Check mijn post onder die van jou, over drukke vrijdagavondenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:37 schreef BzP het volgende:
denk dat ik vanavond ook eens wat tussendoor hier kom loeren en posten.
Maar ik zit altijd in de pauzes te roken, eten en drinken pakken, plassen etc.
Wat heb ik het toch maar druk op een Vrijdagavond
... We hebben een bingo!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:50 schreef iBenny het volgende:
Wie zal Passenger - Let Her Go doen? Dat is echt zo'n typisch nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iPod en dan gaat ie automagisch naar de app en dan is het scherm te smal en overdwars doet ie nietquote:
Dit is een belediging!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat bedoelt ze niet. Van wie overal het origineel van is.
dat zegt absoluut niksquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag zeker niet bot zijn en zeggen dat ze op foute wijze de populariteit van Sandra ten opzichte van Leona willen vergroten, door van Sannepan een nummer van 3 1/2 minuut en van Leona een nummer van 2 minuten te verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |