SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Goed voor je zelfbeeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sauna
Naakt met onbekende eveneens naakte mensen in een veel te warm hok zitten waardoor iedereen heel erg gaat zweten.
Ik sla over.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:21 schreef Nallie het volgende:
Theeboks en frustratieboks dan maar. Ik vind dat echt moeilijk altijd. Maar goed lekker laten gaan
Karma enzoWat een stomme mentorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij typt nog net niet /care
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
30x40 is niet heel groot, ik zou dan voor portetten gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
30x40, heb nog 2 ikea lijsten van dat formaat liggen.
koeien!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, als ik nou 2 foto's ga uitvergroten en in mijn woonkamer ga ophangen, wat is dan leuker: stadsgezichten, portretten of landschappen?
Ik weet het niet meer.
Ja, ik ben er nog steeds blij mee. Zijn foto's die de Duutser gemaakt heeft, in de Alpen toen we daar op vakantie waren. Ze hangen in 40x60 bij mij aan de muur, boven de bank.quote:
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
koeien!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je er het geduld voor hebt: heel langzaam opbakken ipv nuken in de magnetron. Zo lekker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laat ik er voor de aardigheid weer eens een lijstje ingooien
O: 250 gr kwark met wat kersen, 2 el muesli
T: appel
L: verse croissant met niks, meergranenbol met kaas en een likje appelstroop, glas verse jus
T: 2 mandarijntjes
D: boerenkoolstamp met 1persoons rookworstje
Home alone en de boerenkool komt uit de freezer. Zal mij benieuwen, normaal vind ik ingevroren en weer opgewarmd eten niet zo smakelijk.
^^quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er het geduld voor hebt: heel langzaam opbakken ipv nuken in de magnetron. Zo lekker.
Ik heb ook twee 'eigen' (geschoten door m'n vriend) in de woonkamer hangen. En ik vind het zo stom als mensen dan denken dat het gewoon een poster is, ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef Chicolate het volgende:
Eigen foto's aan de muur is tof. Niet omdat het een mooi plaatje is, maar omdat er een herinnering bij zit en jij, als je ernaar kijkt, de hele omgeving ook erbij ziet.
Posters zijn toch ook door iemand gemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook twee 'eigen' (geschoten door m'n vriend) in de woonkamer hangen. En ik vind het zo stom als mensen dan denken dat het gewoon een poster is, ofzo.Wel een compliment voor m'n vriend, dat dan weer wel.
![]()
Ik las het eerst verkeerd door het woord geschoten. Ik dacht dat je van die koppen aan de muur had hangenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook twee 'eigen' (geschoten door m'n vriend) in de woonkamer hangen. En ik vind het zo stom als mensen dan denken dat het gewoon een poster is, ofzo.Wel een compliment voor m'n vriend, dat dan weer wel.
![]()
Hehehehe, getver, nee, dat wil ik ook niet aan m'n muren hebben hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik las het eerst verkeerd door het woord geschoten. Ik dacht dat je van die koppen aan de muur had hangenzoals sommige jagers hebben. Ik vind dat trouwens mega lelijk, van die koppen van herten/zwijnen aan de muur..
Ja, maar gewoon uit de winkel, snap je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Posters zijn toch ook door iemand gemaakt?
Daar heb ik nog wel een adresje voor!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een kalender van 2012 met eigen foto's op de wc hangen. Ik word daar zo blij van! Elke maand weer een foto met bijbehorende herinnering. Jammer dat ik het afgelopen jaar niet zoveel foto's heb gemaakt om er een voor 2013 te maken...
Ik vind trouwens foto-afdrukken op glas zo mooi! Dat zou ik graag laten maken, maar het kan niet met elke foto denk ik. Zwart-wit komt denk ik het mooiste uit.
Maar dan heb je een staande en een liggendequote:
Die kwam ik tegen in Ethiopie en Madagaskar.quote:
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een kalender van 2012 met eigen foto's op de wc hangen. Ik word daar zo blij van! Elke maand weer een foto met bijbehorende herinnering. Jammer dat ik het afgelopen jaar niet zoveel foto's heb gemaakt om er een voor 2013 te maken...
Ik vind trouwens foto-afdrukken op glas zo mooi! Dat zou ik graag laten maken, maar het kan niet met elke foto denk ik. Zwart-wit komt denk ik het mooiste uit.
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werkquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben er uit, het worden voorlopig portretten.
Maar welke:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
of [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
[..]
Daar heb ik nog wel een adresje voor!
Ik ga nu eerst voor gewoon foto's in lijsten en daarna ga ik wel eens toffe dingen uitproberen.
Voor die laatste ben ik nu eerst nog het grote formaat aan het zoeken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.
[..]
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werk
Jaaa das leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik had trouwens ook zoiets in gedachten, lijstjes met plaatjes aan de muur, maar dan juist met allerlei verschillende groottes en verschillende soorten lijstjes.
En dan plaatjes van Ghibli figuurtjes als Totoro, Haku, Mononoke et cetera.
Eerst maar eens een fatsoenlijke boor voor in beton kopen, wilde de Co ophangen maar 7mm is iets te groot natuurlijk
Nee, zal het eens doen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al wel eens naar xpozer gekeken? Dat vind ik pas mooi, matte afdruk, lekker strak en makkelijk systeem. Jammer dat de grote formaten (net als canvas, maar dat vind ik dan weer lelijk) zo duur zijn. Aluminium kan ook mooi zijn.
[..]
Ik zou voor de laatste 2 gaan, die zijn cool! De eerste ook wel, maar iets minder geschikt voor aan de muur denk ik. Al wil ik de laatste best voor je door photoshop halen zodat de kleuren beter tot hun recht komen bij een afdruk, dat is 30 sec werk
Ze worden als het goed is alle 4 afgedrukt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, zal het eens doen!
Henk ook bedankt voor het linkje. En de laatste 2 vind ik als combi mooier.
Kruidnoten met chocoladequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: wat kruidnoten met chocolade
O2: brood met hummus
T: kruidnoten met chocolade
T: heel veel mandarijntjes
..
laat ook maarvanaf maandag doe ik weer mee.
Nu even beter worden eerst!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: wat kruidnoten met chocolade
O2: brood met hummus
T: kruidnoten met chocolade
T: heel veel mandarijntjes
..
laat ook maarvanaf maandag doe ik weer mee.
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.quote:
In geval van dakloze junk komen die mutsen, wanten en laarzen wel goed uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.
In dit geval weet ik dat niet. Soms wel (als de suikerpot leeg is).
De buit zal 'm eigenaardig voorgekomen zijn, in dat sjieke zware koffertje zaten sneeuwkettingen en sleepkabel etc, in die rugzak mutsen en wanten en in die grote tas een paar enorme rubberlaarzen (thermolaarzen, dat wel).
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed looptquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu even beter worden eerst!![]()
Ik las eerst kruidnoten met hummus
Groene soepquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed loopt
Aangezien Jagar meldt dat het gaat sneeuwen en -10 wordt denk ik dat het zelfs voor een niet-dakloze flutzweed goed uitkomt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In geval van dakloze junk komen die mutsen, wanten en laarzen wel goed uit natuurlijk.
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Aangezien Jagar meldt dat het gaat sneeuwen en -10 wordt denk ik dat het zelfs voor een niet-dakloze flutzweed goed uitkomt.
Oh, en we hebben al Eem cm of vijf sneeuw..quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?
Laarzen waar je zo blij mee was? Bummer! En goed idee van dat koffertje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vergeten de disclaimer erbij te zetten.
In dit geval weet ik dat niet. Soms wel (als de suikerpot leeg is).
De buit zal 'm eigenaardig voorgekomen zijn, in dat sjieke zware koffertje zaten sneeuwkettingen en sleepkabel etc, in die rugzak mutsen en wanten en in die grote tas een paar enorme rubberlaarzen (thermolaarzen, dat wel).
Nee, maar ik neem aan die boef nog wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh, Ben je in mijn land? Née toch?
Nee, niet mijn sjieke Aigles, die lagen onder de voorstoel en bleken niet praktisch in de kou. Maar de thermolaarzen van mijn liefste die daar bijna nog blijer mee was dan ik met mijn rubberlaarzenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Laarzen waar je zo blij mee was? Bummer! En goed idee van dat koffertje.
Balen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan die boef nog wel.
Het bezoek aan Goteborg was geen onverdeeld succes. Mijn tedergeliefde is van plan om nooit weer in Zweden te komen. Op de heenreis is daar onze auto opengebroken. Wat spullen gejat. Niks onoverkomelijks, hoewel het jammer was dat we die sneeuwkettingen kwijt waren want die hebben we niet ter plaatse kunnen vervangen en waren best handig geweest.
Soto ajam!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kippensoep maken! Lekker pittige, zodat 't snot goed loopt
Wat ik al dacht, hij is in NLquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef V1z0R het volgende:
Wel als je data in het buitenland hebt of op een wifi zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |