Ja, het gaat over een cocainehoer toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
waarom zingt ze dit liedje met een grijns op dr gezicht?
Omdat drugsverslaving een keimooi iets is!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
waarom zingt ze dit liedje met een grijns op dr gezicht?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
Ed Sheeran & Eyelar![]()
Ze zullen niet akoestisch zingen denk ik
Bedankt TVOH, ik onderschatte jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou op schei uit de beeeeldenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na Stuart is dit een hele foute opmerking
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ed Sheeran
Ik ben die Eyelar echt zo beu... ik hoop dat Marjet doorgaat vanavond
jupquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het gaat over een cocainehoer toch?
Ik ook! Voor het eerst in tijden dan ik echt 'voor' iemand ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ed Sheeran
Ik ben die Eyelar echt zo beu... ik hoop dat Marjet doorgaat vanavond
Ed wilde met Eyelar zingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom laten ze haar dit doen![]()
Dit had Barbara of Sandra veel mooier gedaan.
Dat wilde hij zelf. Hij vond haar stem de mooiste.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Eyelar met haar r&b stem, dat is geen match
Bijkomend voordeel is dan dat Floortje ook de finale niet haalt als Marjet dat doetquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ook! Voor het eerst in tijden dan ik echt 'voor' iemand ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |