger king.
Precies, die broodjes zijn helemaal niks, als je er in knijpt zijn ze wegquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Of niet dan.
Laatst met een stapel bonnen naar de mac gegaan, volgevreten.
Maar geen voldaan gevoel
Ik wil een Wendy's in nederland!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, die broodjes zijn helemaal niks, als je er in knijpt zijn ze wegIk ga ook veel liever naar de snackbar of de Febo hier in de buurt.
Hij zal toch niet de kick off hebben vanavond dus je hebt nog speling!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:06 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook een Wendy's!
Dochter is nog op training en we moeten straks nog naar de Makro, hoop dat we op tijd terug zijn voor het begin van TVOH. Maar daar zorgt dochter wel voor, die wil geen minuut Johannes missen
Makrooooquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:06 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook een Wendy's!
Dochter is nog op training en we moeten straks nog naar de Makro, hoop dat we op tijd terug zijn voor het begin van TVOH. Maar daar zorgt dochter wel voor, die wil geen minuut Johannes missen
Dat gekrulde patatquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
Vriendin whatsappte me net, ik had ook liever een friet speciaal met kroket.
Maarja, een whoppertje op zn tijd is ook niet verkeerd.
Beter als MC drek iig
Ik vond Danny's wel lekker toen ik in Amerika was, alleen de porties zijn VEEEEEL te groot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik wil een Wendy's in nederland!
Of een little chef (uitgebreid engels ontbijt aanbod)
Ja, leuk om af en toe rond te neuzenquote:
Alles in meervoud inkopen, ik hou d'r zo vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, leuk om af en toe rond te neuzen. En we kopen daar altijd het konijnenvoer, lekker goedkoop en ander voer wordt niet geblieft door onze nijntjes
. We gaan daar ook eten, anders redden we het helemaal niet
Twister fries <3quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekrulde patatOf ehm, die drizzle shake
Voor die Twister fries mag je me wakker makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Twister fries <3
Die shakes zijn niet echt mijn ding, maar die hete cakejes met soft ice =
Is met choco of vanilla, you wont regret!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor die Twister fries mag je me wakker makenEn dat cakeje onthoud ik
Ik moest door jouw Makro aan appelflappen denken, die heb ik daar lang geleden wel eens gehaald. Oh nom nom nomquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef MaLo het volgende:
Denk dat ik vanavond bij de Makro ook maar iets met friet neem, krijg helemaal zin in vette hap van dit topic
Check mijn post onder die van jou, over drukke vrijdagavondenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:37 schreef BzP het volgende:
denk dat ik vanavond ook eens wat tussendoor hier kom loeren en posten.
Maar ik zit altijd in de pauzes te roken, eten en drinken pakken, plassen etc.
Wat heb ik het toch maar druk op een Vrijdagavond
... We hebben een bingo!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:50 schreef iBenny het volgende:
Wie zal Passenger - Let Her Go doen? Dat is echt zo'n typisch nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iPod en dan gaat ie automagisch naar de app en dan is het scherm te smal en overdwars doet ie nietquote:
Dit is een belediging!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat bedoelt ze niet. Van wie overal het origineel van is.
dat zegt absoluut niksquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag zeker niet bot zijn en zeggen dat ze op foute wijze de populariteit van Sandra ten opzichte van Leona willen vergroten, door van Sannepan een nummer van 3 1/2 minuut en van Leona een nummer van 2 minuten te verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Nee tuurlijk niet. Een Nederlander betaalt voor een nummer van 2 minuten graag even veel als voor een bijna twee keer zo lang nummerquote:
dat maakt mij serieus geen donder uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Een Nederlander betaalt voor een nummer van 2 minuten graag even veel als voor een bijna twee keer zo lang nummer
Als je iets een mooi nummer vindt ga je toch geen ander nummer kopen dat langer duurt, omdat dat meer value heeft?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Een Nederlander betaalt voor een nummer van 2 minuten graag even veel als voor een bijna twee keer zo lang nummer
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel dat mensen wellicht denken 'pff, bekijk het lekker, ik krijg veel minder waar voor m'n geld'... en dus is Sandra zooooooo geweldig en hoe kan het toch dat er meer mensen op Leona stemmen? Nou, zo dus....quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je iets een mooi nummer vindt ga je toch geen ander nummer kopen dat langer duurt, omdat dat meer value heeft?
Erm, ok?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel dat mensen wellicht denken 'pff, bekijk het lekker, ik krijg veel minder waar voor m'n geld'... en dus is Sandra zooooooo geweldig en hoe kan het toch dat er meer mensen op Leona stemmen? Nou, zo dus....
Trijntje zit bij Boulevard. Ze ziet er heel gek uit
Ik neem aan van wel, want zij ligt er waarschijnlijk uit en ze heeft nog niks met iemand gedaan.quote:
Niet mee eens :pquote:
Haren extra strak gevlochten, zodat de ogen nog strakker staan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje zit bij Boulevard. Ze ziet er heel gek uit
quote:
Buggles en chocochipsdinges? Althans, ik dacht dat dat je receptje voor vrijdag was, dus die heb ik gekozen in de winkelquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
OMG! Ik zag ineens mijn naam in de TT staan![]()
![]()
![]()
Maarrr welk receptje van mij dan?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef MissJ het volgende:
ooh haha wat ik al dacht: Bugles en Chocolait chips![]()
![]()
Ik heb dit uiteraard ook weer als snack
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buggles en chocochipsdinges? Althans, ik dacht dat dat je receptje voor vrijdag was, dus die heb ik gekozen in de winkel
Piscquote:
Franse vlecht?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Verdulleke, ik zie net een tutorial over een Franse vlecht, met een tip om het begin met elastiek te maken. Kom je na tig jaar achter
Quelle surprise op de vrijdagquote:
Oeps, beetje groot!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die moet je uitleggen Symphiequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat ik de lijm ooit nog uit mijn wenkbrauwen krijg
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeps, beetje groot!Ohh! Ja dat is wel een handig trucjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg meestal gewoon invlechten maar dat is fout dus?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh tof Symphquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag er vanmiddag zo uit:
[ afbeelding ]
nee over zijn piempiequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef D. het volgende:
Is dit het grote 'praat hier over Marco's geslachtsdeel' topic?
We roepen om Anja en piempen hier en daar wat. Eeejquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef D. het volgende:
Ik ken het enkel als Franse vlecht, maar in theorie vlecht je natuurlijk in ja!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohh! Ja dat is wel een handig trucjeIk zeg meestal gewoon invlechten maar dat is fout dus?
ik ben er bang voor ja, en de elastiekafdukken staan in mijn hoofdquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tof SymphDat zal misschien wel even jeuken
GTST loopt meestal nog een beetje uitquote:
quote:
Gerust, team Trijntje is pas als derde aan de beurtquote:
Eigenlijk wel, maar Nick overtreft dit seizoen gigantischquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Oja, Marco geilt op zowat iedere kandidaat toch?
Hij heeft ook nog last van zijn maag en aambeien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Oja, Marco geilt op zowat iedere kandidaat toch?
Ik weet niet meer wie Anja is, dus ik roep we voor Floortjequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We roepen om Anja en piempen hier en daar wat. Eeej
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef D. het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Nick overtreft dit seizoen gigantischMaar nu zit hij met een slappe piemp thuis
Nick is zielug ja....quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Nick overtreft dit seizoen gigantischMaar nu zit hij met een slappe piemp thuis
Ik ben m'n haar aan het laten groeien zodat het dus in te vlechten is, met al die practica en zo wel handig en toch een beetje mooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het enkel als Franse vlecht, maar in theorie vlecht je natuurlijk in ja!
Elastiekje losknippen
Ik moet hardop lachenquote:
Leuk Lut, jij bent ook wel iemand voor mooie vlechtenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar aan het laten groeien zodat het dus in te vlechten is, met al die practica en zo wel handig en toch een beetje mooi
Overigens kunnen die 3 meiden het wel goed met elkaar vinden, dacht ik.quote:
Zeker wel, dat zag je vanavond wel in RTL Boulevardquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overigens kunnen die 3 meiden het wel goed met elkaar vinden, dacht ik.
Lekker aantrekken en dan laten knappenquote:
Met zo'n quasi-nonchalante blik, mwoaahquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker aantrekken en dan laten knappen
Ik verslikte me bijna in een buglequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met zo'n quasi-nonchalante blik, mwoaah
Heeft ie iets leuks aan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik wilde iets posten over de kleding van Johan Derksen, verkeerde topic natuurlijk.
Ik mag hopen dat ie niet gaat zingen bij TVoHquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of Peter vd Vorst nog komt vanaaf?
Die komt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of Peter vd Vorst nog komt vanaaf?
Aaaaah.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je gemist als bubbeltjesplastic om in te knijpen
Soort fluwelen jasje met bloemen en een gekleurde stropdasquote:
Allemaal crempjes als ik de reclames moetgelovenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Zo zo, sjunnien heeft ook flink zitten toxen.
Na Stuart is dit een hele foute opmerkingquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je gemist als bubbeltjesplastic om in te knijpen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Zo zo, sjunnien heeft ook flink zitten toxen.
Dat magquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk even gezellig met jullie mee
Helleuquote:
Bosjequote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ze wil die gitaar al in d'r flamoes krijgen, korte rok Eyore.
Ja, het gaat over een cocainehoer toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
waarom zingt ze dit liedje met een grijns op dr gezicht?
Omdat drugsverslaving een keimooi iets is!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
waarom zingt ze dit liedje met een grijns op dr gezicht?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
Ed Sheeran & Eyelar![]()
Ze zullen niet akoestisch zingen denk ik
Bedankt TVOH, ik onderschatte jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou op schei uit de beeeeldenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na Stuart is dit een hele foute opmerking
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ed Sheeran
Ik ben die Eyelar echt zo beu... ik hoop dat Marjet doorgaat vanavond
jupquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het gaat over een cocainehoer toch?
Ik ook! Voor het eerst in tijden dan ik echt 'voor' iemand ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ed Sheeran
Ik ben die Eyelar echt zo beu... ik hoop dat Marjet doorgaat vanavond
Ed wilde met Eyelar zingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom laten ze haar dit doen![]()
Dit had Barbara of Sandra veel mooier gedaan.
Dat wilde hij zelf. Hij vond haar stem de mooiste.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Eyelar met haar r&b stem, dat is geen match
Bijkomend voordeel is dan dat Floortje ook de finale niet haalt als Marjet dat doetquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ook! Voor het eerst in tijden dan ik echt 'voor' iemand ben.
Dat zal wel de reden zijn. De gluurder!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wilde hij zelf. Hij vond haar stem de mooiste.
Goh wat een verrassingquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Daarom stem ik op haar, wil dat wel vaker zien.
Ah, nou dat kan hij idd vinden, mooiste stem, maar of het een match is? Niet dat het slecht was, maar ja...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wilde hij zelf. Hij vond haar stem de mooiste.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is degene waar het liedje over gaat.
nee is echt!quote:
lolquote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Serieus, vond hij haar de beste stem hebben?
Het zou heel goed kunnen. Wat een afzettersquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik twijfel nu alweer aan m'n uitspraak.
Nee, Salome mag nietquote:
Nou van mijn moeder had ik vroeger niet zo aangekleed mogen zijn hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Meneertje Stephan doet alsof het slecht is om er hoerig uit te zien.
quote:
Geen record paalzitten dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Nick valt halverwege de show van z'n stokje, alles voor de tv.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Oh shit, ik besef me nu pas dat dit de laatste Voissss is die ik live mee kan kijken.
Wat je moeder er van vindt maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou van mijn moeder had ik vroeger niet zo aangekleed mogen zijn hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Oh shit, ik besef me nu pas dat dit de laatste Voissss is die ik live mee kan kijken.
Haha zie je wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat je moeder er van vindt maakt mij niet uit.Al mag mijn vriendin er nooit zo bijlopen.
Ik spreek graag namens mezelfquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die van de rest van de hetero mannen
graagquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Salonéé eruit, nu, meteen. Had al lang gemoeten, maar ja.
wie?quote:
Ik moest net aan je denken, volgens mij zei je laatst iets over die Sheeran, hoe oud hij lijkt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Thuis! Heb ik al iemand gemist?
Zie wel dat ik net iets te vroeg ben, kan nu het optreden van Eyelar meepakken
Dan word je biquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
En over mannen gesproken, wij dames worden weer flink gediscrimineerd, weer geen leuke mannen.
Oh mooi nummer!
Zij heeft ook een snor laten staan... maar dan van onderquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Eyelar kan er nog net uit voor het einde van Movember
Wat een belediging voor Eeyorequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
Eyore wilde zelf weten hoe ze over wilde komen en dan trekt ze een rok aan waar een normaal mens een blaasontsteking in krijgt?
hoort erbijquote:
Niet noemenswaardigquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij vindt haar niet lekker![]()
What the fuck?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is zij wel te verstaan, Frank Boeijen was altijd een beetje lastig.
die is echt niet te verstaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is zij wel te verstaan, Frank Boeijen was altijd een beetje lastig.
quote:
Ja duh. Nl is lastig?quote:
Dat gezeur altijdquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
En over mannen gesproken, wij dames worden weer flink gediscrimineerd, weer geen leuke mannen.
Oh mooi nummer!
Ja! Die heb ik dus gemist?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken, volgens mij zei je laatst iets over die Sheeran, hoe oud hij lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |