Ik ken het enkel als Franse vlecht, maar in theorie vlecht je natuurlijk in ja!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohh! Ja dat is wel een handig trucjeIk zeg meestal gewoon invlechten maar dat is fout dus?
ik ben er bang voor ja, en de elastiekafdukken staan in mijn hoofdquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tof SymphDat zal misschien wel even jeuken
GTST loopt meestal nog een beetje uitquote:
quote:
Gerust, team Trijntje is pas als derde aan de beurtquote:
Eigenlijk wel, maar Nick overtreft dit seizoen gigantischquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Oja, Marco geilt op zowat iedere kandidaat toch?
Hij heeft ook nog last van zijn maag en aambeien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Oja, Marco geilt op zowat iedere kandidaat toch?
Ik weet niet meer wie Anja is, dus ik roep we voor Floortjequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We roepen om Anja en piempen hier en daar wat. Eeej
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef D. het volgende:
Is dit het grote 'praat hier over Marco's geslachtsdeel' topic?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Nick overtreft dit seizoen gigantischMaar nu zit hij met een slappe piemp thuis
Nick is zielug ja....quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Nick overtreft dit seizoen gigantischMaar nu zit hij met een slappe piemp thuis
Ik ben m'n haar aan het laten groeien zodat het dus in te vlechten is, met al die practica en zo wel handig en toch een beetje mooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het enkel als Franse vlecht, maar in theorie vlecht je natuurlijk in ja!
Elastiekje losknippen
Ik moet hardop lachenquote:
Leuk Lut, jij bent ook wel iemand voor mooie vlechtenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar aan het laten groeien zodat het dus in te vlechten is, met al die practica en zo wel handig en toch een beetje mooi
Overigens kunnen die 3 meiden het wel goed met elkaar vinden, dacht ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |