SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Goed voor je zelfbeeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sauna
Naakt met onbekende eveneens naakte mensen in een veel te warm hok zitten waardoor iedereen heel erg gaat zweten.
Ik sla over.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:21 schreef Nallie het volgende:
Theeboks en frustratieboks dan maar. Ik vind dat echt moeilijk altijd. Maar goed lekker laten gaan
Karma enzoWat een stomme mentorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij typt nog net niet /care
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
30x40 is niet heel groot, ik zou dan voor portetten gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
30x40, heb nog 2 ikea lijsten van dat formaat liggen.
koeien!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, als ik nou 2 foto's ga uitvergroten en in mijn woonkamer ga ophangen, wat is dan leuker: stadsgezichten, portretten of landschappen?
Ik weet het niet meer.
Ja, ik ben er nog steeds blij mee. Zijn foto's die de Duutser gemaakt heeft, in de Alpen toen we daar op vakantie waren. Ze hangen in 40x60 bij mij aan de muur, boven de bank.quote:
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
koeien!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je er het geduld voor hebt: heel langzaam opbakken ipv nuken in de magnetron. Zo lekker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laat ik er voor de aardigheid weer eens een lijstje ingooien
O: 250 gr kwark met wat kersen, 2 el muesli
T: appel
L: verse croissant met niks, meergranenbol met kaas en een likje appelstroop, glas verse jus
T: 2 mandarijntjes
D: boerenkoolstamp met 1persoons rookworstje
Home alone en de boerenkool komt uit de freezer. Zal mij benieuwen, normaal vind ik ingevroren en weer opgewarmd eten niet zo smakelijk.
^^quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er het geduld voor hebt: heel langzaam opbakken ipv nuken in de magnetron. Zo lekker.
Ik heb ook twee 'eigen' (geschoten door m'n vriend) in de woonkamer hangen. En ik vind het zo stom als mensen dan denken dat het gewoon een poster is, ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef Chicolate het volgende:
Eigen foto's aan de muur is tof. Niet omdat het een mooi plaatje is, maar omdat er een herinnering bij zit en jij, als je ernaar kijkt, de hele omgeving ook erbij ziet.
Posters zijn toch ook door iemand gemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook twee 'eigen' (geschoten door m'n vriend) in de woonkamer hangen. En ik vind het zo stom als mensen dan denken dat het gewoon een poster is, ofzo.Wel een compliment voor m'n vriend, dat dan weer wel.
![]()
Ik las het eerst verkeerd door het woord geschoten. Ik dacht dat je van die koppen aan de muur had hangenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook twee 'eigen' (geschoten door m'n vriend) in de woonkamer hangen. En ik vind het zo stom als mensen dan denken dat het gewoon een poster is, ofzo.Wel een compliment voor m'n vriend, dat dan weer wel.
![]()
Hehehehe, getver, nee, dat wil ik ook niet aan m'n muren hebben hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik las het eerst verkeerd door het woord geschoten. Ik dacht dat je van die koppen aan de muur had hangenzoals sommige jagers hebben. Ik vind dat trouwens mega lelijk, van die koppen van herten/zwijnen aan de muur..
Ja, maar gewoon uit de winkel, snap je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Posters zijn toch ook door iemand gemaakt?
Daar heb ik nog wel een adresje voor!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een kalender van 2012 met eigen foto's op de wc hangen. Ik word daar zo blij van! Elke maand weer een foto met bijbehorende herinnering. Jammer dat ik het afgelopen jaar niet zoveel foto's heb gemaakt om er een voor 2013 te maken...
Ik vind trouwens foto-afdrukken op glas zo mooi! Dat zou ik graag laten maken, maar het kan niet met elke foto denk ik. Zwart-wit komt denk ik het mooiste uit.
Maar dan heb je een staande en een liggendequote:
Die kwam ik tegen in Ethiopie en Madagaskar.quote:
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een kalender van 2012 met eigen foto's op de wc hangen. Ik word daar zo blij van! Elke maand weer een foto met bijbehorende herinnering. Jammer dat ik het afgelopen jaar niet zoveel foto's heb gemaakt om er een voor 2013 te maken...
Ik vind trouwens foto-afdrukken op glas zo mooi! Dat zou ik graag laten maken, maar het kan niet met elke foto denk ik. Zwart-wit komt denk ik het mooiste uit.
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werkquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben er uit, het worden voorlopig portretten.
Maar welke:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
of [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
[..]
Daar heb ik nog wel een adresje voor!
Ik ga nu eerst voor gewoon foto's in lijsten en daarna ga ik wel eens toffe dingen uitproberen.
Voor die laatste ben ik nu eerst nog het grote formaat aan het zoeken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.
[..]
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werk
Jaaa das leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik had trouwens ook zoiets in gedachten, lijstjes met plaatjes aan de muur, maar dan juist met allerlei verschillende groottes en verschillende soorten lijstjes.
En dan plaatjes van Ghibli figuurtjes als Totoro, Haku, Mononoke et cetera.
Eerst maar eens een fatsoenlijke boor voor in beton kopen, wilde de Co ophangen maar 7mm is iets te groot natuurlijk
Nee, zal het eens doen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.
[..]
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werk
Ze worden als het goed is alle 4 afgedrukt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, zal het eens doen!
Henk ook bedankt voor het linkje. En de laatste 2 vind ik als combi mooier.
Kruidnoten met chocoladequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: wat kruidnoten met chocolade
O2: brood met hummus
T: kruidnoten met chocolade
T: heel veel mandarijntjes
..
laat ook maarvanaf maandag doe ik weer mee.
Nu even beter worden eerst!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: wat kruidnoten met chocolade
O2: brood met hummus
T: kruidnoten met chocolade
T: heel veel mandarijntjes
..
laat ook maarvanaf maandag doe ik weer mee.
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.quote:
In geval van dakloze junk komen die mutsen, wanten en laarzen wel goed uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.
In dit geval weet ik dat niet. Soms wel (als de suikerpot leeg is).
De buit zal 'm eigenaardig voorgekomen zijn, in dat sjieke zware koffertje zaten sneeuwkettingen en sleepkabel etc, in die rugzak mutsen en wanten en in die grote tas een paar enorme rubberlaarzen (thermolaarzen, dat wel).
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed looptquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu even beter worden eerst!![]()
Ik las eerst kruidnoten met hummus
Groene soepquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed loopt
Aangezien Jagar meldt dat het gaat sneeuwen en -10 wordt denk ik dat het zelfs voor een niet-dakloze flutzweed goed uitkomt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In geval van dakloze junk komen die mutsen, wanten en laarzen wel goed uit natuurlijk.
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Aangezien Jagar meldt dat het gaat sneeuwen en -10 wordt denk ik dat het zelfs voor een niet-dakloze flutzweed goed uitkomt.
Oh, en we hebben al Eem cm of vijf sneeuw..quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?
Laarzen waar je zo blij mee was? Bummer! En goed idee van dat koffertje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.
In dit geval weet ik dat niet. Soms wel (als de suikerpot leeg is).
De buit zal 'm eigenaardig voorgekomen zijn, in dat sjieke zware koffertje zaten sneeuwkettingen en sleepkabel etc, in die rugzak mutsen en wanten en in die grote tas een paar enorme rubberlaarzen (thermolaarzen, dat wel).
Nee, maar ik neem aan die boef nog wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?
Nee, niet mijn sjieke Aigles, die lagen onder de voorstoel en bleken niet praktisch in de kou. Maar de thermolaarzen van mijn liefste die daar bijna nog blijer mee was dan ik met mijn rubberlaarzenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Laarzen waar je zo blij mee was? Bummer! En goed idee van dat koffertje.
Balen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan die boef nog wel.
Het bezoek aan Goteborg was geen onverdeeld succes. Mijn tedergeliefde is van plan om nooit weer in Zweden te komen. Op de heenreis is daar onze auto opengebroken. Wat spullen gejat. Niks onoverkomelijks, hoewel het jammer was dat we die sneeuwkettingen kwijt waren want die hebben we niet ter plaatse kunnen vervangen en waren best handig geweest.
Soto ajam!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed loopt
Wat ik al dacht, hij is in NLquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef V1z0R het volgende:
Wel als je data in het buitenland hebt of op een wifi zit.
Lekker, dat is gewoon bijna een vakantie!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Probke
Huh, ik hoef pas donderdag weer te werken, haha helemaal niet door dat ik zo lang vrij had (het kost mij maar 1 snipperuur)
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Soto ajam!![]()
Passende smilie voor Maria
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Hmpf, hardlopen ging niet echt lekker, heb er met veel moeite 3,5 uit weten te krijgen. Wel semi-trots dat ik wel geweest ben.![]()
Zondag beterrrrr
Wel een plusje voor de moeite.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk dat boerenkool opbakken, maar ik kan m'n koekenpan weggooien geloof ik.
Thanks!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik voel ongeveer al mn spieren in mn lichaam.Morgenochtend maar weer losfietsen bij spinning.
Ga ik nu even brownies bakken. Ga ik die morgen omruilen voor een espresso apparaat.
Nog een plusje van mij!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Dat plusje ruilen tegen een nieuwe koekenpan?
Hele andere belasting.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Losfietsen bij spinning, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Als in; spinning is toch hartstikke zwaar, ook voor je spieren?
![]()
Ik ga morgen naar de sauna, vast ook wel goed tegen spierpijn!![]()
Oh bah!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
Ok, ik heb de neiging ineens een strip pijnstillers en antibiotica erin te mikken
Ipv 4 per dag en netjes verdelen.
Mja blaasontsteking, gaat wel over.quote:
Ohnee, ik plas al bloed. Van dat spul gaat mn blaas geheel over de zeik (leuke woordspeling ftw).quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
*glaasje cranberrysap inschenkt voor Ml
Passende smiley voor ajam?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Soto ajam!![]()
Passende smilie voor Maria
Sterktequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja blaasontsteking, gaat wel over.
Maar dan wel graag nu enzo.
Het was een kipsate of een uitgedrukte peuk uit de vuilnis vissen...quote:
Drank! Gewoon wodka, hoppakeequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het was een kipsate of een uitgedrukte peuk uit de vuilnis vissen...
Gelukkig pis ik geen bloed, sterkte Ml!
* uniekhoorn maakt geen grapje over paprikachips en oranje piemelquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga maar weer een film kijken
Wat moet ik met m'n handen?! Waar laat ik ze?!
Herkenbaar! Denk dat ik zo ook nog maar wat gevulde champignons in de oven gooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:
Paprika chips!
Whoo ik had zo'n zin in iets lekkers, en het ging maar niet over, en toen nam ik een stk gekookte bloemkool en een thee met melk. Die combinatie is niet echt lekker, ofzo.
Ik droom nu al van mijn ontbijt morgen
Mijn planning is eerst havermout met banaan en kokos, dan sporten, dan focaccia met kaas en tomaat. Yummie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Herkenbaar! Denk dat ik zo ook nog maar wat gevulde champignons in de oven gooi![]()
Mijn ontbijt/lunch morgen boterham met kipfilet en rauwkost, boterham kaas met mosterd en augurk, beschuit met gekookt ei/bieslook/mayo en beschuit met kaas/jam
Oeh, kokosquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn planning is eerst havermout met banaan en kokos, dan sporten, dan focaccia met kaas en tomaat. Yummie.
Gewoon beetje cardio & buikspieren... 8:45 vind ik te vroeg en 10:15 (volgende les) is te laat... en spinning vind ik engquote:
nachtmerriequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zit gewoon om half 9 op de spinningfiets!
Best leuk trouwens, maar het hangt wel heel erg af van de instructeur.
KT, het is een gebakjequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij hoeft er alleen maar naar te kijken en je groeit al
Bank meenemen naar bed?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:11 schreef Tinkepink het volgende:
Was op de bank in slaap gevallen en lig nu al twee uur wakker in bed.
Je kan geen gewoontes zomaar verwijderen, hooguit de ene gewoonte vervangen door een andere.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga maar weer een film kijken
Wat moet ik met m'n handen?! Waar laat ik ze?!
Zelf uitzetten?quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grr. Baardmans vergeet echt elke week weer om z'n wekker uit te zetten op zaterdag, dus die ging gewoon om 7:15. Hij valt wel weer in slaap, maar dat lukt mij nooit..
Hij gebruikt z'n telefoon als wekker en daar kom ik nooit aan. Zit ook meestal in z'n broekzak.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelf uitzetten?
Ben ook wakkerwil toch echt nog een tijdje slapen.
Heb ieg vanaf een uur of 2 wat hazeslaapjes gedaan en lig nu ook alweer even
quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grr. Baardmans vergeet echt elke week weer om z'n wekker uit te zetten op zaterdag, dus die ging gewoon om 7:15. Hij valt wel weer in slaap, maar dat lukt mij nooit..
Dat kan natuurlijk ook op zijn telefoon, maar vergeet 'ie gewoon of zo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan de normale wekker.
Trouwens een beetje telefoon kun je instellen dat het alleen doordeweeks moet afgaan
Nog steeds geen siggies, Viezz? Haske goed, man!quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Is 10u te vroeg om te gaan boren? Ja he? Ik wacht wel tot 12......
Goedzo...bezig blijven. Goed van je hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Nope, dus er is stof gezogen, vaat van gisteren is gedaan, badkamer vluchtig gepoetst en de was zit in de machine.
Of zoek een vriendinquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, ga gamen!Ultieme vingers-bezighoud-tactiek
Ik zou ook moeten stoppen met roken...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Nope, dus er is stof gezogen, vaat van gisteren is gedaan, badkamer vluchtig gepoetst en de was zit in de machine.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, goed bezig![]()
![]()
Ik lig nog in bed. Moet er eigenlijk eens uit, maar lig naast Martijn en Saartje. Krijg mezelf nog niet losgeweekt
Oh nee, dat was me niet eens speciaal opgevallen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Nog een reden achter het KH-loze, sigme? Of gewoon omdat het lekker is?![]()
fijn is dat hequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, goed bezig![]()
![]()
Ik lig nog in bed. Moet er eigenlijk eens uit, maar lig naast Martijn en Saartje. Krijg mezelf nog niet losgeweekt
Ik zag je tijden in het hardlooptopic, echt netjes gedaan!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, helemaal aangpast lijstje
S: 11 km hardlopen in 1 uur
O/L: 300 gr broccoli, 250 gr wortels, 150 gr champignons, ijsbersla, tomaat, komkommer, augurk, hele kipfilet
T's 3 boterhammen met 1 tartaar, beschuit kaas, gekookt ei, appel, peer, sinaasappel, blokje choco, cola berenburg
D: zuurkoolovenschotel met rookworst verse ananas en aardappelpuree. Daarbij wat appelmoes voor de zoet.
T's: kwark, vla, zoute stokjes, cola=berenburg
Ik denk t nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Nallie je ziet er super goed uit Johallemaal spier!
Vandaar ook de misschien. Ik kijk even hoe het gaatquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef Xennia het volgende:
Mo, ik zou die 5 km hardlopen, vervangen door wandelen en even niet te veel van je lichaam vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef MarMar het volgende:
Bleh heavy dagje hier en nu heb ik zin in wijn en chocola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en neem lekker samen een wijntje dan!
Be someone that makes you happy
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Nallie het volgende:
[..]en neem lekker samen een wijntje dan!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk Jillian's 30 day shred weer opgepakt
Oh okequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef V1z0R het volgende:
Vrouwenbuikjes zijn juist sexy, Nallster!
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, espresso machine rijker, koffie bij Kaldi en Simon Levelt gehaald, paarse spruiten gescoord, en genoeg eten in huis nu om 3 weken de deur niet uit te hoeven. En dat is maar goed ook als ik naar buiten kijk.
24 is wel warm, lekker though!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net de kachel aangestoken, het is inmiddels 24 graden saunatemperatuurtje..
Het is ook echt binnenblijf weer Henk! Wil alleen straks even eten gaan halen
24 is warm ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
24 is wel warm, lekker though!
Hoe is het met je? Wat minder pijn?
Wat wil je gaan halen?
Heb chocolade puur en melk en ik weet nog steeds niet wat ik lekkerder vind. Puur denk ik
En een cola-berenburg, gewoon proosten op onze mini-vakantie. Kickt er wel lekker in moet ik zeggen
Ziurkoolovenschotel is klaar, kan straks mooi een half uurtje de oven in, klaar
Het beeld wat mensen hebben van "nauwelijks" kan nogal verschillenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zus ging lekker op het zelfgemaaktespullenmarktje![]()
Nu onderweg naar huus, ik doe maar effe geen lijstje
Mooi gesprek met mams![]()
"Ja ik werk me ook een slag in de rondte en kan het hoofd nauwelijks boven water houden".
"Eh je vertelde net dat je voor 70 euro aan boeken had gekocht en nog wat spul..? Sieraden en beeldjes..?"
"Ja dan kan ik me niet inhouden".
"..."
Keuzes hequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, klinkt fijn
Maria, jij ook al... Herkenbaar gesprekjeEn doe eens voor de grap wel een lijstje?
Dat blijkt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het beeld wat mensen hebben van "nauwelijks" kan nogal verschillen
Jagär! Wat leuk!!!
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zus ging lekker op het zelfgemaaktespullenmarktje![]()
Nu onderweg naar huus, ik doe maar effe geen lijstje
Mooi gesprek met mams![]()
"Ja ik werk me ook een slag in de rondte en kan het hoofd nauwelijks boven water houden".
"Eh je vertelde net dat je voor 70 euro aan boeken had gekocht en nog wat spul..? Sieraden en beeldjes..?"
"Ja dan kan ik me niet inhouden".
"..."
Ben ook op zoek naar een espressomachine die vooral hele goede cappuccino maakt, de rest van de koffies kan mij gestolen wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb de goedkoopste die er is: de De'longhi Bar14.
Maar hij doet het, dus ik kan mooi eens kijken of het me een beetje bevalt om espresso (nouja, cappuccino) te drinken ipv Senseo.
Ding kost nieuw 70 euro ofzo.
Jagãr, dat varken is echt cool!![]()
Past wel een beetje bij mn aardbei.
Die van mij was maar 100, zit zo'n stoomtuitje aan om melk op te schuimen en dat doet het heel goed als je weet hoe het moet (niet te hard, niet te heet laten worden, beetje bewegen met het kopje om de stoom te verdelen)quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar een espressomachine die vooral hele goede cappuccino maakt, de rest van de koffies kan mij gestolen worden
Die ziet er wel lief uit...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die van mij was maar 100, zit zo'n stoomtuitje aan om melk op te schuimen en dat doet het heel goed als je weet hoe het moet (niet te hard, niet te heet laten worden, beetje bewegen met het kopje om de stoom te verdelen)
Deze:
[ afbeelding ]
Zwaar, maar er is gepraat en gehuild, dat is een begin. Straks Mila lekker op tijd op bed en dan verder. Vind het echt heel naar, naar genoeg al wat er aan de hand is en dat lief het zichzelf dan nog zo moeilijk maakt.. ik wou dan wel dat ik het praten en verwerken voor hem kon doen. Niets kutter dan als mensen van wie ik hou in de put zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ziet er wel lief uit...
Hoe is het nu?
je helpt hem toch ook? Door zijn bliksemafleider te zijn, waarna hij kan praten en huilen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zwaar, maar er is gepraat en gehuild, dat is een begin. Straks Mila lekker op tijd op bed en dan verder. Vind het echt heel naar, naar genoeg al wat er aan de hand is en dat lief het zichzelf dan nog zo moeilijk maakt.. ik wou dan wel dat ik het praten en verwerken voor hem kon doen. Niets kutter dan als mensen van wie ik hou in de put zitten.
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net de kachel aangestoken, het is inmiddels 24 graden saunatemperatuurtje..
Het is ook echt binnenblijf weer Henk! Wil alleen straks even eten gaan halen
In dat gat waar ik woon loveli?quote:
Neuh, dat ding is gewoon niet te regelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:58 schreef V1z0R het volgende:
24 graden ?!
Ml, ben je bejaard aan het worden?
Zo niet dan ga je je wel schaars kleden boven die 22 gradenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
Het is hier bijna 22o en ik heb zojuist de kachel nog eens gestookt.
Ik ben wat schaars gekleed.
Is Vaiz z'n struisvogel kwijt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
Het is hier bijna 22o en ik heb zojuist de kachel nog eens gestookt.
Ik ben wat schaars gekleed.
Wat heb je uiteindelijk geshopt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef An24 het volgende:
Ohw, espressomachine...wat heerlijk![]()
En dat kerstvarken![]()
Hier Freud zwaar verkouden, maar toch onze 'shopplannen' doorgezet en naar Breda geweest. Daarna lekker wezen eten bij Block 62. (http://www.block62.nl/ = aanrader!) Super lekker Thais gegeten
Verveldn he, halve informatiequote:Op zaterdag 1 december 2012 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk geshopt?
En gegeten?
Ik ben dol op Thais!
Ik heb niet zo veel gescoord, twee shirts en een eyeliner. Freud is beter geslaagd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk geshopt?
En gegeten?
Ik ben dol op Thais!
Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel gescoord, twee shirts en een eyeliner. Freud is beter geslaagd.
Thais: een diner bentobox met Thaise soep met garnalen, limoen, gember en citroengras. Een Balinese salade met kokos en een rode curry met varkensvlees. Met jasmijnrijst. Freud had gehakt met peper en basilicum, met dezelfde salade.![]()
Ze hebben ook een winkeltje. Ik heb meegenomen een huisgemaakte rabarber-aardbeienjam met vanille, balsamicostroop met honing en een rode bessensiroop.
Sorry Uniek
Was het ook. We gaan dit vaker doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Behalve de kokos dan
Trouwen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Behalve de kokos dan
Ligt er een date in je bed naar een film met je ex te kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:26 schreef Probability het volgende:
Ik heb een date in m'n bed met film met ex. (Echt![]()
) net afgesproken. Rare wending
ja, leuk, dan kunnen we elkaars kleren aan en zo.quote:
Bounty's zijn ook viesquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, leuk, dan kunnen we elkaars kleren aan en zo.
Ik heb vroeger wel eens koekjes uitgespuugd, omdat er kokos in zat. Niemand anders kon dat proeven en dan keek mijn moeder op het etiket en ja hoor, dan zat er toch 0,5% kokos in.
Oh en bounty's
Gek genoeg vrij goed.quote:
Held!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, staat op m'n lijstje Mo.
Zelf net The Secret World of Arrietty gekeken
[..]
Gek genoeg vrij goed.
Vanmorgen/vanmiddag echt, ECHT, zin in een peuk, nu valt 't wel mee
Ben je je pielemuis al zat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, staat op m'n lijstje Mo.
Zelf net The Secret World of Arrietty gekeken
[..]
Gek genoeg vrij goed.
Vanmorgen/vanmiddag echt, ECHT, zin in een peuk, nu valt 't wel mee
Ja, die isquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Net eindelijk 'Les Intouchables' gekeken. Mooi.
Mannenquote:
't Is dat je een kerel hebt, anders hadden wij gewoon geneukt.quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mannen![]()
V1 jij bent een bikkel![]()
Volhouden lekker ding!
quote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't Is dat je een kerel hebt, anders hadden wij gewoon geneukt.
Van die vieze goede sex, waar je spijt van hebt maar de keer erop jezelf pleziert...
Cutequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:26 schreef Probability het volgende:
Ik heb een date in m'n bed met film met ex. (Echt![]()
) net afgesproken. Rare wending
Haha nee bedoel een date in bed met filmquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ligt er een date in je bed naar een film met je ex te kijken?
Dat komt wel goed, ga pas over 2 weken.quote:Op zondag 2 december 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
Wanneer ga je op vakantie/komt dat wel goed?
Beterschapquote:Op zondag 2 december 2012 11:00 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjes posten heeft even geen zin hier, komt er toch allemaal weer uit.
quote:Op zondag 2 december 2012 10:58 schreef An24 het volgende:
Wat fijn Mar, dat je weer zo lekker kunt bewegen
Smooth.quote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't Is dat je een kerel hebt, anders hadden wij gewoon geneukt.
Van die vieze goede sex, waar je spijt van hebt maar de keer erop jezelf pleziert...
Ik ben idd net mn bed uitgeroldquote:Op zondag 2 december 2012 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Toch is het fijn om zo te sporten op de zondagochtend (normaal lag ik tot 12 uur in bed)
Straks nog even Jillian en dan is het helemaal goed vandaag.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Smooth.
Subtle.
Dat is Vaiz in twee woorden
Maar, mijn telefoon kan niet tegen water..quote:Op zondag 2 december 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben idd net mn bed uitgeroldSta nu onder de douche. Krijgen over een uur bezoek, dus ik moest wel langzaam op gaan staan
Je wordt er handig inquote:Op zondag 2 december 2012 12:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, mijn telefoon kan niet tegen water..
Nepal! Iets meer dan een weekjequote:Op zondag 2 december 2012 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je wordt er handig in
Maria, waarheen? Heb ik gemist, geloof ik.
Wat cool!!quote:Op zondag 2 december 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nepal! Iets meer dan een weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |