Nee tuurlijk niet. Een Nederlander betaalt voor een nummer van 2 minuten graag even veel als voor een bijna twee keer zo lang nummerquote:
dat maakt mij serieus geen donder uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Een Nederlander betaalt voor een nummer van 2 minuten graag even veel als voor een bijna twee keer zo lang nummer
Als je iets een mooi nummer vindt ga je toch geen ander nummer kopen dat langer duurt, omdat dat meer value heeft?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Een Nederlander betaalt voor een nummer van 2 minuten graag even veel als voor een bijna twee keer zo lang nummer
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel dat mensen wellicht denken 'pff, bekijk het lekker, ik krijg veel minder waar voor m'n geld'... en dus is Sandra zooooooo geweldig en hoe kan het toch dat er meer mensen op Leona stemmen? Nou, zo dus....quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je iets een mooi nummer vindt ga je toch geen ander nummer kopen dat langer duurt, omdat dat meer value heeft?
Erm, ok?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel dat mensen wellicht denken 'pff, bekijk het lekker, ik krijg veel minder waar voor m'n geld'... en dus is Sandra zooooooo geweldig en hoe kan het toch dat er meer mensen op Leona stemmen? Nou, zo dus....
Trijntje zit bij Boulevard. Ze ziet er heel gek uit
Ik neem aan van wel, want zij ligt er waarschijnlijk uit en ze heeft nog niks met iemand gedaan.quote:
Niet mee eens :pquote:
Haren extra strak gevlochten, zodat de ogen nog strakker staan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje zit bij Boulevard. Ze ziet er heel gek uit
quote:
Buggles en chocochipsdinges? Althans, ik dacht dat dat je receptje voor vrijdag was, dus die heb ik gekozen in de winkelquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
OMG! Ik zag ineens mijn naam in de TT staan![]()
![]()
![]()
Maarrr welk receptje van mij dan?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef MissJ het volgende:
ooh haha wat ik al dacht: Bugles en Chocolait chips![]()
![]()
Ik heb dit uiteraard ook weer als snack
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buggles en chocochipsdinges? Althans, ik dacht dat dat je receptje voor vrijdag was, dus die heb ik gekozen in de winkel
Piscquote:
Franse vlecht?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Verdulleke, ik zie net een tutorial over een Franse vlecht, met een tip om het begin met elastiek te maken. Kom je na tig jaar achter
Quelle surprise op de vrijdagquote:
Oeps, beetje groot!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die moet je uitleggen Symphiequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat ik de lijm ooit nog uit mijn wenkbrauwen krijg
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeps, beetje groot!Ohh! Ja dat is wel een handig trucjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg meestal gewoon invlechten maar dat is fout dus?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh tof Symphquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag er vanmiddag zo uit:
[ afbeelding ]
nee over zijn piempiequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef D. het volgende:
Is dit het grote 'praat hier over Marco's geslachtsdeel' topic?
We roepen om Anja en piempen hier en daar wat. Eeejquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef D. het volgende:
Is dit het grote 'praat hier over Marco's geslachtsdeel' topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |