Eerst ff lekker naar de burger kingquote:
Ik gooi wat deeg op de bakplaat en maak een bakplaatje pizzaquote:
MMMmmmmmmquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi wat deeg op de bakplaat en maak een bakplaatje pizza
Vriendin whatsappte me net, ik had ook liever een friet speciaal met kroket.quote:
Ok, beter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
Vriendin whatsappte me net, ik had ook liever een friet speciaal met kroket.
Of niet dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef Karina het volgende:
Vind ik ook, een Whopper is stukken lekkerder dan een Big Mac. Al eet ik misschien hooguit 1x per jaar bij de burger king.
Precies, die broodjes zijn helemaal niks, als je er in knijpt zijn ze wegquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Of niet dan.
Laatst met een stapel bonnen naar de mac gegaan, volgevreten.
Maar geen voldaan gevoel
Ik wil een Wendy's in nederland!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, die broodjes zijn helemaal niks, als je er in knijpt zijn ze wegIk ga ook veel liever naar de snackbar of de Febo hier in de buurt.
Hij zal toch niet de kick off hebben vanavond dus je hebt nog speling!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:06 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook een Wendy's!
Dochter is nog op training en we moeten straks nog naar de Makro, hoop dat we op tijd terug zijn voor het begin van TVOH. Maar daar zorgt dochter wel voor, die wil geen minuut Johannes missen
Makrooooquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:06 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook een Wendy's!
Dochter is nog op training en we moeten straks nog naar de Makro, hoop dat we op tijd terug zijn voor het begin van TVOH. Maar daar zorgt dochter wel voor, die wil geen minuut Johannes missen
Dat gekrulde patatquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
Vriendin whatsappte me net, ik had ook liever een friet speciaal met kroket.
Maarja, een whoppertje op zn tijd is ook niet verkeerd.
Beter als MC drek iig
Ik vond Danny's wel lekker toen ik in Amerika was, alleen de porties zijn VEEEEEL te groot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik wil een Wendy's in nederland!
Of een little chef (uitgebreid engels ontbijt aanbod)
Ja, leuk om af en toe rond te neuzenquote:
Alles in meervoud inkopen, ik hou d'r zo vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, leuk om af en toe rond te neuzen. En we kopen daar altijd het konijnenvoer, lekker goedkoop en ander voer wordt niet geblieft door onze nijntjes
. We gaan daar ook eten, anders redden we het helemaal niet
Twister fries <3quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekrulde patatOf ehm, die drizzle shake
Voor die Twister fries mag je me wakker makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Twister fries <3
Die shakes zijn niet echt mijn ding, maar die hete cakejes met soft ice =
Is met choco of vanilla, you wont regret!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor die Twister fries mag je me wakker makenEn dat cakeje onthoud ik
Ik moest door jouw Makro aan appelflappen denken, die heb ik daar lang geleden wel eens gehaald. Oh nom nom nomquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef MaLo het volgende:
Denk dat ik vanavond bij de Makro ook maar iets met friet neem, krijg helemaal zin in vette hap van dit topic
Check mijn post onder die van jou, over drukke vrijdagavondenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:37 schreef BzP het volgende:
denk dat ik vanavond ook eens wat tussendoor hier kom loeren en posten.
Maar ik zit altijd in de pauzes te roken, eten en drinken pakken, plassen etc.
Wat heb ik het toch maar druk op een Vrijdagavond
... We hebben een bingo!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:50 schreef iBenny het volgende:
Wie zal Passenger - Let Her Go doen? Dat is echt zo'n typisch nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iPod en dan gaat ie automagisch naar de app en dan is het scherm te smal en overdwars doet ie nietquote:
Dit is een belediging!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat bedoelt ze niet. Van wie overal het origineel van is.
dat zegt absoluut niksquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag zeker niet bot zijn en zeggen dat ze op foute wijze de populariteit van Sandra ten opzichte van Leona willen vergroten, door van Sannepan een nummer van 3 1/2 minuut en van Leona een nummer van 2 minuten te verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |