quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk Jillian's 30 day shred weer opgepakt
Oh okequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef V1z0R het volgende:
Vrouwenbuikjes zijn juist sexy, Nallster!
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, espresso machine rijker, koffie bij Kaldi en Simon Levelt gehaald, paarse spruiten gescoord, en genoeg eten in huis nu om 3 weken de deur niet uit te hoeven. En dat is maar goed ook als ik naar buiten kijk.
24 is wel warm, lekker though!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net de kachel aangestoken, het is inmiddels 24 graden saunatemperatuurtje..
Het is ook echt binnenblijf weer Henk! Wil alleen straks even eten gaan halen
24 is warm ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
24 is wel warm, lekker though!
Hoe is het met je? Wat minder pijn?
Wat wil je gaan halen?
Heb chocolade puur en melk en ik weet nog steeds niet wat ik lekkerder vind. Puur denk ik
En een cola-berenburg, gewoon proosten op onze mini-vakantie. Kickt er wel lekker in moet ik zeggen
Ziurkoolovenschotel is klaar, kan straks mooi een half uurtje de oven in, klaar
Het beeld wat mensen hebben van "nauwelijks" kan nogal verschillenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zus ging lekker op het zelfgemaaktespullenmarktje![]()
Nu onderweg naar huus, ik doe maar effe geen lijstje
Mooi gesprek met mams![]()
"Ja ik werk me ook een slag in de rondte en kan het hoofd nauwelijks boven water houden".
"Eh je vertelde net dat je voor 70 euro aan boeken had gekocht en nog wat spul..? Sieraden en beeldjes..?"
"Ja dan kan ik me niet inhouden".
"..."
Keuzes hequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, klinkt fijn
Maria, jij ook al... Herkenbaar gesprekjeEn doe eens voor de grap wel een lijstje?
Dat blijkt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het beeld wat mensen hebben van "nauwelijks" kan nogal verschillen
Jagär! Wat leuk!!!
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zus ging lekker op het zelfgemaaktespullenmarktje![]()
Nu onderweg naar huus, ik doe maar effe geen lijstje
Mooi gesprek met mams![]()
"Ja ik werk me ook een slag in de rondte en kan het hoofd nauwelijks boven water houden".
"Eh je vertelde net dat je voor 70 euro aan boeken had gekocht en nog wat spul..? Sieraden en beeldjes..?"
"Ja dan kan ik me niet inhouden".
"..."
Ben ook op zoek naar een espressomachine die vooral hele goede cappuccino maakt, de rest van de koffies kan mij gestolen wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb de goedkoopste die er is: de De'longhi Bar14.
Maar hij doet het, dus ik kan mooi eens kijken of het me een beetje bevalt om espresso (nouja, cappuccino) te drinken ipv Senseo.
Ding kost nieuw 70 euro ofzo.
Jagãr, dat varken is echt cool!![]()
Past wel een beetje bij mn aardbei.
Die van mij was maar 100, zit zo'n stoomtuitje aan om melk op te schuimen en dat doet het heel goed als je weet hoe het moet (niet te hard, niet te heet laten worden, beetje bewegen met het kopje om de stoom te verdelen)quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar een espressomachine die vooral hele goede cappuccino maakt, de rest van de koffies kan mij gestolen worden
Die ziet er wel lief uit...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die van mij was maar 100, zit zo'n stoomtuitje aan om melk op te schuimen en dat doet het heel goed als je weet hoe het moet (niet te hard, niet te heet laten worden, beetje bewegen met het kopje om de stoom te verdelen)
Deze:
[ afbeelding ]
Zwaar, maar er is gepraat en gehuild, dat is een begin. Straks Mila lekker op tijd op bed en dan verder. Vind het echt heel naar, naar genoeg al wat er aan de hand is en dat lief het zichzelf dan nog zo moeilijk maakt.. ik wou dan wel dat ik het praten en verwerken voor hem kon doen. Niets kutter dan als mensen van wie ik hou in de put zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ziet er wel lief uit...
Hoe is het nu?
je helpt hem toch ook? Door zijn bliksemafleider te zijn, waarna hij kan praten en huilen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zwaar, maar er is gepraat en gehuild, dat is een begin. Straks Mila lekker op tijd op bed en dan verder. Vind het echt heel naar, naar genoeg al wat er aan de hand is en dat lief het zichzelf dan nog zo moeilijk maakt.. ik wou dan wel dat ik het praten en verwerken voor hem kon doen. Niets kutter dan als mensen van wie ik hou in de put zitten.
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net de kachel aangestoken, het is inmiddels 24 graden saunatemperatuurtje..
Het is ook echt binnenblijf weer Henk! Wil alleen straks even eten gaan halen
In dat gat waar ik woon loveli?quote:
Neuh, dat ding is gewoon niet te regelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:58 schreef V1z0R het volgende:
24 graden ?!
Ml, ben je bejaard aan het worden?
Zo niet dan ga je je wel schaars kleden boven die 22 gradenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
Het is hier bijna 22o en ik heb zojuist de kachel nog eens gestookt.
Ik ben wat schaars gekleed.
Is Vaiz z'n struisvogel kwijt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
Het is hier bijna 22o en ik heb zojuist de kachel nog eens gestookt.
Ik ben wat schaars gekleed.
Wat heb je uiteindelijk geshopt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef An24 het volgende:
Ohw, espressomachine...wat heerlijk![]()
En dat kerstvarken![]()
Hier Freud zwaar verkouden, maar toch onze 'shopplannen' doorgezet en naar Breda geweest. Daarna lekker wezen eten bij Block 62. (http://www.block62.nl/ = aanrader!) Super lekker Thais gegeten
Verveldn he, halve informatiequote:Op zaterdag 1 december 2012 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk geshopt?
En gegeten?
Ik ben dol op Thais!
Ik heb niet zo veel gescoord, twee shirts en een eyeliner. Freud is beter geslaagd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk geshopt?
En gegeten?
Ik ben dol op Thais!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |