Goh wat een verrassingquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Daarom stem ik op haar, wil dat wel vaker zien.
Ah, nou dat kan hij idd vinden, mooiste stem, maar of het een match is? Niet dat het slecht was, maar ja...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wilde hij zelf. Hij vond haar stem de mooiste.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is degene waar het liedje over gaat.
nee is echt!quote:
lolquote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Serieus, vond hij haar de beste stem hebben?
Het zou heel goed kunnen. Wat een afzettersquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik twijfel nu alweer aan m'n uitspraak.
Nee, Salome mag nietquote:
Nou van mijn moeder had ik vroeger niet zo aangekleed mogen zijn hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Meneertje Stephan doet alsof het slecht is om er hoerig uit te zien.
quote:
Geen record paalzitten dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Nick valt halverwege de show van z'n stokje, alles voor de tv.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Oh shit, ik besef me nu pas dat dit de laatste Voissss is die ik live mee kan kijken.
Wat je moeder er van vindt maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou van mijn moeder had ik vroeger niet zo aangekleed mogen zijn hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Oh shit, ik besef me nu pas dat dit de laatste Voissss is die ik live mee kan kijken.
Haha zie je wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat je moeder er van vindt maakt mij niet uit.Al mag mijn vriendin er nooit zo bijlopen.
Ik spreek graag namens mezelfquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die van de rest van de hetero mannen
graagquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Salonéé eruit, nu, meteen. Had al lang gemoeten, maar ja.
wie?quote:
Ik moest net aan je denken, volgens mij zei je laatst iets over die Sheeran, hoe oud hij lijkt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Thuis! Heb ik al iemand gemist?
Zie wel dat ik net iets te vroeg ben, kan nu het optreden van Eyelar meepakken
Dan word je biquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
En over mannen gesproken, wij dames worden weer flink gediscrimineerd, weer geen leuke mannen.
Oh mooi nummer!
Zij heeft ook een snor laten staan... maar dan van onderquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Eyelar kan er nog net uit voor het einde van Movember
Wat een belediging voor Eeyorequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
Eyore wilde zelf weten hoe ze over wilde komen en dan trekt ze een rok aan waar een normaal mens een blaasontsteking in krijgt?
hoort erbijquote:
Niet noemenswaardigquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij vindt haar niet lekker![]()
What the fuck?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is zij wel te verstaan, Frank Boeijen was altijd een beetje lastig.
die is echt niet te verstaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is zij wel te verstaan, Frank Boeijen was altijd een beetje lastig.
quote:
Ja duh. Nl is lastig?quote:
Dat gezeur altijdquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
En over mannen gesproken, wij dames worden weer flink gediscrimineerd, weer geen leuke mannen.
Oh mooi nummer!
Ja! Die heb ik dus gemist?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken, volgens mij zei je laatst iets over die Sheeran, hoe oud hij lijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |