quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk Jillian's 30 day shred weer opgepakt
Oh okequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef V1z0R het volgende:
Vrouwenbuikjes zijn juist sexy, Nallster!
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, espresso machine rijker, koffie bij Kaldi en Simon Levelt gehaald, paarse spruiten gescoord, en genoeg eten in huis nu om 3 weken de deur niet uit te hoeven. En dat is maar goed ook als ik naar buiten kijk.
24 is wel warm, lekker though!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net de kachel aangestoken, het is inmiddels 24 graden saunatemperatuurtje..
Het is ook echt binnenblijf weer Henk! Wil alleen straks even eten gaan halen
24 is warm ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
24 is wel warm, lekker though!
Hoe is het met je? Wat minder pijn?
Wat wil je gaan halen?
Heb chocolade puur en melk en ik weet nog steeds niet wat ik lekkerder vind. Puur denk ik
En een cola-berenburg, gewoon proosten op onze mini-vakantie. Kickt er wel lekker in moet ik zeggen
Ziurkoolovenschotel is klaar, kan straks mooi een half uurtje de oven in, klaar
Het beeld wat mensen hebben van "nauwelijks" kan nogal verschillenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zus ging lekker op het zelfgemaaktespullenmarktje![]()
Nu onderweg naar huus, ik doe maar effe geen lijstje
Mooi gesprek met mams![]()
"Ja ik werk me ook een slag in de rondte en kan het hoofd nauwelijks boven water houden".
"Eh je vertelde net dat je voor 70 euro aan boeken had gekocht en nog wat spul..? Sieraden en beeldjes..?"
"Ja dan kan ik me niet inhouden".
"..."
Keuzes hequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, klinkt fijn
Maria, jij ook al... Herkenbaar gesprekjeEn doe eens voor de grap wel een lijstje?
Dat blijkt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het beeld wat mensen hebben van "nauwelijks" kan nogal verschillen
Jagär! Wat leuk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |